1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    este ceva problema cu pdf-urile atasate, niciunul nu se deschide ...
    insa pt s-tronic la fel ca si multitronic termenul este de 60.000
    (date preluate din ESI si workshopdata )
    fiecare pana la urma face dupa cum crede , insa pretul unui schimb de ulei va fi nimic fata de cel al unei cutii de viteze
     
    Ultima editare: 15 Sep 2015
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Am incercat inca odata acum, se descarca si se deschid. Ma gandeam ca e vreo problema cand au fost copiate si in acest topic fata de unde le-am atasat initial.
    Eu nu contest ca e mai ieftin un schimb de ulei decat o cutie,(stiu asta personal, chiar daca la multitronic nu la DSG) dar aceste date/pdf-uri sunt extrase din Elsa Win, care e manualul oficial de reparatii al grupului VAG si nu specifica o anumita periodicitate la schimbul uleiului, asa cum e specificat la multitronic, unde se prevede expres aceasta. Alte programe generale (gen Vivid) nu stiu daca sunt asa de complete si specifice (inca nu am verificat) in ce priveste aceste date. Eu nu indemn pe nimeni sa faca sau sa nu faca schimbul de ulei periodic, doar am prezentat aceste date in topicul colegului barladi care avea nevoie de niste clarificari. In final, fiecare face cum crede de cuviinta.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Sep 2015
  3. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Una este manualul de reparatie și alta cel de întreținere
    Folosesc Elsa zilnic insa e cu totul altceva fata de ESI tronic sau workshopdata.
    În oricare manual de întreținere sau carte de service e specificat 60.000 km pt s-tronic

    Referitor la lifetime bmw folosește termenul asta la ei și asta înseamnă strict perioada de garanție sau utilizare a mașinii fiind total diferita în Germania fata de România. Lifetime nu înseamnă niciodată :)
     
  4. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    La BMW-urile cu cutii automate ZF, producatorul cutiei (ZF) recomanda schimbul de ulei la maxim 8 ani sau intre 80.000 - 120.000 km (in functie de cum s-a mers cu masina).

    Perfect de acord cu cata_adciel. Dpmdv, faza cu "lifetime" e o mizerie a celor de la BMW si de aceea sunt multe BMW-uri carora le-au picat cutiile pt ca proprietarii cred aceasta chestiune de marketing si nu schimba uleiul cutiei de viteze.

    Ca fost proprietar de 2 BMW-uri, problema asta si cea legata de distributie la motorul de 2.0 N47 sunt argumentele care m-au facut sa renunt la aceasta marca.
     
    Ultima editare: 15 Sep 2015
    dann778 apreciază asta.
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da Cata, am si eu Atris (workshopdata) si am vazut ce scrie acolo. Doar ca nu e atat de specific pe un anumit segment, e generalist. De asta am mai mare incredere in Elsa.
    Oare de ce o fi avand doar baza de date Audi din Elsa in jur de 25 GB ?
     
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    DVR la noi este o moda sa schimbam cutii
    La fel si eu am patit fiind fost BMW owner si cunosc o lista de oameni cu masini de la x1 la seria 7 cu probleme la cutii din cauza lipsei intretinerii si mai ales a dezinformarii lor de catre reprezentantele noastre. Pana la urma asta nu mi se pare a fi o scuza cand costul unei astfel de probleme depaseste 10.000 euro in multe din cazuri ( cu piese noi )

    ZF sunt principalii producatori de cutii pentru toti constructorii mari de masini, le-am vazut unul din centrele de dezvoltare si sincer sunt cei mai buni si cu cea mai buna tehnologie. Nu prea au rival

    Problema este la exploatare si intretinere

    Nucu fiind manual de reparatii 25 GB sincer mi se par putini

    Revenind on eu recomand tututor celor care vor sa schimbe cutia de viteze sa nu schimbe uleiul la 60.000 de km parcuri :p
     
    Ultima editare: 15 Sep 2015
  7. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    cata_adciel Sa inteleg ca sunt probleme destule si cu cutiile multitronic de pe Audi? Sau cand spui "la noi" te referi la romani, care se zgarcesc la intretinerea corespunzatoare a unei masini premium?

    Eu momentan am inceput cautarile pt un C7 2.0 tdi automat. Unul din motive e si faptul ca ei recomanda schimbarea uleiului la cutie la 60.000 si am vazut unele in a caror carte de service apare realizat acest schimb din 60k in 60k.
     
  8. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Suntem putin offtopic insa da sunt probleme atat la Audi cat si BMW
    Si a 2-a varianta spusa de tine este foarte adevarata
    Iti recomand o carte de service autentica si sa verifici temeinic istoricul viitoarei achizitii , cu schimburi efectuate la termen si fara stampile false ca mai nou se practica si asta :icon_thumright:
     
    ChristianB apreciază asta.
  9. savulaur 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2015
    Locație:
    Campina
    Masina:
    A6 C7 3.0 TDI 2012
    sal

    Eu fac reviziile la audi la reprezentanta masina este an 2012 3.0 tdi 204 hp. Mi-a setat calculatorul de bord asa:

    Schimb ulei cutie viteza 60.000 (automata) si in nici un caz sa nu trec de 60.000 (asta mi-a spus el) = Cost 2.000 lei

    Cei cu probleme cu erori pe la cutie , 80% din cazuri sunt rezolvate prin schimbarea unui senzor in mecatronic ( pe acolo pe undeva nu stiu nici eu exact) care costa 1.500 Lei + ulei cutie viteza + manopera am platit 2.200 lei. Au trecut ceva luni si nu am mai avut probleme (GEARBOX OVERHEATING. PLEASE ADAPT U RE DRIVEING STYLE era eroarea ) dealtfel foarte des intalnita pe forumuri din alte tari.
     
    Octavian011 apreciază asta.
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai cum asa, pentru schimbul de ulei ai platit 2000 ron si pentru schimbul senzorului (1500ron) + schimb ulei (2000ron) ai platit 2200 ron ?
     
  11. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Poate recomanda cineva un loc unde se poate schimba uleiul la o cutie S tronic, la modul decent si safe, folosind strict procedura data de producator.
    Nu neaparat in Bucuresti.
     
    Ultima editare: 26 Sep 2015
  12. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Sorin, la Faur ai intrebat?
     
  13. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Da prima data, din pacate nu este cutia lor (ZF) si nu se baga.Am auzit numai lucruri bune despre ei.
    N-as vrea sa ajung la PBN din lipsa de alternative.
     
  14. santox 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI Quattro 245cp 2012
    De ce nu faci un efort sa il schimbi in reprezentanta. Daca ai pana in 150.000 de km si pana acum au dost facute schimburile la 60.000 ,schimba la reprezentanta .
     
  15. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Santox este vorba de primul schimb la 60.000.
    Nu ma intereseaza neaparat un serviciu mai ieftin cum nu ma intereseaza nici stampila reprezentantelor si istoricul de acolo, ci sa primesc un serviciu de calitate, peste ce ofera reprezentantele din Buc.
     
  16. Ciprian.Mod Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 3.0TDi CDUC & A3 8P 1.9TDI BKC
  17. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Azi mi-a aparut si mie eroarea "Gearbox malfunction you can continue driving (limited functionality)". Eroarea a aparut pentru 3-5 secunde si a disparut, neramanand nici in macar in meniul secund de pe bord. Masina s-a comportat perfect normal dupa ce a aparut eroarea (nu tragea mai greu, nu se limita la 50 kmh cum am citit pe forumurile straine, nu trepida, cupla toate treptele, etc). Uleiul si filtrul de ulei au fost schimbate acum cca 2 saptamani si s-a mers in jur de 500 km cu masina de atunci.

    Sa fie nevoie de un upgrade de soft (informatie tot de pe forumurile externe) sau sa ma astept la ceva mai grav?

    Masina in cauza: A7, 3.0 tdi , motor CDUC, cutie S-tronic - 143 000 km la bord
     
  18. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Sper ca ai facut schimbul conform datelor de inlocuire si s-a pus cantitatea reala nu ? La fel au fost inlocuite filtrul , garnitura filtrului iar la cutia de transfer verificat nivelul sau inlocuit uleiul . Cati litrii au fost bagati in cutie si cati au scos ?
    Gearbox malfunction poate aparea inclusiv de la tuning cand dai mai mult decat trebuie in ea. Asta daca dpdv mecanic totul este in regula.
    Te sfatuiesc sa o menajezi pe treptele inferioare,cuplul este acum de aproape 600 Nm
     
  19. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Ulei s-a bagat exact cat s-a scos. Poate s-o fi bagat 100 ml in plus. Parca 6 litri imi apar pe factura. Filtrul s-a schimbat si am inteles ca era destul de imbacsit cel vechi. Am stat langa cel care s-a ocupat de masina, deci sigur nu s-a furat sau nu s-a omis ceva. Acum...sincer....exact procedura nu o stiu...eu doar m-am uitat sa puna la loc ce a scos, si sa ma asigur ca totul este strans cum trebuie.
    Tuning la motor este facut, fara sa se umble la parametrii cutiei. Atat doar ca are mai mult cuplu, cum ai spus si tu. Dar ca idee, eroarea a aparut la un mers foarte linistit, la cca 70 kmh (parca era chiar spre franare)

    Probabil sunt si un pic paranoia la cate am citit despre cutii , dar azi cand am intrat in curte mi s-a parut ca vine un miros puternic de ulei de cutie :)))
    Am pus cartoane sub ea sa vad daca exista vreo scurgere ceva si nu sunt probleme :d

    PS. Cand era rece de dimineata, la o plecare putin mai in forta (nu liniuta.....doar ceva mai accelerata) a avut o smucitura intre 1 si 2.....
     
    Paul_24 apreciază asta.
  20. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu intelege gresit nu incerc sa dau vina pe ceva se strica cutii si la masini fara soft , doar intrebam pt a putea afla mai multe detalii legate de problema ta.
    O cutie se poate strica din mai multe motive insa principala intalnita a fost exploatarea proasta si uzura in oras alaturata de sarirea termenelor de inlocuire a uleiului si filtrului, sau defect de fabricatie
    Daca va incepe sa dea socuri la schimbarea treptelor atunci este o problema
     

Distribuie pagina asta