1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cu ce forta se strang suruburile de la chiulasa?

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de nicu_york, 31 Ian 2011.

  1. nicu_york

    nicu_york 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Comanesti , Jud. Bacau
    Masina:
    audi A4 1,6 2001
    Salut am un audi a3 motor 1,6 8v din 2000 si vreau sa schimb garnitura la chiloasa dar nu stiu cate kg.forta trebuie sa aplic pe suruburi (prezoane) la cheie ? stie cineva?
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Ian 2011
  2. soporan_adrian

    soporan_adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 B5 , motor 1.9 TDI PD , an fab. 2001
    poti sa o strangi linistit cam la 100nm, o lasi pana bei o bere si apoi mai strange-o pana la 110 nm sa nu mai trebuiasca sa o strangi apoi dupa 500km. bafta
     
  3. nicu_york

    nicu_york 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Comanesti , Jud. Bacau
    Masina:
    audi A4 1,6 2001
    mersi de sfat, sper sa mearga
     
  4. Swat Cat

    Swat Cat 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ASV si AMK
    scuza-ma dar valorile astea par sa fie pt dacie :))... adica pt garnitura de clingherit....
     
  5. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    aveti mare grija cu "stransorile" astea pentru ca difera de la motor la motor, in mod normal informatiile oficiale le poti lua dintr-un manual specializat al motorului sau direct de la reprezentata...
    Recomandarea mea este sa cauti informatiile oficiale cu privire la Nm.
     
  6. nicu_york

    nicu_york 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Comanesti , Jud. Bacau
    Masina:
    audi A4 1,6 2001
    si pana la urma nu am nici un raspuns, ms oricum
     
  7. Swat Cat

    Swat Cat 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    ASV si AMK
    pai daca pui aceasi intrebare in 100 de locuri macar verificale
     
  8. szrobik

    szrobik 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2010
    Locație:
    Cluj / Sighet
    Masina:
    audi a4 b6 1.8T & golf2 g60-T ex. golf3 1.8GT
    scrie pe ambalajul garniturii.
    difera de la masina la masina...conteaza si tipul de motor
    la a4 b61.8t 40Nm + 90grd+90grd
    la golf2 g60 40Nm+60Nm+90grd+90grd
    deci...depinde
     
  9. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    In Elsa pentru A3 1,6 2000 Cod motor APF,AEH,AKL zice ca in poza de mai jos, adica sunt 3 faze:
    1 cu cheie dinamometrica la 40Nm
    2 cu cheie fixa inca 90°
    3 cu cheie fixa inca 90°
    Ordinea de strangere a suruburilor e cea indicata in poza de la 1 la 10.


    [​IMG]
     
  10. nicu_york

    nicu_york 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Comanesti , Jud. Bacau
    Masina:
    audi A4 1,6 2001
    mersi de sfat am rezolvat problema
     
  11. tm_09_bul

    tm_09_bul 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2009
    Locație:
    Caransebes
    Masina:
    Audi 80 B3 1.8 & Audi 80 B4 2.0E & VW PASSAT 3BG 1,9TDI PD AVF
    ptr probleme de genul asta , gasesti toate raspunsurile in Autodata;)
     
  12. vivi966 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    mizil
    Masina:
    audi a4 1,6 alz 2002
    Colegu nu inteleg cum adica 90 de grade si inca o data 90 de grade?
     
  13. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Vezi mai multe in PDF-ul atasat. Bafta.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    vivi996 cu toate ca dupa cum pui intrebarea nu ai desfacut in viata ta un motor si nu iti recomand sa mergi mai departe tu singur cu reparatia iti spun eu cum faci: in prima faza strangi suruburile pana arunca (face dublu clic) dinamometrica fixata la 40 Nm. Scoti dinamometrica si pe urma iei cheie tubulara, fixa sau inelara cu cot si strangi la 90 grade de unde a ramas dinamometrica. Fara sa ridici cheia repeti din nou procedura inca 90 grade de unde a ramas ultima strangere cu cheia, iar asta este tot.
    Daca tot mai intrebi ceva ca nu ai inteles mergi la un bun mecanic si lasa masina pe mana cuiva care se pricepe. Un bun mecanic nu are nevoie de aceste indrumari. Ordinea strangerilor / procedurile astea de strangere, a suruburilor de la chiulasa, sunt in general valabile cam la orice tip de motor.
     
  15. vivi966 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    mizil
    Masina:
    audi a4 1,6 alz 2002
    Am inteles, multumesc mult de tot. Scrie si in instructiunile din ambalajul garniturii de chiulasa. Nu eram sigur cu unghiul de strangere. Multumesc inca odata.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tocmai asta este ideea, cum ca orice garnitura vine in ambalaj cu instructiuni privind momentul de strangere si ordinea de strangere. Chiar m-a mirat intrebarea ta. Bafta.
     

Distribuie pagina asta