1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Moldovan Dan, 28 Feb 2013.

  1. raz123van456 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2018
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    audi a5 2016 sportback 2.0 TDI 190 HP
    La un a6 cu s-tronic acele smucituri si "agatari" a pedalei s-au rezolvat cu inlocuirea mecatronicului din cutie.
     
  2. Attractive

    Attractive 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI 2010 143HP
    Va salut. Din pacate a venit momentul sa am si eu probleme mai serioase la masina mea... A5 2010 2.0tdi 143cp.
    Ca sa nu plictisesc lumea la citit, o sa fiu cat mai scurt. Acum cateva zile, s-a fisurat din senin una dintre tevile de ulei de la cutie, mai exact de pe langa filtrul de ulei din cutie. Mi-am dat seama din mers, ca incepuse sa faca relantiul pe nebunul si masina nu mai tragea. Cand am oprit pe dreapta, sub masina curgea fir continu de ulei, de grosimea a doua degete. Pus masina pe platforma si dus la service.
    Acolo, am schimbat conductele, volanta (daca tot am dat cutia jos) si am pus ulei nou (au intrat 7.5 litri) si filtru de ulei, cu toate ca facusem deja aceasta operatie acum 3 luni de zile la reprezentanta.
    Tin sa precizez faptul ca la final, din cutie am mai scos circa 2-3litri fara niciun fel de urme de span/pilitura. Era curat si limpede.
    Masina merge acum impecabil, fara socuri la plecare/oprire, mai putin daca ma dau la ea.
    Daca incerc sa fac o depasire in forta, indiferent daca sunt in D sau S, masina smuceste de 3-4 ori de zici ca se rupe in doua.
    Am incercat readaptarea discurilor din cutie, dar simptomul persista.
    Inainte de aceasta experienta neplacuta, nu aveam aceste probleme. Aveti vreo idee ce poate fi mai exact? Sa fie De la ulei prea mult/prea putin?
     
  3. AditzaN1

    AditzaN1 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2019
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A5
    Salut băieți. Detin un a5 3.0 tdi quattro 2013 . De curând am schimbat distribuția cu toate piesele pe original si volanta ( aveam o bătaie la relanti iar cand s a dat jos cutia pentru schimbul distribuției am realizat ca avea un joc foarte mare ) . Volanta cu care am inlocuit o este LUK iar cand a venit avea si ea un joc dar nu ca cea veche . Toate bune si frumoase . S a montat tot . Am iesit in probe si am constatat că am un sunet ca un huruit , ca si cum freacă ceva( nu sunt sigur daca din cutie sau de la motor ) , doar dacă bag piciorul in ea de la 1100 la 1900 dar nu mereu . Iar cand schimba treapta înainte sau inapoi câteodată se aude ca si cum agata ceva ( se aude din cutie ) . Mentionez ca inainte sa schimb distribuția si volanta nu aveam probleme de genul . Doar ca aveam bataie la relantiu si băteau lanțurile la pornire. Acum intrebarea mea este . Cumva există sa nu fie volanta identică si sa difere ceva din fabrica dacă nu este originală? Sau sa fie cumva defecta din fabrica ? Va multumesc
     
  4. MariusPMD

    MariusPMD 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Targu - Jiu, jud. Gorj
    Masina:
    Audi A5 / B8 / CDN / 2009
    Buna seara! Incerc si eu sa obtin un raspuns. Am un Audi A5 B8 2.0 TFSI, la care s-a schimbat uleiul in cutie la 210.000 km, acum are 282.000 si conform cartii de service trebuia schimbat la 60.000, deci trebuie sa rezolv cat mai repede acest schimb.
    Acum, vine si intrebarea: se schimba doar uleiul la aceasta cutie nu si filtrul ? 3 service-uri mi-au zis ca nu se schimba filtrul (Timisoara, Craiova si Rm Valcea), un service a zis ca se schimba si filtrul si trebuie si spalata cutia. Preturi, intre 1050 - 1300 - 1500 -2400 de lei.
    In plus, cei de la Serpico Craiova mi-au cerut sa le las masina cu 1 zi inainte in service ca cica trebuie sa se raceasca complet si abia a 2-a zi sa schimbe uleiul, pe cand tot ceilalti au zis ca lasa masina 1 ora sa se raceasca putin si gata, pot sa faca schimbul. Deci, stie cineva sa-mi spuna daca trebuie schimbat filtrul, daca trebuie sau nu spalata cutia, daca e necesar sa stea masina 1 zi la racit. Cam cum ar trebui sa decurga corect operatia asta ? Seria masinii este: WAUZZZ8T29A054002. Multumesc frumos daca se gaseste cineva priceput sa ma lamureasca.
     
  5. ioanidis84

    ioanidis84 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2014
    Locație:
    slatina
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi cag
    Trebui sa decurga conform manualelor. Nu scrie nicaieri ca trebui lasat sa se raceasca,dar nu este gresit sa il lasi sa se raceasca, oricum pe ala il dai afara si bagi altul ,la asta din urma ii faci nivelul la o anumita temperatura. Am facut de nenumarate ori operatiunea si nu au fost probleme.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Toti zic ca trebuie sa se raceasca din cauza de a nu se frige cand scot uleiul, dau baia jos sa inlocuiasca filtrul, etc.
     
  7. MariusPMD

    MariusPMD 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Targu - Jiu, jud. Gorj
    Masina:
    Audi A5 / B8 / CDN / 2009
    Sa va spun exact cum a fost, poate e cineva interesat! Pana la urma, am mers la Autokappa, pe centura Craiovei. Ziceau ca este un filtru inauntru, care se schimba, si garnitura metalica de la tavita, plus curatarea tavitei in interior, plus 7 litri de ulei original, plus manopera... = 1600 de lei. Pana la urma, la rugamintea mea, au verificat si carcasa filtrului exterior, despre care ei spuneau ca la modelul meu de cutie ar trebui sa fie goala, fara filtru in interior,,,,si ce sa vezi, era un filtru si acolo! Pana la urma, au intrat 6 litri de ulei original, cu cele 2 filtre si garnitura metalica si manopera : 1800 lei. Intr-adevar, operatia se poate executa si fara service specializat, este necesar elevator/rampa. Mult succes tuturor; personal am fost destul de multumit de respectivul service, chiar daca a trebuit sa astept 2 ore in plus ca sa intre masina in service, fata de ora stabilita initial.
    Cat despre racire...a stat masina 2h 30....mai mult din cauza ca au intarziat ei cu eliberarea unui elevator.... in orice caz, nici pe departe cum imi cereau cei de la Serpico Craiova sa le duc masina luni pana in ora 17:00 si sa se apuce de lucru la ea marti dimineata la 9:00; logic ca nu poti sa te apuci de lucru instantaneu, dupa ce vii cu masina de la 100 de km, dar nici sa-mi ceri 16 ore de racire ca asa vrei tu, ca sa mai platesc si cazare 1 noapte la hotel...de-un moft; iar cand i-am spus ca mi se pare exagerat si nici un alt service nu mi-a cerut asa ceva, respectivul a inceput sa se ratoiasca la mine ca asa e procedura...
     
    Ultima editare: 4 Dec 2019 la 11:59

Distribuie pagina asta