1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Hbogdy 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2014
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A6 3.0TDI 204cp Mutitronic 2012
    Ce ai mai rezolvat ? Urma sa mergi la reprezentanta, sa gasit problema ?
     
  2. Iulian Stoia 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI, 2012
    Salut! Am incercat la reprezentanta din Cluj, dar ma puteau programa abia in 27.09 (asta e motivul pentru care am incercat sa merg la alte service-uri decat reprezentanta).
    La reprezentanta din Oradea nu merita sa incerc pt ca sunt niste hoti ordinari, deci nu vreau sa am de a face cu ei.
    Prin urmare, am programtat-o la reprezentanta Audi din Debrecen (Ungaria), ca e la 70 km de Oradea si toti cunoscutii mei cu masini in garantie mi-au spus ca acolo merg pt service. Ce m-a surprins f placut e ca astia au oameni dedicati pt limba romana, care au preluat apelul meu si care au vorbit romana impecabil cu mine. Ei ma vor primi vinerea viitoare de dimineata.
    Pana atunci, astept si programarea la service-ul Mercom Arad (care am inteles ca fac doar cutii automate), insa si la ei cred ca va dura.
    Deocamdata, masina se comporta la fel si nu apare nicio eroare in log...
     
  3. cristea

    cristea 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 c7 2.0 TDI 177HP COD CGLC COD CUTIE NSL
    @Iulian Stoia De ce nu te-ai dus la cei din Biharia ?? In domeniul cutiilor automate sunt cei mai buni din Bihor!
     
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Mercom sunt printre cei mai buni
    Cu siguranță nu vei pleca cu problema nerezolvata de la ei
    Succes @Iulian Stoia și sa postezi rezultatul poate vei ajuta și pe alții.
    Recomand asta tuturor

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  5. Iulian Stoia 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI, 2012
    Nu stiam de cei din Biharia, dar am sa incerc si la ei sa vad ce imi spun.
    Sigur ca voi posta diagnosticul si solutia, mai ales ca nu am gasit pe niciun forum problema asta prezentata.

    Intre timp, am cautat si pe forumuri straine si singurul loc unde am gasit o problema asemanatoare este pagina unui service german de electronica: http://auto-elektronik.eu/en/multitronic-getriebesteuerger-te-audi.html
    Astia spun ca repara problemele electronice ale cutiilor multitronic, printre care se numara: cand motorul e rece, totul functioneaza in ordine, insa imediat ce se incalzeste nu mai functioneaza cutia multitronic cum trebuie.
    Sper sa fie si cazul meu :)
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  6. Sica17 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0 204hp quattro
    Salut.Acum o saptamana cand am pornit masina si am vrut sa dau in spate,puneam cutia in R,iar aceasta nu se deplasa(cutia este S-Tronic).Indicatorii P , N , D erau iluminati,singurul neiluminat era R,asa ca am fost nevoit sa plec cu cealalta masina.Seara am pornit din nou masina si mergea fara probleme.A 2-a zi am dus-o la un mecanic care lucreaza la MIDOCAR,a pus tester-ul pe ea si mi-a identificat problema cu "cablajele". Ieri mi-au sosit piesele si am dus masina la el,astazi am luat-o acasa si pot spune ca se simte o diferenta mare la schimbarea treptelor de viteza si la rularea masinii.Din cate am inteles mi-a actualizat si soft-ul la cutie,fiind si asta un plus.Costul total de reparatie : 2500 lei piesele + 1000 lei manopera = 3500 lei.
     
    Mitiy apreciază asta.
  7. Iulian Stoia 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI, 2012
    Va salut! Revin cu update despre postarea cu problema mea anterioara cu treapta R: la diagnoza de la reprezentanta mi-au gasit o eroare cu cod P174000, care desemneaza supraincalzirea cutiei de viteze. E singura eroare depistata si mi-au spus ca trebuie sa fie electronica, astfel ca trebuie testate componentele electronice pe rand pentru a determina de unde pleaca. Cum nu aveau timp liber in program pentru operatiunea asta, va trebui sa duc masina la ei in 29.09.
    Eroarea asta P174000 trebuie sa fi fost generata de faptul ca, in timp ce nu functiona treapta R, am turat putin mai tare motorul pe loc si mi-a aparut in bord avertizarea: Gearbox Overheating, Please adapt driving style.
    Totodata, au gasit o scurgere de ulei cu debit foarte mic de undeva de deasupra radiatorului de racire a uleiului cutiei, insa e insignifianta pt. ca uleiul din cutie nu a scazut sub nivelul minim.
    Atasez si o fotografie cu ce indica softul de diagnoza al reprezentantei din Ungaria.
    Aveti oare cunostinte suplimentare despre ce ar putea determina genul asta de problema?

