1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia Automata de viteze la Audi A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de swamp, 20 Iun 2013.

  1. swamp

    swamp 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    audi a4 , 1.6, 1995
    salut, am si eu un audi a4 b5 din 95 cutie automata si ma intereseaza daca stiti ce tip de ulei se foloseste si cati litri pentru cutia automata. multumesc
     
  2. dannyzlotea

    dannyzlotea 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audi a4 b5 avant, 1,8, 1996
    Salut... Mi-am achizitionat si eu de vreo doua saptamani un audi a4 din 1996, motor 1,8, cutie automata. E prima mea masina marca audi si (spre rusinea mea) sunt in ea ca in avion. Astazi am auzit ca la modelul asta cutia e in 4 trepte, e adevarat ?
     
  3. raresicu76

    raresicu76 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2007
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a3 Sportback 1.2TFSI S-tronic Pro S-line
    Eu am avut pe audi A4 B5 din 2000 cutie automata tiptronic in 5 trepte. Diferența la prima vedere fata de cea in 4 trepte era ca la cea in 5 trepte avea la schimbator si poarta sa o dai pe manual( adică sa te joci cu ea + si -). Chiar daca e in 4 trepte nu te dezamagi ca motorul are cuplu si trage bine in toate regimurile, iar modelul mai simplu sigur este si mai fiabil.
     
  4. ZGOANGA 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2011
    Locație:
    CYPRU
    Masina:
    AUDI-A4 ARM 1,6cc AN 2000
    Stai linistit eu am la fel a4 b5 2000 auto 4 viteze si nu este nici o problema , este modelul mai sportiv , ca ideie cand pedala acceleratie ajunge la finalul cursei daca apesi un pic mai tare ai sa vezi ca mai se duce un pic iar masina se duce undeva 4,5-5000 turatii . E doar un pont , dar an rest se comporta bine si an oras si pe autostrada sau judeteana .doar ai grija de ea an sensul nu uita sa o antretii:ulei filtre etc . Un mic dezavantaj ar fii daca vrei sa schimbi jantele la marimi mari 19 " 20 nu recomad un 15 -16-17 maxim . Pentru-ca cutia fiind 4 viteze va ancerca sa compeseze si o sa vezi din cand an cand ca schimba singura , asta ansemnant ca tu conduci normal turatie 2000-2500 si ea sare pe la 3000 sa compeseze cu rotile . An rest toate bune sa te bucuri de ea.:superman::o::undwech:
     
  5. cyury

    cyury 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2014
    Locație:
    romania,ploiesti
    Masina:
    a4,1.9,1996
    cutie viteza automata a4 b5 probleme

    Am un audi A4 B5 din 1996 cutie automata si am ceva probleme cu ea: imi debraiaza se tureaza fara sa ia viteza la iesirea din viteza 1-a la intrarea in viteza a 2-a. Daca are cineva cunostinta de cauza si ma poate ajuta cu ceva rezolvari ii multumesc.
     
  6. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    ambreiajul este in regula?
     
  7. vchirca 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B5 1996 1.8 cutie automata
    Am si eu un A4 din 1996 automata si da, este cutie automata in 4 trepte...
     
  8. bogdanrauta 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4, 1998, tdi
    Vibratii cutie automata a4 b5

    Am un a4 b5, 1.9 tdi 90cai, 1998 .
    are cutia automata fara tiptronic, din cate am inteles ar fi cea in 4 trepte.

    De cand am luat-o nu am avut probleme cu ea, insa recent am observat ca in jurul vitezei de 80 km /h, cand schimba, se simt niste vibratii, ca si cum ar fi denivelari in sosea.

    O singura data, dupa aprox. 16 ore de condus, a ramas in a 3-a, si nu mai voia sa schimbe in a 4-a. Mergeam cu aprox 100 , si ramanea turata dar refuza sa mai schimbe treapta. Am tras pe dreapta, facut pauza 20 min, apoi si-a revenit.

