1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A5 (B8) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Moldovan Dan, 28 Feb 2013.

  1. Alex dragos 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A5 3.0 tdi
    Salut. Am o problema care posibil sa fie doar in capul meu sau chiar exista. Am un audi a5 3.0 tdi 2012 sportback in momentul in care incer sa iau piciorul progresiv de pe frana, masina imi smunceste, nu tare dar aceasta smuncitura exista. Indifert ca sunt in R sau D acesi chestie apare, nu pleaca lin, ci smuncit. Cand ridic usor piciorul de pe frana sau franez progresiv se aude si un scartait deranjant. Unii mecanici imi spun ca e ceva din cutia automata, altii ca e normal. Mecanicul de la reprezentanta audi ce se ocupa de masina zice ca nu are nimik la vutie, e ceva normal. Cu toate ca l-am disperat. In final... E normal sa se comporte asa? Are ceva cutia?

    Va rog sa imi spuneti daca e posil sa fie ceva probleme sau e doar paranoia mea! Va multumesc.
     
  2. Dani A5 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a5 Coupe 2.7 TDI 2010
    Cu o cutie multitronic 8+1 am și eu o mică problema. Când ii dau kick down de exemplu sa accelerez brusc de pe loc și sa iau piciorul repede smucește foarte putin. Dacă o accelerez normal nu face deloc. Știe cineva de ce ? :d
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Asa este comportamentul ei. Continua sa o tratezi asa si vei vedea ce "smucituri" vei simti la portofel ! :)
    Nu este o cutie sportiva. :no: Citeste pe forum tot ce tine despre cutia multitronic, iti poate ajuta mult !
     
  4. Calea Florentin Gabriel

    Calea Florentin Gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2017
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    a5,3.0,2013
    Salutare!
    Am un audi A5 2013 motor 3.0 245cp quattro. Am sesizat ca la oprirea motorului are un sunet mai ciudat ca un huruit inecat asa trepidat. Inainte nu se auzea asa cand o opream si uneori se mai aud pe sub ea niste sunete ciudate ca de fier. Am fost la un service si dupa cateva teste mi-a spus ca e de vina volanta. Am comandat volanta si am mai mers la un alt service pentru o constatare iar acolo mi-au spus ca nu are nimic volanta si ca de vina ar fi ambreiajul si imi sugerau ca mai bine sa fac o reconditionare de cutie care include asa " kit de ambreaj, filtre + ulei cutie si rectificiare mecatronic " cost 10.600 lei.
    Acum eu nu stiu daca, cutia are ceva. Schimb de ulei la cutie l-am facut la tipii astia care mi-au sugerat sa reconditionez cutia la ei. Eu cred ca de vina ar fi volanta. As aprecia daca mi.ar spune si mie cineva cateva simptome ale volantei si ce parere aveti voi. Multumesc!
     
  5. 0218cristian

    0218cristian 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Facelift 3.0 TDI-Quattro/S-tronic Coupé
    Daca te obosesti sa citesti ce am trancanit pana aici, eu cat si alti membrii am descris pe larg simptomele unei volante cu uzura. Cat despre ce ti-au sugerat sa faci, mi se pare o prostie sa faci un deviz din asta fara sa demontezi cutia si sa vezi exact ce este de facut. De curiozitate, unde ai fost?
     
  6. Dani A5 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a5 Coupe 2.7 TDI 2010
    O mică problema am și eu. Cutie multitronic. La 20 la ora se aude un carait când virez stanga. Dacă virez dreapta se aude foarte putin. Asta numai la accelerare. Nu îmi pot da seama de unde vin acel carait. După ce trec de 30 la ora nu se mai aude nimic .
     
  7. Calea Florentin Gabriel

    Calea Florentin Gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2017
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    a5,3.0,2013

    Mersi pentru raspuns, ideea e ca am tot citit dar am vrut sa ma asigur, Cand am cumparat masina la scurt timp am fost la cei de la Kata Technik pentru intretinerea la cutie. Dupa cateva luni au inceput problemele ce am scris mai sus simptome la cutie cand bagam din P , R , D un mic soc si mai intens la cald si chestia aia cu auzitul si am inceput sa merg din service in service , am fost la un service tot in bucuresti care nu il mai retin acolo unde mi.au spus ca ar fi volanta si sa schimb si chitul de ambreaj si dupa care m.am dus si la cei de la Kata Technik pentru inca o constatare ca sa ma asigur si acolo mi.au spus ca nu are nimic volanta si ca e kitul de abreaj si ca ar fi bine sa reconditionez cutia sa le platesc 106 milioane. pana la urma daca tot apucasem sa cumpar volanta.. am fost la nurvil audi si am montato si o parte mica din probleme cea cu zgomotul s.a rezolvat dar au crescut mai intens simptomele cutiei, Inca o chestie te rog sa.mi explici daca sti... dupa ce mi.a montat volanta baiatul de la nurvil l.am rugat sa.mi verifice nivel uleiului de la cutie, si a desfacut un surub din lateralul cutiei stanga fata dupa ce l.a desfacut avea o garnitura de aluminium pe el si a zis ca era aproape desfacut ca tinea doar in 2 filete a mai spus ca, cutia ar avea 2 suruburi care sunt la fel doar ca unu din ele este mai lung.. si crede ca nu sunt puse in ordinea lor si ca asta ar fi putut cauza cutiei cu timpul. Cel lung ar fi trebuit strang in lateralul cutiei si cel scurt jos sub cutie. Mi.a spus ca ar putea lovi in mecatronic surubul daca este prea lung. Spune.mi te rog daca sti cum ar trebui sa fie ordinea celor 2 suruburi de la cutie. Multumesc!
     
