1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Schimba uleiul pana nu e prea târziu

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    mabalaru apreciază asta.
  2. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Salutare tuturor. In speranta ca ma puteti ajuta cu cateva sfaturi, va supun atentiei urmatoarea problema intampinata azi pe autostrada, dupa ce am efectuat o resoftare Revo stage 1 pentru masina Audi A6 sedan 2.0 TDI CNHA 140 kW 400 Nm S-Tronic din 2014 cu 71,180 Km la bord.
    Dorind sa testez cum se prezinta masina dupa resoftare, am accelerat sportiv (inclusiv cateva kick-down) in repetate randuri ajungand chiar la o viteza de 23x km/h. Dupa vreo 10-15 km mi-a aparut in bord o eroare de gen Gearbox failure sau malfunction, includea si un "continue" prin mesaj (dupa ce a disparut scrisul a ramas triunghiul in bord), simultan cu oprirea tractiunii (daca acceleram nu mai tragea, doar se tura motorul). Dupa mai multe incercari esuate de accelerare, timp in care masina se deplasa din inertie, pierzand constant din viteza, am oprit masina, oprit si (imediat) repornit motorul. Eroarea din bord a disparut si masina era iar functionala . La scanarea cu VCDS s-au gasit erorile din logul atasat - patinarea excesiva a ambreiajului.
    As avea si urmatoarele intrebari:
    1. Puteti sa-mi confirmati daca cutia de viteze de pe masina mea (cod QLX) rezista la un cuplu de aprox 500 Nm ? Zicea cineva aici ca o cutie pentru motor de 2.0 ar rezista pana la 650Nm dar as vrea sa fiu sigur. Revo zice pe site ca stage 1 ridica cuplu de la 400 Nm stock la 495 - 515 Nm.
    2. La prima eroare vad ca scrie undeva "Engine torque: 424 Nm / selected gear: 7" - asta inseamna ca a patinat ambreiajul la un cuplu de 424 Nm si 1 sec mai tarziu a intrat protectia cand a aparut a doua eroare unde scrie "Engine torque: -8 Nm / selected gear: 6" ?
    Sau a patinat de mai multe ori pana s-a supraincalzit (poate si la un cuplu mai mare de 424 Nm) si momentul in care cuplul era la 424 Nm a fost doar ultima picatura ?
    3. Daca merg normal in modul E, cu accelerare usoara, continua (adica fara sa calc agresiv pedala), mai patineaza ambreiajul la modul la care sa intre iar protectia ?
    4. Se poate face ceva la cutie sa nu mai patineze ambreiajul ? (gen sa se mareasca presiunea la cuplare sau altceva) Din pacate Revo nu are resoftare si pentru cutie si nici nu poate modifica softul motorului sa scada cuplul.
    5. Care este probabilitatea sa se fi stricat ceva la cutie ? Eu nu am sesizat nimic suspect dupa acest incident...
    6. Din experienta voastra, patinarea ambreiajului a avut loc datorita cuplului prea mare sau poate ca este deja uzat si ar trebui schimbat kitul ?
    Multumesc anticipat pentru eventualele pareri/sfaturi.
     
  3. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    La s-tronic exista o adaptare pt ambreiaje pentru setat aceasta “alunecare”. Acum nu ini dau seama daca problema chiar e hw sau cei de la revo au facut un soft mult prea agresiv.

    La automate cuplul trebuie limitat si sincer nimeni nu mi-a dat o cifra mai mare de 460 NM dupa soft la acest CNHA.

    Eu personal nu am gasit limitele suportate de cutia asta. Este o generatie noua si am inteles ca a fost facuta in China ....(sper sa gresesc).

    Sa ne tii si pe noi la curent cu aceasta problema

    Merci
     
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Marius ce China ziceți voi acolo...
    Aisin e departe de ce credeți produc cutii din '49 nu sunt de ieri azi pe piața...

    Problema mai sus poate fi de la tuning fără doar și poate soft pe cutie nu ajustează dpdv mecanic ambreiajele, slipul îl controlezi cu alte plăci doar

    Apelați la un tunner bun suntem offtopic aici

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    93cec apreciază asta.
  5. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    @Cata_ADC - On topic. Cutia este produsa de Aisin ? Eu nu detin aceasta informatie.
    Daca ambreiajele sunt uzate se pot adapta sau schimba ... Dar daca soft-ul este facut prost clar nu este nimic de facut

    Merci
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @mabalaru, cum spuneam mai in urma, aceasta cutie inca este un mister. In ELSA, am inteles ca spune, ca de noua are o capacitate de 4,35 litri, iar la schimb intra 3,5 - 4 litri. :(

