1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Ideea de baza e ca trebuie sa înțelegeți ca un update nu poate rezolva o defecțiune mecanica...
    Si iti poate pica cutia fara probleme cu toate update-urile la zi fără doar și poate
    Cred ca acolo unde nu sunt probleme de niciun fel mai bine o lăsați asa


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    dentimarius apreciază asta.
  2. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    Daca citeai mai bine,aflai singur ori de aici, ori de pe internet ca cutiile de A7 sunt cu probleme in mare parte.Poate urmatoarea generatie o sa fie mai buna.In orice caz sper sa-ti rezolvi problema
     
  3. Claitman Dan Adrian

    Claitman Dan Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A8 4.2 TDI quattro 2011
    Buna seara. De aproximativ 2 saptamani masina mea, cea din semnatura a inceput sa consume ulei, in jur de 1l la 500km, in plus in aceasta seara dupa 2-3 plecari mai agresive mi-a aparut eroarea GEARBOX OVERHEATING please adapt driving style, masina nu rula cu mai mult de 40km/h. Mentionez ca masina are 175000km reali si merge perfect, dupa cateva minute de stat cu motorul oprit eroarea de la cutie a disparut si a functionat normal. Poate ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste sfaturi despre consumul de ulei si despre cutie, luni am programat-o la Porsche Timisoara pt schimbul de ulei s-tronic.
     
  4. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Ma ajuta si pe mine un coleg cu un cod de ulei pentru cutia de viteze ? Si codurile pentru filtru, garnituri si ce se mai schimba odata cu uleiul din cutie.
    Codul cutiei, din decodarea VIN este PCF.
    Transmision specification: G0Z
    Transmision type: 0G7
    Seria de sasiu: WAUZZZ4G8DN094241

    Multumesc frumos.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In ETKA am gasit 2 filtre, unul exterior, celalalt interior. Vad ca doar la cel interior se recomanda schimbul impreuna cu garnitura.
     
  6. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Multumesc mult @audi66
    M-am uitat ieri iarasi prin pdf-urile legate de schimbul de ulei in cutie. Pare destul de simpla procedura, dar trebuie niste ustensile pe care cred ca nu le are oricine in service. Fara ele oare nu e posibil ?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu ce sa zic, dar decat sa te trezesti ca ti-au schimbat uleiul ca Fred si Barney sufland in furtun si nu ti-au bagat cantitatea necesara, mai bine du-te la un service dotat.
     
  8. liviu27 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    a6 c7 3.0 tdi 2012
    Salut.
    Am un a6 4g c7 3.0 204 cai cutie automata 8+1.
    Acum 2 zile mergeam cu 40 la ora cand a inceput sa smuceasca si se tura in gol,am mai mers putin iar apoi a inceput sa curga ulei din cutie,am duso pe platforma la service s-au uitat cei de acolo si curge dintre cutie si motor.din cate M inteles din convertizor pe la semering, joi urmeaza sa dea cutia jos.
     
  9. anpetre 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 Avant, 2.0 tdi, 177CP, 2012, Multitronic
    Buna ziua

    Am citit cu atentie acest subiect si nu am gasit un caz similar. De aceea imi permit sa descriu urmatoarea situatie si sa va rog sa exprimati o parere:
    Masina este cea din profil (A6C7 2.0 tdi 177 CP 2012, cutie Multitronic) cu 124000 km (banuiesc ca sunt reali, conform cartii de service precum si a unor intrebari mai "pe usa din dos" la Audi). Tot conform cartii de service si a istoricului a fost facut schimbul de ulei la cutie la 60000 km . Eu am adus-o in tara la 122000 si i-am facut (intre altele) schimbul de ulei la cutie, inclusiv filtrul exterior. A fost facut corect, conform procedurii. Atat INAINTE cat si DUPA schimbul de ulei am observat urmatorul comportament: Dimineata, la rece, la cuplarea treptei R (mers inapoi) cand luam piciorul de pe pedala de frana, timp de ca 2 sec nu se intampla nimic apoi masina smuceste destul de tare si porneste cu viteza destul de mare inapoi (manevre fine sunt imposibile in aceasta situatie). Dupa ce se incalzeste, intr-o oarecare masura, motorul (si implicit uleiul din cutie) nu mai smuceste deloc dar are un orecare delay intre eliberarea franei si punerea in miscare (lenta si ... catifelata, in acesta situatie). Pe mers inainte (D sau D/S precum si M1, M2...) totul functioneaza normal atat la cald cat si la rece.

    Am mai observat ca, daca, dupa cuplarea treptei R (la rece) astept cu piciorul pe frana un timp mai indelungat (sa zicem 3-4 sec) nu mai smuceste deloc sau foarte putin.

    Intrebare: E cazul sa fac un credit pentru o reparatie scumpa? Sigur ca "diagnostic la distanta" e greu de pus dar intrebam, asa, poate stie cineva cam de unde vine acest comportament.

    Va multumesc
    Andrei
     
    Tudor Virgil apreciază asta.
  10. liviu27 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    a6 c7 3.0 tdi 2012
    Am scos cutia si era pompa de ulei smulsa din cutie.
    Vreau sa pun alta cutie dar din cate am inteles trebuie rescrisa.sau sa pun calculator de la cutia mea,asta nu stiu daca merge 100%.
    Daca ma poate ajuta cineva cu sfaturi.Multumesc.
     
