1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia Automata de viteze la A4 B7 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de cip_jed, 26 Sep 2011.

  1. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Ms de răspunsuri . Am gasit pe niște site-uri in Italia se vand cu 200€-300€ calculatoarele pt cutie ( evident SH).
    O întrebare va mai adresez ca nu ma prea pricep la cutii automate???
    Dar daca demontez calculatorul cutiei , curge uleiul din cutie ?? As putea sa il dau jos singur??
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu cel putin eram convins ca trebuie dat jos uleiul, apoi demontat TCM-ul.
    Dar vad ca procedura de demontare nu specifica asta...

    LE. Da asa e. Se da uleiul jos, se demonteaza capacul de inchidere apoi se demonteaza TCM-ul.
     
    Ultima editare: 3 Iun 2016
    Dan Costel apreciază asta.
  3. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Ms Nucu
     
  4. sbeiti.fransis@Gmail. com

    sbeiti.fransis@Gmail. com 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 b7 avant 140 hp 2006 2.0tdi
    Salutare,
    Am si eu un audi A4 B7 2.0 tdi avant din 2006 - cutie automata. Singura problema care nu ai dau de cap la cutie automata este faptul ca imi supureaza ulei pe burta ei, cate o picatura cum stationez dupa ce am oprit motorul. Am fost la un service sa se uite la cutie, am si schimbat uleiul cu 250 ron manopera plus 120 ron un litru de ulei si ei mi-ar fi spus ca a intrat 7 litri. In afara de aceasta treaba au stat sub masina cam o ora si ceva sa o analizeze de unde se prelinge ulei si nu ar fi crapata sau fisurata cutia. A mai patit cineva asa ceva asemanator ? Sincer sa fiu in service-ul de la noi nu am incredere pentru ca stiu cum se lucreaza in Romania la modul general adica fara sa-si dea interesul. Multumesc.
     
  5. dragos89gl 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2016
    Locație:
    Olanda
    Masina:
    audi a4 2.0 disel multitronic , 2005
    Semeringurile de la cutie si garnitura ..le.am schimbat si eu luna trecuta la fel curgea din cutie ! Numai am probleme !! Dar te costa in jur de 4-5 mil sa.ti dea cutia jos ! Si da 7 litri am bagat si eu !!
     
  6. eve_2035

    eve_2035 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 2.0 T Q (BPG) 2006 USA
    Salut,

    Revin cu problema pe care am ridicat-o acum cateva luni. Dupa ce am schimbat uleiul din cutie, am sesizat un soc pe franare, cand cutia trece din 3 in 2 in modul drive (cutia e tiptronic). Este singurul comportament ciudat al cutiei. In modul manual si in modul Sport nu se simte socul.
    Inca un detaliu- cat e rece motorul, socul nu se simte- abia dupa cateva minute, cand se incalzeste.
    Am scanat modulul cutiei cu VAG-COM- nu am nicio eroare.
    Posibil sa nu se fi pus suficient ulei?

    Multumesc.
     
  7. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Salutare, este vreun coleg din Cluj Napoca care imi poate demonta calculatorul cutiei in data de 29 August pentru a duce calculatorul la recondiționat in Cluj, sau poate Cunoaște-ți pe cineva de încredere sa imi demonteze si sa remonteze calculatorul dupa ce il reconditionez , evident contracost. Am vorbit la tel cu un băiat din Cluj pe nume Florin care recondiționează calculatoare de cutii automate Audi VW si este dispus sa mi-l reconditioneze cu 250€ cu garanție 2 ani numai sa găsesc eu un service sa imi demonteze si remonteze dupa calculatorul . Astept sugestii si păreri de la voi . Ms
     
  8. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Calculatorul e in cutie, nu cred ca se baga nimeni sa iti desfaca cutia.
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E pozitionat in partea din spate a cutiei, nu trebuie data cutia jos. Doar trebuie golita de ulei.
     
  10. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Asa e cum zici tu Nucu , e in spate dar trb dat jos uleiul . Am fost la Audi-Firenze dar nu vor sa imi reconditioneze calculatorul numai schimbat , si mia zis sa dau calculatorul eu jos ca ma pune in contact cu o firma din Italia pt a recondiționa calculatorul. Asa ca prefer sa fac in Romania ca e mai ieftin . Daca Cunoaște-ți pe cineva in Cluj care demontează calculatorul spuneți-mi va rog
     
  11. Maruta

    Maruta 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a4 b7 2007 , 2.0 tfsi 200 de cai quattro
    Salut,
    Am un audi A4 B7 2.0 tfsi quattro automat, cutie tiptronic 6+1. Vreau sa zic cand da sa schimbe in a 3-a imi smuceste dar in rest nu. Ce poate fi ?
     
  12. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Salutare tuturor , după cum am spus 3 luni încoace mi-a apărut o problema la cutie adică mi se înroșește PRNDS în bord după ce am schimbat volanta și uleiul la cutie la Audi Iasi .
    Am rezolvat problema săptămâna asta ducând mașină la un service auto ce repara numai cutii automate în Suceava după mai multe căutări pe internet.
    Serviceul se cheamă Autobest HQ Suceava și colaborează cu cel din Timișoara(Samir) și cei din Arad care repara cutii automate.
    Problema ce o aveam eu la cutie , îmi dădea eroare la senzorul g196 cel ce citește viteza ce iese din cutie și îmi apărea hasurat cu rosu PRNDS.
    În fine , am dus mașină la acest service miau refăcut calculatorul și mi-au schimbat din nou uleiul la cutie totul pentru suma modica de 500€ cu factura și garanție 2 ani. Sper sa fie de folos la vreun coleg postarea mea dacă are probleme cu cutia automata și este în vecinătate cu Suceava .
    Va salut
     
    bogdan.lex, mario vrs, dragos89gl și alți 2 apreciază asta.
  13. dragos89gl 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2016
    Locație:
    Olanda
    Masina:
    audi a4 2.0 disel multitronic , 2005
    Salut si multumesc frumos de replay,cate zile a durat? Sunt din galati si as vrea sa.ma duc acceasi problema o am si eu literele rosii mai mereu
     
  14. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Scuze de întârziere am ceva probleme cu telefonul . 3 zile a stat mașină la ei .miau schimbat din nou uleiul din cutie odată cu refacerea calculatorului. Acum mașină îmi merge ff bine.
     
    lucilir apreciază asta.
  15. dragos89gl 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2016
    Locație:
    Olanda
    Masina:
    audi a4 2.0 disel multitronic , 2005
    Eu am schimbat uleiul acum 9.000 de km. O sa trebuiasca sa-l schimb iar ?
     
  16. Marius M.. 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 2.0 tdi
    Salutare la toti posesorii de audi indiferent de model ;)
    Baieti eu sunt nou pe forum si nou posesor de audi a4 b7 2.0tdi si din pacate vin si eu cu o problema.. Am uitat sa zic ca masinuta mea e cu cutie automata 7+1 multitronic cred,nu ma prea pricep ca e prima masina automata.
    De vreo 3 zile am avut neplacerea sa imi intre cutia in avarie adica imi palpaie in orice viteza as baga vitezele din bord.Prima data am patit in mers pur si simplu nu se mai tura,am tras pe dreapta am oprit motorul si la repornire si-a revenit.A doua zi dimineata cand sa plec la lucru iar era in avarie si de atunci tot asa e nu mai pleaca de pe loc.am chemat pe cineva sa ii faca o diagnoza si a dat ceva eroare parca n216 daca mai tin bine minte (am fost prea stresat si nu m-am gandit sa fac o poza) cel cu testul e un tip care se pricepe la electronica si diagnoze ,tot timpul e plin de masini scumpe la el in fata,mi-a zis ca ceva la calculator e de vina ca nu mai stie in ce viteza este si ca daca vreau el il poate repara dar costa 100€ si trebuie sa il dau jos. Acum intrebarea ar fi : nu se putea face ceva din soft fara sa mai trebuiasca dat jos calculatorul cutiei?sau vrea sa faca si el un ban? Intreb pt ca nu ma pricep. Si inca ceva daca totusi trebuie dat jos asta inseamna ca trebuie sa ii schim si uleiul automat nu? Dar am inteles ca nu e asa simplu de scimba ca trebuie sa aibe o temperatura anume cand se baga si nu prea stiu service-uri bune in timisoara.
    Cel de la care am luat masina e un prieten bun de familie si in iarna pe langa distributie a schimbat si uleiul din cutie la arabul bazat in cutii automate din oras dar nu i-a schimbat si filtrul. Daca a mai patit cineva asa ceva sau se pricepe ma puteti ajuta cu sfaturi?
    Multumesc
     
  17. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    dragos89gl Da , ca și eu am fost în situația asta ca tine, l-am schimbat odată în ianuarie și încă o data acum în septembrie când mia refăcut calculatorul


    Marius M
    1.Calculatorul cutiei dacă îl dai jos schimbai din nou uleiul ( nu e obligatoriu dar e recomandat dacă nu știi sigur istoricul mașinii, dacă sa schimbat cel puțin la 60.000km-80.000km)
    2. Dacă ți-a cerut numai 100 €uro sa ți-l repare calculatorul, prețul este bun bun numai sa îți dea factura și garanție la reparatie
    3. La schimbarea uleiului într-adevăr trebuie o pompa speciala care o au reprezentantele și service-urile specializate în reparatie de cutii de viteze, care încălzește ușor uleiul la 40 grade și ți-l pompează treptat în cutie .
    Eu am avut și eu probleme cu calculatorul cutiei, îmi intra în avarie ( mi se hasura cu rosu în bord PRNDS) dar am refăcut-o la Suceava într-un service specializat, am schimbat din nou uleiul pentru suma de 2.200 lei cu factura și garanție 2 ani.
    Deci nu te-ar costa asa de mult la "prietenul"tău. Referitor la treaba cu uleiul nu ești obligat sa îl schimbi din nou, ți-l repune înapoi pe cel vechi dacă nu vrei sa cheltui niște bani din nou.
    Succes
     
  18. dragos89gl 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2016
    Locație:
    Olanda
    Masina:
    audi a4 2.0 disel multitronic , 2005
    Dan Costel 2.200 lei cu tot cu uleiul schimbat ? Mie mi-au cerut 300 de Euro si inca 500 lei acolo la Succeava. Adica 1.850 lei fara ulei.
     
  19. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Da, exact. (300€ si 500lei ) după care am mai plătit 360lei uleiul.
     
    dragos89gl apreciază asta.
  20. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Ce ulei ai pus? Banuiesc ca nu original(100 de lei litrul). Cati litri si la ce pret?
     

Distribuie pagina asta