  8. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Cel scurt cu saiba sub cutie iar cel lung in lateral.

    Sent from my SM-G955F using Tapatalk
     
    0218cristian apreciază asta.
  9. Calea Florentin Gabriel

    Calea Florentin Gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2017
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    a5,3.0,2013
    Este clar! :( la mine le.au pus invers... cel scurt cu saiba de aluminium era in lateral... si pe ala lung nu l.a mai scos pentru ca doar l.am rugat sa.mi verifice nivelul la ulei si daca il scotea cadea tot uleiu ... crezi ca este posibil ca din cauza asta ca sunt inversate sa ajute la distrugerea cutiei? si ce as putea face in continuare ? sa merg sa fac o diagnoza? eventual sa schimb uleiul cu unul original si sa inversez suruburile sa vad daca se amelioreaza simptomele? Mulumesc pentru raspuns!
     
  10. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Nu stiu ce sa zic. Ideea de baza este asa: cel cu saiba se pune jos pentru ca este dopul de otel(fier) pe tabla baii de ulei. Deci este nevoie de ceva pentru etansare. La cel de sus nu se pune saiba deoarece este fier pe aluminiu iar saiba nu ar mai avea niciun efect suplimentar.... In plus de asta daca te uiti pe gaura de jos ai sa observi intr-adevar ca este spatiu foarte putin intre baie si blocul de valve al cutiei. Tocmai din cauza asta nici nu se strange reductia la maxim cand schimbam uleiul la cutie, pentru ca va actiona ca un obturator si uleiul nu va mai intra in cutie....

    Sent from my SM-G955F using Tapatalk
     
  11. 0218cristian

    0218cristian 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Facelift 3.0 TDI-Quattro/S-tronic Coupé
    Daca imi permiteti, off topic, Cum au acceptat cei de la Nurvil sa schimbi volanta cu piesa ta? Este posibil asa ceva? Adica fac reparatii cu piesele tale?
    Oricum tot cu ei trebuie sa discuti chestiile astea, iar uleiul schimba l doar daca a facut 60k de la ultimul schimb.
     
  12. Calea Florentin Gabriel

    Calea Florentin Gabriel 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2017
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    a5,3.0,2013
    Da, primesc cu anumite piese și oferă manopera. Iar uleiul nu a făcut 60k încă dar nu este original și am înțeles pe forum ca dacă nu este original ar fi bine schimbat la 30k. As vrea mai mult sa ii fac schimbul ca sa ii pun ATF și sa ii schimb șuruburile între ele. O sa ii sun și pe ei sa le spun despre șuruburi și ca am și ulei care nu este original sa văd ei ce zic.
     
  13. Gabi10

    Gabi10 Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5 2,0 TDI 2018
    Salutare, la un Audi A5 din 2012 cutie automata, dupa ce am umblat cu vag ul in 09-Cent Elect in modul 34 pentru a pune memorie buton StartStop, adaugand 32 la valoarea existenta, masina nu a mai vrut sa pornesca. Pe display dintre ceasuri am mesajul "Gearbox malfunction you can continue driving" iar la scanarea cutiei am 2 erori care sunt atasate. Motorul nu imi mai da voie sa il scanez. Am intrat din nou in 09-Cent Elect in modul 34 si am pus la loc valoarea initiala...am zis ca poate are vre-o legatura, cu toate ca am facut acest lucru la zeci de masini si nu am avut nici o problema. Pareri sau sugestii? Multumesc in avans!
     
  14. Gabi10

    Gabi10 Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q5 2,0 TDI 2018
    Problema rezolvata....a fost ars releul care alimenta calculatorul motorului.
     
    Ultima editare: 11 Oct 2017
    Mitiy apreciază asta.
  15. George Z 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5, 3.0 TDI, an 2010, Cutie S-TRONIC
    Salutare, sunt nou aici. Am o mica sau mare problema la cutia mea. Cand schimba din treapta a 2 spre 1 face smulcituri, dar nu sunt tot timpul. Acestea apar daca stau mult in trafic, gen prind 3-4 semafoare de rosu prin bucuresti ce le merg cu viteza 1-2. Dupa ce plec de la semafor si o apas pana in viteza 3-4 si iar franez dispar aceste smulcituri. Pracatic se intampla la mers cu viteza 1-2 in trafic. O idee, parere ceva?
    Cu stima!
     
