1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Iata ca deja intampin o problema cu cazanul meu. Astazi este a doua oara cand imi moare motorul. Prima data la iesirea pe rampa de la garaj, dupa ce a patinat putin rotile, a murit motorul. Cu AH activ am plecat bine. Asta seara la plecarea din parcare, cu rotile virate intr-o gropisoara, cand am vrut sa plec, a murit din nou motorul. Daca intampina putina forta se pare ca nu ii place.
    Intrebarea mea: - cat este de normal sa faca treaba asta?
     
  2. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Nu stiu sa iti spun de ce face asa, eu o am din ianuarie, acelasi cod motor si Stronic ca la tine dar nu mi-a murit niciodata motorul in aprox 27k km cat am facut si a vazut destule porniri de pe loc cu patinaj de roti. Km la bord 197k and counting. Chiar sunt curios care e cauza. Succes!
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Luni ma duc la reprezentanta pentru schimbul de ulei la cutie. Am sa intreb si acolo daca este normal acest comportament si sa faca un control. Stiam ca la multitronic se mai intalneste acest fenomen, dar la s-tronic nu ma asteptam.
     
  4. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    ciudat comportament Marian, sunt curios ce rezolvare va avea, ai ceva erori pe acolo?
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu, nu am nicio eroare. Astazi o las la reprezentanta pentru schimbul de ulei si sa vedem daca lor le reiese ceva erori.
    Cand se opreste, este ca atunci cand intra start-stop in functiune, dar este dezactivat. In general, la plecarea de pe loc parca simt o infranare la roti, ca si cum este frana trasa. Daca am rotile virate si vreau sa plec, imi pare ca pleaca greu.

    Au spus ca fac o diagnoza amanuntita si un test drive. Nu au mai intalnit ceva asemanator (normal... doar este un Audi, astea nu au probleme. :p) Vedem ce descopera... Va anunt maine.
    Ma gandesc sa nu aiba legatura cu AdBlue ca era putin:uhm:
     
  6. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Sa ne spui si cati litri de ulei intra in cutie si daca iti schimba vreun filtru. In 2 locuri( reprezentanta si service unde fac revizii) mi-au spus ca la cutia asta nu mai este filtru de ulei extern si se schimba doar uleiul, deci difera fata de s-tronicul mai vechi montat si pe motoarele de 3 litri.
     
  7. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    3L cu 8hp, nu cu S-tronic, ca sa fim intelesi :)
     
  8. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Ne șterge Cristi ulterior posturile dar, S-Tronic 3l benzină, nu cu 8hp.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca bateti campii normal ca va sterg posturile. Voi chiar credeti ca mesajele scrise aiurea si care se repeta raman vizibile ? Aflati ca va inselati in privinta acestui aspect.
     
    Cata_ADC și Mitiy apreciază asta.
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @MarianMaxx probabil la tine nu este neaparat o problema cat situatia in sine...
    Dupa schimb sunt sanse sa schimbe mai smooth, sa fie mai confortabila
    La fel ca la multitronic motorul posibil sa fie sub plaja de cuplu si sa se opreasca din cauza lipsei de putere , asta ca sa nu mai zica @Cristi , ca glumim inutil ,insa cu un 3L nu pateai asa ...

    @mik15 8HP -ul meu dupa schimb se comporta total altfel , daca inainte la oprirea de pe loc pleca mereu cu treapta a 2a acum schimba in 1 si practic a disparut sezatia de patinaj al amreiajelor , la fel si in mers treapta a 3a o schimba imediat spre a 4a si acum sta pe 3 cat este nevoie .
    Tododata au disparut si smucitrile usoare pe care le simteam la schimbarea treptelor asta facand comparatie cu s-tronic ul de pe A5 cod MNJ

    @Mitiy trebuie sa fim la obiect pe subiect ;)

    Sunt 100% convins ca exista diferente intre s-tronic de pe A5 cu cea de pe A6 , la fel si pe motorul de 2.0 la fel cum era pe fostul meu C7 3.0 vs A5 3.0 ambele cu s-tronic
    Identice sunt cand au aceleasi coduri de cutie , cat despre cele spuse @Oudi de cei de la service da au dreptate sunt cutii cum este MNJ-ul meu ce au filtrul montat in carcasa cutiei si nu se schimba , sfat ce va dau este sa inlocuiti mai des uleiul , temrenul recomandat oficial este de 60.000 km parcursi , fiecare isi face calculul acum dupa modul de exploatare , numarul de km parcursi preponderent oras si extraurban / puterea masinii daca este stoc sau resoftat etc

    Am marea rugaminte sa specificati codul atunci cand puneti intrebari sau doriti mai multe informatii ,daca nu stiti cum sa le aflati cereti o decodare VIN dupa seria de sasiu aici
    http://www.clubaudi.ro/threads/vin-decoder-pentru-audi.14660/page-445#post-731027 ( multumim inca o data @nucugheri pe aceasta cale ) :beerchug:

    Repet cu litere mari NU CUTIILE AUTOMATE SUNT PROASTE CI CEI CARE LE FOLOSESC / UTILIZEAZA :friends:

    Am pretentia de la voi toti ce inregistrati pe clubaudi.ro sa cititi si sa va documentati suficient pentru a va face o parere

    Restul tine si de noroc .

    Succes
     
    Razvan Cocos și Mitiy apreciază asta.
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Am luat masina de la reprezentanta. La acest model nu se mai schimba filtrul, este doar unul intern si este long life. Au schimbat 4 litri de ulei si busonul de golire, pentru un cost total de 260 euro (in Italia).

    Au facut diagnoze si probe, nu au descoperit absolut nici o problema sau eroare. Nu isi explica fenomenul, dau vina pe uzura si motorul putin subdimensionat. Mai mult ca sigur a fost o eroare umana, nu sunt inca invatat la plecarea de pe loc cu aceasta cutie/motor. Voi sta mai atent in viitor si sa vedem daca mai face.
     
  12. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Asta cu uzura si motorul "putin subdimensionat" eu nu o cred. Eroare umana? Posibil, cu ajutorul masinii, start stop, autohold sau ceva combinatie. Daca refaci scenariul, tot aceasi rampa de la garaj iti moare din nou motorul sau se intampla cand si cand?
     
    Mitiy apreciază asta.
  13. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Dacă la 190cp e slab, oare cum era cu 136? Nu cred că e subdimensionat. Pe undeva este o problemă, dar in niciun caz că e subdimensionat. Mi se pare o idee foarte bună recomandarea lui @Oudi.
     
    Oudi apreciază asta.
  14. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Băieți subdimensionat nu înseamnă neapărat ca nu merge
    Insa la posibilitatea sa fie într-o treapta superioara de viteza va da un simptom asemănător.
    Cutia dacă nu încarcă o defecțiune și cred ca scenariul se repeta când și când atunci posibil sa fie adevărat ceea am spus eu înainte in postul de mai sus

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Oudi, scenariul cu rampa nu il mai refac, data trecuta riscam sa raman blocat... este foarte stramt locul. Am incercat in alte situatii si nu s-a mai intamplat. Cred ca ar avea nevoie de o adaptare la ambreajul de la prima treapta.
     
  16. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Cat timp ai autohold activat nu ai de ce sa iti faci griji Marian

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    borsy apreciază asta.
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Am descoperit si eu ca fara autohold are un comportament diferit de cealalta, la plecarea din rampa. Ce sa facem, ne adaptam! Tot activam si dezactivam diferite butoane.:)
    Bine ca nu sunt inca probleme la cutie.:arco:
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  18. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Lasă "inca" - ul
    Nu vor fi
    Gândește pozitiv
    Succes

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    borsy și MarianMaxx apreciază asta.
  19. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    @MarianMaxx aici iti raspund eu:
    La motorul asta am observat ca atunci cand da sa moara se tureaza singur pe la 1500rpm ca sa compenseze lipsa specificata de Catalin.
    Nu prea este normal sa iti moara motorul, dar avand si km mai multi este posibil sa ai ambreiajele mult mai uzate si din cauza asta sa nu aiba timp sa plece sau sa compenseze.
    In mod normal la service ar fi trebuit sa iti faca si adaptarea ambreiajelor acum ... eu zic ca ar trebui sa nu mai ai problemele astea.

    Acum vin si eu cu o intrebare. Dupa ce am stat in trafic foarte mult ... treapta 1 si max 2 .. merg o perioada pana in a 4-a si pe urma cand cobor din 2 in 1 imi da soc.
    Mi s-a intamplat asta de cel putin 4-5 ori. Ma opresc 10 min sa fac ceva, ma urc in masina si plec si fac aceleasi teste .. nici un soc.
    Voi ce credeti ca poate fi ? Uleiul ar trebui sa il schimb in max 10k km. Sa ma duc direct sa il schimb ?

    Cutie QLX S-tronic 7 tr / motor CNHA 190cp.

    Multumesc anticipat de raspunsuri.
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Eu socuri nu am avut niciodata, dar cred ca uleiul nu poate decat sa ajute. Poate cand schimba uleiul fac si o adaptare a cutiei, care daca este nevoie nu poate decat sa fie un bine. Din ce am inteles eu, cele mai multe probleme la s-tronic se datoreaza uleiului. Ca este vechi sau deteriorat prematur, duce la incalzire si ungere insuficienta. De aici cablaje arse, ambreiaje terminate, mecatronica. Este si va fi un mister aceasta cutie!
     
    Razvan Cocos și Mitiy apreciază asta.

Distribuie pagina asta