WAUZZZ8EX5A114281 este VIN-ul in cauza. Motorul BKE, 10.2004, 8E5 B6 codul de model. Codul de pe baia de ulei este 06B 103 603 BK. La reprezentanta zic ca acest cod OEM nu mai exista (? ) si noul cod este 06B 103 601 CF. Am scormonit pe net si am gasit acelasi cod ( ... 603 BK) pe un model de USA si motor 1,8T. Cum aflu daca baia cu OEM : 06B 103 603 AQ se potriveste, adica 100% fara improvizatii, cu 06B 103 603 BK ? P.S. Intreb pentru ca operatiunea de inlocuire baie de ulei este un pic mai dificila si implica ridicarea cu 10-15 cm a motorului de pe pozitie.
Cum aflu ...... Multumesc pentru confirmare, aia cunosc si eu. Intrebarea este : Se potriveste la fix 06B 103 603 AQ cu 06B 103 603 BK ?
Nu stiu daca se potriveste sau nu dar cei de la reprezentanta au dreptate in privinta codului care este 06B 103 601 CF pentru modelul BKE (ei il pot cauta dupa VIN-ul masinii) ,ceea ce nu inteleg eu de ce te agati atit de mult de acest cod 06B 103 601AQ care este ptr motoare AWX si AVF ?
Cum aflu ...... Iar vorbim discutii ! Si cei de la "reprezentanta" tot Etka folosesc, program pe care il stie toata lumea. Ideea este ca nu exista un singur model sau tip de baie de ulei fabricat sau dedicat unui singur tip de motor. Acelasi cod 06B 103 603 BK este si pe un motor de 1,8T (benzina!!!). In Elsa indica clar un sigur procedeu la demontare pentru AWX, AVF, BKE, etc. La cele de 2,0 tdi, alt procedeu si alti pasi de urmat. 06B 103 603 AQ este si pe AVF si ma "agat" de el pentru ca am asa ceva. Dupa cum am mentionat la inceput, ma intereseaza daca se potriveste la fix. Poate cineva s-a lovit de aceasta problema si cunoaste ! Personal, nu am incredere in ce spun " cei de la reprezentanta". Revin cu intrebarea : Se potriveste 100% baia de ulei 06B 103 603 AQ cu 06B 103 603 BK ?
Cum aflu ...... Astazi am ridicat masina pe elevator si comparat cele doua tipuri. ...603 AQ are punctele de prindere al tamponului frontal pe fata, iar ...603 BK are punctele pe lateral, dreapta. Foarte interesant, de ce au optat pentru solutia asta ?! In rest totul se potriveste la fix.
Pana la anul 2003 motorul AVF(probabil si alte coduri) vine cu un radiator mare montat pe curea si unul mic electric,dupa anul 2004 acel radiator este inlocuit de unul mare electic,iar in locul celui mic electric sunt niste clapede care se deschid la viteza in functie de cat aer trece prin radiator. Din cauza asta avem urmatoarele diferente : Suport pompa senzor si alternator diferit(la 2003 vin mai spre exterior,pompa servo fiind aproape de lonjeron). Pompa servo diferita(la 2003 stutul de retur face un cot la 90 grade,la 2004 nu).Furtun tur servo diferit(la 2003 vine aproape drept si intra in pompa,la 2004 face 2 coturi la 90 grade).Alternator probabil diferit la prinderi Suport central cu prinderi diferite(la 2003 are 3 suruburi de fixare pe centru). Probabil baia pe care ai incercat-o tu este pentru anul 2004 sau mai nou.
Salut va cer si eu ajutor pentru tipul de baie de ulei al meu AUDI A4 1.9tdi AVB din 2004. Cod WAUZZZ8E14A095571 are baie de ulei cu suport antibalans lateral Baia de ulei pierde ulei pe la surbul de scurgere, si caut o baie de ulei pe aici prin Ploiesti,nu gasesc in dezmembrari baie de ulei ca asta. Am gasit baie de ulei cu prindere laterala doar pe motor de 2.0 tdi dar asta e cu ax dublu. Se potriveste ? O alta varianta ar fi sa o sudez.
Baia de ulei se cumpara noua, nu se cumpara SH si nu se sudeaza. Nu se potriveste cea de la motorul 2.0 TDI la masina ta din cauza mai multor diferente (pompa de ulei, etc., etc.) Mai departe faci cum vrei.
Ok merci de sfat, am inteles ca nu se potriveste dar... Ce nu inteleg este de ce sa nu o cumperi SH ( cu conditia sa se potriveasca si sa nu fie crapata)? Sa o cumpar noua, as da dar sa fie in jur de 250 RON nu 1000.
O baie noua originala este maxim 500 - 600 lei. Una SH tu nu vezi daca este crapata pentru ca nu ai cum sa faci test de presiune. Repet, nu mai are rost discutia si eu ti-am spus ce ar trebui sa faci dar tu proceedezi cum crezi de cuviinta. Bafta
Cristi nu stiu cum sa iti dau mesaj privat. Poti sa imi dai un link/magazin cu o baie la bani astia pentru motoru meu. Ar fi ok si la 500 dar eu nu am gasit. Multumesc.
Nu primesc PM pentru ca am inchis aceasta optiune. Cauta piesa originala pentru ca ai discount de 20 la suta fata de pretul intreg. Cauta codul si cauta pe baza codului. Eu am cumparat (acum 2 luni) la un Passat B5 cu acelasi motor ca al tau si a costa 480 lei nou originala de la reprezentanta.
De ce nu majorezi filetul la/in baie si faci un buson/surub mai mare in.locul celui existent, SAU baia e crapata in jurul filetului interior ca nu am inteles pe unde pierzi ulei(surubul nu m ai strange sau baia e crapata).
Ai inteles fix ce trebuia șurubul indiferent cat las majora nu strange e crăpată baia. În fine nu imi permit sa dau bani pe o baie noua asa ca am sudat filetu pe exterior tot cu aluminiu 100 ron ( cu riscu sa imi iau castane) dar nu dau 922 pe o baie asta e. Baftă mea ca am o baie de ulei ce vine doar pe original. Apropo poate invata alti din pățania mea. Cand schimbați busonu la baia de ulei sa puneti o saiba de cupru decalita. Si sa nu păstreze saiba din fier sau ce o fi.
Aici gresesti. Se pune buson original (care are o saiba foarte moale) si se strange la cuplu dedicat conform ELSA sau la simtul mainii. De cand am masina eu nu am schimbat niciodata busonul, este acelasi dar numai eu am strans surubul cu cheia de 19 la simt si nu am avut niciodata probleme. Cine a umblat pe acolo a fost un "cioban/ghiolban" neinstruit. Bafta.
Saiba de la o baie de ulei din aliaj de aluminiu este intodeauna din material mult mai dur decat baia. Cand avem o baie din otel, tabla specifica, atunci se foloseste o saiba din cupru la etansarea surubului de golire. Baie din tabla: https://www.epiesa.ro/surub-de-goli...vaico-v46-0422/26627/100491/idprod-278285094/ Baie din aliaj de aluminiu: https://www.epiesa.ro/surub-de-goli...a1-588-670-001/23301/100491/idprod-426536813/