1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata DSG la Audi A3 8P - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de dnsuru, 4 Aug 2012.

  1. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Nu inteleg Cristi ce tot bati aici toba cu reprezentanta. Se poate face schimbul de ulei la cineva care are interfata si stie cum trebuie facut schimbul de ulei adica se poate fac schimbul si in afara reprezentantei. Idiotii aia nici macar acum nu au un echipament performant de introducere a uleiului in cutie ... stau tot cu perfuzia atarnata de capota..
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  2. juanito 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2016
    Locație:
    zalau,salaj
    Masina:
    a3,motor2,0, an 2007,125 kw
    Salut,
    Am un A3 cu DSG / S-tronic si cand pun modul sport in viteza a 2-a imi smuceste. Care ar putea fi cauza ?
     
  3. ViBogdan

    ViBogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 S-Tronic, 2.0 TDI CBAB, 2009
    Am o intrebare legata de ceva ce am citit pe forumurile din afara. Inteleg ca la un DSG6/S-Tronic 6 se poate face un asa numit "Basic reset". Procedura ar fi 1.Pus contact, 2.Apasat acceleratie pana la capat, 3.Tinuta acceleratia 20 sec, 4.Dat drumu la acceleratie, 5.Readus cheia la punctul 0

    Resetarea si procedura sunt reale sau fac parte din miturile urbane? Multumesc!
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este reala procedura. Dar daca, cutia automata este "pa" faci degeaba resetarea.
     
  5. ViBogdan

    ViBogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 S-Tronic, 2.0 TDI CBAB, 2009
    Multumesc de raspuns. Cutia e in stare foarte buna, cu toate reviziile la timp si nu imi face nici o problema, numai ca eram curios daca procedura este corecta si daca are efect. Unii sugerau dupa ce tii pedala apasata 20 sec sa nu dai cheia pe off ci sa pornesti motorul, altii spun ca trebui data cheia pe off mai intai pentru ca procedura sa isi faca efectul. De asemnea unii spun ca trebuie apasat kick-down-ul, atlii ca nu. Si nu eram lamurit care este procedura completa si corecta de "basic reset" fara sa incerc toate combinatiile posibile. :3sadwalk:
     
  6. MirceaOmar 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3
    Salut!

    Am si eu o intrebare. Nu cred ca este o problema dar intreb totusi pentru ca este prima masina cu cutie automată și nu stiu daca este normal cum se comportă. Masina este un A3 2007 automată 6 viteze. Situația este in felul urmator. Dacă merg cu ea normal si calc pedala de accelerație cu milă merge perfect. Problema este următoarea. Dacă o calc până la maxim schimba repede si in cuplu maxim până în a 3 a după care desi este evidentă o scădere de cuplu, continuă să o țină acolo până schimba. Adica eu cred ca normal este sa schimbe in cuplu maxim nu sa ai pierderile astea de cuplu. Zic si eu.

    Mulțumesc!
     
  7. Resiga Andrei

    Resiga Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A3 1.9 TDI 2008
    Buna, cine ma poate ajuta sa depistez acest zgomot ciudat, il face de fiecare data cand pornesc motorul pentru aprox.cateva secunde.
    Atasez link la video.
    Va multumesc!

     
  8. Guest 1904 Guest

    Buna seara. Am o problema care ma chinuie de ceva timp la DSG 6 pe un A3 din 2004. Deci, pornesc la rece totul merge in parametri, cand ridic piciorul de pe frana masina porneste singura in D sau R, merge foarte bine schimba perfect, cand ajunge apa la 90 de grade, cutia imi smunceste in cuplu. Daca " nu ma dau la ea" smunceste foarte putin. Oare ce poate fi, ca m-am cam saturat. Mentionez ca am folosit ulei ATF la schimbul anterior in cutie la un service in Iasi, cu istoric de ceva ani in gama VAG, cu procedura de riguare ca la carte si am aprox. 40000 km cu acest ulei. Poate fi radiatorul de racire al uleiului infundat, nu il mai receste si acesta sa isi piarda din proprietatile hidraulice? (vascozitate). Help people ca simt ca innebunesc, Mai mentionez ca pe VAG COM cutia e curata fara erori.
     
    OctavianA4avant apreciază asta.
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu o sa-ti spuna nimeni ce are pentru ca este greu de diagnosticat din fata calculatorului. Si sa mai tii minte ceva: intotdeuna si obligatoriu uleiul la cutie se inlocuieste / schimba cu unul original si atat nu cu alta marca sau echivalent. Faci asta cand nu ai de unde sa cumperi ulei original sau nu se gaseste ulei original pentru cutie. Sa tii minte asta cata vreme vei mai conduce masini, indiferent de cutia de viteze si vrei sa schimbi uleiul la cutie.
     
