Cutia Automata de viteze la A3 8L - probleme diverse

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de eugen234, 11 Iun 2014.

  1. alle_ares

    alle_ares 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Medias
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    se pare ca cam atita este...eu,acuma mai bine de 3ani,am cautat ptr cutia mea de viteze,manuala in 5 si am gasit si cu 300ron original adus din germania si de aia stiam eu ca eset asa de scump
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Eu v-am zis de multe ori sa faceti o intrebare si la reprezentanta. De obicei magazinele de piese auto au adaos foarte mare pentru unele repere OE.
     
  3. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Eu am luat de la reprezentanta cu 82 de lei un litru.
     
  4. Vio1960 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A3 1,9 TDI
    Salut
    Sunt intru-totul de acord ca este bine sa faci schimbul de ulei la cutie.

    dango
    , chiar din descrierea facuta de tine, este clar ca uleiul si-a pierdut proprietatile si ca sunt depuneri prin cutie, in special la blocul de valve. Nimeni nu iti poate garanta insa ca, doar prin schimbarea uleiului dispar fenomenele neplacute. In privinta uleiului original sau AM, sunt pareri pro si contra. Asta, mai ales intr-o tara ca Romania, unde oricine isi poate permite sa comercializeze produse contrafacute, daca vrea si poate, pentru ca nu pateste nimic. Am informatii de la unii distribuitori de piese, cum ca unele magazine mari (in special on-line) importa direct (nu de la distribuitori autorizati) uleiuri din Rusia, sub diverse marci. Ca si utilizator sau mecanic nu ai nici o sansa sa afli care ulei este original si care contrafacut.
     
  5. dango 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2009
    Locație:
    ct
    Masina:
    a3
    Va multumesc pentru raspunsuri.
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai cutie automata in 5 trepte cu codul FST, uleiul pentru aceasta este G 052 990 A2, cantitate : 7 litri.
     
  7. dango 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2009
    Locație:
    ct
    Masina:
    a3
    Si eu, dupa mintea mea cred ca un schimb de ulei ar mai trebui, dar ieri am vorbit cu cineva din domeniu si mi-a spus ca la cutiile noi nu se face. Iar de reparat nici vorba, in primul rand nu au documentatii.
    Oricum, inca o data multam
     
  8. alle_ares

    alle_ares 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Medias
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    Tu ai cutie NOUA pe masina?atunci este in garantie....
    eu nu mai inteleg,din ce an este masina ta?daca este din 96-03...atunci de unde ai tu cutie noua pe masina?!?
    daca ai audi a3 8v atunci ai postat unde nu trebuie
    "buticarii" nu au documentatie...de aia nu e bine sa mergi la ei,te duci la service-uri serioase,sau reprezentata
    nu vreau sa il jignesc pe cel cu care ai vorbit tu,dar este exact ce am spus in postul anterior.... ""ba se schimba ulei-ul...astea sunt prostii ca nu se schimba,scrie si in cartea masinii.gindestete ca ulei-ul ala a fost supus la mule "actiuni" de-a lungul anilor si si-a pierdut din proprietati.Greseala care o fac multi este ca nu baga ulei ORIGINAL ca este prea scump si cred tot felul de povesti""
    daca imi aduc bine,in cartea masini zice ca la 200.000km se schimba ulei-ul din cutia de viteze (poate ma insel!!)
    daca crezi pe "cineva din domeniu" de ce mai vii pe forum??nu te supara
    aici suntem multi care au avut fel si fel de probleme,multe nerezolvate de service-uri....eu unul,mai repede ma incred in utlizatorii de aici,decit de povestile unora.atit eu cit si altii de aici suntem patiti cu service-urile din rominia si cu mecanicii "meseriasi"
    dar in fond si la urma-urmei e masina ta si faci ce vrei cu ea
     
  9. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    dango te rog ca de urgenta (si ca sa nu-ti fie sterse mesajele data viitoare) sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  10. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A4 Allroad / CAHA / 2010
    Am încercat să fac o scanare la un a3 din 2003 pe cutia automată cod FDH, dar interfața originală ross tech nu a reușit să se conecteze. Care ar putea fi cauzele lipsei de comunicare? Este ceva grav?
    Și ce înseamnă "tipul transmisiei - 4A"?

    s8
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poate e defect calculatorul sau firul de k-line nu are continuitate din mufa calculatorului in mufa de diagnoza.
     
  12. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A4 Allroad / CAHA / 2010
    Si daca e defect calculatorul, cutia trebuie să dea vreun semn? (schimbă cum trebuie, motorul are "vlagă")

    s8
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu as verifica prima data firul de interogare. Apoi mai departe.
    Pe alte module ale masinii respective ai intrat ?
     
  14. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A4 Allroad / CAHA / 2010
    Testarea celorlalte module decurge perfect. Si eu tind sa cred ca firul de diagnoza (K - wire) este problema. Si banuiesc ca daca era defect calculatorul cutiei de viteze, aceasta nu functiona normal (cum de altfel se intampla).
     

Distribuie pagina asta