    IMG_3399.JPG
     
  8. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Cu mentiunea, ca o diagnosticare corecta, urmata de o reparatie pe masura, necesita prezenta intr-un atelier de specialitate, atasez un pdf cu codurile de eroare specifice cutiei S tronic - 0B5.
    Aceste coduri de eroare ale transmisiei S-Tronic sunt tipice problemelor mecatronice. .
    Vestea bună este că aceste erori pot fi de obicei rezolvate prin instalarea kitului de reparare mecatronică, costuri aprox 3.000 lei inclus schimb ulei si filtru.
    Schimbati si carcasa de plastic a filtrului de ulei daca nu aveti o varianta revizuita a acestuia, cost aprox. 150 Ron, incomparabil fata de costurile generate de spargerea acestuia si curgerea uleiului din cutie.
    Ps. daca poate un moderator sa faca cumva vizibile aceste coduri de eroare, consider ca ar fi util.
     
    Ultima editare: 19 Sep 2017
  9. Iulian Stoia 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI, 2012
    Va multumesc pentru ajutor! Am facut o programare la reprezentanta din Cluj pentru remedierea problemei, insa ma va putea primi abia in 29.09.
    Filtrul de ulei al cutiei a fost schimbat in 01/2016, oare erau deja pe piata variantele revizuite sau ar trebui sa le cer sa il schimbe daca tot ma duc acolo?
    Am cautat despre eroarea P1740 pe google si am gasit urmatoarele indicatii:
    „18148/P1740/005952 - Clutch Temperature Monitoring
    Possible Symptoms
    Malfunction Indicator Light (MIL) ON
    Transmission in Limp Mode
    Clutch overheating
    Possible Causes
    Wiring and/or Connector(s) from/to Clutch Temperature Sensor (G509) faulty
    Clutch Temperature Sensor (G509) faulty
    Possible Solutions
    Check Wiring and/or Connector(s) from/to Clutch Temperature Sensor (G509)
    Check/Replace Clutch Temperature Sensor (G509)
    Special Notes
    When found in 6-Speed Direct Shift Gearbox (DSG/02E), check VW NAR TSB 37-06-07 (2012681):
    May be stored in Combination with 17100/P0716/001814, which usually indicates faulty
    Wiring/Connector(s). Check/Replace Wiring and Connector(s) from/to Transmission Input Speed
    Sensor (G182) AND Clutch Temperature Sensor (G509)
    When found in 7-Speed S-Tronic Direct-Shift Gearbox (DSG/0B5):
    RoW (Rest of World) check TPIs 2039534 and 2022497.
    May be stored in conjunction with: P1740, P174E, P174A, P179D, P179C, P174F, P174B,
    P0726 and/or P17D8
    NAR (North American Region) market, check 2030477.
    May be stored in conjunction with: P17D8, P0726, P174B, P174F, P179C, P179D, P174C,
    P174A and/or P1740”
     
  10. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    intrebare celor ce au mai multa experienta cu C7 si S-tronic, am un prieten care si-a luat de vreo 2 luni un Avant, 3.0tdi, 245cp, S-tronic. Pe langa zgomotul lantului cam la fiecare pornire, indiferent ca e cald sau rece motorul, mai pronuntat evident daca a stat mai mult timp parcata, ceva erori intermitente la cei 2 senzori ai diferentialului sport(senzorii care controleaza ambreiajele stanga-dreapta), mai nou m-a sunat ieri sa imi zica ca atunci cand e in trafic si de abia merge, in treapta a 2a cand accelereaza usor se simte un tremurat in toata masina. Daca sta cu ea pe S, nu se mai simte, dar asta pentru ca acolo unde in D la viteza mica sta in 2, in S trece in 1 si turatia se modifica implicit si nu mai e practic subturata in treapta 2.

    Si intrebarea este, sunt de vina ambreiajele sau eventual tampoanele de la cutie/motor? Cer o parere aici, pana ajung sa ii fac si eu un test sa vad exact cum se simte. Mie mi-e teama ca e de la ambreiaje, am patit ceva similar la DSG7 si au trebuit schimbate. Mi-e prieten bun si eu i-am recomandat Audi, nu stiu daca dupa toate astea isi va mai lua in viitor, nu e foarte multumit de masina din pacate, nu are probleme majore(asta pana la tremuratul asta) dar il cam iritau deja astea minore. Masina are putin peste 200k km si este din 2012.
     
    chiosescu alexandru apreciază asta.
  11. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Pe partea de suporți vezi ca exista kit pt C7
    Eu am pus la fosta de la Febi și am rezolvat vibrația bine se manifesta oarecum diferit.
    Ce îmi ridica insa semne sunt erorile
    Ori poate el a fost mai ghinionist nu e vorba neapărat de masina in sine

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  12. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    senzorii de la dif-ul sport, din ce am citit, nu-i nimic grav, e usor complicata procedura de inlocuire dar altfel s-au mai lovit si altii de eroarea data de ei si prin schimbarea lor se rezolva. Lui nu ii face tot timpul, ii apare din cand in cand, nu am reusit sa gasim o corelatie intre modul de a o conduce/drumul pe care le ruleaza sau alti factori. Are jantele pe 20 cu suspensia clasica Sport.

