1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    1800 euro am platit toata operatiunea la cutie, dar pe langa manopera si ambreiajele toate, in banii astia au fost si cablajul, selectoru si valvele de la mecatronic. Deci nu as putea spune exact cat ar fi doar ambreiajele si manopera. Dar din curiozitate...de ce trebuie schimbate doar ambreiajele?
     
  2. Mar Audi A5

    Mar Audi A5 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A5 2.0TFSI Quattro
    Salut , nu stiu daca ati rezolvat problema dar eu va spun din propria experienta ca este cablaj mechatronic. Eu am avut cod eroare citit de mine P17D8 00 / 8040 . Am desfacut singur mechatronicul si am schimbat cablaj. Manopera max 5.5 ore de lucru. Acum merge perfect.
     
    Andu333 apreciază asta.
  3. Sica17 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0 204hp quattro
    Salut . Zilele trecute mi-a apărut in bord o roată zimțată si scria ca nu mai am marșarier,iar R de la cutia de viteze era stins.Masina mergea la relanti chiar si cand o acceleram puternic.Am oprit masina si am pornit-o peste 1 minut si nu a mai facut nici o problema.De la ce poate fi ? Audi A6 C7 3.0 204 CP Quattro S-tronic !
     
  4. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Daca faci o diagnoza si postezi aici eventualele erori, poate o sa primesti un raspuns.
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  5. CrisA6 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AudiA6
    Buna ziua, sunt posesor al unui Audi A6, 3.0 l quttro 204 Cp, am cumpărat aceasta mașina de puțin timp si am sesizat 2 probleme la cutia de viteze
    1. Când motorul este cald si trec din R in D(D1) intra cu întârziere (1-2 sec)
    2. La un drum in exterior mergând in viteza 5 (automat) s-a aprins in bord gearbox Malfunction no reverse gear ( YOU can continue...)timp de câteva secunde, am continuat sa merg si nu mai vroia sa schimbe in treapta 6 , am pus frâna si mi-a intrat in 4-3-2-1 dar daca o acceleram nu sarea in treapta superioară , am oprit mașina (închis-deschis, 2-3 minute) si a pornit ca si cum nimic nu s-a întâmplat .
    La tester a dat următoarea eroare
    Cod defect 17571 shift fork 4 position circuit , am adăugat foto tester .
    Dacă ati mai întâlnit așa ceva si ati rezolvat defectul va rog sa îmi scrieți .
    Dacă puteți detalia defectul, ce anume trebuie schimbat ....
    Mașina are 196000 km, revizie cutie 60000-120000-179000 la reprezentanta( conform istoric)
    In rest zilnic merg cu ea in oraș si schimba frumos. Îmi place mașina si as fi dispus sa investesc ceva in reparația cutiei.Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare: 9 Ian 2017
    OneaB1988 apreciază asta.
  6. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    CrisA6, am atasat o plansa cu o parte din electronica cutiei tale (0B5). Partea cu probleme este in zona senzorului Hall G490 (citeste pozitia selectorului treptelor 4 si 6). Este posibil ca selectorul sa nu fie in pozitia prestabilita cateodata din cauza actionarii sau senzorul sa nu citeasca corect pozitia magnetului de pe selector din cauza vreunui joc sau vreo problema de cablaj.. Oricum trebuie demontat TCM -ul, verificata valva de comanda a selectorului 4-6, jocuri la selector, eventual cablaj de la senzor la placa de baza a TCM. Din pacate, n-am intalnit o problema similara cu a ta pentru a-ti da un raspuns exact.
     
    Ultima editare: 9 Ian 2017
  7. CrisA6 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AudiA6
    Mulțumesc mihaicristian, o sa merg si o sa verific, 2 mecanici care repara cutii de viteza mi-au zis ca este posibil sa fie de la mechatronic , dar in momentul in care desface îmi verifica si valvele si...??
    Sunt programat Luni sau marți , sunt destul de ocupati...va țin la curent
     
    Ultima editare: 10 Ian 2017
  8. BAW 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 , 3000 TDI , 2012
    Salut !
    Am si eu o problema cu un A6 C7 / 2012 / 3,0 TDI quatrro / 204 CP / Transmisie automata : cu schimbatorul in pozitia "D" pe loc vibreaza masina usor. Daca eliberez frana sau in pozitia "N" merge normal.
    Ma poare ajuta cineva ?

    Multumesc anticipat
     
  9. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    BAW, este posibil ca unul dintre ambreiaje (probabil cel al treptelor 1-3-5-7) sa cupleza foarte putin cand treci in Drive. Incearca o adaptare a acestora.
     
  10. Sica17 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0 204hp quattro
    Salut.Am pus testerul pe masina si mi-a dat eroarea urmatoare: "Selectorul 2, Lipsa presiune ulei". A mai intampinat cineva problema asta? Cat de grava si costisitoare este problema ?
     
  11. Mar Audi A5

    Mar Audi A5 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A5 2.0TFSI Quattro
    Posteaza cele doua coduri de eroare.
     
  12. Sica17 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0 204hp quattro
    Nu le am, asta e ceea ce mi-a spus mecanicul.
     
