1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia Automata de viteze la Audi A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de swamp, 20 Iun 2013.

  1. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Posibil convertizorul sau cel putin de acolo as incepe.
    Nici in mod manual nu vrea?
     
  2. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Nu vrea in niciun fel. Inainte, asteptam sa se incalzeasca uleiul si pe urma pleca, acum deloc.
     
  3. Aurel Stan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1,9tdi, 2000
    salut,
    La masina personala, un Audi A4 B5, 1,9 tdi, 116 cp, motor AJM, an 2000, cutie automata triptonic ZF--5HP-19 in timpul deplasari, am pierdut uleiul din cutie pe la imbinarea dintre cutie si motor. Mentionez ca am facut ultimul schimb de ulei acum 6 ani si 60.000 km (eu stiind ce se face urmatorul schimb la 80.000km). Uleiul din cutie avea o culoare neagra. Am desfacut cutia si am gasit convertizorul un pic uleios, bucsa de frecare cam uzata, simeringul bun. O intrebare sau recomandare daca cineva s-a mai confruntat cu asa ceva sa-mi dea un sfat, se poate controla convertizorul sau reconditiona ? Multumesc anticipat
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Convertizorul se poate atat testa cat si reconditiona.
    Unde faci aceste lucruri, este strict alegerea ta.
     
  5. Aurel Stan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1,9tdi, 2000
    Salut,
    Am rezolvat cu cutia de viteze automata. Am gasit pompa de ulei defecta, convertizorul stricat si blocul care sustine pinioanele 3, spart. Am gasit o firma in Bucuresti noi care se ocupa cu repararea CV automate si l-am reparat la iei contra sumei de 3.500 lei insemnand convertizor reconditionat, pompa ulei noua si blocul de pinioane nou. M-au sfatuit sa spal instalatia de racire a uleiului din cutie, am spalat cu 4 litri de motorina, dupa care am plimbat 2 litri de ulei de cutie Mobil 320 premium. A iesit foarte negru. In cutie a intrat 10 litri de ulei, tot Mobil 320 premium.
    Un sfat: SCHIMBATI ULEIUL DIN CUTIE CAT MAI DES, CAM LA 4 ANI asta ca sa nu patiti ca mine , caci in total toata reparatia m-a costat 4.500 lei. Cutia se demonteaza exagerat de greu si mai greu se monteaza, cred ca are in jur de 80 kg. O zi buna tuturor fara incidente.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  6. Zwargolak

    Zwargolak 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2020
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2001, 1.9 TDI
    Băieți, vin și eu cu o problemă. Am A4 B5 din 2001, motor AJM de 116 cai, cutie automată. La deal nu vrea să meargă în marșarier. Pleacă mai greu de pe loc cu spatele, iar dacă are deal, acolo rămân. În test, în toate vitezele schimbă cum trebuie, funționează bine. Cineva a spus că patinează puțin și-n treptele mici. bine, el e învățat cu cutii automate du după 2012...
    Are cineva idee ce trebuie făcut exact?
    Am citit că trebuie schimbat uleiul și filtrul. Alții ziceau că dacă e problemă de la ulei, mașina smucește în viteze, ceea ce mie nu mi se întâmplă. Vreo 1200 lei
    Alții ziceau că trebuie schimbată cutia, cu totul. Vreo 3000 lei
    Alții că să schimb kitul de ambreiaj. Vreo 3000 lei
    Alții să schimb convertizorul. Pe la 1500 lei
    Și într-un final că e problemă din calculator, și se repară cu vreo 400 lei la unii în Câmpina.

    Știu, e Audi, nu e Dacia 1310 să o repari cu o sârmă la marginea drumului, dar când am dat pe mașină 3000 de lei și ajung la prețuri de reparație de alte 3000 de lei...
    Există vreo modalitate să îmi spună exact vreun tester ce problemă am?

    Mulțumesc!
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Indiferent cat ai dat pe masina reparatia si piesele costa tot atat cat costa si cand masina era noua. Asa ca argumentatia ta, citata de mine, este lipsita de sens. Te poate costa reparatia si peste 1000 de Euro pentru simptomele prezentate de tine. Mergi la cei care repara cutie automata pentru ca ei au si testere pentru asta.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tester special ?
    Sunt X service-uri in Bucuresti care numai de cutii automate se ocupa, cum de nu ai gasit nici unul ?
    Evident, probabil ai sunat dar cand ti-au cerut 3-400€ pe un schimb de ulei sau ti-au zis ca trebuie demontata si desfacuta cutia (pentru un diagnostic corect, ai abandonat ideea in conditiile in care tu ai dat 600€ pe masina.
     
  9. Zwargolak

    Zwargolak 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2020
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2001, 1.9 TDI
    Tester pentru Audi. Nu a gasit nimic, nicio eroare la cutie. Am avut la un senzor de temperatura lichid și atât. În rest, nicio eroare. Nu am căutat service-uri speciale, fiind prima mașină automată, am crezut că poate orice mecanic să știe care e treaba la ea. După aia, când am întrebat în stânga și-n dreapta, am aflat că nu e chiar așa.
    Și da, mi se pare mult un schimb de ulei 400 de euro. E ulei, nu trebuie să schimb mașina. Dar na, astea fiind prețurile, va trebui să scot banii pentru reparație. Căutam un sfat petinent aici, însă văd că numai răspunsuri cu aere de superioritate primesc. Nu toată lumea are mii de euro să-și cumpere modele din 2001 sau mai noi. Unii, așa mai ca mine, ăși iau orice găsesc, în ce bani am. A fost mașina pe care mi-am permis-o când am avut bani. Asta sau Matizuri. Poate ar trebui să înțelegeți și treaba asta, că dacă am Audi, nu înseamnă că am automat mii de euro salariul sau că fac Germania, de unde aduc 10 mașini pe platformă.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si nu te-ai gandit ce faci in caz ca se strica cutia, sau motorul ? Ca reparatia va depasi valoarea masinii ?
    Practic, cam cat te-ai documentat despre aceasta motorizare si cutia automata inainte de a face achizitia ?
    Cred ca deloc daca acum te plangi de cat costa un schimb de ulei al cutiei.
    Sincer, cred ca mai bine te indreptai catre un Matiz.

    Per total, ai primit cat ai platit. Era si de asteptat pentru o masina din 2001 si 600€.

    Si, ca sa numai fim doar offtopic, da mizeria aia jos si fa conversia la manuala.
    Iesi si mai ieftin decat sa rezolvi problema actuala si mai fiabil pe viitor.
    Raportat la cei 600€ platiti pe masina si la bugetul tau pentru reparatii/intretinere, asta e cea mai inteligenta miscare.
     
  11. Zwargolak

    Zwargolak 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2020
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2001, 1.9 TDI
    Aia zice multă lume. Să pun cutie manuală de 2.5. Dar ce, aia de 1.9 manuală nu e bună? Că există și din aia cu 6 trepte.
    Nu, nu m-am gândit cât ar putea costa, a fost prima oară când am consud serios o mașină cu cutie automată. Mai condusesem 50 metri un F30 cu automată, dar nu poți spune că ăla a fost condus.
    Ciudat însă e faptul că nu-mi dă nicio eroare. Am să mă duc să fac schimbul de ulei și de filtru din cutie, apoi la băieții ăia cu calculatorul. Dacă nici așa nu iese, schimbat cutie sau schimbat ce dracu o fi în neregulă la asta.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dai banii de pomana.
    Cutia aia are 20 de ani, exista uzura 100% in ea.
    Uzura ce nu o repari cu un schimb de ulei.
    Mai ales daca in astia 20 de ani a vazut poate 1-2 revizii.
    Cheltui 500€ si poate intr-o luna iti pica de trebuie sa ii faci reparatie capitala sau iei alta din dezmembrari “la ghici”.

    Pune mana si citeste topicul dedicat conversiei de la automata la manuala, strange piesele si apuca-te de treaba.
    Citind topicul ai sa vezi cum sta treaba si cu rapoartele cutiei de 1.9 si ale celei de 2.5.
     
  13. robert sava 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2021
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4 B5 1.8 ADR
    Salut,
    Recent am cumparat un Audi A4 B5 din 1998, 1.8 benzina cod motor ADR ce are cutie automata. Masina se prezinta intr-o stare foarte buna, e ok, nu are probleme, singurul lucru este faptul ca, cutia smuceste din treapta a 2-a in a 3-a, dar nu mereu.
    De exemplu cand e motorul si cutia mai calda schimba destul de perfect pentru varsta ei, dar la rece exista mereu o smuceala din 2 in 3.
    Cutia e sincer destul de batranica deci nu m-as complica cu ea sa o repar si vreau sa scap cumva de ea.
    Stie cineva ce alta cutie automata se poate adapta ? (exemplu de pe A4 B6 / B7) daca stie cineva de ce piese as avea nevoie in afara de cutie in sine as opta si pentru o cutie cu +/- sa-mi fac eu jocul cu ea. A mai facut cineva asa ?

    Multumesc.
     

Distribuie pagina asta