    Vibratia insa o simt in 70% din cazuri, in jurul vitezei de 80.
    Uleiul nu l-am schimbat inca, am inteles ca asta ar remedia problema, mentionez ca masina are 235 000 km , adusa de cateva luni din germania.

    Ce probleme ar putea fi? Imi poate cineva recomanda un service bun in Bucuresti unde pot schimba uleiul, si cati litri de ulei intra in aceasta cutie?
    Multumesc,
    Bogdan
     
    Lucian 2018 apreciază asta.
  9. bogdanrauta 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4, 1998, tdi
    nimeni, nimic?
     
  10. VirtualG 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2014
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, 1997
    Salutare!

    Mi-am achizitionat de curand un Audi A4-B5, 1.9 TDI, transmisie automata in 5 trepte, an fabricatie 1997.
    Masina a functionat foarte bine timp de aproximativ 2 luni.
    De aproximativ 2 saptamani cutia de viteze nu schimba treptele in mod normal - la 1900 - 2100 rpm ci numai la 3500 rpm.
    Am fost cu ea la un service un de i s-a facut un test. Rezultatul: lipsa comunicare cu senzorul de viteza din cutie.
    Desfacut si verificat - senzorul are valorile specificate de producator.
    Cei de la reprezentata Audi mi-au spus ca la acest model nu se schimba uleiul.
    Pe internet (ebay) se gaseste kit complet (ulei, filtru ulei, garnitura baie ulei) pentru acest model.
    Alte persoane mi-au recomandat curatarea EGR - facut (era destul de OK) - fara rezultat.
    Pana acum masina a mers impecabil.
    La o apasare usoara si constanta a acceleratiei se simtea schimbarea tuturor treptelor in jurul turatiei de 2000. La apasarea tare a pedalei se schimbau treptele in jurul turatiei de 3500. Acum, indiferent de cum apas schimba doar la 3500, indiferent de pozitia levierului (D, 3, 2, 1)
    O alta "chestie" pe care am observat-o:
    Inainte, la cuplarea pe pozitie D sau 3,2,1 cu pedala apasata pe frana simteam masina cum vrea sa plece. Pleca foarte usor de pe loc.
    Acum nu mai simt acel impuls. La ridicarea piciorului de pe pedala masina nu mai pleaca. Trebuie sa ccelerez ca sa se intample acest lucru. Mai pleaca singura doar la cuplarea in marsarier.

    Astept din partea voastra un sfat, poate cineva care s-a mai lovit de aceasta problema. Multumesc anticipat.
     
  11. bogdanrauta 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2014
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4, 1998, tdi
    Vad ca nimeni nu s-a obosit sa imi dea vreun fel de raspuns, sau nici macar o parere.
    Am mers pana la urma la un service, unde mi-am facut schimbul de ulei la cutie:
    Dat jos baia de ulei, curatat magnet ( era plin de pilitura ) , montat filtru nou, adaugat 3 litri, montat tot la loc, apoi trecut prin toate treptele cateva minute.
    Dupa toata treaba, s-a repetat din nou operatiunea, schimbat iarasi uleiul ( cel nou deja se murdarise .
    In total s-a repetat de 3 ori operatiunea, am consumat 11 litri ulei in total, dar la ultimul schimb deja era curat tot uleiul din cutie.
    M-a costat 45 lei litru ulei + 120 lei filtru si garnitura, si 150 lei manopera.
    Toate vibratiile au disparut, cutia schimba perfect acum, la toate vitezele, si regimurile de mers.
    Pana acum daca era rece, dimineata, cand bagam in D , pleca foarte greu de pe loc.
    Acum merge perfect, si la rece , si la cald.
    Sunt foarte multumit per total de banii cheltuiti.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca s-ar rezolva toate problemele pe forum nu ar mai exista service-uri.
     
