1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia Automata de viteze la A4 B7 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de cip_jed, 26 Sep 2011.

  1. Alph

    Alph 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B7, 2.0, 2006 BLB 103kw 140 Hp
    Am am rectificat cap coada cutia. Computer cutie = 1500 lei, grup pinioane si rulmenți = 4000 lei. Toți m-au făcut nebun, de ce nu am pus manuala. Răspunsul a fost pentru ca eu am luat masina automata, si asa o sa rămână indiferent de costuri. Cum s-a tot zis de către alți colegi, nu va permiteți nu va cumpărați. Ps: eu trag ponoasele de pe urma fostului proprietar căruia nu i-a pasat ce și când pune pe masina.

    Sent from my SM-N910S using Tapatalk
     
  2. FLV

    FLV 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2016
    Locație:
    Deva /Timișoara
    Masina:
    A4, 2.0 TDI BPW, 2007
    Dupa cum spuneam la CVT-urile 01j schimbarea filtrelor e o cheltuiala nejustificata, iti spun din experienta. Poti da filtrul jos si poti trece ulei prin el sa te convingi.
    Nu uita de adaptare, e foarte importanta!
    Spor
     
  3. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Pai lasa sa isi schimbe filtrul exterior. Ca pe banii lor o fac.... si uite asa scoate si service-ul 25% profit pe piesa.
    Eu le-am spus unor mecanici ca nu schimb filtrul, ca pe VCDS inca arata ca e ok. Mi-au spus ca sunt tembel, ca ma iau dupa vcds... Ca parca stiu ei mai bine...
    Inca merge bine CVT 01j. In 5000 km al treilea schimb de ulei (doar) de cand o am :)
    FLV stie ce conduc, nu e vrajeala ;)
     
    FLV apreciază asta.
  4. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Unde ai reparat TCM-ul? Cred ca nu se considera reclama daca vrei sa ne spui.
    Sper ca au avut ''scule'' pentru lipit aluminiu, ca altfel...se dezlipesc repede lipiturile. Si cu ce ti-au lipit capacul pe care l-au taiat sa aiba acces la circuite?

    Au si tester pentru TCM dupa ce-l repara sau ti-l trimit cu ''doamne ajuta sa mearga''..
    Oricum, cred ca la 1500 de lei au facut corect reparatia.

    Uite aici poze cum ar trebui facuta reparatia ca la carte si cum NU ar trebui facuta.

    http://tmt.lt/valdymo-bloku-remontas-galerija
     
    Ultima editare: 3 Aug 2017
  5. Alph

    Alph 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B7, 2.0, 2006 BLB 103kw 140 Hp
    Salut. După cum am mai zis reparația a fost făcută la Mecatronic Constanța, în spatele reprezentantei Toyota, è un service dedicat cutiilor automate. Din câte știu a fost dat jos și trimis unui tip in București care se ocupa cu lipitorile pe circuit. Treaba e de acum un an și nu am mai avut probleme de atunci. Cupleaza si se simte foarte bine. Partea mecanica a fost făcută la ei, având tot ce este necesar, mi-au schimbat tot grupul plus rulmentul. Plus garanție pe lucrare 12 luni.

    Sent from my SM-N910S using Tapatalk
     
    mario vrs apreciază asta.
  6. Rdk 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 (8EC, B7), 2.0 TDI, 2007
    Buna ziua,
    Vreau sa prezint si eu o problema la A4 B7 din 2007, 2.0 diesel: a avut o eroare F125, clipeau cu rosu in bord PRNDS, a fost dusa la un service cutii automate in Bucuresti, nu mai are nici o eroare, dar cand se reduce viteza la sub 10 km se simte ca o franare de motor pentru cateva secunde, asta daca nu se accelereaza sau se pune frana brusc, iar daca se accelereaza in timpul in care se simte acea infranare, smuceste.Problema ar fi aceasta infranare, probabil ca schimba mai greu...Care credeti ca ar fi problema?
     
  7. Alph

    Alph 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B7, 2.0, 2006 BLB 103kw 140 Hp
    Dute să-ți verifice tamponul de la cutie dacă l-au fixat calumea. Asta ar fi primul lucru. Dacă nu e de la tampon, sa verifice grupul de pinioane, è posibil sa te lase în urm 2 3 luni. Succes

    Sent from my SM-N910S using Tapatalk
     
  8. Rdk 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 (8EC, B7), 2.0 TDI, 2007
    Multumesc, o sa merg sa verifice!
     