    Nedumerirea mea este: la primul tip de S-tronic au fost doua filtre (unul intern si unul extern). Cum reiese din statistici, se poate observa ca dupa ce a fost inlocuit uleiul si filtrul intern, la putin timp au aparut erori si defecte grave. Cei de la reprezentante "nu au vina"... au respectat manualul, dar ceilalti, care se ocupa de cutii automate au o explicatie. Cand se schimba uleiul si filtrul, nu vine facuta o spalare a cutiilor, depunerile ce se gasesc in interior raman blocate. Cu noul ulei, care are o vascozitate mare si mult aditiv, pun in miscare aceste depuneri (ulei ars si span) care infunda anumite orificii. Solutia lor este ca la schimb sa se spele cutia cu ulei si aditiv, iar dupa sa se schimbe uleiul.:blahblah1:

    Acum eu ma inreb: la aceste cutii noi, care nu se mai schimba nici macar filtrul, la ce o sa ne asteptam ? Cand se schimba uleiul, nu cred ca iese mult span impreuna cu uleiul. Daca nu se mai demonteaza nici macar capacul pentru a inlocuii filtrul, nu se mai curata nici macar putinul ala de span. Veste buna este pretul... putin peste 9000 de euro una noua.:)
     
    Razvan Cocos apreciază asta.
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @mabalaru Oficial Audi nu dezvăluie astfel de lucruri, la fel cum este și la 3.0 s-tronic este made by Aisin nu vad de ce nu ar fi și a voastră pe 2.0

    Singura soluție este sa faceți schimburi mai dese de ulei
    In principiu toate cutiile automate sunt un mister pentru cei care nu se ocupa de asta
    Nu este nici prima și nici ultima


    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    Ultima editare: 22 Oct 2017
  8. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Daca in combinatie cu stronic cuplul motorului ultra este limitat la 400 este clar ca prin constructie cutia suporta uneva in jur de 420-430..... Daca cutia ar fi rezistat unui cuplu de 500, cu siguranta limitarea cuplului din calculatorul cutiei ar fi fost undeva mai sus.
    Un cuplu de 500 mi se pare mult prea mare pentru o cutie automata(ne raportam la cutiile ce vin pe motoarele mici).
    La mine la multitronic, limitarea de cuplu din cuplu era la 360nm (modelul de Belgia) spre deosebire de modelul pentru alte piete cu limitare la 380 nm. Prin constructie cutia cica ar rezista undeva la 420 nm, motiv pentru care la resoftare m-am oprit la 400 nm.
    Orice reglaje s-ar face la ambreiaje, la un cuplu de 500 nm acestea vor patina la un moment dat(mai devreme sau mai tarziu in fucntie de stilul de condus). Este greu pana cand patineaza prima data.....dupa care vor patina tot mai usor pana nu vor mai tine deloc.
    Cum spunea @Cata_ADC singura solutie ar fi schimbul de ulei la intervale mai mici...
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  9. 0218cristian

    0218cristian 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Facelift 3.0 TDI-Quattro/S-tronic Coupé
    Salut. Tine cont ca in logica asta motorul 3.0 tdi gen CDUC etc dezvolta 500nm. Ma indoiesc ca stronic ul de pe 2l e diferit de cel de 3l.
    In alta ordine de idei se fac resoftari si pe acest motor si majoritatea tunerilor din afara recomanda sa nu se treaca de 650nm. Vezi pe forumul a5oc de ex. Tind sa cred ca mai degraba este vina softului pentru cutie se la revo, stiu ca pe audi il schimba si pe asta.
    Inainte sa schimbi chestii majore eu as incerca sa revin la softul stock de cutie.

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
     
    Turok apreciază asta.
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Omul a scris clar ca nu are soft pe cutie...

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  11. 0218cristian

    0218cristian 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Facelift 3.0 TDI-Quattro/S-tronic Coupé
    Cataadc. Exatly my point, sin ce stiu eu asta vine la pachet cu softul motorului si poate au omis sa i zica.

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
     
  12. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Pe site-ul Revo exista pret separat pentru soft, respectiv pentru S-tronic, deci nu cred ca vin la pachet.
     
  13. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu au cum sa vina la pachet, exista separat contracost știți doar ca nimic pe lumea asta nu este gratis

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  14. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Dupa eroare m-am intors la Revo si am discutat punctual si de soft pentru cutie, a verificat si nu exista pentru masina mea. Ulterior a vorbit cu Revo Anglia si raspunsul lor a fost ca nu au mai intalnit aceasta situatie si ca cel mai probabil am eu o problema la cutie ...
    Off topic - Citisem pe forum ca ar exista un ambreiaj mai bun decat varianta stoc (ceva organic de la Sachs). Aveti vreo recomandare in acest sens ? Nu as renunta la soft ca-mi place tare mult cum raspunde masina la accelerari acum :) plus ca operatiunea de revenire la stock se face tot prin serverul Revo si cine stie ce stock este de fapt si ce probleme mai apar apoi...

