1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Creste nivelul de ulei in baie - ulei in vasul de expansiune - la A4 B5 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de eminence, 21 Oct 2008.

  1. BlackSp 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2010
    Locație:
    Dej
    Masina:
    A4 1800T an 1997
    Salut, am si eu aceeasi problema cu benzina in baie de ulei,dar la mine nivelul era aproape de minim si mirosul era destul de puternic.pot sa zic ca masina trage foarte bine nu scoate fum iar relantiul sta pe 900.in schimb am un consum putin cam mare (12-13%).in legatura cu mersul agresiv pot sa zic ca uneori mai depasesc pragul de 5 mii rotatii in depasiri scurte dar in general conduc calm.As dorii sa aflu si eu care ar fii cauza benzinei in ulei si ce e de facut.

    modelul e un B5-1800T-150 cai din 97.
     
  2. slayer

    slayer 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2010
    Locație:
    Tg-Mures
    Masina:
    Audi A4, 1.6i, 1996
    Apa in ulei - garnitura de chiulasa

    Hai ca am patit-o.

    Am pornit azi spre sibiu la facultate(din mures). Masina verificata seara trecuta: ulei OK, apa OK, temperatura de inghet al antigelului -30c. Fara erori in bord nimic.

    totul a mers bine pana la medias(cam 90km de la mures) cand a aparut pe bord ca nu mai are motoru apa. Pac oprit motor, avarii etc etc. Ma uit sub capota si vasul de apa era gol WTF?! :keule:

    Am asteptat sa se raceasca motoru dupa care am pus apa in el si am intors spre casa. Nam mers nici 10km deja motoru era incins, astfel am oprit la un peco unde am ridicat capota de unde ieseau aburi la greu.

    Am desfacut capacu la rezervorul de apa, apa a inceput sa fiarba si s-a dus tot.

    Era un om p'acolo am verificat si uleiul si era pasta...a intrat apa si s-a amestecat cu uleiu formand un compozit ca vaselina.

    Am sunat un prieten mecanic. Diagnoza: garnitura de chiulasa.

    Din fericire m-a rezolvat cu tractarea care a costat 300lei.

    Acum stau acasa cu o mare vointa sa dau cu capu de perete. Mecanicul se intoarce abia luni-marti in oras.

    Stie cineva cam la ce pret va fi reparatia?

    mersi
     
    Ultima editare: 28 Ian 2012
  3. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    In jur de
    100 lei garnitura de chiulasa
    200 - 250 lei schimbul de ulei, in functie de uleiul folosit
    60 - 70 lei antigelul
    100 - 200 lei manopera, in functie de bunavointa mecanicului
    Poti sa mai iei in calcul si o posibila rectificare a planeitatii chiulasai care mai costa si ea vreo 50 - 100 ron.
    Asta in conditiile in care totul merge perfect si nu mai apar si alte mici defectiuni care trebuie remediate.
     
  4. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Cand se schimba garnitura de chiuloasa,OBLIGATORIU se verifica-rectifica planietatea chiuloasei,altfel e treaba de mantuiala.
     
  5. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    recomandare

    Am vazut pe aici multe discutii legate de cum se procedeaza cind se schimba garitura de chiulasa. Sfatul meu e ca atunci cind faceti aceasta lucrare, pe linga planarea obligatorie sa schimbati si simeringurile la supape si eventual o rectificare a lor (a supapelor), mai ales la motoarele pe benzina.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Ian 2012
  6. X e r o x u

    X e r o x u 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    passat b5--1.9 tdi 110cp-afn-1z-syncro--1998
  7. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Se da urmatoarea problema: ulei in vasul de expansiune. Dupa ce am citit si paracitit prin forum, m-am decis sa schimb racitorul de ulei, impreuna cu filtrul de ulei, uleiul si lichidul de racire. Zis si facut ! Schimbat tot, curatit, scos masina la o tura in care am mers cu motorul ceva mai turat, tocmai sa vad daca se mai intampla ceva. Am facut in jur de 100km.
    Problema care apare, din nou, pelicula de ulei in vasul de expansiune si nu, nu este uleiul vechi ... :(

    Mentionez ca nu exista spuma pe capacul de la ulei, nu apare presiune in vasul de expansiune si nici apa nu ajunge in baia de ulei (prin asta elimin garnitura de la chiuloasa).
    Are cineva vreo idee?? deja imi scoate peri albi !:(
    Va multumesc !
     
