1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cum circulam in Romania cu masini inmatriculate in strainatate

Discuție în 'Probleme inmatriculare' creată de V8TDI, 30 Ian 2008.

  1. octavian pascu 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2010
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6 2.5TDI,2003
    Nu te judeci cu el,apelezi la Fondul de Protectie a Victimelor Strazii.
     
  2. mario79

    mario79 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a 4 ,1.9 tdi ,1997
    Nu se mai cere originalul asigurarii,acesta ramane la conducatorul auto.Stiu multi care fac asta.Asigurarea costa intre 50-100 euro,depinde de daunele existente in bazele de date ale asiguratorului. Cand fac cate un accident cad la pace. Asta e....
     
  3. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Sint cazuri si cazuri,daca cei care umbla cu falsuri zic ca sint jmecheri, e treaba lor, la un control facut cum trebuie, ramin fara acte plus dosar penal, nu se merita sa falsifici o carte verde la asemenea consecinte. Eu am fost lovit de o masina de Ro si pina sa intre in reparatie mi-au verificat toate actele astia de la asigurari, deci nu te joci pentru 100e, ramii si cu paguba si te alegi si cu dosar. De obicei ca sa nu trezesti suspiciuni e bine sa ai la tine actele in original.
     
  4. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    Salut,

    Sunt proprietarul din acte a unei masini inmatriculata pe Spania, cu impozit/asigurare platite la zi, rezident spaniol in acte, cu permis valabil de Spania.

    De ceva timp m-am intors in tara si am vrut sa imi inmatriculez masina, doar ca la RAR a iesit Euro 2 iar pe cartea de Spania era Euro 3.
    Am renuntat la inmatriculat din cauza taxei foarte mari.

    As putea avea ceva probleme pe viitor, la controalele RAR din trafic, pentru ca nu am continuat inmatricularea masinii?

    De asemenea, daca voi decide schimbarea culorii masinii, avand in vedere ca in actele de Spania nu trece nicaieri culoarea (se poate schimba oricand) pot avea probleme aici, pentru ca masina a trecut prin RAR?

    Multumesc anticipat de raspunsuri;)
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu vei avea nici un fel de problema fiindca nu ai continuat procedura de inmatriculare. Daca vrei poti sa ii pui 3 randuri de nr. rosii dupa care revii la nr. de Spania daca ai asigurare si ITV valabil. Eu asa am procedat cu o masina de Austria, 2 randuri de nr. rosii si am revenit la nr. de Austria.
     
  6. CoCaine

    CoCaine Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B5 avant (AFN)
    Multumesc, nici eu nu credeam ca pot avea probleme, avand in vedere ca inca sunt rezident acolo si am totul platit la zi, dar am zis ca e mai ok sa intreb :)
     
  7. smeagle 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2010
    Locație:
    Ciorogarla
    Masina:
    A4 ,B5 1,8i , 1999
    masina inmatriculata BG vanduta din mana in mana

    Salutare,
    Am achizitionat un A4 B5 inmatriculat in Bulgaria cu actele valabile (le-am verificat personal ITP si asigurare inca valabile confirmate si pe site). Masina cu proprietar bulgar (numele lui apare si pe carte si pe talon) a vandut-o romanului X1 cu contract si procura (ambele in bulgareste) cu stampile conform tot, apoi X1 i-a vadut-o lui X2, acest X2 are si el o procura bulgareasca cu o stampila mai ciudata una patratat mare. X2 mi-a vandut-o mie si mi-a predat si toate actele + un contract facut intre noi.
    Bun, pana aici toate bune si frumoase, acum eu nu vreau sa inmatriculez inca masina in Romania ca nu am inca banii de taxe dar vreau sa ii prelungesc actele, ITP si asigurare ca rovigneta este.
    Problema este ca unii spun ca trebuie sa platesc si impozitul care nu stiu in ce stadiu este si ca trebuie gasit proprietarul bulgar care e pe la Varna, etc., etc.
    Acum intreb: in Romania pot sa fac asigurare si ITP de 1.000 de ori si impozitul sa nu il platesc niciodata si nu imi zice nimeni nimic adica nimeni de la Politia Rutiera ?
    Cum sta treaba mai exact, nu pot face doar asigurarea si ITP-ul ca sa mai pot merge cu ea 1 an apoi vad ce o sa mai fac ?
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Oct 2015
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti sa faci ITP-ul numai la R.A.R (nu la orice service). Da, poti sa ii faci si asigurare tot in Romania, sunt firme ce se ocupa cu treaba asta, surprinzator, ieftin.
    In urma cu 2-3 ani circula un zvon cum ca daca nu platesti impozitul la BG iti radiaza masina automat, eu timp de 3 ani nu am avut probleme. Cu RCA si ITP facut numai in Romania, politia m-a oprit de X ori facand Romania-Italia si viceversa fara nici o problema.
    Un prieten a avut supriza sa i se tripleze asigurarea de la un an la altu, dar masina era pe o firma din BG (cred ca avea bulgarul prea multe masini).
     
  9. smeagle 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2010
    Locație:
    Ciorogarla
    Masina:
    A4 ,B5 1,8i , 1999
    pai si daca ma duc la ei la rar , ca sa numai intru la noi unde e mai nasol , o fi vreo problema ?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si daca masina e radiata in Bulgaria si te duci la ei la RAR o fi vreo problema ? Vezi ca in Bulgaria unde este omologul RAR-ul bulgaresc este si ITP-ul iar alaturi este biroul politiei pentru inmatriculari auto. Toate sunt in aceeasi incinta.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La ei te referi la BG ? Nu e nici o problema daca la asta te referi.

    Nu ai incredere ca treci inspectia in Romania de vrei sa faci un drum la bulgari si sa cheltui niste bani pentru un ITP ?
     
  12. smeagle 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2010
    Locație:
    Ciorogarla
    Masina:
    A4 ,B5 1,8i , 1999
    Si asta ca fara drepturi nu mi-ar da-o, masina avand mici probleme estetice de care sigur se vor lega. In rest, fiind perfecta. Am vazut ca si asigurarea si ITP-ul la noi ar fi ceva mai scump. Plus ca la noi acum la RAR e cam aglomerat si mie pe 15 imi expira, in plus nu o sa mai pot iesi cu ea din Romania. Oricum am pe cineva care se ocupa.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Oct 2015
  13. smeagle 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2010
    Locație:
    Ciorogarla
    Masina:
    A4 ,B5 1,8i , 1999
    Am rezolvat. La bulgari impozitul este in "contul" obiectului, nu al persoanei cum este la noi. Daca se achita impozitul masinii, se rezolva problema, fara acest impozit neplatit nu se poate face nici ITP-ul.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Oct 2015
  14. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Posibil ITP fals?

    Buna seara! Am si eu o nedumerire in legatura cu o masina inmatriculata pe bulgaria acum 3 luni de fostul proprietar si cumparata de mine acum 2 luni. Este vorba de valabilitatea itp-ului. Eu am verificat pe acest site site si imi zice has no data passed for ITP. Ma gandesc poate am gresit eu undeva sau site-ul nu merge cum trebuie. Asa arata documentul ITP ? http://postimg.cc/image/h6z8xdq71/cd1e9706/ Si la STICKER NUMBER pe site-ul ala de verificare ITP trebuia sa bag codul din dreapta sus de la documentul din imagine care e format din cifre? Eu asta am facut si vad ca zice ca nu are nici o inregistrare. Daca intr-adevar e falsificat pot merge la RAR sa il fac pe bune daca nu ma prinde politia?Sau tot este o problema? Apelez la experienta dumneavoastra va rog mult.
     
    Ultima editare: 10 Oct 2015
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca l-ai verificat acolo si nu figureaza, du-te urgent la R.A.R si fa ITP-ul.
    Pentru a il verifica trebuie sa bagi seria de deasupra hologramei.

    Ca idee, cartonasul pare si mai mult ca sigur este original, doar ca nu este trecut in baza de date. Se vand cu 50€/buc. cartonase de I.T.P originale in alb, le completezi acasa. :)
    La Ruse le vindeau cu 20€ intr-un bar langa sediul R.A.R
     
  16. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Lol :))) Mersi mult. Am testat aseara cartea verde si asigurarea si sunt valabile amandoua. Nu cred ca statea sa falsifice doar ITP-ul si celelalte sa fie pe bune. Logic era sa le falsifice pe toate nu? Cred ca e pe bune si itp-ul pentru ca masina a fost fizic pentru inmatriculare acolo. Ma speriasem putin cu faza cu dosarul penal in caz ca nu ai itp. Pana la urma nu are cum sa stie daca am ITP sau nu tinand cont de cartonasul original. As face la anul dupa ce imi expira ITP-ul la RAR.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Oct 2015
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Te-ai gandit ca masina nu trecea ITP-ul si din cauza asta l-a facut "naspa" ?
    Sau te-ai gandit ca pentru a face ITP-ul la RAR pentru o masina inmatriculata in BG costa cat unul "naspa" si omul n-a mai vrut sa se complice cu programari, etc. pentru a face ITP-ul ?
    Stii ca daca faci ITP-ul la RAR pe o masina inscrisa pe BG, ITP-ul este valabil doar in Romania si nu poti sa iesi cu masina din tara ?
    Sunt multe motive pentru care cineva poate prefera un ITP original dar "naspa" pe BG, decat unul facut pe bune in Romania.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Oct 2015
  18. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Pai acum 2.5 luni a inmatriculat-o. Ca sa i se elibereze CIV-ul nu trebuie sa treaca testul de ITP ? Oricum ar fi masina nu prea ar avea de ce sa nu ia ITP-ul pentru ca nu are probleme la directie sau franare.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Oct 2015
  19. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw
    Salutare am o intrebare.Pot sa vand o masina la care eu sunt proprietar in germania(masina inmatriculata in germania) pe teritoriul romaniei? De exemplu pot sa vin cu ea in concediu in tara sa o vand si sa ma intorc fara masina ma refer cu un contract de vanzare cumparare care sa fie valabil aici in germania pentru radiere?
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP

Distribuie pagina asta