1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia Automata de viteze la Audi A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de cip_jed, 26 Sep 2011.

  1. Adrian Ciocirlan 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2017
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A4 B7 2008 2.0
    Multumesc. Am inteles. O sa il schimb cu un ulei original. Cu privire la acel tremurat? Mentionez ca face o singura data si nu foarte sesizabil...se simte destul de fin, iar in rest cutia pare sa schimbe chiar ok...fara nici un fel de soc, sau ceva de genul. Doar cand opresc (spre exemplu la semafor), aproape de viteza de 0 km/h.
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Asta e tremuratul e putin relativa. E normal sa simti foarte putin ceva, ca un mic soc, deoarece chiar la oprire decupleaza/cupleaza ambreiajele, se intampla niste lucruri pe acolo. Cat timp ramane doar la acest tremurat/soc aproape insesizabil, las-o in pace, bucura-te de masina.
     
    Adrian Ciocirlan apreciază asta.
  3. Adrian Ciocirlan 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2017
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A4 B7 2008 2.0
  4. DragosSCJ

    DragosSCJ 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2014
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Skoda Octavia,1.9 TDI,2003
    Salutare! Stie cineva cum se adapteaza cutia automata multitronic pe un A4 B7 dupa ce a fost schimbata ? Nu mi-am dat seama sa opresc calculatorul cutiei si acum cel nou nu este compatibil cu masina.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  6. DragosSCJ

    DragosSCJ 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2014
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Skoda Octavia,1.9 TDI,2003
    O sa incerc. La un moment dat spune sa misc masina, ideea e ca masina mea nu se tureaza, oricat as apasa acceleratia, deci nu pleaca de pe loc. Cred ca o sa o desfac si o sa schimb calculatorul. Mersi mult de raspuns!
     
  7. DragosSCJ

    DragosSCJ 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2014
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Skoda Octavia,1.9 TDI,2003
    Am schimbat calculatorul, merge perfect acum. Cutia de la dezmembrari a mai fost desfacuta. Uite cum arata calculatorul
     
    nucugheri apreciază asta.
  8. freeware

    freeware 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 2.0 TDI, B7, 2006, Motor BPW, Multitronic 7+1
    Va salut baieti. Vreau si eu sa va povestesc despre micile mele probleme, dar si solutiile cu care am reusit sa le rezolv. Apreciez forumul asta si de aici am gasit mare parte din interpretarile problemelor mele, asa ca, e timpul sa dau si eu ceva comunitatii.
    Pacientul: Audi A4 B7, din 2005, 2.0 TDI, motor BPW, cutie Multitronic 7+1.
    Simptome: La rece (si specific f. clar pentru ca am vazut multe probleme in acest topic care se intamplau la cald.), masina dadea in "nas" la opriri la semafoare, la treceri de pieton, etc. Stand cu piciorul pe frana, in D sau R sau in S, masina vroia sa plece de pe loc. Ulterior, ii trecea, cand motorul ajungea in jur de 70 grade C. Alt simptom, era de zgomot de lichid care curgea, zgomot metalic, la cresterea turatiei motorului. In sarcina sau stand pe loc, zgomotul se intensifica. Din cand in cand, la cuplarea in "R", nu se selecta viteza in bord, dar cupla. In acest caz, masina mergea in spate, treapa de viteza nu era selectata in bord, pe maneta schimbatorului nu se aprindea becul de R, luminile de mers innapoi nu se aprindeau, dar masina se depla in spate. Ulterior, dupa oprire, la alegerea altei viteze, se afisa corect in bord si implicit la becurile de la maneta de la schimbator. Totodata, dupa ce o lasam o perioada de timp oprita, la pornirea motorului, clipeau toate vitezele in bord (PRNDS). Dupa cuplarea in "D" si lasarea franei de mana jos (!!!!), se selecta viteza corecta.
    In ultimele zile in schimb, la plecarea de pe loc (tot la rece), masina avea un tremurat enervant, similar cu cele de drum denivelat.
    Investigatii: Neavand pe aproape mecanicul masinii, ca sa-i citesc eroarea, am inceput sa caut simptomele mele pe forum, pe alte forumuri pe afara, nah ... ca orice cetatean. Nu le-am gasit nicaieri ca fiind similare cu ale mele (ale mele se intamplau la rece, altii o pateau la cald), insa, peste tot, era foarte clara concluzia: trebuie cod de eroare. L-am aflat la mecanic dupa 2 zile, acesta fiind:

    P0706 - Senzor parametrii transmisie parametrii circuit / Performante - intermitent.