  8. Ferydeva

    Ferydeva Silver Member

    Înscris:
    9 Apr 2009
    Locație:
    deva
    Masina:
    Audi A4 1.6 ADP 1996
    Tinand cont ca ai chimbat racitorul de ulei se exclude.Eu presupun garnitura de chiuloasa ,logic ce ti se intampla poate fi de la garnitura ca daca din cauza garniturii se intalneste circuitul de racire cu cel de ulei dar etansarea cilindrilor sa fie inca ok atunci nu-ti baga presiune in vas.Eu recomand sa pui alta garnitura si sa faci planu la chiuloasa si sa se inspecteze chiloasa de fisuri.
     
  9. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Salut Iulian! Motorul meu 1.6 ADP, are termoflot? Te intreb acest lucru pentru ca zilele trecute cand am verificat uleiul si antigelul am observat ceva ulei in antigel, antigelul era asa mai vascos si avea pelicule de ulei. In legatura cu nivelul uleiului, era un pic mai scazut fata de cum stiam eu ca era cu 2000 de km in urma. Am mai citit pe aici despre acest termoflot dar am gasit numai la motoarele 1,8. Imi cer scuze moderatorilor daca am postat gresit dar threadul care l-am gasit despre termoflot era inchis. Ms anticipat! :friends:
     
  10. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Eu am motor de 1,6 ada si nu are termoflot"racitor de ulei". La tine e posibil sa fie garnitura de quluasa ciupita
     
  11. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Asa m-am gandit si eu ca ar putea fi garnitura, dar totusi am vrut sa aud si o parere din partea altui posesor de 1.6. Multumesc de raspuns Ionut
     
  12. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Salutare prieteni!
    Dupa 3 ani in care am facut la motor doar schimbul de ulei + filtre. Ieri am bagat masina in service cu problema care o aveam la garnitura de chiuloasa.
    Daca tot a trebuit sa desfac motorul le-am zis la baieti sa-mi schimbe si distributia deoarece masina o am din 2011 si nu i-am schimbat distributia pana acuma, (30.000 km) facuti de mine. Baiul e ca nu avea nici un sticker lipit cand a fost schimbata ultima oara, desi fostul proprietar mi-a spus ca a schimbat-o el inainte sa mi-o vanda mie. Cureaua... ce sa zic... se mai vedea scris un pic Contitech, dar cam sters. La rola intinzatoare cica este un piston hidraulic care impinge rola sa stea cureaua intinsa. si cica ala se schimba cam la doua distributii... cred ca niciodata nu a fost schimbat pt ca e mort (nu stiu cum sa-l caracterizez).
    Urmatoarea problema a fost ca mie imi papa cam 400-500 ml de ulei la 1.000 de km. le-am zis sa desfaca si pana la semeringuri... Surpriza! Segmenti varza, semeringuri de supape la fel si aveau ceva praf pe ei si pe segmenti... Cum a ajuns acolo nu imi dau seama.
    la urma mentionez ca dimineata cand porneam masina si asteptam 2-3 min sa iasa din socul electric (sa scada de la 1250-la 900 rpm) scoatea mult fum, un fum asa inecacios ca de amoniac, fumul nu era nici de culoare alba si nici albastra, intre aceste doua culori...
    450 lei kitul de distributie
    300 pistonul hidraulic de la rola intinzatoare
    150 lei garnitura chiuloasa
    240 lei segmentii
    Nu am mai pus la socoteala semeringurile de supape, uleiul+filtrul de ulei, antigelul... si era sa uit... manopera
    Mi-au spus ca marti e gata dar, oricum maine o sa mai trec pe la ei sa vad cum merge treaba :friends:
     
  13. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Cred ca luai un motor in buna stare cu 500€...Da' ma rog, fiecare isi stie masina!
     