  9. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Cred ca face regenerare cand are simptomele astea. La mine face la fel cand se regenereaza filtrul si sta mai turata de la post injectie.
     
  10. Rdk 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 (8EC, B7), 2.0 TDI, 2007
    La mine face asta mai tot timpul, decupleaza si nu cupleaza imediat, dar asta doar la viteza mica, cand ar trebui sa schimbe din a doua in a intaia.Am fost la baietii care au rezolvat problema anterioara, au mers cu ea si nu si-au dat seama exact despre ce e vorba.M-am programat pentru luni sa faca o verificare amanuntita si sa verifice eventual si tamponul, cum zicea si Alph.
     
  11. Alph

    Alph 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B7, 2.0, 2006 BLB 103kw 140 Hp
    rdk Care a fost rezultatul verificării ?
     
  12. Rdk 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 (8EC, B7), 2.0 TDI, 2007
    Alph intr-adevar tamponul trebuie inlocuit, dar nu il aveau pe stoc si astept sa ma reprogrameze si au spus ca ar mai trebui schimbate discurile de la ambreiaj, dar nu e o urgenta.Sa vad cum o sa fie dupa ce schimb tamponul.
     
  13. hajekalex 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2012
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI, 2005
    Salut.
    Am citit tot topicul de CVT si am o intrebare:
    masina e 2.0 diesel din 2005, cutie multitronic; am luat-o la 120000 km si acum am 300000; fac aproape exclusiv autostrada (nu in Ro); uleiul din cutie nu a fost schimbat de cand am masina.
    E indicat sa fac acum schimbul de ulei (preconizat in carte la 60000) sau o las asa?
    Nu am nicio problema cu ea, merge bine, nu pierde ulei...
    Unii zic ca daca fac acum schimbul pot avea probleme cu cutia ulterior.
    Mersi de raspuns(uri).
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In loc sa schimbi obligatoriu uleiul stai sa pui intrebari pe forum ? Fa asta cat mai repede. Daca mergi la un profesionist care se ocupa si stie sa faca ce trebuie nu o sa ai probleme ulterioare. Daca mergi la niste prosti cu siguranta o sa ai probleme ulterioare.
     
  15. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Schimbi uleiul.
    Probleme o sa ai oricum dca continui asa. Posibil sa smuceasca putin dupa schimb, dar isi revine dupa 10-15k km. Asta din cauza diferentei de vascozivitate.
     
  16. hajekalex 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2012
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 B7, 2.0 TDI, 2005
    Mulțumesc de răspuns
     
  17. vyo520 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2017
    Locație:
    dragasani
    Masina:
    a4 b7 blb 2005
    sunt posesor nou de audi a4 b7 motor blb , cutie automata 7+1 , am cumparat masina de o saptamana , dupa ce am plecat de la fostul proprietar , mi s-a aprins cutia pe bord adica se aprindea cu rosu p-r-n-d-s , si la plecarea de pe loc trepideaza si pleaca greu , asta se intampla doar la plecarea de pe loc si pana la 1300 turatii , dupa cutia schimba bine .
    am fost la tester si au iesit erorile astea pe cutie :


    coduri eroare
    17137 - shift solenid 1 (n88) circuit failure p0753 short with ground - intermitent
    17134 - shift solenid 1 (n88) malfunction p0750


    imi poate spune cineva ce inseamna mai exact ?
    multumesc
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  19. Alph

    Alph 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B7, 2.0, 2006 BLB 103kw 140 Hp
    Computerul de pe cutie nu transmite date către partea mecanica. E o problema des întâlnită la aceste cutii, remedierea te costa undeva între 1200-1800lei depinde service.

    Sent from my SM-N910S using Tapatalk
     
  20. vyo520 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2017
    Locație:
    dragasani
    Masina:
    a4 b7 blb 2005
    Mulțumesc mult , si o alta întrebare , aproximativ cat timp pot merge cu ea in condițiile Astea ?
    Eu Sunt in Anglia si sunt exagerați de scumpi mecanicii
     

Distribuie pagina asta