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    Cata_ADC și 0218cristian apreciază asta.
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @Octavian Birta si altii va rog sa ramanem pe subiect , restul le abordam pe sectiunile aferente
    Multumesc frumos
     
  16. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Din ce stiu eu, si discutat cu baiatul care mi-a facut mie softul la calculatorul masinii, si care e un om supar ok....nu exista soft pentru cutie. Prea putini oameni in Romania sunt capabili sa faca sau sa editeze soft pentru cutiile automate.
    Insa exista niste solutii software de "pacalire" a calculatorului din cutie ca valoarea cuplului este de *** nm cand in realitate este mai mare(raporteaza valori mai mici ale cuplului pentru ca cutia sa le accepte). Cumva in fiecare moment calculatorul de la motor cere permisiunea calculatorului de la cutie in legatura cu valoarea cuplului. Iar in momentul in care calculatorul cutiei considera ca e prea mare calculatorul motorului va scadea cuplul la valoarea permisa.
    Aceasta solutie software de pacalire a cutiei este tot in calculatorului motorului.

    Ma indoiesc ca cei de la REVO ar fi facut soft separat si pentru calculatorul cutiei. De fapt tre sa fie vorba de pacalirea cutiei, dar asta nu reduce deloc riscul de patinaj la valori mari de cuplu.

    Din punctul meu de vedere o creste cu 10 % la putere si cuplu este destul de sigura pentru motor si cutie. Dar tu vorbesti de o crestere de 25 %, ceea ce sincer mi se pare exagerat de mult. In nici un caz un soft atat de agresiv nu lasa nici motorul si nici cutia intacte.


    Putin OFFTOPIC, motoarele termice de 2 litri pot produce cuplu si putere la niste valori foarte mari, dar cu marele pret al fiabilitatii. In discutii se vehiculeaza puteri de 800-900 cai si cupluri spre 800-900 nm, insa din estimari viata unui astfel de motor ar fi undeva la 5000 km.
    Din tuning, mereu se pot obtine valori mari de cuplu, respectiv putere......dar trebuie gasit mereu echilibrul astfel incat componentele sa nu fie suprasolicitate. Cine vrea multi cai si cuplu mare inevitabil va plati si pretul pe masura performantelor.
     
  17. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Exista soft la cutie insa nu am întâlnit pe nimeni în România pana acum sa facă, treaba se petrece exact cum spune mai sus @dentimarius marea majoritate fac asa!

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
  18. budy

    budy 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2012
    Locație:
    Sinaia si Bucuresti
    Masina:
    Q 7 3.0 tdi 2011
    Buna ziua
    Aveti idee de la ce sant erorile?
    Ma refer daca are legatura cu cutia .
    Multumesc

    2 coduri de defecte:
    18660 - Întrerupere pornire din turaþie prea micã
    P151D 00 [032] - -
    intermitent - Neconfirmat - Testat deLa stergere de memorie
    înprejurari cod:
    2937 - Modul cutie
    U1026 00 [032] - citeºte codurile de defecte
    intermitent - Neconfirmat - Testat deLa stergere de memorie
    înprejurari cod:
    Stare defect: 00000001
    Priorit.defect: 2
    Frecv. defect: 1
    rulaj: 235582 km
    Data: 2017.10.25
    timp: 11:53:53
    Gata de functie: 0 0 0 0 0
    -------------------------------------------------------------------------------
    Adresa 02: Cutie automata (J217) Eticheta: ROJ\0B5-927-156.clb
    Numar VAG SW: 4G1 927 156 C HW: 0B5 927 156 F
    Componenta: 0B5 30 TDIRdW H10 0003
    Revizie: --H10--- Numar serial: 0000000315
    Codare: 000001
    Atelier: WSC 02391 785 00200
    Pachet ASAM: EV_TCMDL501 A02196
    ROD: EV_TCMDL501.rod
    VCID: 2D5AD90A7CC0FD56C7-8078
    1 cod a gasit:
    18051 - poziþioner 2
    P176B 00 [096] - nu este reglabil
    intermitent - Neconfirmat - Testat deLa stergere de memorie
    înprejurari cod:
    Stare defect: 00000001
    Priorit.defect: 2
    Frecv. defect: 1
    Resetare contor: 40
    rulaj: 235582 km
    Data: 2017.10.25
    timp: 11:53:53
     
    Ultima editare: 25 Oct 2017
  19. Ebe CC 225 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2017
    Locație:
    Alba
    Masina:
    Audi A 6 C7
    A6 C7 3.0TDI Quattro Gearbox Overheating .

    Acum cateva zile mi-a aparut o eroare pe bord , timp de 2 3 secunde , Gearbox Overheating , adapt u re driving style ! dupa care dispare .

    A mai patit careva, ma puteti ajuta cu un sfat va rog ?
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, fa o diagnoza.
     
    Marco_audi apreciază asta.

Distribuie pagina asta