1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Butilca Madalin 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2017
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi a6
    Da mulțumesc mult de sfat,mam gandit sa o las asa ca nu îi o problema foarte mare şi daca se strica mai rau o schimb total cu alta cutie ...
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nici cum nu reusesc sa ma impac cu plecarea de pe loc la aceasta cutie. In rampa este foarte deranjant, dar nici pe loc drept, cu rotile virate... nu este perfect. Cu auto hold activ, lucrurile stau altfel. Intrearea mea este: daca il tin mereu activ, dauneaza asupra unui sau mai multor componente?
    Din ce am inteles eu, el actioneaza direct pe sistemul de franare hidraulic a celor 4 roti si nu pe motorasele franei de mana.
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In principiu nu are ce sa dauneze, poti tine auto hold-ul activ.
    Era misto sa fie o setare ca sa pornesti direct cu functia activa...dar se pare ca nu e de gasit :readit:
     
    Cata_ADC și MarianMaxx apreciază asta.
  4. scxuser

    scxuser 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 4G, 3.0 tdi quattro, CDUC, 2012
    Salutare,

    Intre D si R sau invers exista o intarziere la plecare de 1-2 secunde daca apas imediat pe acceleratie. Este normal pentru s-tronic, masina din semnatura?

    Multumesc
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @scxuser daca ai auto hold activ, atunci este normal.

    @nucugheri eu daca activez odata auto hold-ul, imi ramane mereu activ. Cand opresc si stau pe loc, cu centura pusa, se aprinde martorul franei de mana verde. Daca scot centura, martorul trece pe rosu, se dezactiveaza auto hold-ul si se cupleaza frana de mana.
     
  6. scxuser

    scxuser 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 4G, 3.0 tdi quattro, CDUC, 2012
    Nu este activ auto hold-ul
     
  7. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Eu zic ca este normal. Cand schimbi in D sau in R, citez din manual: "Asteptati putin pana cand cutia a primit comanda(se simte o miscare usoara). Eliberati pedala de frana si accelerati"
    Intarzierea o fi din cauza timpului in care cutia primeste comanda daca zici ca apesi imediat pe acceleratie.

    @MarianMaxx eu totusi raman la parerea ca, cutia ta nu lucreaza normal. Am intalnit si panta mai mica unde am dat cu spatele, frana si comut D apoi la accelerare masina pleaca normal dar am intalnit si panta mai mare unde tot asa am dat cu spatele, frana, comut D insa fiind panta mai mare, franele imi tin masina iar in momentul in care accelerez se simte cum decupleaza frana si masina pleaca normal. La partea cu panta mai mare e putin ciudat, eu nu port centura deci autohold dezactivat dar ceva tot imi tine masina, nu o lasa sa plece in spate.
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Poate asa este, am cutia stricata.:) Ideea este ca aceasta mizerie merge rau doar cu motorul rece. Cand vreau sa plec, mai ales din panta, motorul scade din turatie(undeva la 600 rpm) dupa care isi revine. In aceasi situatie, dar cu motorul cald, nu face asa. Masina dupa ce iau piciorul de pe frana ramane si la mine pe loc un moment... si cand accelerez pleaca. Nu asta este problema, ci plecarea de pe loc cand motorul este rece. Nu imi dau seama de ce pierde putere motorul la cuplarea ambreajului.
    Profesionistii de la Audi spun ca nu este nicio problema la cutie si ca acest comportament este normal. Ei bine, mie nu mi se pare normal.:( Nu vad ora sa scap de ea.:)
     
    cezarika apreciază asta.
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand am etichetat cutia automata o mizerie :) ca asa este si stiu eu de ce spun asta mi-a sarit lumea in cap. Ei bine, o sa va sara banii din buzunar :) ca sa o reparati si tot o mizerie ramane.
     
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu are nimic Marian
    Aveți voi pitici pe cap :))

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    scxuser și dvr apreciază asta.
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Cristi, mizerie sau nu, tot nu trec la manuala. :)

    @Cata_ADC, cred ca asa este comportamentul la tipul asta de cutie-motor. Eram obisnuit cu cealalta... motor mai mare, tractiune 4x4, tiptronic.:(
     
    mihaicristian și bobalex18 apreciază asta.
  12. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu compara Marian mașinile
    Nu au nici cea mai mica asemănare
    Poate doar cele 4 cerculețe...

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  13. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Lumea se îndreaptă spre mașini autonome, emisii scăzute, etc. (fie că ne place sau nu) să vedem atunci ce se întâmplă cu 'sfânta' cutie manuală! :)
    Mizerie sau nu, rămâne o evoluție considerabilă în industria automobilistică. ;)
     
  14. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Problema e ca la C7 daca vrei un model cat mai dotat, in 90% din cazuri e automat. Sa nu mai zic de 3 litri ca acolo nici nu ai alta varianta.
     
    bobalex18 și Cata_ADC apreciază asta.
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Simplu... Nu ne mai luam C7, C8... :))

    Sent from my SM-N950F using Tapatalk
     
    borsy apreciază asta.
  16. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Eu mă situez undeva la mijloc. Cutia S-Tronic schimbă super frumos, lin, e performantă, îmi place foarte mult, însă e pretențioasă și vrea să ai multă grijă de ea. Trebuie să te comporți finuț cu ea, asemenea unei domnișoare, să nu o forțezi, să nu abuzezi de ea, că imediat o iau căldurile (gearbox overheating) sau începe cu alte pretenții.

    Pentru fanii cutiei manuale și a motoarelor de 3l, dacă nu greșesc, există motorul de 204cp care poate veni și cu cutia manuală însă nu știu sigur dacă are și quattro. Astfel 204cp+soft+manuală, poate fi alegerea perfectă pentru iubitorii cutiei manuale și astfel am găsit și scopul in viață al acestei motorizări controversate.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exista si quattro pe motorizarea de 150kw/204 ps.

    Luati-va Bi-TDI, au cutiile tepene. 3.0, nu 2.0 unde cutia este echivalentul unui multitronic batran. :)
     
    11TUN, mihaicristian și Cata_ADC apreciază asta.
  18. florescu claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2016
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi,2.0,tdi,2012
    Buna seara, sunt posesorul unui audi A6, 2.0 tdi,2013 cutie viteze 8+1 si azi mi a aparut mesajul Gearbox malfunction: you can continue driving.
    Masina se comporta normal numai ca nu mai imi permite trecerea pe sport si manual.
    Ma poate ajuta cineva cu vreo informatie , parere?
    Multumescz
     
    cris2017 apreciază asta.
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu te poate ajuta nimeni pana nu faci o scanare.
     
  20. florescu claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2016
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi,2.0,tdi,2012
    Buna ziua, am efectuat scanarea si mi a aparut aceasta eroare 06B17158-7098-4392-BDA4-160A9D48E91B.jpeg
     

Distribuie pagina asta