  10. andrew-187 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi3, 1.9., 2010
    fii serios! patronul e un om foarte autoritar si nerespectuos! te jigneste prin orice ar zice.. am fost acolo si m-a facut de am plecat asa de rau m-a tratat. eu care nu ma supra oricum
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    andrew ti-ai exprimat punctul de vedere intr-un loc si este indeajuns acolo unde ai scris. Nu scriem de-a valma prin tot forumul despre acelasi lucru odata mentionat intr-un loc. Multumesc.
     
  12. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Salutare. Trebuie sa schimb uleiul in cutia S-Tronic si am gasit 2 coduri in etka: G052182A6 si G052182A2. Care e diferenta intre ele?
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E bine sa fim mai atenti si sa nu ne scape unele detalii :readit:
     
  14. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Hahaha!! Am inteles. Era sa cumpar la 20 de litri. Prajeam cartofi in el.
    Inca o intrebare, daca se poate. Cifra oficiala este de 6,9l de ulei pentru cutie dar peste tot unde am mai citit cei care au schimbat au zis ca intra cam 4,5l de fapt. Un sfat in legatura cu asta?
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Stii ce-ti recomand ? Etka o ai, instaleaza-ti si ElsaWin si ai scapat de grijile intrebarilor :)
     
  16. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Multumesc de amabilitate si pt recomandare. Sincer nu stiam ce poate ElsaWin, am crezut ca e o alta etka.
     
  17. OctavianA4avant

    OctavianA4avant 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4.1968.2013
    Bodo ai rezolvat situația?
     
  18. loorentzoo 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 FSI 150 cp
    Salut si bine v-am gasit,
    Mi-am achizitionat de curand un Audi A3 2.0 FSI (150 cp) cu cutie tiptronic 6 rapoarte.
    Intreabarea mea este urmatoarea: este normal sa simt cand schimba fiecare viteza mai ales din 2 in 3 efectiv simt cand cupleaza ambreiajul (nu ceva de speriat finut, dar simt) si se mai simte o mica smucitura cand trec cutia din R in N sau din D in N nicodata din P in R sau din R in D?
    In rest merge bine si la down shift si padelele de la volan nu am nici o problema. Am descoperit in cartea tehnica faptul ca cutia a avut o interventie la blocul de electrovlave in 2015 aproximativ acum 20 de mii de km.
    Daca merg la viteza de croaziera 70 sau 80 km/h cu treapta a 6-a si ii dau kick down in modul Drive sare direct in treapta 3 si cam 4500 rpm. Este normal acest comportament ? Este normal sa simt cand schimba mai ales din 2 in 3 indiferent de turatie ?
    Multumesc anticipat
     
  19. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Cutia dsg este o cutie manuala automata deci da, este normal sa simti cand schimba treptele. Orice cutie dsg este asa. Daca vrei confort si sa nu simti cand schimba, atunci vrei o cutie multitronic (cvt). Cand mergi in mod croaziera, cutia trece intr-o treapta optima pt consum (5 sau 6) in functie de viteza. Cand dai kick down, cutia actioneaza ca si cum esti in depasire si atunci iti retrogradeaza una doua trepte ca sa iti livreze mai multa putere. Cred ca ai simtit ca atunci cand "sare" intr-o treapta inferioara masina practic "tasneste". Faptul ca simti in pedala cand cupleaza vitezele poate fi normal sau nu. Audi spune ca e normal sa simti un mic soc (cand muti levierul sau cand cutia schimba treapta) mecanic. Dar la fel de bine, in functie de cat de perceptibil e socul poate fi si un semn ca ar trebui schimbata o piesa in cutie(pot fi multe, de la ulei la ambreiaje). Interventia care a avut-o masina se poate sa fi lasat semne, au fost persoane care s-au plans de un comportament diferit al cutiei dupa o interventie. Un tester iti poate indica daca este vreo problema acolo sau nu. Daca nu ai eroare, mergi la un mecanic specializat pe cutii automate sa dea o tura cu masina si sa iti zica o parere legata de acel mic soc.
     
  20. loorentzoo 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 FSI 150 cp
    Cutia este tiptronic nu DSG sau e acealsi lucru ? Nu sare 2 trepte din a 6-a sare a3-a de asta zic ca mi se pare cam brutal comportamentul. Masina ,,tasneste" nimic de zis dar mi se pare, repet, brutal cand este in drive. Pe sport atunci cum face ? :)
     

Distribuie pagina asta