1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Toata lumea spera sa rezolve cu un schimb de ulei. E posibil ca eroarea sa nu iti mai apara niciodata dar e posibil si sa te lase cutia cand iti e lumea mai draga. E bine sa fii pregatit sufleteste de o reparatie la cutie.
    In ce priveste calitatea uleiului analizata de mecanic si cand a umblat ultima oara cineva la cutie sunt doar presupuneri, pe care nu trebuie sa le iei in seama.
    Daca ai certitudinea ca acei km sunt reali si ai avut eroarea la 18 mii km de la schimbul uleiului la cutie mai mult ca sigur e o problema undeva. Daca nu ai certitudinea km e posibil sa fi avut cu mult timp inainte schimbul de ulei si nu se stie cat s-a mers cu el asa.
     
  2. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Intreband la 3 reprezentante diferite despre oferta pentru revizia la cutie, am primit 3 preturi diferite. Cel mai mic aprox 1500 lei, cel mai mare de aprox 2000 lei. La capitolul manopera, toti ar trebui sa factureze dupa normativul audi, pretul per ora nu vad sa varieze atat de mult incat sa iasa asa diferenta. Cantitatea de ulei la fel.

    E posibil ca cei cu oferta mai mica sa nu schimbe tot ce trebuie schimbat? Sau pur si simplu merg pe adaos minimal si pret decent la manopera? Ce parere aveti ?
     
  3. alien_h2001

    alien_h2001 Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A6,2010, 2.7 TDI,CANA,190CP
    Pana cand nu o sa iti faca un deviz de lucrari sau mai bine zis o oferta de pret pe baza seriei de sasiu a masinii tale,nu o sa poti sa iti dai clar seama de unde vine diferenta de pret.
     
    Razvan Cocos apreciază asta.
  4. ovidiun 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0TDI 177CP
    Salut! Am facut eu astazi revizia si schimbul de ulei la cutie la Nurvil Audi Valcea . Eu am fost f multumit. Plus ca poti sta langa masina. Poti incerca si la ei. Masina A6 2.0 177cp. Intra 7l de ulei.
    Acum am vazut, putin complicat din Piatra pana la Valcea.
     
    Tudor Virgil apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Am scris și mai sus sunt variante unde vin doar cablaje le și altele unde găsești kit-ul cu valve asa cum spune @audi66
    Insa este doar o varianta intermediara pentru ca pot fi situații în care nu scapi fără alt mechatronic

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  7. boby84 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a6 c7
    Sunt posesorul unui audi a6 c7 multitronic. Va rog daca puteți sa ma ajutați. Acum câteva zile am activat luminile ambientale de la picioare ne având funcția in meniu. Mi le a activat un prieten care lucrează la serpico Craiova. După ce le a activat se simte cutia când trece din 2 in 1. Poate fi asta cauza activarea luminilor ambientale. Băiatul de la serpico mi a spus ca este normal sa se simtă trecerea fin 2 jn 1.va rog sa ma ajutați.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se simtea si inainte dar nu ai bagat tu de seama, nu are legatura activarea luminilor ambientale.
     
  9. boby84 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a6 c7
    Dar este normal sa se simtă ? Cutia este multitronic.am pus testerul si nu am nici o eroare.

    In rest merge impecabil.
     
  10. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    In general la cutiile automate, cand ai eroare , deja de cele mai multe pori e deja grav. Ce sa zic. Verifica istoricul reviziilor la cutie, eventual schimba-i uleiul si filtrul si vezi apoi cum se comporta.
    cand e rece afara e normal sa se simta altfel si cutia si motorul. Dar, la temperaturi decente, in mod normal, la condus normal, nu trebuie sa simti schimbarile de viteza la multitronic. La stronice e normal sa se simta schimbarile , dar e relativ acest "simtit" pentru ca variaza total in fucntie de stilul de condus.

    Masina cati km are? de cand o ai tu? La cati km ai luat-o si daca ii stii istoricul. Unde ai schimbat uleiul in cutie?
    Si cand e cald motorul se simte socul ?
     
  11. boby84 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a6 c7
    Mașina are 218 000km istoric verificat. Eu o am de 3 luni . 8 000km. Face si la cald.Uleiul si filtru la cutie au 8 000 km. Uleiul este schimbat la un mecanic care lucrează la serpico.

    Face de când i am activat luminile ambientale de la picioare zic eu . Mecanicul zice ca e normal sa se simtă trecerea din 2 in 1.
     
  12. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Nu au luminile ambientale cu schimbatul vitezelor.....nu exista absolut nici o legatura. Ori facea si inainte si nu ai remarcat tu, ori e pura coincidenta.....
     
  13. boby84 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a6 c7
    Tu ai multitronic? Daca da la tine se simte când reduci un mic șoc când treci din 2 in 1?
     
  14. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Da, am multitronic. Nu se simte absolut nici un soc. Doar dimineata, la rece, se simte altfel, dar e normal, Si motorul merge altfel la rece.
     