    Tudor Virgil apreciază asta.
  11. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    165 065 km - facut schimb de ulei la cutie. Nu ca as fi vrut eu, ci ca a vrut ea. Mai pe romaneste s-a crapat carcasa filtrului extern de ulei si mi-a aruncat tot uleiul. O alta boala a cutiei S-tronic. Chiar ma intrebam cand se va fisura si la mine, avand in vedere ca il ultima vreme auzeam si in stanga si in dreapta la diverse persoane ca au patit-o.
    Partea intetesanta e ca m-a prins intr-o curba unde aveam cam 140 km/h noroc ca masina nu e vreo barca si am putut sa o redresez rapid, dar daca eram pe zapada nu stiu daca iesea la fel de bine. Spun asta deoarece in momentul cand s-a fisurat, a pierdut presiune si s-a taiat demarajul, dupa care in secunda urmatoare a cuplat iar la maxim. Dupa 2-3 chestii de genul asta in curba destul de periculoasa, masina a inceput pitin sa danseze.
    Ideea e ca in afara de dieselgate, grupului VAG ii place sa polueze murdarind si asfaltul de ulei
     
  12. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Același lucru s-a întâmplat si la mine, fisurat carcasa si trebuit înlocuit uleiul. Nu stiu, dar ma bate tare gândul sa trec la altceva, audi da prea multe rateuri in ultima vreme.
     
  13. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Daca stiam, il inlocuiam cand am facut schimbul de ulei, sau cand am reparat cutia. Costa 185 lei in reprezentanta. E mai mult platforma sau uleiul pierdut decat carcasa respectiva. Dar pe vremea aia nu auzeam asa des si nu am stiut.
     
  14. snipe 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    S5 Sportback 3.0 TFSI CREC 2015
    Si Nurvil-ul recomanda/impun schimbarea carcasei odata cu filtrul la S-Tronic, motivand ca se mai intampla sa se fisureze la revizie cand se schimba uleiul si filtrul. La momentul respectiv nu prea i-am crezut/inteles.
     
  15. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Aveam in vedere achizitia unui astfel de model, dar dupa ce am parcurs topicul, mi-am luat gandul.
    Cunosteam faptul ca multitronicul e sensibil dar nu ma asteptam si de la S-tronic la acelasi lucru.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Orice cutie automata presupune un risc dar asta insemana sa ti-l asumi pentru restul a ceea ce inseamna marca Audi in ansamblu.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  17. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Doar automate am avut pana acum, stiu ce inseamna intretinerea si exploatarea unei astfel de cutii, doar ca nu ma impac cu ideea unui defect de fabricatie.
     
  18. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Ai citit topicul și se pare ca nu ai înțeles nimic @borsy, orice cutie automata de generație noua REPET CRED PT A 10 DATA dacă nu a avut o intretinere adecvata va avea probleme. Cutiile sunt bune și gândește-te ca toate sunt produse în mare parte de ZF sau Aisin, Star Transmission etc în puține locuri sunt concepții proprii dar tot asamblate de alții. Nici BMW, nici grupul VAG sau Mercedes nu le construiesc sa va intre bine în minte!!

    Dacă va este frica și vreți fiabilitate și mentenanță ieftina luați MANUALA, daca nu atunci achiziționează o masina bună, îngrijită, la un preț corect AUTOMATA

    Si sa iti mai spun un secret 95% dintre cei care își fac cont și postează pe clubaudi.ro o fac pentru a găsi o soluție la o problema, dintre ei nici 1% nu au avut mașinile achiționate de noi.
    Dintre toate ce circula pe străzi cred ca pe clubaudi.ro sunt sub 1% din totalul mașinilor automate înmatriculate în România

    Dacă ar fi toate cu defect de fabricație nu ar mai circula niciuna sau ar fi toate rechemate in service-uri in concluzie nu exista defect de fabricație pe s-tronic ci mașini prost întreținute cu uleiuri poate nici măcar reimprospatate uneori, care au km multi și care circula pe unele din cele proaste drumuri pentru care ele clar nu au fost proiectate

    Cam asta e ideea de baza pe care as vrea cu toții sa înțelegeți

    Am văzut atât Multitronic cat și s-tronic cu peste 3 - 400.000 km care rulau impecabil, pe internet toate de vânzare din România au maxim 200.000 (pragul psihologic al cumpărătorului român)

    Sa fim serioși,cascati bine ochi atunci când scoateți un ban cinstit pe care l-ați muncit, un minim de efort va scutește de probleme.

    Pe lângă asta tine totul și de noroc ca ghinion avem toți

    Succes
     
    11TUN, tomel196, snipe și alți 3 apreciază asta.
  19. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Urmeaza sa fac revizia la cutie, multironic. Din ce stiu si ce am mai citit, la revizie se schimba undeva la 60=70% din uleiul din cutie. Masina are 175k km, nici o problema la cutie, totul super ok. Are rost sa fac 2 revizii pentru a schimba tot uleiul sau e ok doar reimprospatarea la fiecare 60k km?
     
  20. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Cata_ADC In principiu ai dreptate, doar ca acum conduc o cutie Aisin Af40 care 'refuza' sa mearga corect (si nu sunt o exceptie) in ciuda faptului ca producatorul masinii a pus in caietul de intretinere ca uleiul e lifetime! Unele cutii sunt mai robuste iar altele mai sensibile, iar eu am ramas cu a doua parte in ce priveste S-tronicul pus in aceasta configuratie dupa ce am citit acest topic.
    Acum poate gresesc dar asta e impresia mea.
    Off the records;
    Am convins pe cineva drag din familie sa comande Kodiacul cu Dsg, dupa mai bine de un milion de km pe manuala, asta ca sa se vada ca nu sunt rau intentionat sau mai stiu eu ce.
    Nu mai zic nimic ca ne 'trage' Cristi de urechi.
     

Distribuie pagina asta