1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Curatare ornamente cromate Esapament / Evacuare - metode si solutii folosite

Discuție în 'Detailing' creată de R3ptile, 10 Apr 2008.

  1. R3ptile

    R3ptile 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2008
    Locație:
    Sfântu Gheorghe
    Masina:
    A4 2.0 TDI BLB 2005
    Solutii curatare teava de esapament

    Sal.

    Nu stie cineva cu ce solutie as putea curata exteriorul tevei de esapament, e cam negru ...
     
  2. CMG

    CMG Silver Member

    Înscris:
    30 Ian 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi RS6 Performance SEDAN
    curatare

    Daca finala este din inox se poate curata f. bine cu pasta SONAX pentru crom/inox.
     
  3. R3ptile

    R3ptile 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2008
    Locație:
    Sfântu Gheorghe
    Masina:
    A4 2.0 TDI BLB 2005
    Merci, cred ca e inox.
     
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Cu orice degresant. Nu are rost sa investesti bani in produsele minune! Am investit eu destui si le-am testat iar din pacate nu am gasit nimic bun.
    Poti incerca cu benzina e cea mai buna ;)
     
  5. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    eu am luat un polish pt crom de la bricostore... 7 lei a costat si curata brici.
     
  6. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    exact. sunt fel de fel de solutii ieftine pe la magazinele astea mai mari pentru crom. n-ai treaba, iti tre doar rabdare sa freci acolo:)).
     
  7. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Un prieten de-al meu a dat cu polish sa curete exteriorul tobei
     
  8. Stelian99

    Stelian99 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2003 BMW M3 E46
    Saptamana trecuta am avut un client deosebit pentru un detailing interior: Porsche 911 996 Turbo. In timp ce asteptam ca Leatherique Rejuvinator Oil sa isi faca treaba, vazand ca evacuarile masinii sunt cam murdare, am zis sa fac un test intre 2 produse: Zymol Metal & P21S Multi Surface Finish Restorer. Nu am mai folosit nici unul din aceste produse pana acum, asa ca a fost o ocazie buna de a le testa.

    Zymol Metal:

    Ambalajul este unul frumos, demn de numele Zymol. Continutul Zymol Metal este format din 2 servetele, 1 pereche manusi protectie si un servetel pentru lustruire. Dupa cum vedeti si in poza, acele 2 servetele portocalii sunt servetele impregnate cu solutia Zymol Metal.

    [​IMG]

    [​IMG]

    P21S Multi-Surface Finish Restorer

    P21S vine ambalat intr-un recipient metalic, este un ambalaj mai simplu.

    [​IMG]

    Si acum la treaba. Am ales evacuarea din dreapta pentru a o curata cu Zymol Metal, si pe cea din stanga pentru P21S Multi-Surface Finish Restorer. Evacuarea dreapta inainte de aplicarea Zymol Metal:

    [​IMG]

    Evacuarea dreapta dupa curatarea cu Zymol Metal:

    [​IMG]

    Evacuarea stanga inainte de tratamentul cu P21S:

    [​IMG]

    Evacuarea stanga dupa curatare:

    [​IMG]

    Concluzii:

    - cu toate ca sunt un fan inrait al marcii Zymol, produsul Zymol Metal nu isi merita banii (31.5 EUR). P21S este mult mai ieftin, undeva pe la 10 EUR.
    - un tub de P21S ajunge la mai multe aplicari decat cele 2 servetele Zymol Metal.
    - puterea de curatare este mult mai mare la P21S decat la Zymol Metal.

    In viitorul apropiat, voi face test intre P21S Multi-Surface Finish Restorer si Meguiar’s Metal Polish.

    Multumesc pentru atentie! :D
     
    HUNTER apreciază asta.
  9. Stelian99

    Stelian99 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2003 BMW M3 E46
    Meguiar's Metal Polish & Optimum Metal Polish

    Acum ceva timp am facut un test intre Zymol Metal & P21S Multi Surface Finish Restorer. Dupa un drum la mare si cateva drumuri scurte in Bucuresti, evacuarile aratau la fel ca inainte de curatare (ce-ti e si cu masinile astea sport :P ). Saptamana trecuta, a venit sa ii aplic si cu ceara pe masina, si am zis ca e un moment bun sa fac test intre Optimum Metal Polish & Meguiar's Metal Polish. Ambele produse au fost aplicate cu wire wool.

    Evacuarea dreapta am curatat-o cu Optimum Metal Polish, iar cea stanga cu Meguiar's Metal Polish.

    Evacuarea dreapta inainte:

    [​IMG]

    Evacuarea dreapta dupa curatare:

    [​IMG]

    Evacuarea stanga inainte:

    [​IMG]

    Evacuarea stanga dupa curatare:

    [​IMG]

    Concluzii:

    - daca ar fi sa aleg intre aceste 2 produse, ar fi o alegere grea, ambele produse sunt foarte bune, dar Meguiar's Metal Polish e un pic mai rapid in curatare decat Optimum Metal Polish.
    - preturile celor doua produse sunt apropiate.

    Si ca sa fac un top al celor 4 produse testate:

    1. P21S & Meguiar's & Optimum
    10. Zymol

    Chiar nu vreau sa discretidez produsele Zymol, dar m-a dezamagit Zymol Metal.

    Multumesc pentru atentie!
     
    mdanu, HUNTER și R3ptile apreciază asta.
  10. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Referitor la evacuări, eu le-am făcut,...oglindă.
    Înainte, erau un pic pătate, plus ca atunci când am dat cu argintiu etrierele și centrul discurilor, ieșind prea bine,...m-a pus naiba sa dau și pe evacuări.
    Au ieșit bine, dar la prima cursa, temperatura, le-a făcut pe alocuri,...maronii.
    Am frecat cu o cârpă și am luat cam 80% din ea. A ramas ce era mai pătat și mai urat.
    Cum le-am rezolvat?
    M-am dus la un prieten ce are un atelier de tinichigerie. Mi-a recomandat sa frec întâi cu o pasla abraziva, gen cum e cea de la buretele de vase, de plastic (cred), dar mult mai "agresiva". Am fost sceptic, imi era frică să nu zgarai inoxul.
    După ce am frecat cu o minifreza electrică, dotata cu o perie de pasla și cu pasta de revigorat inoxul, fără rezultat, am trecut la pasla aia.
    S-a luat totul din 2-3 frecari, cu apa, normal, dar SURPRINZATOR repede.
    Am dat apoi cu o soluție de curatat inoxul, luata de pe la Carrrfour, cu ajutorul acelei freze.
    Au ieșit...ca noi.
    Acum, se mai murdaresc, normal, de la drum, dar le șterg (doar) cu un prosop și sunt impecabile. Lucesc în soare. :)

    Mai sunt și alte metode, oricum.
     
  11. NamocUdar 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2016
    Locație:
    arad
    Masina:
    A6 C7 2013 2.0 TDI CGLC 6+1 Trepte Manual
    Reconditionare tips-uri / ornamente esapament inox

    [​IMG][​IMG][​IMG]
     

Distribuie pagina asta