    Ok, am zis ... un senzor. Nu pare grav. Cautat oameni care pot rezolva cutiile automate. Greu ... foarte greu ... am dat telefoane pe la aproximativ 10 mesteri, de pe net, de prin recomandari. Nu am dat telefon la nici o reprezentanta, recunosc. Nu va spun de faptul ca s-a ajuns pana acolo unde mi s-a recomandat schimbarea cutiei cu una de la dezmembrari sau chiar adaptare de cutie manuala, pe langa blocul de valve defect, inlocuire convertizor de cuplu, etc. Evident, ulterior am aflat ca aceasta cutie nu are convertizor de cuplu, dar ... meseriasii sperie. Cam 2 persoane mi-au spus clar faptul ca aceasta masina este cu ambreiaj, nu cu convertizor. Dupa alte cautari pe net, le-am validat afirmatiile. Deci, din cele 10 service-uri, am redus lista la doar 2. Ceea ce m-a determinat sa ma duc la cel la care am fost, a fost modul in care mi-a vorbit si multitudinea de informatii pe care le-am gasit pe site-ul lor (unul din cele mai bine documentate site-uri peste care am dat in cautarile mele). http://www.cutieautomata.ro Nu vreau sa le fac reclama, dar daca este vreo problema, o sa ma autocenzurez prin editarea postului, promit.
    Rezolvare: Problema mea era oarecum rezolvata, insa, ar fi durat de pe o zi pe alta, lucru care nu ma avantaja deloc, fiind dependent de masina, cu copil mic acasa, stand in afara Bucurestiului, etc. Sun Vineri pe la ora 19.00 decis sa fac programare pt Luni, sa o rezolv. Ii spun codul de eroare, imi spune foarte clar ca este o problema de calculator si ca trebuie sa ma duc cu masina la ei. Costul reparatiei il estimasera undeva intre 100 si 300 Euro. Le-am zis ok, daca asta e pretul, asta e pretul. Mi-au facut programare a doua zi, Sambata, desi pe siteul lor au program de Luni pana Vineri. Am zis ok, iar Sambata la ora 9.00 eram acolo. Dar .. nu erau ei. Si pana la 9.30, nici nu au raspuns la telefon si recunosc ca incepusem sa ma panichez. La telefon insa, mi-au spus ca ei incep programul la ora 10:00, iar motivul pt. care colegul mi-a spus sa ajung la ora 9:00, cel mai probabil, a fost pentru a permite masinii sa se raceasca, sa poata interveni asupra ei.
    Ma rog ... aveam un feeling inca pozitiv despre ei, iar inima mi-a revenit in momentul in care au inceput oamenii sa ajunga la service. S-a lasat cu cerere de a face fisa de intrare in service, ca asa este la ei. Ok, dar sa stiti ca eu o vreau gata azi si raman acolo, pentru ca nu am unde sa ma duc. Nu au parut prea incantati de idee si dupa cateva discutii, am stabilit sa-i las pe oameni sa-si faca treaba si sa nu intervin. In sfarsit, pe la 10:30, masina a intrat in service si a ajuns pe rampa. Pe la 11:00, au recitit codul de eroare, acelasi de mai sus. S-a facut poza (cu aparat foto, nu cu telefonul!). Si ... s-au apucat de treaba. Au desfacut ei ce-au desfacut pe acolo, si au dat sa scoata uleiul. Nu au reusit sa "stoarca" decat 1.6 litri de ulei din cutie.:wtf: Pana si ei au ramas socati, intrebandu-se cum de mai mergea masina cu atat de putin ulei. Deja se gandeau la span, la distrugeri masive, etc. Vestile bune nu au intarziat. Uleiul, desi negru, nu avea span prin el. In interior, cutia era destul foarte curata (zona de unde au scos calculatorul). Ma rog ... au luat calculatorul si s-au inchis intr-o camera pt aproximativ 2 ore, revenind cu el si montat pe masina. Au pus la loc 6 litri de ulei (special de transmisie automata evident), marca ENEOS pentru CVT, la pretul de 50 Lei litrul. Cu tot cu TVA. Asta dupa ce, initial, mi-au spus ca uleiul ar fi la 95 Lei litrul, fara TVA. :)
    Dupa efectuarea nivelului (da, astia au facut si nivelul), teste, stergere eroare, plimbat de catre ei (nu de catre mine), masina a fost in sfarsit gata. Trebuia sa platim, nu ?
    Plata: Cand dau sa platesc, descopar ca nu aveam cash la mine. Intreb daca merge plata cu cardul, si raspunsul a fost pozitiv. :yahoo:Total de plata: 1.650 lei. Cu tva cu tot. Intreb si eu acum, dupa moda romaneasca, daca putem sa renuntam la TVA. Raspunsul sefului, m-a socat: "Nu. Stii ceva? Noi sintem romani .. si mai dam bani si la stat". Zic ok si platesc cu cardul, cerand doar garantia de la ei. Nu se poate, trebuie sa dam si factura. Si ... mi-au dat factura, garantie 6 Luni pentru reparatia calculatorului de la cutie si chitanta de incasare. Nice ... civilizat, corect, direct si ... profi!
    Aaa...si la plecare, seful mi-a aratat pe un alt calculator, care a fost problema mea: 4 contacte de la mufa nu mai erau bine sudate. A durat mult pt simplul fapt ca, placile, sint acoperite de un gel, care trebuie scos, iar dupa reparatie trebuie pus la loc altul, care se fabrica din 2 compusi amestecati. Rolul gelului este acela de a nu permite vibratiilor sa afecteze componentele elctronice de pe placi, sau a condensului daca se formeaza, sa corodeze circuitele.
    Concluzii: Service-ul super profi. Locatia nu este excelenta (Ferentari), insa oamenii sint bine pregatiti si nu fac decat asta. Cat am stat eu acolo, au primit 2 cutii de viteze la reparat, trimise de alte service-uri, iar baietii lucreaza cu manusi, si la propriu si la figurat. Baietii nu au acceptat nici o atentie. Aa..si cel mai important, nu se ocupa decat de cutii de viteze automate, reparatii de calculatoare de cutii de viteze automate, ABS-uri, ESP-uri, etc. Atat si nimic mai mult.
    Orice pas facut in service, de la demontare la montare, s-a documentat cu aparat foto, pentru eventualele plangeri ale clientilor. Am ramas prieteni si in mod cert ma voi intoarce la ei in cazul in care mai am probleme.
    La plecare, parca aveam alta masina, schimba la fel de frumos cum o facea inainte de a face nazuri, iar bonus, am descoperit ca pe modul "S", in dreapta ecranului de jos, imi afiseaza si treapta de viteza in care se afla masina.
    Ce-am invatat de aici este faptul ca nu trebuie neglijata masina. Greseala mea a fost ca, atunci cand am luat-o, nu i-am schimbat uleiul la cutie (avea 161.000 km). Acum am cu ea 194.000.
     
