1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia Automata de viteze la A4 B7 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de cip_jed, 26 Sep 2011.

  1. Alph

    Alph 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B7, 2.0, 2006 BLB 103kw 140 Hp
    Riști sa strici si partea mecanica și costul o sa fie triplu.

    Sent from my SM-N910S using Tapatalk
     
  2. vyo520 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2017
    Locație:
    dragasani
    Masina:
    a4 b7 blb 2005
    Am inteles , o sa caut un mecanic sa imi spună exact costurile
    Mulțumesc mult
     
  3. Oprea Denis 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7, 1.8 T, 2007
    Salut
    Ieri am achizitioant un a4 b7 1.8 T cu multitronic an 2007
    Am mers cu ea inainte de a o cumpara si mergea perfect
    Aseara si astazi cand puneam schimbatorul pe R din P smucea foarte tare masina si nu inteleg de ce.. Tin sa precizez ca nu face mereu asta. Are anumite momente. In specia cand e motorul rece si o pornesc dimineata pentru prima data si vreau sa dau cu spatele sa ies din parcare. Ea e in P si cand o dau in R smuceste. Ati mai intampinat asa ceva? vreo idee ce ar putea avea?
    Multumesc
     
  4. Alph

    Alph 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B7, 2.0, 2006 BLB 103kw 140 Hp
    Pune masina pe rampa si vezi dacă nu cumva ai pierdut tamponul de la cutie. Dacă nu e de la el e posibil sa ai probleme ori cu vre-un satelit ori vre-o alta piesa din grup.

    Sent from my SM-N910S using Tapatalk
     
  5. Oprea Denis 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7, 1.8 T, 2007
    acum ca ai amintit doar cand e parcata in rampa face asa
    nu m-am gandit ca poate fi de la asta. pot vedea singur daca mai am tamponul sau trebuie desfacuta?
    multumesc.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Oprea deja pui niste intrebari de parca descoperi apa calda. Mergi la un bun mecanic cu elevator ca o sa vezi imediat ce ai de facut. Lasa intrebarile si citeste, te rog eu, forumul. Multumesc pentru intelegere. Daca ti s-a spus sa mergi la o rampa / un elevator ce mai intrebi ?
     
  7. Alph

    Alph 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B7, 2.0, 2006 BLB 103kw 140 Hp
    Nu trebuie desfăcut nimic ca să ai acces la acea piesa în schimb fără rampa nu vezi piesa, plus degeaba îți explica cineva pe forum ca nu vei înțelege mare lucru. Dute la cineva care are rampa, și evident stie unde sa se uite. Tamponul posibil sa fie la locul lui dar dacă șurubul ce tine unite cele doua piese care formeaza tamponul l-ai pierdut (ceea ce e o chestie des întâlnită, și eu sunt pățit) de acolo e problema, pt ca in momentul când dai în spate, forțele ce acționează pe cutie o facă sa se miște si evident sa smuceasca. Numai bine.

    Sent from my SM-N910S using Tapatalk
     
  8. alexandru felderean 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 Avant B7, 2.0 TDI 140 CP BLB, 2005
    Audi a4 b7 blb 2TDI 2005 multitronic GYJ.
    Aveam o problema la ea din cand in cand nu pornea la cald la prima, adoua cheie se balbaia si se scutura toata masina pana se oprea motorul, apoi pornea si mergea ok.
    Aseara am patit la fel dar la a treia cheie a pornit si a aparut o eruare la cutie au ramas aprinse PRNDS in chenar rosu. E prima data cand am patit asta.
    Am pus testerul si am eruarea 17101 Transmission Input Speed Sensor (G182) PO717 - 000 - No Signal - Intermittent. Am sters eruarea si am facut adaptare si a mers din nou OK.
     
  9. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Problema la cutia de viteze este calculatorul ei. Se repara cu 600 de lei minim sau 300 de euro maxim ( preturile is de pe OLX ), plus demontat si schimb ulei.

    Sau calculator nou care este in jur de 1000 de euro.
     
  10. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    Salutare,
    Ma poate ajuta cineva cu interpretarea valorilor ?

    IMG_3105.JPG
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu prea se pot interpreta aceste valori. Se vede ca ambreiajele sunt in adaptare, dar asa vor sta dupa fiecare adaptare facuta.
    Adaptarea se face cand uleiul in cutie are cel putin 60grC. Restul sunt curentii de lucru ai diferitelor componente/senzori din cutie.
     
  12. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    multumesc! din cate stiam eu din aceste valori se poate vedea in ce stare sunt anumite componente din cutie.
    eu nu le stiu rostul si care trebuie sa fie valorile in parametrii normali.
     
  13. bogdan89

    bogdan89 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2011
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A6 c5 -1.9tdi AWX A6 c6 - 2.0tdi blb
    Salutare,colegi la un A4 din 2006 motor 2.0tdi bpw patineaza cutia (cvt)!
    Nu cunosc istoricul masinii,am cumparat masina avand cutia defecta.
    Pleaca de pe loc smucind foarte tare,merge maxim 200m apoi patineaza!
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Incearca sa ii faci o adaptare, vezi PDF-ul de mai jos.
     
  15. bogdan89

    bogdan89 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2011
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A6 c5 -1.9tdi AWX A6 c6 - 2.0tdi blb
    Din pacate are variatoru rupt daca zic bine!Va multumesc!
     
  16. Sorin Bon 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2018
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 2008 1.9 diesel
    Salutare !
    Am și eu o problema la un A4 B7 cutie automata : când o trec pe manual nu îmi schimba vitezele in + crescător , doar invers . Care ar fii problema ?
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimeni. Mergi la cine se ocupa cu reparatiile cutiei automate si obligatoriu faci diagnoza.
     
  18. Sorin Bon 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2018
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 2008 1.9 diesel
    Cutia schimba perfect in D și in S . Majoritatea îmi dau ca varianta selectorul (schimbătorul) . Intenționez sa achiziționez aceasta mașina și voiam sa știu dacă merita .
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu nici nu ai masina si ne intrebi de ceva ce oricum nu putem sa-ti raspundem din fata tastaturii. Poate fi orice legat de sistemul electric, sau nu, al cutiei automate. Nu discutam aici decat la concret nu pe presupuneri si mai ales nu dezbatem aici pe acest topic despre achizitia unei masinii.

    Daca iti doresti Audi nu ar trebui sa te intereseze cat costa reparatia. Cand intrebi asta inseamna ca nu ai bani de reparatie = intretinere pentru ca normal ar trebui sa o repari indiferent de costuri asa cum facem multi dintre noi fara sa intrebam cat costa reparatia. Asta daca vrei sa ai o masina intr-o conditie tehnica ireprosabila si nu o caruta pe roti.
     
  20. Oprea Denis 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7, 1.8 T, 2007
    Știe cineva ce cod are cutia multitronic 7+1 de pe A4 b7 1.8 T ?
     

Distribuie pagina asta