  14. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Posibil Mikaela... dar si alt motor cand il iei... Nu trebuie schimbata distributia de tine + segmentat + pus pe masina, adik manopera?
    Pai acuma am 284.000 km, am pretentia sa o mai duc inca 142.000 de km :) macar in jumate decat am acuma... caroseria se prezinta bine, nu are pic de rugina... doar pe dedesubt are ceva rugina pe acolo pe la toba intermediara. :friends:
     
  15. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Păi nu, Cătălin, mă refeream la cazul in care ai fi luat un motor bun, fără să trebuiască să schimbi distribuţia! Dar dacă cei ce ţi l-au reparat pe al tău ii stii ca sunt meseriaşi, atunci e in regulă!;)
     
  16. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Sunt doi baieti tineri. Merg la ei din 2011 de cand am masina si sincer au ceva clienti ca sunt ocupati tot timpul... Nu am schimbat mecanicii ca pe sosete :) Si fratele meu la un golf 4, anul trecut a facut aceeasi treaba si a ramas super multumit, nu are probleme nici in ziua de azi... atasez o poza cum arata jumatate de motor si se vede si in poza cum pistoanele sunt curatate, ca acolo pe suprafata aia nu se mai numea praf... era ca un fel de mal... :friends:
     
  17. coco_catalin

    coco_catalin Gold Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi A4 B5 / 1.6 ADP / 101 CP / 1997
    Salutare colegi!
    Am revenit cu un raspuns final la "bani investiti" in motor :)
    Imi pare rau ca am fost " tolomac", "uituc" si nu am facut poze joi la fiecare piesa cand erau curate, noi si aproape gata de montare.
    Am schimbat asa:
    -Distributie Contitech cu tot cu pompa apa + curea alternator + curea servo (toate curelele) 350 lei
    -Intinzator hidraulic distributie de la febi bilstein (eu i-am spus piston in postul 52 :) ) 250 lei
    -Garnitura chiuloasa 120 lei
    -Segmenti 270 lei
    -Semeringuri supape 8 buc 40 lei
    -Garnitura capac culbutori, antigel, ulei 170 lei
    -manopera 500 lei ca la prieten
    Total: 1700 lei
    Imbunatatiri:
    Inainte dimineata cand porneam motorul aveam o bataie de tacheti si un fum asa spre albastrui, acuma dimineata cand e racoare fumul e alb, motorul e silentios de cand il pornesc pana il opresc, nu se mai aude bataia aia de tacheti.
    Ce sa spun: Imi place cum merge, cum trage! Nici eu nu il fortez pana nu isi face rodajul acuma la inceput, intr-un cuvant mi-au "interzis" baietii (mecanicii) 2000 de km sa il turez peste 3000 de rotatii sau o viteza mai mare de 100 km/h, iar cand ajung la 2000 de km sa merg sa ii schimbe uleiul si gata :) Intrebari? :friends:
     
    Ultima editare: 26 Aug 2014
  18. finuvali

    finuvali 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2014
    Locație:
    hunedoara
    Masina:
    a4 1.9 tdi 116cp
    Salut,
    Creste nivelul de ulei in baie. Intra motorina in baia de ulei. Am schimbat o-ringuri injectoare si tot creste, schimbat pompa tandem din nou creste nivelul dupa doar 20-30 km de mers mai sport aprox.0,5 cm pe joja Ce ar mai putea fi ?
     
  19. Adelin2042

    Adelin2042 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    Rm. Vâlcea
    Masina:
    Audi A4 b5 Sedan, 1.6 AHL , 1999
    Salut ! Audi a4 b5 1.6 AHL (an 1998) are termoflot? Daca da, ce parere aveti despre anularea acestuia ? Intreb asta deoarece am gasit ulei in vasul de expansiune. Mersi anticipat !
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De ce vrei sa faci tigania aia si nu il schimbi cu unul nou si original ?
     

Distribuie pagina asta