Pai uleiul nu l-am luat de la ei. L-am luat de la un magazin de piese si a fost 90 lei (aproximativ) litrul. Deci, 540 uleiul + manopera 260 lei. = 800 lei total (doar pentru cutie)
Poate, insa mie mi-au spus ca un litru de ulei la reprezentanta costa 180.. 180 x 6 = 1.080 deci am scutit 500 lei
Salut colegi ,toata lumea sa plans de probleme dar nimeni de rezolvare Am si eu probleme mai sus intalnita cate odata se aprind toate literele intermitent,si cate odata sare din viteza si foarte rar nu cupleaza R + ca am un zgomot ciudata cand stau pe loc si trec de pe D pe N sau pe R !! Am fost la service si m.au programat pt un schimb de ulei si filtre cost 9 mil in galati! Mi.a zis sa vedem dupa daca isi revine daca nu e un senzor !! Alte idei pareri ?? Toate detalii le gasiti in poza ..ce cod motor am ,imi poate spune cineva ! Sunt posesor de audi doar de 2 saptamani ! Stima
Ai vestitul motor BLB, care in combinatie cu multitronicul in care nu e schimbat uleiul la timp o sa-ti faca multe nopti nedormite si fire albe pe cap... Da, costul unui schimb de ulei e cam la pretul ala, verifica doar sa iti puna ulei original Audi, nu altceva. Bafta, ca o sa ai mare nevoie.
Salutare , astăzi in mers pe BC imi părea PRNDS hașurat cu roșu pt 10 secunde cand am schimbat de pe S pe D . Va repet numai pt 10 secunde a stat hașurat PRNDS dupa care a dispărut. Uleiul si volanta l-am schimbat in Ianuarie 2016 , nu am avut nici o problema cu cutia pana acum , imi schimba bine nu se turează in gol ... Am facut o scanare cu Vag Com si am gasit următoarea eroare . Va multumesc daca imi citiți postarea si astept soluții de la voi . O seara buna
E posibil sa nu-i fi placut ceva la un moment dat si a generat eroarea. Cauze pot fi foarte multe. Se poate sa fie doar o alarma falsa. Tine sub observatie fenomenul si daca reapare, atunci probabil va trebui sa cauti si solutii. Senzorul respectiv nu se poate schimba insa separat, e corp comun cu TCM-ul. Deocamdata sterge eroarea si spera ca nu se va mai repeta.
Este vorba despre un senzor de rotatie din cutie. Momentan nu ai de ce te preocupa, uneori mai apar astfel de erori. Sterge eroarea si vezi daca se reprezinta. Nu exista inca o rezolvare pentru aceasta eroare find intermitenta, dar daca este de natura mecanica, atunci se inlocuieste piese. Nucu, scriam in acelasi timp. Colegul nostru Dan are obiceiul sa mearga doar in S, si este posibil sa fi avut o ezitare in schimbarea vitezelor.
Salut, Ama un Audi a4 2.0 tdi multitronic din 2007. Am cumpărat mașina de vreo 4 luni pt nevastă-mea și nu o conduc prea des. Am făcut toate cele necesare când cumperi o mașină second-hand...schimb ulei,filtre și lichid de frână, doar uleiul din cutie nu pt ca nu am știut ca trebuie. De câteva zile am început să fac naveta cu mașina la munca,25 km pe sens, și am observat că în mers , în treapta a 7-a are o vibrație constanta,dar nu continua. Sau ca dacă o accelerez și trece în treapta inferioara vibrează toată mașina. Și am mai observat că în unele momente rămâne turația la 1500 indiferent de treapta de viteza, in afara de momentele când o accelerez brusc sau când o pun pe manual sau când opresc; tot în același timp se observa la faruri o cădere de tensiune (când las accelerația libera și accelerez iar scade intensitatea lumini); nu știu dacă este vreo legătură între cele două, dar după câțiva km dispar ambele probleme. Am mai observat că la oprire și la plecare apar mici smucituri. Eu cred că toate au legătură cu cutia de viteze. Ma poate ajuta cineva cu un sfat. Am fost la reprezentanta și mi-am făcut programare pt schimbul de ulei,dar mi sa spus că trebuie să îmi citească computerul de la cutie , să îmi facă update și să îmi regleze ambreiajul. Oare astea toate să fie cauza? Țin să precizez că mă aflu în Germania și cred că la reprezentanță nu sunt tocmai păcăliți maiștri...dar vreau un sfat pe limba mea... Vă mulțumesc anticipat.
Fa acel update, schimba uleiul si vezi cum merge si ce mai zic ei. Iar treaba cu ramasul accelerat e normal la multitronic. Daca ramane permanent accelerata cand stai pe loc, e o problema, in rest e normal...mai ales cand conduci ca la curse. Sta si in 3000 rpm daca faci raliu :P
Mulțumesc,mi-ai mai luat din ganduri.la accelerația ma refer ca în timpul mersului rămâne la 1500 și nu creste și nu scade indiferent de viteza în care se afla mașina,asta fiind pe D,dacă o pun pe manual se schimba imediat. Deci cum sa zic: mașina demarează dar schimba vitezele și turometrul rămâne înțepenit pe 1500, doar dacă opresc scade la normal sau dacă o accelerez brutal se accelerează mai mult.
Poate are soft, mai sunt care pun sa stea la o anumita turatie. Vezi la reprezentanta dupa soft update.
Salutare , cum am mai scris in pagina 6 , dupa ce pornesc masina dupa câteva minute vad PRNDS hașurat cu roșu ce durează vreo 2-3 minute apoi dispare hasuratul . Eroarea am șters-o imi reapare din nou , Menționez masina se comporta normal , schimba bine , totul este ok. Am de facut un drum Italia-Romania as risca ceva ( sa ma lase pe drum din cauza erorii care mi-o da ). Am observat ca eroarea intermitenta la senzorul G196 din cutie o da împreuna cu ABS/ESP care zice EROARE nu comunica ABS/ESP cu ECU . Cand șterg eroarea de la cutie se șterge automat si aia de la ABS/ESP. Astept păreri de la voi . Multumesc
Normal ca risti, risti sa pice calculatorul ala de tot si iti baga cutia in mod de avarie. Ori schimbi calculatorul, ori il trimiti la reconditionat + garantie.
Cunoști pe cineva care recondiționează ?? Citisem pe forum ca ar fi pe OLX cineva care recondiționează cu 300€ si oferă si garanție 2 ani ? Sau daca as schimba calculatorul cam la câți bani sa ma astept ? Ms
Sunt destui care reconditioneaza, atat in tara cat si in afara. Nu stiu la cati bani sa te astepti. Cauta si vezi cat costa SH ca nou e peste 1000 euro.
Ai grija daca te hotarasti la reconditionat. Am incercat si eu sa dau de cineva (Arad + Bucuresti - fara sa jignesc pe cineva ca am pus orasele de unde erau oamenii) care cica reconditioneaza calculatorul dar cand a venit vorba de garantie, toti au strambat din nas. Mare grija la conditiile de garantie.