  16. NonoGe

    NonoGe 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2015
    Locație:
    Săcele
    Masina:
    Audi A4 avant, 2,0 TDI, 2018, DEUA -Ex. A6, 3,0 TDI, BMK / A4 2,0 TDI, CAGA
    George Z, vezi si pe audi A6 4F referitor la cutia tiptronic, iar pentru cutia ta sunt multe variabile... schimb ulei la cutie s-a facut, cati km are A5..., daca nu sunt erori pe tester posibil o lipsa de ulei in cutie de genul ~ 300-400 ml, impuritati in blocul mecatronic..., la schimbul de ulei facut dupa procedura ZF se inlocuieste o parte din acesta. Exista la A6 4F cutie tiptronic o procedura detaliata pe forum Audi Franta prin care se schimba tot uleiul din cutie fiind necesari 12-13 litri ulei si astfel s-au eliminat probleme de tipul mici socuri la trecerea din 1-2 / 3-4 sau invers...
     
    George Z și 0218cristian apreciază asta.
  17. Ionut Cristian 27

    Ionut Cristian 27 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2017
    Locație:
    Aubigny sur Nere
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI Quattro 2011
    Salutare tuturor posesorilor de Audi.In luna august am achizitionat un Audi A5 3.0 TDI Quattro 240 ps,an fabricatie 2010, luna noiembrie.Masina avea 161000 km cu toate controalele tehnice la zi (1 singur proprietar care a intretinut masina foarte bine daca dupa atatia km exteriorul arata impecabil iar interiorul nu mai zic).Am facut un test autorizat inainte de cumparare la Audi Tours in Franta, 0 erori in bord si toate cum ar trebui sa fie.Ok, deci masina a fost ingrijita.In ultima factura la 158000km au fost schimbate urmatoarele:
    - Ulei + filtru, filtrul de aer etc
    -Ulei+ filtru cutie S-tronic 7

    Problema(cel putin asa cred eu ca este) este ca, dupa 10000 km facuti de mine parca am o mica smucitura cand schimb din D--->N--->R si un mic lag la schimbarea din treapta a2a in a 3a , cat si un mic hop la decelerare tot in aceleasi trepte.In Sport, Manual sau cand ii dau talpa chiar si in D, nu schiteaza nimic, merge perfect.
    + cand trec de viteza de 60 km/h parca e un zgomot lung care apare odata la doua secunde, ca o vibratie.
    Va multumesc pentru timpul acordat!As vrea sa fie cineva care a mai avut aceasta problema si care a si rezolvat-o si cum.
    Nu vreau sa o repar aici ca astia iti iau si pielea de pe tine(Franta).
    Am o a doua masina cu care ma pot misca aici si vreau sa stiu : se va agrava problema la Audi daca vin cu ea in tara sa o duc la cineva care chiar se pricepe sa imi spuna ce are si care sa o si repare daca este cazul?

    Numai bine!
     
  18. bobo95full 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 , 2.0TFSI 180CP, 2010
    Buna tuturor .
    Sunt posesorul unui audi A5 2012 3.0 TDI CDUC 180LKW
    Am mașina de aproximativ 2 luni și de atunci mi-a picat o cutie de viteze respectiv ambreiajele și mechatronicul. Problema mea este ca la pornire in D2 uneori smucește urat, când sunt in M3 da 1200 RPM și accelerez pana in 4.000 și dau shift up in M4 parca ceva se rupe in ea așa urat smucește de mor. La fel și la R are momente in care pe drum drept fără un pic de gaz nu merge și dacă o turez doar la 1000 RPM o ia și trepidează mașina foarte urat.
    In toate aceste situații îmi vine in habitaclu un miros tare ciudat știu cert ca este de la cutie, parca ar fi ambreiaj sau ulei de cutie nu îmi dau seama exact. Eu nu am facut niciodata cu ea plecari in forta.
    Știți pe cineva care se ocupa sa pun pe ea cutie manuala , costurile nu ma interesează doar sa scap de acest ‘laudat’ s tronic care îmi mănâncă zilele . Mulțumesc .
     
  19. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Cutia nu are nici o vina, ci modul in care a fost intretinuta. Reconditionare este prost facuta. Parerea mea este ca decat sa dai banii sa preschimbi transmisia din auto in manual mai bine cumperi o cutie sh, cu putini km si in stare buna. Te ajunge mult mai putin si nici nu te complici. Ia codul cutiei si cauta ca e imposibil sa nu gasesti una buna...

    Sau daca ai garantie pe reconditionare, mergi si da-i cu ea in cap "maestrului"...
     
  20. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Si presupun ca ai masina de noua nu?

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta