1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Foarte tare asta :):):):):):) dar si pretul cutiei nu-i de glumit:banghead::banghead:.

    aaa.jpg
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pai cum era sa-i zic daca nu e nici una nici cealalta ? :)
     
  3. paul.sergiu75

    paul.sergiu75 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2015
    Locație:
    Timișoara / Bergen
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 Hp Bpw Airride,Audi A6 C7 Hybrid si Audi A4 B7 BLB
    @nucugheri Pai si pana la urma cu ce cutie seamănă? Are pinioane sau e pe lant cum este multitronicul?? Plus ca ea din cate vad schimba mai mult ca o masina normal
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Din pacate nu-ti pot da un raspuns concret, deoarece sunt imagini putine in Etka cu partile componente ale cutiei tale si nici eu nu sunt
    vreun inginer sef pe la audi sa stiu exact :)
    Dar din ce am vazut, inclin mai degraba catre un fel de multitronic, se specifica la un moment dat : "cutie automata fara trepte", ceea ce ar insemna cu lant si variatoare, dar cum spuneam, nu ne-ajuta imaginile. Asa ca ramane sa citesti/te interesezi tu despre aceasta problema, daca vrei sa stii exact.
     
  5. paul.sergiu75

    paul.sergiu75 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2015
    Locație:
    Timișoara / Bergen
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 Hp Bpw Airride,Audi A6 C7 Hybrid si Audi A4 B7 BLB
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Tiptronic (cod PR 0G7) ce scrie acolo cred ca se refera la faptul ca ai posibilitatea de a schimba vitezele in mod manual, comutand la + si -.
    Cutia tiptronic trebuie sa aibe convertizor de cuplu, ceea ce cutia de pe masina ta nu are.
     
  7. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Mi-a apărut și mie, bineințeles că nu puteam evita, eroare cu Gearbox Malfunction, you can continue driving. Cutia schimbă absolut normal, nu are nici un fel de șoc, smucituri și alte simptome, ci doar apare această eroare. Ma puteți sfatui in vreun fel? Ce inseamna aceste erori apărute pe tester? Menționez că le-am șters o dată, apoi 100km a mers făra să mai apară nimic.
    Mulțumesc!
     
  8. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Problemă rezolvată!

    După o zi in service in care mașina i-a mâncat sănătatea mecanicului, acesta a descoperit că ceva cablu de la cutie era oxidat, astfel încât a dat acea eroare.

    Eu am postat luni seară, insă marți dimineață nici măcar nu a mai vrut să pornească. Imi cerea să o bag în P sau N ca să pornească, deși era deja în P. Am sunat la service și mi-au spus să bag degetul pe la scrumieră și o să reușesc să o deblochez. Am reușit, am băgat-o în N, tot nu a pornit, astfel că am chemat o platformă și am dus-o pe platformă la service.

    Când a dat jos scutul, a găsit destul ulei curs pe la ceva garnitură, așa că a schimbat acea garnitură și cu ocazia asta am făcut și schimbul de ulei.

    Concluzie: cutia nu a avut nici o problemă, totul s-a datorat unui cablu pe care l-a găsit foarte greu, iar cu ocazia inspecției, am rezolvat și problema pierderii de ulei.
     
    Razvan Cocos și Cata_ADC apreciază asta.
  9. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Băieți,catre toți cei care postați aici crezând ca cineva poate sa va ajute fără sa vadă masina este ca și cum ați lua o rețetă de la un medic de pe net fara sa va vada , sau consulte ...

    Foarte bine fac cei care cauta răspuns și mai apoi ulterior rezolva cum este si cazul lui @Mitiy dar repet un cod de eroare te va duce într-o succesiune de etape pt verificări de la fire, relee și terminând cu calculator și cutie sa zic. La fel si la motor , sau altele

    Fiecare problema trebuie studiată nicio masina nu este identica dpdv al dotărilor și construcției, ce patesc eu nu este musai obligatoriu sa patesti si tu .
    Sunt probleme cunoscute ca cele ale mechatronic-ului ce se pot rezolva cu kit de reparatie , sau kit de cablaje in cazuri izolate insa pe anumite coduri de cutie

    Spor și succes

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
    Mitiy și cata181 apreciază asta.
  10. Adrian i

    Adrian i 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 3.0 2014
    Care era problema?
     
  11. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Oameni buni nu cautati probleme acolo unde nu sunt pentru ca le creati singuri. Logic vorbind, cutia este controlata si corelata cu mersul motorului electronic, de un calculator, care la randul lui "urmeaza o harta", un program creat de OM.
    In realitate existe o infinitate de situatii cu parametri complet diferiti, calculatorul respectiv nu poate fi programat pentru toate aceste situatii, este absolut imposibil.... Exista situatii cand "decizia " calculatorului nu se pliaza manusa pe conditiile prezente.
    De regula aceste imperfectiuni sunt sesizabile pe drumurile cu viraje in scurt si in panta. Cam atunci apar cele mai complexe situatii, cand calculatorul nu stie sa adapteze perfect cutia. Si da, in astfel de situatii se simt anumite socuri, care in conditii normale de mers nu se simt. Dar asta nu inseamna ca este o problema la cutie....asta inseamna doar ca omul care a creat masinaria nu este absolut perfect.

    Pentur linistea ta, daca mai ai garantie, mergi la reprezentanta, fa o cerere de verificare a cutiei, care sa ramana inregistrata, cu toate simptomele descrise detaliat. Si daca, te lasa cutia din cauza ca ei au spus ca nu este nici o problema poate ai o sansa sa fii despagubit cumva.
    Dar, valabil pentru toata lumea....starea unei cutii automate nu poate fi evaluata in nici un fel, decat dupa deschiderea cutiei si verificarea efectiva. Cu aproximatie poti analiza uleiul scurs, poti desface filtrul de ulei de pe cutie si il analizezi de depuneri, vezi cum schimba cutia imediat dupa schimbul de ulei pentru ca prin schimbul uleiului se produce si un efect de "spalare" a depunerilor din cutie iar in cazul cutiilor uzate, dupa schimbul de ulei apar probmele....de fapt din cauza efectului de spalare acum incep sa se manifeste......
     
    kimson apreciază asta.
  12. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Deci să inteleg că dacă ai cutia uzată, mai degrabă nu faci schimbul de ulei că ii faci mai rău?
     
  13. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Dacă sunt + - 200.000 km dați în spate atunci da, dar dacă ești convins ca sunt km reali cei din bord atunci poți sta fără griji

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
    Mitiy apreciază asta.
  14. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Daca ai cutia uzata e doar o chestiune de timp pana cand inevitabilul se va produce. Daca ii faci schimbul eventualele probleme s-ar manifesta mai repede, poate reusesti sa repari in niste costuri mai mici. Folosind in continuare cutia uzata, uzurile se vor accentual si mai mult, si atunci e clar unde se ajunge. Totul e destul de relativ la cutiile automate. Oricum, in momentul in care uleiul scurs arata nasol si are depuneri, in filtru gasesti depuneri e clar in ce stare e cutia. Indiferent daca manifesta sau ba simptome, cred ca i-ar prinde bine o mica revizie.
     
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Exact orice cutie automata are nevoie de mentenanță
    Nu exista nimic făcut sa meargă pe viață sau la infinit

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  16. Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Q7 4M , 3.0 , 2015
    Salut, vreau și eu o părere.
    Am un Audi a6 c7 cutie 8+1 multitronic din 2013.
    Câteodată la plecarea de pe loc mașina face 2-3 șocuri fața spate. Asta doar dacă plec ușor. Dacă plec în forța nu face nici un soc. Am încercat sa o pun in pantă și de acolo pleacă frumos, însă dacă o bag cu spatele într-un șanț sa zicem când încerc sa plec, din cauza ca plec ușor îmi face. Știu ca trebuie sa schimb uleiul cât de curând dar îmi fac griji na... A mai întâlnit cineva aceeași problema?
     
  17. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @Tudor Virgil verifica partea de suporți cutie și motor, câți km are masina ta?
    Am mai întâlnit la câțiva prieteni cu multitronic ceva la plecare asemănător cu ceea ce descrii tu, la unele după schimb sa mai diminuat, la unele a rămas la fel...
    Niciuna insa nu dădea soc la schimbarea treptelor ori alte erori pe cutie
    Km erau trecuți bine de 150-200.000
    Schimburile făcute la fiecare 60.000 km parcurși in termenul recomandat

    Succes

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  18. Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Q7 4M , 3.0 , 2015
    Merci de sfat, mașina are 200.000 km. In mers nu face nici un soc, schimba frumos. Am sa verific toate tampoanele la cutie și motor poate e vreunul mai slab.
     
  19. Duca Sorin

    Duca Sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iul 2017
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    A6 C7 - 2.0
    Salut,
    Am un A6 C7 2.0 2012 cu 108. 000 km si de cateva saptamani cand trec din R in N sau din R in P are o mic șoc, iar in R motorul are un sunet mai pronuntat decat in P, N, D. Sa fie de la faptul ca mai are putin si trebuie schimbat uleiul si filtrul ? sau o defectiune ? Nu are nici o eroare la cutie sau motor.
     
  20. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    :))))))
    Nu cautati probleme unde nu sunt pentru ca vor aparea.
    E normal sa se simta diferente la trecerea din D in R si invers.
     

Distribuie pagina asta