    Ii recomand sa schimbe suportii de la cutie mai intai, pe cei de la motor nu avea vreo eroare desi nu este exclus sa fie si ei obositi oricum chiar fara sa dea eroare.
     
  13. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    ok nu am avut sport dif pana acum si nu stiu ce este cu eroare de care mentionezi insa daca spui ca aveti rezolvarea problemei nu mai ramane decat sa te apuci de treaba

    Ati incercat si cu alte jante ( cele de iarna ) sa vezi cum se comporta . Verifica sa fie dimensiunea anvelopelor cea indicata de producator , sunt sensibile si am mai intalnit caz

    Suportul de cutie nu e major , cei de motor insa ii recomand mai debraga sa fie inlocuiti . Nu dau eroare cand se strica , mufa este pentru partea hidraulica sa il intareasca la nevoie, nu vor aparea ca si senzori defecti sau altele. Cel mai simplu ii recomanzi sa ii schimbe pe toti ( cutie si motor ) , nu este o cheltuiala atat de mare si reduci din factorii perturbatori . Raportat la numarul de km se cere o astfel de operatie
     
  14. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Zgomotul lantului la pornire e o problema binecunoscuta la 3.0, pentru o ureche ascutita zgomotul este prezent la orice 3.0 si devine metalic adata cu inaintarea in numarul de km, (doar producatorul pare surd la problema, revenindu-i auzul doar in cazul A8-ului, pentru care exista culanta).
    Din fericire in afara de zgomotul deranjant la pornire n-am auzit sa existe motoare rupte datorita acestei batai.

    Eu rulez cu dimensiuni atipice la cauciucuri (275/35/20) in combinatie cu diferential sport de ceva km, prin urmare as exclude eroarea la diferential din cauza cauciucurilor.
    Simptomul cu vibratia masinii poate fi generat si de un defect al cutiei care dispare in S, sens in care schimbatul tampoanelor s-ar putea sa nu rezolve nimic. O diagnoza la cineva priceput in ale cutiei care sa elucideze cauza, ar fi prioritara dupa mine, inainte de orice interventie.
     
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    este greu Sorin sa iti dai cu parerea asupra unui lucru pe care nu il vezi
    Niste suporti de motor si cutie slabiti pot transmite si ei vibratii ... la fel poate fi si o planetara etc
    Insa la cutie dupa cum spui si tu recomand cineva specializat ca cei de la Mercom Arad care sa se bage cu adevarat in ea, asta daca este cazul si problema este grava

    Succes @mik15 si sa ne ti la curent
     
  16. alien_h2001

    alien_h2001 Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A6,2010, 2.7 TDI,CANA,190CP
    Si tatal meu, se plange de acelasi comportament in treapta 2,la viteza mica ( fara nici o eroare ).El s-a obisnuit cu chestia asta ( are masina de peste 2 ani,fara sa se agraveze )si ca sa evite ,o muta pe manual si o retrogradeaza in treapta 1,inainte sa acelereze din nou.
     
  17. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    problema se manifesta in felul urmator: trepidatia, care se simte in toata masina, apare doar cand cutia e in tr. a 2a la cca 800rpm si persista pana pe la 1200rpm, dar cum creste turatia catre 1200 se diminueaza si vibratia. In orice alta treapta nu am putut replica fenomenul, in Reverse se mai simte putin doar. Ma gandeam ca solutie pansament modificarea treshold-ului la care cutia schimba in treapta 1, sa fie majorat astfel incat sa treaca in treapta 1 cand ajunge la 10kmh, asa cum e acum trece undeva pe la 5kmh sau chiar sub. Stiu ca asta era posibil la cutiile mai vechi, era o optiune in codare, nu m-am uitat inca sa vad cum e la S-tronic.
     
  18. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Este posibil doar ca nu știu sincer ce softist in Romania poate efectua modificarea în ECU cutiei

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     
  19. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    la cutiile mai vechi cu short coding se putea face din vcds, erau 2 sau 3 opotiuni de codare in functie de tara in care rula masina, o sa ma uit sa vad ce e pe acolo si daca mai exista optiunea asta...
     
  20. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Asta la modelele vechi insa acum nu știu o varianta asemănătoare de codare cu VCDS
    Let me know dacă găsești

    Sent from my Pixel XL using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta