1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia Automata de viteze la A4 B7 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de cip_jed, 26 Sep 2011.

  1. viper_blk

    viper_blk 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2011
    Locație:
    Braila
    Masina:
    In cautare de a6
    Salut, am si eu o problema, masina este audi a4 b7 1.8 t auto. Masina mergea perfect, am parcato, a stat cam 3 luni parcata si acum cand selectez sport sare inapoi in drive. In reste merge perfect schimba perfect, sa fie de la vremea rece?
     
  2. Gil.C 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 TDI BPW, 2007
    Salutare! V-as fi recunoscator pentru niste pareri despre urmatoarele simptome la un A4 B7 BPW cutie automata: cand accelerez si se apropie de 2 mii de ture se simte o vibratie puternica care dispare dupa ce trec de 2 mii; la viteza mica cand iau piciorul de pe acceleratie si apas iar se aude un “poc” infundat; cand franez pana sa stea masina pe loc simt cum se tureaza ca si cum nu ar vrea sa se opreasca.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Baga cutia in revizie. In prima faza poti face o scanare, sa ai un punct de plecare de la eventualele erori stocate si/sau un schimb de ulei.
    Dar la cat de pacatoase sunt cutiile multitronic, cred ca tot la reparatie capitala ajungi.
     
  4. Gil.C 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 TDI BPW, 2007
    Salut, revin cu un update. Nu am nicio eroare pe cutie, saptamana viitoare o sa fac schimbul de ulei. Am primit o oferta de 1250 de lei care include uleiul si curatarea unui filtru care ar costa 1000 de lei!?! O alta oferta de 200 de lei manopera. Am vazut ca uleiul este intre 50 si 130 de lei / litru iar singurele anunturi cu filtre pe care le-am gasit sunt undeva la 130 de lei, niciunu de 1000 de lei... poate nu stiu ce sa caut. Multumesc anticipat pentru ajutor!
     
  5. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Manopera am platit 150 lei la reprezentanta cu factura. La service de cartier maxim 100. Cu toate ca se schimba mai usor ca uleiul la motor. Cred ca 50 de lei e suficient..
    Ulei am pus Febi la 50 de lei litrul si n-a sughitat schimbat la 60.000 km. La reprezentanta am pus OEM la 120 de lei litrul. N-am simtit diferente.
    Filtrul extern, ala lung care vine pe langa cutie da...e in jur de 1000 de lei. Dar..nimeni nu-l schimba la pretul ala porno..
    Am vandut masina cu 360.000 km si filtrul ei din fabrica. Mergea cutia perfect.

    NU curata nimic la cutie. Procedura asta la o cutie uzata, nu poate sa aduca decat probleme. Doar schimba uleiul.
     
  6. Gil.C 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 TDI BPW, 2007
    Buna ziua Domnilor, am schimbat uleiul in cutie plus o scanare si o resetare - 500 de lei. Acum nu mai impinge la oprirea pe loc dar vibratia la accelerare a ramas. In plus am observat ca la plecarea de pe loc cu rotile virate, daca o calc mai tare, pleaca in suturi. Partea electronica nu are nicio problema, nicio eroare, schimba normal in toate modurile. Probabil e ceva mecanic dar omul n-a stiut sa-mi zica, a ramas sa dea niste telefoane si ma anunta daca afla ceva.
     
  7. Armanu Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 BPW 2006
    Bună seara. Am o problema cu multitronicul. Îmi sucește dacă plec ușurel adică normal, nu la plecare de pe loc dupa ce merg un pic. Dacă plec tare nu se simte nimic. Sau dacă merg liniștit tot mai face câte o smucitura . Am schimbat uleiul anul trecut și după ce am schimbat uleiul o perioadă nu mai făcea șocurile astea. Am de gând să îl mai schimb iar ,poate își mai revine. Am fost recent la service-ul care mi a schimbat uleiul și le am spus de șocuri și au zis că trebuie desfacuta cutia. Pe tester nu apar erori. O părere vă rog.
     
  8. Grigo Bolchis

    Grigo Bolchis 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2019
    Locație:
    Baia mare
    Masina:
    Audi a4 b7, 2.0 tfsi quatrro 2007
    Buna seara, este cineva care a schimbat ulei-ul la cutie automata ? Motor 2.0 tfsi quatrro ? Am fost la cateva piese auto, am primit recomandare de la fiecare alt ulei inclusiv castrol 30 lei litru...am vorbit la reprezentanta, la ei ma costa 320 lei litru +manopera, mi se pare enorm. Va rog putin ajutor. Multumesc frumos(nu am gasit alt topic pentru asta, sper sa nu mi se stearga postarea)
     
    Fratilacris apreciază asta.
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Depinde ce cod are cutia ta. Un litru de ulei original pentru cutia ta poate sa coste intr-adevar aprox. 63 euro.
     