  13. Mar Audi A5

    Mar Audi A5 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A5 2.0TFSI Quattro
    Sti care este problema cu mecanicii? Am fost si eu acu cativa ani si tot asa am patit, imi spunea ca are cutare si cutare. Am cumparat tester si este altceva acum. Am avut o problema la cutie si mi s-a spus ca trebuie sa schimb senzori de turatie din cutie. Am pus testerul atunci cand s-a aprins si am depistat problema. Am avut cod eroare 8040 / P17D8 00 si a trebuit sa schimb cablaj mechatronic si am facut operatiunea singur. La services mi s-a cerut 1.500 lei manopera.
     
  14. Sica17 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0 204hp quattro
    E bine ca te pricepi :)
     
  15. bbogdantm15 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6, 3l V6, 2012
    Va salut.
    Detin un Audi A6 C7 2012, motor 3l V6 245 CP, cutie s-tronic, 136.000 km
    Am o problema deosebita fata de ce am citit pe acest forum, o problema la care nimeni nu a stiut pana acum sa-i dea de capat.
    Am cumparat masina second hand din Germania la 86000 km in Septembrie 2015, la o luna dupa ca am circulat cu masina a inceput sa smuceasca puternic in marsalier si din viteza 1 in viteza 2. Am fost la Porche Timisoara la constatare unde initial mi sa spus ca este defect mecatronic-ul, dar dupa ce au vazut ca masina era in garantie au tinut-o 2 saptamani la ei unde au softat si resoftat cutia zicandumi ca defapt nu era mecatronic-ul ci doar o problema de soft. Dupa ce am luat masina din service am observat ca s-a umblat mult la soft deoarece la plecarea de pe loc, nu mai pleca in viteza 2 ci doar in viteza 1. Nu a mai facut figuri vreo 10.000 km apoi a inceput sa smuceasca puternic in trapta 2 si 3 ( senzatia e ca si cum ar cupla tarziu ambreiajul, schimbarea vitezei nu se face lin si cursiv), dar numai la rece, cand se incalzeste uleiul din cutie merge perfect normal. Am schimbat uleiul la 115.000 km si apoi la 130.000 km pentru ca am crezut ca uleiul ar fi de vina dar nu a fost asa. Am fost la reprezentanta Quark Arad unde s-au facut diagnoze si teste, in urma acestora mi sa spus ca masina nu are nicio problema, nicio eroare, dar smuceste in continuare la rece. Am scris la societati specializate in repararea dsg/s-tronic din Anglia, Germania si Croatia, unii au spus ca e ambreiajul, altii mecatronic-ul dar nimic concret. Ideea e ca nu da nicio eroare la diagnoza, nu apare niciun mesaj in bord si totusi masina are probleme. Daca merg la oricare alt service sunt sigur de raspuns, ba nu are nimic, ba pot sa schimb mecatronic-ul ba ambreiajele dar nimic sigur si toate scumpe.
    Daca aveti idee ce ar putea fi va rog sa ma ajutati.
    Multumesc anticipat.
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este ciudat ca din atatea persoane si teste, nimeni nu are un raspuns. Daca nu apare nimic din cutie, tipul, un senzor de rotatie al unui ax defect, cred ca poate este o problema de comunicare cu motorul. Ai spus ca dupa ce se incalzeste, merge bine. Verifica daca motorul functionaeza in parametri.
     
  17. bbogdantm15 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6, 3l V6, 2012
    Motorul a fost verificat si functioneaza in parametri normali. Ce nu am mentionat si poate ajuta e faptul ca in modul sport nu face atat de des.
     
    Tudor Virgil apreciază asta.
  18. Mar Audi A5

    Mar Audi A5 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A5 2.0TFSI Quattro
    bbogdantm15 cand ai schimbat uleiul trebuia sa demontezi baia si cu o surubelnita trebuia verificat ambreiajul daca are joc. Daca zici ca ai schimbat uleiul inseamna ca este la semn nivelul uleiului altfel ai fi avut aceleasi simptome.

    In sport schimba in ture mari si nu se simte asa tare
     
    adu2 apreciază asta.
  19. bbogdantm15 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6, 3l V6, 2012
    Nu am schimbat eu uleiul, a fost schimbat in service, nu cred ca au verificat daca ambreajul are joc, ma asigur sa verifice la urmatorul schimb de ulei. Multumesc.
     
  20. CrisA6 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AudiA6
    Buna seara, am revenit așa cum v-am promis sa va povestesc despre acea eroare de la cutia de viteze care mi-a făcut multe griji...
    Am fost la mecanicul meu care lucrează si la reprezentanta Audi , am cumpărat ulei si filtru pentru cutia de viteze cu gândul de a verifica manual furci si ??? , zicea ceva si de mechatronic...( verificare), am dat uleiul jos ( in jur de 5 litri cam puțin nu?) si el a constatat ca uleiul arată destul de uzat , nu așa cum am cumpărat masina si in cartea service(istoric reprezentanta) arată ca uleiul la cutia de viteze a fost schimbat la Reprezentata Audi 180000(acum are 198000) .El are o experiența destul de bogata si a zis ca acest ulei si capacul de la baie nu a fost desfăcut de curând (8 luni) ...
    După schimb am constatat ca masina schimba mult mai lin si sper sa nu mai apara nici o eroare la ea...
    Oricum atunci a fost prima si ultima data când mi-a dat eroare la cutie si am făcut 1500km de atunci ...
    Nu știu dacă acea eroare putea sa apara din cauza uleiului sau ???
     
    Ultima editare: 21 Ian 2017

Distribuie pagina asta