1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata DSG la Audi A3 8P - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de dnsuru, 4 Aug 2012.

  1. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    se aplica la toate dsg-s-tronicurile sau asta este pentru cutia care rezista la cuplu mai mare si difera de versiunea din masina mea? m-ar interesa si pe mine care e treaba am intrebat la reprezentanta si ziceau da se face la 60k km si le-am aratat cartea si dupa a e cu 7 trepte si nu se face. la fel am patit si la ATU.de am fost la un sediu cica da facem costa 250euro schimbu si trebuie facut urgent ca ai depasit km adica 73k km in bord. si le-am zis ca in mod normal nu se face ca e cu 7 trepte dar eu vreau sa-l schimb mai ales ca ar trebui schimbat dupa perioada de rodaj ca orice fier ma gandesc ... au zis ca intreab si ma suna a trecut o saptamana si nimic la fel si reprezentata audi :))
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La tine la A3 e altceva. Si codul uleiului e altul. Ai atasat.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    vibeup tu ai cutie DSG (la Audi se numeste S-tronic) cu 7 trepte de viteza, cutie care are ambreiaje uscate nu umede adica in ulei ca la DSG cu 6 trepte. Nu se aplica la masina ta ce a scris colegul nucugheri deoarece el se refera la cutiile automate S-Tronic montate pe motoare de la 3.0 in sus.
    La tipul tau de cutie nu se schimba uleiul niciodata decat daca se umbla la ambreiaje. In schimb este cea mai proasta cutie automata de viteze inventata de VAG. Pentru mai multe clarificari citeste aici: http://vwforum.ro/topic/102040-jurnal-dsg7/ si aici http://vwforum.ro/topic/21328-dsg-sau-manuala/page-54#entry2626971

    Mare greseala ai facut ca ti-ai cumparat o masina cu asa cutie de viteze automata. Inainte sa faci asta ai citit si tu ce inseamna cutia automata DSG cu 7 trepte de viteze ? Ai citit ca pica ambreiajele intruna din cauza frecarii continue intre treapta 1 si 2 in oras ? Citeste topicurile indicate de mine si o sa te clarifici ce inseamna DSG cu 7 trepte de viteza.
     
    Ultima editare: 15 Sep 2015
  4. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    am tot citit dar nu am ajuns unde trebuie se pare.... asta e ce sa mai zic sunt cam dezamagit de cutia de viteze sincer sa fiu.
     
  5. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Am dat si eu un scan si am gasit asa ceva pe A3-ul meu dupa ce s-a schimbat mecatronicul si ambreiajul.

    Address 02: Auto Trans Labels: 0AM-927-769.clb
    Control Module Part Number: 0AM 300 058 S HW: 0AM 927 769 D
    Component and/or Version: GSG DSG AG7 431 6202
    Software Coding: 0000020
    Work Shop Code: WSC 33043 001 1048576
    VCID: 41B0C06D18C81E3612-8014
    1 Fault Found:
    006012 - Clutch 2
    P177C - 007 - Tolerance Limit Reached - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100111
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 3
    Reset counter: 9
    Mileage: 85080 km
    Time Indication: 0
    Date: 2016.03.05
    Time: 11:40:52

    N-au facut adaptarea bine sau cutia este problema cum le-am zis ?
     
  6. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    astazi a ramas la reprezentata pentru o noua adaptare a mechatronicului.
     
  7. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Update. Mi-au schimbat cutia de viteze! :yahoo:
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  8. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    Ce am observat la cutia noua vs cutia veche stricata poate ajuta pe cineva la cumpararea unei eventuale masini cu s-tronic. Pornesti masina o lasi sa mearga la relanti in Drive la 5-6km/h ea schima in treapta 2 (D2) atunci cuplez manual si se simte o franare de motor, smucitura si cade in treapta 1. Cutia noua cade in treapta 1 cum dai pe manual din Drive2 dar nu face pic de frana de motor sau smucitura.
     
  9. Santinella 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 tdi BKD 2005
    Salutare!
    Am testat in weekend, in vederea achizitionarii, un A3 8P, 4 usi, 2.0TDI, cod BKD, DSG, 2005.
    Acum nelamuririle mele:
    Este normal comportamentul cutiei de a nu te lasa sa bagi ce viteza vrei tu, in modul manual? Spre ex mergeam cu 100km/h in D. Am apasat padela de - de la volan (banuiesc ca a actionat desi eram in drive, intrucat eram in treapa a 5a. stiu ca la viteza aceea normal ar fi trebuit sa fie in a6a) si nu m-a lasat sa cobor in a4a, nici sa urc in a6a (evident, am apasat pe +). Acelas lucru se intampla si cand am trecut transmisia in mod manual. A trebuit sa cobor pe la vreo 80km/h ca sa pot baga a4a. am mers cu vreo 20-25km/h si nu ma lasa sa baga nici treapta intai, nici a3a. Are cutia dsg vreu fel de protectie, vreo maraja de viteza/turatii la care sa poti schimba manual vitezele? Adica nu pot sa retrogradez 2-3 trepte pentru a intra intr-o curba sau depasire? in rest nu am observat probleme la cutie: schimba lin, nu se auzea clinchetul specific 2-3/3-2 despre care lumea vorbeste (sau nu am urechea formata), in D schimba pe la 2500-2800 ture, parca, iar in S la rosu. Nu smucea cand bagam R sau D. Parea totul fluent. Multumesc. :)
     
  10. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A3 8Y 2022, 2.0TFSI Quattro
    La mine pe manual sa schimb la 20km/h din 2 in treabta 1 nu merge, are si ea o plaja de protectie sa nu schimbi inapoi prea turat sau intainte foarte sub turat. Dar daca dai pe manual te duce pana in rosu daca nu schimbi tu schimba ea ... la 80km/h ma pot duce lejer in a -7 a si inapoi in a 4-a sau a 3-a depinde turatia daca imi da voie, nu retin exact. Poti cauta pe youtube sa vezi mai multe exemple... oricum ce ai testat tu este dsg in 6 trepte cutie umeda
     
  11. Santinella 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 tdi BKD 2005
    inteleg. am mai citit prin alte forumuri ca ar avea un fel de protectie care nu te lasa sa schimbi ce treapta vrei, cand vrei, dar in cercetarile mele am gasit urmatorul filmulet care contrazice teoria:

    astept in continuare pareri..
     
  12. vasea_13 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2014
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A3 Sportback 8P, CAYC, 1.6 TDI, 2011
    Salut.
    Am o problema la masina mea (A3 8p sportback, 2011, 1.6 diesel , automata DSG 7 trepte ). Fara sa simt vreo problema, indicatorul treptei de viteza ( D sau M indiferent de treapta ) incepe sa palpaie. Daca opresc si pornesc din nou e ok apoi, dupa 10-20 km incepe iarasi sa palpaie . Are careva vreo idee ce se intampla?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  14. vasea_13 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2014
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A3 Sportback 8P, CAYC, 1.6 TDI, 2011
    Daca esti drăguț sa-mi si "traduci"...
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste topicul ala integral si o sa inveti tot ce trebuie sa stii despre cutia ta. Bafta.
     
  16. vasea_13 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2014
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A3 Sportback 8P, CAYC, 1.6 TDI, 2011
    Multumesc
     
  17. vasea_13 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2014
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A3 Sportback 8P, CAYC, 1.6 TDI, 2011
    Dupa o scanare cu "VCDS 12.10, Vag K+Can Commander 3.6, OP-COM" au rezultat următoarele erori pe care le atasez. Mai mentionez ca sub capota, puțin lateral dreapta motorului, se aude un zgomot ca la transformatoarele de curent electric care, din când in când se amplifica de te sperie. Asta se intampla de cum pun martorii la bord. Palpaitul apare dupa un anumit timp, nu dupa un anumit km parcursi. Se mai observa ceva lichid pe sub filtrul de aer.
    Acum doi ani reprezentanta mi-au oprit masina pentru un "recall" la cutia de viteze. Sa merg sa le cer socoteala?
     
    Ultima editare: 18 Iun 2016
  18. vasea_13 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2014
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A3 Sportback 8P, CAYC, 1.6 TDI, 2011
    Mentionez ca acum doi ani cei de la reprezentanța mi-au schimbat uleiul din cutia de viteze. Acum vad scurgeri de ulei pe la cutie. Are vreo garantie treaba asta? Actiunea lor are vreo legătură cu mecatronicul (caci asta îmi spun ca este)? Cu alte cuvinte, am vreo sansa sa o repar pe banii lor?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cutia ta automata este DSG cu 7 trepte si este cutie "uscata". La cutia ta nu se schimba uleiul. Cred ca nu ai inteles tu ce s-a facut la masina. Ai cea mai proasta cutie de viteze care este montata pe grupul VAG. Mergi la reprezentanta le dai cheile si le spui ca ai probleme si nu iei masina pana nu o repara daca este vina lor. Daca este vina lor / au gresit cu ceva, o repara ei, daca nu, o repari pe banii tai. Mecatronicul te costa la reprezentanta in jur de 6.500-7.000 lei cu tot cu manopera de inlocuire la reprezentanta iar in Bucuresti la atelier autorizat care se ocupa numai cu asa ceva te costa in jur de 5.0000 lei. Cunosc bine aceasta cutie de viteze, care este o mizerie, pentru ca am alta masina in familie din grupul VAG la care mecatronicul s-a schimbat de 2 ori pana acum pe banii proprietarului si masina are 170.000 km. Mecatronicul la aceasta cutie pica in maxim 70.000 - 80.000 Km si trebuie inlocuit. Bafta, ca ai nevoie.
     
    vibeup apreciază asta.
  20. vasea_13 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2014
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A3 Sportback 8P, CAYC, 1.6 TDI, 2011
    "Schimbul de ulei si resoftare" asta mi-au spus telefonic. Am programare la ei miercurea viitoare. Buba e ca am sărit cu 3 zile peste 2ani cat ziceau ca e garantia

    "Actiune 34F4 CRT 8P - Inlocuire ulei transmisie. Pachet receptie directa (marca Audi)" din 17.06.2014
    Asta scrie pe factura lor
     

Distribuie pagina asta