1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Curatare EGR motor Diesel 1.9 si 2.0 TDI cod AWX, AVF, AJM, BKE, ... etc.

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de musicdok, 28 Oct 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. luckystar

    luckystar 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2014
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, 2005, B7, BKE
    eroare egr

    Revin cu o poza facuta la eroarea data de tester. Mecanicul zice ca trebuie schimbat EGR. Astept pareri, poate a mai patit cineva asa ceva. Multumesc
     
  2. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Trebuie schimbata electrovalva de comanda a EGR-ului care e piesa total separata de EGR si nicidecum EGR-ul. La B6.
    Acuma, pentru ca tu ai scris ca ai un A4 din 2005 eu nu am de unde sa stiu ce model de masina ai tu, avand in vedere ca exista si B6 si B7 in 2005. La B6 e un tip de EGR (despre care iti spuneam mai sus clar ce se schimba) in timp ce la B7 e un alt tip de EGR care (nu sunt sigur, insa) cred ca trebuie schimbata electronica care e corp comun cu EGR-ul propriu-zis.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    luckystar te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uite-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.

    Din ce se vede acolo ai defecta o valva (N18) care o inlocuiesti si ca o completare la ce a spus Ovidiu daca ai A4 B7 - EGR-ul tau este electric si nu se poate repara, trebuie inlocuit. Cumperi Siemens-VDO care este identic cu originalul dar nu are sigla Audi pe el. Bafta
     
  4. luckystar

    luckystar 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2014
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, 2005, B7, BKE
    Va multumesc pentru promptitudinea raspunsurilor. Mecanicul mi-a zis acelasi lucru care l-a postat si Cristi si anume ca trebuie schimbat tot egr-ul deoarece este electric si nu se poate desface ca la audi b6. La magazinele de profil in oras la mine cel mai ieftin am gasit la 780 ron. Pe net am gasit mai ieftin aici si aici
     
  5. Ionut_vechiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2014
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A4 AVF 2004
    Mulțumesc tuturor pentru staturi si postari. Dupa ce am citit m-am apucat de treaba.... Am curatat astazi egr - ul si admisia pentru ca imi curgea ulei. Am gasit garnitura, o-ring-ul acela, plastifiat, s-a rupt la cea mai mica presare. L-am schimbat si am montat totul la loc. Nu mai curge pe la egr, insa am vazut dupa ce m-am intors din proba ceva ulei prelins pe sub egr si galerie tocmai pe suportul motor... Picura de undeva,.. ori nu am strâns bine șuruburile la galerie, ori garnitura nu etanseaza bine ori se prelinge ulei de pe unde a mai ramas, ca nu am spalat foarte bine cu benzina motorul, pe acolo pe unde era murdar... Va intreb. E posibil sa trebuiască schimbata garnitura de la galerie, cea care vine pe blocul motor? ... La prima impresie arata bine...si inca ceva... Conteaza cum am montat aceasta garnitura? Are o anumita fata? Sau e simetrica? Si nu ma refer la a o monta cu susu-njos, ca nici nu era posibil. Mulțumesc
     
    Ultima editare: 13 Apr 2014
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Garnitura aia e metalica. Daca nu ai indoit-o cand ai demontat si curatat-o atunci nu, nu e nevoie sa o schimbi. Invers (cu susul in jos) nu ai cum sa o pui insa pot sa o pui pe cealalta parte. Eu nu am incercat asta ci am fost atent cum am demontat-o si am montat-o in aceeasi pozitie pe aceleasi urme. Cat despre stransul suruburilor, nu trebuie stranse prea mult, si cum banuiesc ca oricum nu ai folosit o cheie dinamometrica, ideea e sa le strangi cam la fel cum le-ai gasit stranse.
    Spala motorul (nici un caz cu benzina) si apoi urmareste ca sa vezi exact de unde curge ulei.

    Am o curiozitate, cum ai schimbat o-ringul ala? De unde l-ai cumparat?
     
    Capryro apreciază asta.
  7. Ionut_vechiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2014
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A4 AVF 2004
    Nu stiu pe care fata am pus garnitura de la admisie. Ideea e ca nu am îndoit-o si am curatat - o înainte de montare. Șuruburile le-am strans la mana in limita bunului simt. Oring-ul l-am cumpărat de la un magazin de piese auto si a costat 14 lei. Am banuit ca imi curgea ulei pe la imbinarea dintre erg si galeria de admisie si l - am cumpărat preventiv. Bine am făcut ca altfel nu ar fi trebuit sa aștept pana imi venea pe comanda. De ce nu am facut bine ca am spălat uleiul scurs pe sub egr cu o pensula cu benzina? Practic era murdar puțin capacul de la motor intr-o parte, langa egr si pe dedesubt suport motorului, nici o piesa electronica, plastic sau altceva.
     