  15. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Dar am mai citit pe aici pe forum, cu ceva socuri shimbul vitezelor, la 10.000 km dupa revizia la cutie. Nu stiu ce sa zic. Imi pare destul de ciudat, e foarte probabil sa fie coincidenta, desi...........
    Singura problema care o vad eu, e sa fie pus absolut acelasi ulei. Nu inlocuitor......
     
  16. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Ați luat mașinile de noi?
    Garantați 100% ca aveți km reali?
    Stiti dacă au avut reviziile făcute la timp și cum trebuie?
    Ați exploatat vou masina pe tot parcursul vieții?
    Nici măcar nemții nu mai sunt ce erau odată, sar revizii importante, samsarii fac stampile de ce va mirați ca pica.

    Cutia automata am mai spus-o este foarte fiabila dacă a avut întreținerea adecvata
    Zilele trecute pentru un prieten am verificat un A5 din 2013 care tot asa dădea soc pe transmisie. Masina adusa din Franța cu km cică reali
    ultima revizie în 2016 septembrie 450.000 de km (in bord bineînțeles 180.000)

    De ce ne mai miram de probleme când noua ne place sa fie mințiți?

    Câți dintre voi cei care va plângeți aveți mașinile de noi??

    Cel mai mult îmi plac cei care după un amarat de schimb într-o cutie care poate nu a avut niciodată uleiul înlocuit se plâng ca a început sa zmuceasca, trepideze, voi credeți în miracole? Este frecție la picior de lemn

    Reprezentantele au început sa te pună sa semnezi atunci când dorești înlocuirea uleiului. De ce?
    Tocmai din cauza celor enumerate de mine mai sus

    Cumpărați mașini bune, plătiți prețul pe lucrul care merita cu adevărat și atunci veți fi mulțumiți si voi și ceilalți

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
    Aurel G apreciază asta.
  17. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Ai dreptate. Dar se pot afla km reali ai masinii ? Eu, din ce stiam, nu prea ii mai poti citi de nicaieri, daca au fost modificatu cu cap.....
    Iar legat de service......sunt multi utilizatori nemultumiti dupa experientele chiar din reprezentante. Eu urmeaza sa schimb uleiul in cutie, sincer iti spun, nu stiu unde sa merg. Nu am nici o problema la cutie. Km imi par reali, masina e luata de la weltauto, ceea ce ar fi un plus de siguranta. Dar, cu certitudine, doar masina stie cat si cum a mers.....
    Cum spuneam, nu stiu unde sa merg sa schimb uleiul in cutie. Din 3 reprezentante am primit 3 devize cu 3 preturi diferite, dar cu diferente intre 300 si 500 lei.....deci....ceata totala...
     
  18. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Marius km reali nu ii mai poate citi nimeni cu VCDS sau alt tester
    Sunt echipamente extrem de profi ce le modifica din toate calculatoarele nemailasand nicio urma. Insa nu sunt multe un astfel de echipament costa destul de mult și f putini sunt cei care îl dețin.
    Singura șansă să afli este sa cunoști pe cineva la reprezentanta și sa afli istoricul insa deja și aici le este frica, cei care dau astfel de informații își pot pierde pe lângă locul de munca și banii dacă se deschide proces.
    Dacă este reparata în service partener altceva decât reprezentante iar nu mai poți ști exact.
    Dar asta este o alta discuție și a mai fost purtata pe forum în detaliu

    Revenind la cutie Marius nu vad de unde ar fi asemenea diferențe în cazul tău. Ai cerut și deviz pe reparatie pentru ca nu îmi vine sa cred ca nu au luat în calcul și filtrul
    Poate alții schimba și ceva garnituri, iar alții nu, mai poate fi diferenta din uleiul luat în calcul dacă au pus 2 litrii în plus ai 200 de ron etc
    Cere deviz ca să te convingi
    Si stai lângă când se va efectua schimbul.
    Este singurul sfat ce ți-l pot da
    Urmărește atent sa se parcurgă toți pașii descriși în pdf urile prezentate de către colegi mai sus

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  19. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Da...aici va fi partea distractiva......orgoliul lor de mecanici "profesionisti" si orgoliul meu de client atent... :)))))))))))))
     
  20. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Cam asa poate arata un filtru dupa un schimb (pe alt brand care nu are chipuri le termen fiind generic numit lifetime)
    Cutia facuta de ZF asemanatore cu TipTronic cea de BiTdi 8 trepte, la fel fara servisari conform manulului de întreținere Audi

    Încerc sa urc pozele la calitatea maxima

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    Span pe peste tot,particule metalice destul de mari dupa cum se observa

    Iar uleiul...
    [​IMG]

    In bord masina numara 160.000 km :)) mai mult ca sigur nu sunt reali

    Normal ca pentru producător mult mai usor si bine este sa iti vânda o cutie in locul unui amarat de filtru si ulei...
    Traiasca piata de consum
    Cat sunt in garantie nu pot pica... Dupa insa încep distractiile


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Ultima editare: 10 Feb 2017

Distribuie pagina asta