  10. Grigo Bolchis

    Grigo Bolchis 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2019
    Locație:
    Baia mare
    Masina:
    Audi a4 b7, 2.0 tfsi quatrro 2007
    Atasez seria de sasiu: WAUZZZ8E07A174699
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai cutie pentru quattro cu codul HYH. Uleiul pentru ea are codul G 060162A2 si costa 64 euro litrul.
    Uleiul din cutia de transfer are codul G 052145A1 (flacon de 0.5 l) si costa 100 euro litrul, ai nevoie doar de 0,5 litri.
    Uleiul pentru antrenare osie are codul G 052145S2 si costa 32 euro.
     
    Armanu Adrian apreciază asta.
  12. Iordachescu Madalin

    Iordachescu Madalin 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2019
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 B7 2L BLb
    Salut , am un audi A4 B7 , 2L BLB , Cutie automata cod :GYJ , problema este următoarea...O pun pe “R” dar mașina nu pleacă doar se accelerează, ca și pe “P” , in rest merge si schimba perfect, excepție făcând ca de 2 săptămâni de cand am problema asta o data a dat 3 șocuri consecutive pe “D”. Pe tester nu am nici o eroare. Averi idee ce poate fii ? Se poate repara ? Daca da unde si daca se merita sau caut una Sh.

    Mulțumesc.
     
    Hilfiger apreciază asta.
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Probabil ambreiajele de Reverse (si ce mai tine de ele prin cutie). Cauta un mester bun de cutii automate si schimba-le, schimbi si uleiul si aia e.
    Iei una SH, poate merge 1 luna si patasti la fel.
     
    Iordachescu Madalin apreciază asta.
  14. Tiger52 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7
    Salut,
    Zi-mi si mie te rog: ai rezolvat problema cu multitronicul, ce problema ai depistat si cat te-a costat ? Multumesc.
     
  15. Armanu Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 BPW 2006
    Tiger52
    Încă nu am rezolvat. Scuze de intarziere. Nu stiu de ce doar acum am vazut mesajul tau.
     
  16. Armanu Adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4 BPW 2006
    Salut,
    Cred că am rezolvat. Am schimbat uleiul la cutie, singur acasă. Dar ulei in cutie aveam 6 litri. Mi-a intrat 4.2 litri. Masina parcă merge mai bine. Nu mai am acele smucituri. Cred că aveam prea mult.
     
  17. Cristibox2020

    Cristibox2020 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2020
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A4 cabrio bpw 2.0 140 cp multitronic
    Salut,
    Cum ai rezolvat problema pana la urma ? Eu am A4 B7 cabrio 2008 cu multitronic 01J KTT 2.0 140 cp cod motor BPW si la fel ca tine am probleme la cutie: patineaza ambreiajul si nu stiu daca se merita reparata sau cumparata alta din dezmembrari. Din experienta ta daca ma poti ajuta si pe mine as fi recunoscător. Merci frumos.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu a mai accesat forumul de peste 3 ani. Asa ca sigur nu vei primi raspuns de la cel care i-ai adresat intrebarea. Intai verifici userii, carora vrei sa le adresezi intrebari si pe urma scrii pe forum. Bafta.
     
    Armanu Adrian apreciază asta.
  19. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    - daca ai schimbat acasa uleiul si ai pus si 4 l e clar. Te asteapta sigur o reparatie cat de curand.
    @Cristibox2020 - reparatia poate costa peste 1000 euro. Si daca nu e facuta cum trebuie o sa te indrepti spre o gaura mare In buget. Din dezmembrari e loterie. Daca nu ai posbilitatea sa verifici cum merge cutia pe masina donatiare....ai sanse mari sa iti iei o tzeapa pe bani multi.
     
  20. Cristibox2020

    Cristibox2020 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2020
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A4 cabrio bpw 2.0 140 cp multitronic
    Buna seara,
    Cand am cumparat masina - un Audi A4 B7 cabrio 2.0 tdi 140 cp cod motor BPW din 2008 cutie multitronic 7+1 - am avut de la inceput probleme la cutie, insemnand ca atunci cand acceleram mai tare se tura in gol ca si cum ar patina ambreiajul. Mi s-a recomandat de un mecanic sa schimb cutia ca ma duce mai ieftin decat sa o reconditionez pe a mea. Am cumparat o cutie SH din dezmembrari si mecanicul a schimbat-o. Am schimbat si uleiul din ea punând ulei CVT marca Ravenol insa fara a schimba si filtrul, spunând ca filtrul nu se schimba. Precizez ca acum masina trage foarte bine, schimba perfect in toate treptele manual Drive si Sport DOAR ca atunci cand din P o pun in Drive sau Neutru , se smuceste destul de serios. Doar in D si N smuceste destul de tare iar cand dau in R sau P sau in manual nu face asa. Atunci cand smuceste in D de exemplu si ridic piciorul de pe frana pleaca destul de repede ca si cum ar fi in sarcina. La cutia veche nu imi dadea nici un soc la schimbare din P in D sau N. Va rog frumos care ma poate ajuta cu niste sfaturi si ce as putea sa fac sa nu mai smuceasca in halul asta. Va multumesc
     
    Ultima editare: 8 Feb 2020

Distribuie pagina asta