    Ultima editare: 14 Apr 2014
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Benzina nu curata calumea si distruge orice garnitura de cauciuc.
    Plus riscul inflamabil acolo unde poate ramane si sa se aprinda datorita temperaturilor inalte
    Bun, o-ringul ce l-ai schimbat e cel mic cat o moneda de 10 bani? Daca da, ai vreun cod?
     
  9. Ionut_vechiu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2014
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A4 AVF 2004
    Nu stiu de care o-ring mic este vorba. Eu l-am înlocuit pe cel ce se monteaza in buza erg-ului la imbinarea cu galeria de admisie si care are cam 6 cm in diametru.
     
  10. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Salutari. Aveti idee daca westgate-ul la b4 1z trebuie sa fie plin de ulei? Am desfacut turbina si am schimbat chitul, dar cand am dat-o jos a curs ulei din westgate. E normal?
     
  11. Alin_Mihai 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2008
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi, 1896,2004
    Salut. Audi A4, 2004, 1.9, 131 cp, AVF daca EGR este defect, clapeta blocata se mai poate repara???
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Adica? Te-ai uitat de ce e blocata? Ce o blocheaza?
    Daca raspunsul e ""mizeria", surpriza... topicul se numeste, curatare egr.
     
    ***H2SO4*** apreciază asta.
  13. vczmarius

    vczmarius 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, Avant, cutie automata, AJM, 2001
    Salutare tuturor, fratilor, spuneti-mi si mie daca se poate repara sau inlocui ceva la supapa EGR, ma refer la membrana aceea din interiorul supapei, face u gajait cand accelerez de ma innebuneste. Si nu stiu daca se poate remedia intr-un fel sau nu. Sau daca se poate schimba doar acea supapa(daca de numeste actuator supapa egr?) sau trebuie inlocuit intreg EGR-ul?
    Va multumescv din suflet si astept un raspuns.
    Ca nu prea am 5-6 mil sa cumpar un alt egr.
    Stima
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cumperi alt EGR. Este ieftin in comparatie cu alte motoare (2.0 TDI de exemplu unde costa 1.200 lei minim, depinde de marca si de unde il cumperi). Il schimbi si s-a rezolvat.
     
  15. vczmarius

    vczmarius 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5, Avant, cutie automata, AJM, 2001
    Multumesc pentru sfat. Deocamdata voi ramane cu acesta care gajaie. Puteti sa imi spuneti ce se poate intampla daca nu il inlocuiesc o perioda? Vreau sa va spun ca masina trage bine, nu scoate fum, nu consuma mai mult decat trebuie, deci functioneaza foarte bine.
    Multumesc inca o data pt sprijin.
     
  16. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Eu mi-am schimbat egr-ul la 1.9 tdi AWX , si m-a costat 500 si ceva de lei pe original , ca cel de pe masina , si-l schimbasem degeaba . Vezi ca mai poti testa egr-ul cu ajutorul vacum-urilor , ca el doar e actionat de vacum si un vag com , sa-i vezi valorile . Mergi la un mecanic mai priceput .
     
  17. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    EGR`urile pana in 2005 sunt foarte simple, ori merge ori nu merge. Daca membrana nu e sparta si e curat-merge, daca e sparta nu mai merge si ai pierderi de vacuum. Problema cu pierderile de ulei apare din cauza uzurii lagarelor, simeringuri.. etc, dar nu influenteaza functionarea lui.
     
  18. luciosolos 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Onești
    Masina:
    audi a4 b6 2002 1.9tdi avb
    Salut,
    Am o intrebare: la A4 B6 2002 1,9 tdi cod motor AVB am desfacut EGR ca sa il curat si am gasit clapeta Shut Off rupta si am scos-o definitiv. Clapeta aceea este actionata de supapa de control vacuum.
    Masina merge bine fara ea nu da fum dar mi se pare ca consuma un pic mai mult si se opreste normal. E bine sa merg asa sau o sa am alte probleme ?
    Care sunt consecintele ?
     
  19. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Banuiesc ca vorbesti de clapeta de shutoff nu de egr. Clapeta aia taie aerul cand opresti motorul. Eu as zice ca e importanta. Daca ai montat-o, spune-ne si noua cum face motorul cand il opresti fara clapeta, ca eu chiar nu stiu.
     
  20. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Iti spun eu cum face motorul fara clapeta shut off, ca am avut membrana rupta . Cand opresti motorul tremura masina din toate inchieturile , ca un camion , daca ai condus vreodata.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta