Salut, Am cutie automata multitronic pe Audi A4 B7 din 2005, 2.0TDI. Problema apare la pornirea la cald (90grade), tremura/scutura f puternic, si nu merge decat la a doua cheie, sau daca ii dau cheie direct fara sa astept sa se stinga martorii de bord. Mentionez ca nu am pb cu senzorul de temp (verificare soft), si nici cu pornirea la cald din soft (am incercat un update la soft pt a imbunatati pornirea din injectie dar degeaba). Mecanicul meu mi-a zis ca volanta... Ciudat ca la relanti nu tremura, nici in mers, plus ca masina mea e automata. Aveti idei? -mErsi
Nu cred ca este cutia,daca e stricata face tot timpul nu doar la cald etc, cred ca un senzor, un injector,pompa etc dar nu cutie Multitronicul nu scutura, nu schimba treptele si se aprinde pe bord ceva legat de cutie. Mecanicul vrea sa-ti ia banii aiurea, pune un tester pe ea
testerul nu zice nimic.. nu a zis mecanicul de cutie, ci de volanta.. ca fac figuri si la astea multitronice chiar daca mai rar.
M-am hotarat intr-un final si am schimbat volanta. Problema mea s-a remediat, chiar daca doar de 2 zile am scos-o de la mecanic, nu am observat simptoma anterioara. Amintesc pb mea: pornire la cald (90-120 grade), scutura - mai degraba zguduia, motorul nu pornea decat la a 3-a 4-a incercare repetata.. Mecanicul (specialist Audi) m-a convins ca asta e, am mai citit pe niste forumuri englezesti unde am vazut ca pb nu e rara la Multitronic 2.0 TDI PD (BLB). Investitie: 1700 RON piesa noua originala origine Germania, 350 Manopera. Eram stresat ca poate tre sa pun si ulei in multitronic - nu a fost necesar, s-a pierdut f putin (100ml) si a fost recompletat.
Nu stiu daca are legatura cu subiectul topicului, dar am probleme la pornire la masina mea un Audi A4 B7 ce are cutie multitronic: face un zgomot de fier spart, trebuie tinut contactul mai mult, o parere ar fi ca e de la volanta, pentru ca acolo se aude la pornire. La mine cand pornesc prima data nu apare nicio problema, daca pornesc la cald ,imi zguduie foarte tare si daca nu tin contactul mai mult, nu porneste, specific motor 2,0 tdi BNA multitronic. Tind sa cred ca ar fi volanta. Ceva sfaturi, pareri ?
zgomote Verifica electromotorul si bendixul. Se poate sa fie slabit sau uzat, etc. Asta doar ca parere, dupa zgomotele relatate de tine. Daca este doar atat, e super. Se poate si altceva, mai grav. Mai bine mergi la un mecanic sa asculte el ce si cum. Repet, este doar o parere!
am observat ca la rece nu face zgomot niciodata la pornire, doar dupa ce am mers undeva, am oprit si am pornit din nou... daca ar fi de la volanta cred ca ar face tot timpul
gl10cyp Am / avut exact aceleasi simptome: Cu pornitul la cald (zguduit, pornit dupa 2-3 incercari): cod motor la mine BLB: am schimbat volanta (total 2000 RON, piesa 1700 adusa din Ger, plus manopera) si s-a rezolvat total.
Piesa nu exista decat pe original la multitronic. Am schimbat-o si eu,ca la cald cand porneam ieseau vecinii la geam.. Acum totul e perfect. Nu incercati alte prostii..daca troncane la pornire la cald,e volanta 100%. Cost total 2400 roni. http://www.youtube.com/watch?v=HJheUb8CUsM asta e volanta mea defecta. ceva de speriat..
Dupa toate simptomele ce le discutasem aici , si am ajuns la concluzia ca e volanta 100%, mai ales ca zgomotul metalic il facea numai la cald la pornire, SURPRIZA- la service un mecanic imi spune ca este ELECTROMOTORUL, eu ducandu-ma sa comand volanta, a spus ca raspunde el, am fost putin sceptic dar mi-ar fi convenit pentru ca fata de volanta, care pt masina mea multitronic este 21 mil, diferenta de pret este mare- cu electromotorul meu la schimb aprox 650 lei Bosch nou. Am schimbat electromotorul si merge perfect, nu mai zdrangane nimic acum la pornire, deci o alta varianta pentru aproximativ aceleasi simptome poate fi si electromotorul.
