1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica cablajul TCM-ului, in cel mai rau caz te paste o inlocuire/reconditionare a acestuia.
     
  2. florescu claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2016
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi,2.0,tdi,2012
    Multumesc mult, am sa fac acest lucru, numai ca te rog sa imi spui ce este acest cablu TCM pt ca nu prea am incredere in cei de la audi din craiova si as vrea sa stiu despre ce este vorba, eventual pret.Nu pot sa cred ca asemenea masini sa cada atat de repede cu revizii facute la timp,mai ales ca avea 58.000km cand am luat masina.
    Iti multumesc pt ajutor.
     
  3. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Si eu am ramas surprins ca e destul de devreme.....120k km doar. Abia ce s-a terminat garantia.
     
  4. florescu claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2016
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi,2.0,tdi,2012
    Mie imi spui, te rog frumos sa imi explici ce este acel TCM, este cumva calculatorul cutiei de viteze?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  6. Iulian.bla 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A7,3.0,2011
    Buna seara, dețin un audi a7 3.0 quattro 245hp 2011cutie 7+1
    Mașina a fost achiziționarea de 3 săptămâni pot spune ca in primele 2 săptămâni nu au fost probleme doar rar din 7>6 smucitura uneori si la 2>1 la frânare mai brusca.
    Săptămâna trecut au început problemele
    Prima zi pana a ajuns temperatura la 90 grade (masina merge ok de la aceasta temperatura ) agata/smucituri foarte rău 1-2-3 smucituri
    A doua zi la fel (verific si găsesc 2 picături ulei sub mașina )
    A 3-a zi mașina a sarit pe liber ,după ce am trecut in P-D mașina doar si-a continuat treburile cu smuciturile pana a ajuns la temperatura Ridic mașina pe elevator mi s-a spus ca este ulei de la cutie curs.
    Pentru prima data de la sesizarea acestei probleme am încercat sa văd cum schimba si in turație mai mare si observ ca patineaza ambreiajul pe treaba 2.
    (In aceste zile am parcurs maxim 30-40km fără sa forțez mașina peste 2500 ture)
    A 4-a zi sare pe liber de 2 ori in rest aceleași probleme - făcusem programare pentru schimbare uleiului in aceasta zi au ieșit ~5L si un pic sa înlocuit uleiul si au intrat 4.9L.
    A 5-a zi mașina la rece schimba fără smucituri si fără sa agate.. observ ca tot patineaza ambreiajul si fulger eroare
    ‘’gearbox malfunction you can continue driving (limited functionality)’’
    După cele citite pe forum in toate aceste zile am observat ca mai sunt probleme de genu rezolvate cu completare de ulei deoarece nu este la nivel .
    Ma întorc la service completează 400ml ulei cu motorul pornit pe rampa in drive . Problema este aceeași doar ca mașina patineaza in mai multe trepte si câteodată apare si eroarea fulger ...

    Aceste mecanic a spus ca defapt uleiul picat este de motor nu de cutie si ca s-ar pierde între motor si cutie ...

    Nu știu sincer ce sa mai fac ...
    Va rog niște sfaturi dacă se poate.
    Mulțumesc .

    O scurta filmare cu problema

     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    O diagnoza la cutie a facut cineva? Problema de patinare poate aparea din mai multe cauze. Trebuie sa ai erori stocate pe cutie, de acolo pleci cu interventia.
     
    Iulian.bla apreciază asta.
  8. Iulian.bla 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A7,3.0,2011
    Aceste 2 erori erau pana la schimbarea uleiului
    P176B00
    P176A00
    Când am fost a doua ora pentru completare eru aglomerați si au/am uitat sa refac diagnoza
    Aceste 2 erori mi-a explicat ca e de la furca de selectează treptele 1-3 si 5-7. Sunt in Germania si mai greu cu comunicarea
     
  9. Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Q7 4M , 3.0 , 2015
    Salut,

    Am găsit un service prin București care zice ca îți verifica problemele de la cutie și poate rezolva sau chiar schimba cutia dacă este nevoie. Ma întreb dacă a mers cineva la ei pana acum și dacă a plecat mulțumit de acolo. Service-ul este undeva lângă podul grand din ce mia spus cel care a răspuns și asta este un link cu site-ul lor :
    http://www.reparatii-cutii-automate.ro
    Ca exemplu de preț la mine am un a6 c7 multitronic 8+1 cod cutie NSL. Preț reparație între 700 și 2500 euro (2500 - reparație capitala cutie sau înlocuirea ei cu alta).
     
  10. 0218cristian

    0218cristian 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Facelift 3.0 TDI-Quattro/S-tronic Coupé
    Salut. Astia sunt cei de la crangasi. De evidat 100% dupa parerea mea.
    Citeste in topicul de a5 la subiectul cutia automata unde am detaliat care a fost intamplarea cu ei.

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu discutam aici despre service. Multumesc. Vezi ca aia din Crangasi sunt praf si pulbere.
     
    Cata_ADC și 0218cristian apreciază asta.
  12. Iulian.bla 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A7,3.0,2011
    Am revenit cu eroarea
    P17D8000- Torque Reductioan caused by clunch temperature.
    Se fi putut întâmpla ceva in timpul schimbului de ulei ?
    Cum am spus înainte de a schimba uleiul nu am avut aceasta eroare .
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Iulian.bla cel mai bine te intorci la sevice-ul unde ti-au facut schimbul de ulei. In primul rand sa iti verifice nivelul. Primele doua erori sunt legate de adaptarea primelor doua trepte, iar la urma vad ca ai o problema de incalzire a discurilor. Problema: ori iti lipseste ulei, ori uleiul nu este cel corespunzator. Daca schimbul s-a facut cu ulei original, cere sa iti faca o adaptare a cutiei.
     
  14. Florian Razvan Dumitriu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2017
    Locație:
    United Kingdom / București - Romania
    Masina:
    Audi A6 2012 3.0 Quattro
    Salut,
    Am și eu aceeași problemă la masina mea. Ai rezolvat problema, ce are, ce trebuie să fac ? Eu stau în Londra, și crede-mă că singura soluție mi-au dat-o cei de la reprezentanta: 9.850 £ire, o altă cutie,
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Aviz amatorilor de senzatii tari, noul S-tronic de pe Ultra are ambreiaje in carter uscat. Deci, la urcarea cuplului nu stiu cat va rezista. Dupa esecul primului S-tronic, au facut altul. Acum am inteles de ce intra doar 3.7 litri de ulei si fara schimb de filtru intern.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alta mizerie. :)
     
    borsy apreciază asta.
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Exact, dar este buna.... pana se strica.:)
     
  18. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Da, dar uscata fiind cred ca uzurile apar mult mai repede...nu stiu, dar mie nu prea imi inspira deloc incredere, prefer cutia mea multironica , macar o stiu ca intretinuta bine si la timp...:)
     
    borsy apreciază asta.
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @dentimarius lucrurile nu mai sunt asa cum le cunoastem. Aceasta cutie este copia celei de pe R8.... deci nu cred ca este facuta la intamplare. Oricum, se gaseste doar pe motorul de 2.0 TDI... pe cel de 3.0 TDI este in carter umed.
    Deja sunt in productie noile cutii (fabricate in China) cu un cuplu de 500 Nm, tot cu carter uscat. Au ales aceasta solutie pentru reducerea consumului de carburant cat si afidibilitate. Sunt sau vor fi montate pe A4 B9... nu stiu sigur.
     
  20. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Am o anumită vibrație, nu foarte deranjantă și care nu se manifestă tot timpul, atunci când stau in Drive la relanti, la semafor de exemplu, insă dacă mut in Neutral dispare. Este o problemă gravă acest simptom? Sau este o problemă?
     

Distribuie pagina asta