    Ultima editare: 14 Feb 2017
    rRs_A4B7, Emanuel Andrei și george_gopo apreciază asta.
  9. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Pai...si pe unde a pierdut atata ulei?
    Ca n-are cum sa-l arda ca motorul.. Trebuiau sa-ti puna macar un ulei Febi sau Swag care sa aiba codul G 052 180 A2. Da nu-i bai, e bun si ala Eneos. Macar are ulei acu'...:)

    Intradevar ala original de Audi costa 95 fara tva, cum ti-au spus. Ma rog..''original'' ( ca doar nu fac ulei astia de la VAG ).. ambalat pentru Audi.

    Ai scapat doar cu reparatie TCU.
     
  10. Drindax

    Drindax 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b7
    Salut, am un audi b7 2.0 bpw tiptronic 7+1.
    Am facut rost de paddle de pe un audi TT si am vrut sa le montez pe masina dar nu se potrivesc mufele! Imi poate da cineva o serie de sasiu de pe audi b7 care are in dotare din fabrica paddle pentru a putea cauta cablurile originale?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    4F0 971 589 B, asta e singurul cod care l-am gasit pentru padele la A4 B7.
     
    Drindax apreciază asta.
  12. Adrian Ciocirlan 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2017
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A4 B7 2008 2.0
    Cod VIN de pe un audi A4 B7 care are padele din serie : WAUZZZ8E28A047874. O zi buna!
     
    Drindax apreciază asta.
  13. Drindax

    Drindax 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2016
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi a4 b7
    Mersi mult!
     
    Adrian Ciocirlan apreciază asta.
  14. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Mda.... cam pentru ce vedeti in video de mai jos, platesti 300 de euro la electronistii vietii, sa va repare calculatorul de la multitronic.....

    2-3 lipituri extrem de banale, pe care le poate face orice depanator TV.. TREI SUTE...de euro.... Daca trebuiau cautate,masurate...da ele se vad cu ochiul liber..

    Si apropo...rusnacii din film, nu par ingineri la NASA.. Is 2 Dorei murdari de vaselina.. Da imi place ''scula'' cu care lipesc... ce mai..statie de lipit cu aer cald, nu alta..

     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Acum ai aflat ? :)
     
  16. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Off topic. Acu' vreo 12 ani am avut o Laguna 2 care avea o problema cunoscuta la displayul climatronic. Aceiasi poveste cu lipituri reci. Cumparat pistol de lipit de 50 de lei si rezolvat problema.

    Cred ca ma bag si la TCM-ul meu. Am si prieten super electronist sa ma asiste. Cred ca mai bine il asist eu....:)
     
  17. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Stie cineva care are acces la info Audi, cat ulei intra exact la un schimb. La multitronic 01J. Fara sa desfaci cutia. Doar schimb obisnuit.

    Ca sa nu mai fac nivelul la 35-40 de grade cu vag com... Bagi cantitatea exacta si gata.. Care zice ca 4.5-5 L. Care 5.8 L.
     
  18. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    5L maxim.
    Am schimbat de doua ori pana acum.
     
  19. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Am gasit ceva documentatie in computer. Scrie ca se introduce cca 4.5 litri. Cred ca tot de pe forum aveam salvat fisierul.

    Deci bag 5 si stau linistit. Ca e cam murdar de ulei pe cutia mea. Acu'..nu stiu daca o fi de la motor sau de la cutie..
     
  20. Adrian Ciocirlan 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2017
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A4 B7 2008 2.0
    Am schimbat recent ulei in cutie multitronic si au intrat fix 5 litri.
     

Distribuie pagina asta