Salut, Am un audi A4 B7 cu cutie multitronic 7+1 si nu stiu ce sa cred: masina in Drive se accelereaza lent in schimb pe sport schimba perfect. Am avut inainte un A6 C6 tot cu cutie automata si schimba vitezele normal. I-am facut testare cu vag-com si nu apare nici o eroare, E normal sa nu am demaraj ?
E normal, stai linistit. Pe D daca apesi tare schimba la 3000, iar pe S schimba la 4500. Eu in oras nu conduc cu D, ca sta pe al 1200 rot , pe S sta pe la 1900 la 55km/h. In general multitronicul e o porcarie pentru mersul predominant in oras, iti infunzi filtrul de particule cu mersul subturat. Daca rezisti la nervi, mergi pe manual.
salut M-am dus pe centura si dupa loc am tinut acceleratia la podea si nu se accelereaza, nu schimba vitezele ca atunci cane este pe sport. Am ramas uimit fata de A6 care se simtea cum schimbai. Mu mi se pare ok dar pe vag nu da nici o eroare !
La podea pe D schimba dupa 3500 dar nu trece de 4000, in schimb pe S am avut ocazia sa vad ca a schimbat si la 5500. Apropo daca o pui pe manual si nu schimbi tu, o sa schimbe automat la 4500. Eu spun sa stai linistit si sa te obisnuiesti cu mersul subturat.
Salut baieti, Am sa va expun si problema mea cu multitronic la A4 B7. Am adus masina in mai 2012 din DE, m-am dus-o la Porsche pentru diagnoza si pe langa altele mi-au gasit baietii eroare la senzorul de impuls, traductor si calculator - deviz de aproximativ 1.500 Euro doar piese, daca mai tin bine minte... Am zis las-o bai ca merge ca mai cer o parere (am vazut tot pe forum ca se poate remedia cu electrovalvele ca nu e musai de la calculator, etc) si ca o rezolv. Va dati seama ca a trecut vremea si a inceput sa intre cutia in avarie (clipocea toate vitezele) isi mai revenea, apoi dupa un timp incepea sa sarea din viteza (mergeai si la un moment dat nu mai cupla, zici ca era la liber) dar daca o dadeam in S sau manual isi revenea in max 2-3 secunde. Acum 2 luni am ramas pieton, 60 zile si m-am gandit sa profit sa o duc la un domn din Oradea, prieten cu un prieten care sa mi-o faca ieftin si bun ca la kaufland. Acum au trecut 3 saptamani de cand e acolo si astept sa-i dea de cap, cica a schimbat senzorul dar motorul nu mai comunica cum trebuie cu calculatorul cutiei, nu gaseste electrovalvele si nici nu merge sa-i faca setarile la discurile alea din cutie. Asteapta si el un raspuns din HU de la alt mester. Am sa va tin la curent cu evolutia, in mod normal saptamana asta ar trebui sa fie gata. Daca a mai patit-o careva sa-mi dea si mie de veste, o parere, idee, feedback din experienta anteriorara e bine venit. Keep in touch !
Nu mai cheltui bani aiurea.. Cand se duce multitronicul,ori montezi una manuala ori cumperi una reconditionata din GERMANIA cu garantie adevarata,nu ca la noi. La noi in RO sunt numai carpaci in domeniul asta.. O sa ajungi sa cheltui mii de euro degeaba. Pui manual si gata. Cred ca te costa vreo 800-1000 de euro si nu mai ai probleme niciodata. Daca e doar calculatorul,poti incerca sa-l repari cu vreo 300 de euro. Oricum nu-ti garanteaza nimeni ca va merge. Din ce spui tu..ca a desfacut-o si nu mai comunica nu stiu ce..e clar omul habar n-are. Inapoi sigur n-o mai pune macar cum a fost.