  13. lupu

    lupu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2010
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    audi a4 b5 avant 1.8benzina 1996 92 kw automata cod motor adr
    Salut!Am si eu o problema cu masina din semnatura!Am schimbat cutia pentru ca imi smucea cateodata!Am venit de la Bucuresti pe autostrada,toate bune si frumoase,masina mergea si schimba perfect!Cand am ajuns acasa mi s-a parut ca a bruscat unpic la trecerea din treapta a doua in a intaia!A doua zi dimineata dau sa plec,pornesc masina si surpriza!Cand bag in viteza moare motorul!!!Si in drive si in marsalier!Ma dau jos si vad sub ea balta de ulei!Curgea pe la o conducta care intra in cutie!Chem mecanicul,gaseste oringul ciupit,il schimba,nu mai curge!Completez cu 2 litri de ulei dar masina are aceleasi simptome!Cum o bag in viteza moare de parca se blocheaza ceva!!Va rog mult daca puteti sa ma ajutati cu un sfat!Va multumesc!
     
  14. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Pai tot pe la cutie e ceva...vezi problema colegului de mai sus, nu cumva sa fii tot pe-acolo!
     
  15. TTime 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2014
    Locație:
    craiova
    Masina:
    a4 1.9 1998
    Problema cutie viteze audi a4 1.9 quattro

    Salut,
    De curand am achizitionat un audi A4 B5 1.9 quattro 5 trepte 110 cp din 1998. Proprietarul mi-a zis ca i s-a rupt ceva in cutie la partea din spate a cutiei (la diferential) dupa care l-a sudat si acum cand iau viraj stanga-dreapta rotile nu mai fac diferenta si trag ambele la fel (pe fata) si nu iau viraj. Momentan are planetarele pe fata date jos ca sa pot circula.
    Are cineva idee daca se poate repara, sau trebuie inlocuita cutia ? Nu am gasit nici schema cutiei si nici piese pentru ea. Mersi anticipat.
     
  16. floroiu82 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2013
    Locație:
    tg-jiu
    Masina:
    audi,a4 b5,1996
    cu ce pot lipi conductele de la cutia automata

    sal,de curand ma confrunt cu o problema majora de si la prima vedere nu se vede asa,Iata despre ce este vorba;
    -am una din conductele de la cutia de viteza( ce duc inspre radiator prin care se face racirea)o gaurice cat in varf de chibrit si nu stiu cu ce sa o lipesc pt ca pierd continu uleiul din cutie.
    Am incercat si cu poxipol dar nimic si m-am gandit daca ar mergesa o inadesc cu furtun de presiune.
    Va multumesc anticipat
     
  17. breitner

    breitner Gold Member

    Înscris:
    10 Aug 2010
    Locație:
    Comarnic, München
    Masina:
    A4 B5, 1.8 Quattro, Passat B5 1.9 TDI AVF 4Motion
    Incearca cu poxilina (eu am astupat o gaurice la baia de ulei cu ea), dar trebuie sa fie curat locul de aplicare.
     
  18. aligator2007 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 2.5 tdi 1999
    Am demontat cutia automata de pe masina mea A4 B5 din 1999 motor 2.5 tdi si am gasit semicuzinetul de la pompa de ulei gripat pe priza. Oare din aceasta cauza sa fi curs ulei ?
    Are cineva idee daca schimb pompa de ulei mai are rost sa schimb si convertizorul in conditiile in care inainte de a da cutia jos schimba toate treptele si nu brusca deloc la schimbare ? Mentionez ca am convertizor de rezerva de la alta cutie dar cu transmisia Quattro, se potriveste ? Multumesc anticipat
     
  19. aligator2007 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 2.5 tdi 1999
    Revin cu completare
    Mecanicul care a dat jos cutia mi-a spus ca este gripat semicuzinetul din pompa de ulei dar defapt cine repara cutia a spus ca atunci cand s-a dat jos de pe masina a fost scoasa fara convertizor si cand s-a inclinat a scos semicuzinetul fapt care i-l confirm ca am fost acolo
    Mecanicul meu a fost varza
     
  20. aligator2007 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 2.5 tdi 1999
    Revin din nou si va spun ca s-a rezolvat după ce am schimbat jumătate de cutie si la ora actuala merge impecabil
     

Distribuie pagina asta