1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Nu cred sa fie problema. Eu la totate cutiile auromate am vazut sa e o diferenta intre P/N si D/R, la cum se simt vibratiile de la motor in habitaclu.
    Una din masini e un A3 2015, cumparat de nou. Acum are 25.000 km....s-a simtit mereu diferenta asta. Si cand motorul e rece se simte diferenta si mai tare.
     
    Mitiy apreciază asta.
  2. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    La mine se simte vibratia doar la rece, cateva minute, cand sunt in D si stau la semafor spre ex. Apoi dispare complet cand s-a incalzit. Asa a facut de prima data.
    La Bmw 3.0 cu ZF nu se simte absolut nimic, indiferent de temperatura. Dar repet, sigur nu e vreo problema.
     
    Mitiy apreciază asta.
  3. kameleon99

    kameleon99 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    A6 (C7 4G) 2.0 190 CP S-Tronic Ultra (CNHA) 2014
    Am observat o schimbare a treptelor din 3 in 2 mai putin fina, cand franez putin si accelerez inapoi (dupa efectuarea unui viraj, de exemplu).
    S-a mai confruntat cineva cu asa ceva?
    Masina are 130.500 km si a fost cumparata de la reprezentanta VW din Germania in urma cu 2 saptamani, uleiul in cutie schimbat de 2x pana acum...
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Schimbarea treptelor uneori mai face asa, apoi dispare.
     
  5. kameleon99

    kameleon99 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    A6 (C7 4G) 2.0 190 CP S-Tronic Ultra (CNHA) 2014
  6. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Sentimentul ca “agata” este prezent uneori din 3 in 2, chiar si la cutiile tiptronic puse pe 3.0. Cu tiptronicul pus pe noul A8, aceasta “problema” se pare ca a disparut.
     
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu, @Mitiy referitor la inrebarea ta anterioara , este normal la mai toate cutiile automate într-o staționare îndelungată .
    Încerca să o dai pe N ori de câte ori vei sta mai mult

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
    Ultima editare: 6 Feb 2018
    sandumbogdan și Mitiy apreciază asta.
  8. cristea

    cristea 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 c7 2.0 TDI 177HP COD CGLC COD CUTIE NSL
    Si cu ce ajuta mai mult pe N, eu de exemplu nu o tin niciodata pe N!!
     
  9. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Am zis că in D am anumite vibrații dacă stau cu ea la relanti, iar in N dispar. Plus, nu cred ca e sanatos să stai prea mult in D la relanti, pentru ca stă ambreiată si produce uzură prematură ambreiajelor, asta fiind doar o parere. Stiam ca nici la cutia manuală nu e bine să o ții in viteză si sa stai cu piciorul pe ambreiaj 30-60 de secunde cat stai la un semafor.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  10. cristea

    cristea 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A6 c7 2.0 TDI 177HP COD CGLC COD CUTIE NSL
    Deci in cazul meu procedez asa
    In P o las la relanti ,stau pe loc ,parcare sau cand incalzesc motorul
    in D ramane doar la semafor cand in cazul acesta am auto-hold activat!
    N nu folosesc niciodata!
     
  11. kameleon99

    kameleon99 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    A6 (C7 4G) 2.0 190 CP S-Tronic Ultra (CNHA) 2014
    La cele fara contact, oare se procedeaza in felul urmator: apesi butonul start fara frana apasata, calci acceleratia 10 secunde, apesi iar pe butonul start/stop cu acceleratia calcata, apoi lasi acceleratia si astepti 5 min, dupa care pornesti motorul ?

    Apropos, ati auzit de ceva rechemari la C7 4G pentru Mecatronic ?
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Eu am facut asfel :
    - se apasa doar pedala se acceleratie pana la fund, apoi se apasa butonul Start... se asteapta asa 30 de secude apoi se reapasa Start de doua ori pana se stinge bordul... acum se elibereaza pedala. Dupa aceea se poate porni motorul.

    Eu nu am auzit niciodata de rechemari pentru mecatronica, doar de actualizari pentru anumite versiuni.
     
    Branici george și kameleon99 apreciază asta.
  13. kameleon99

    kameleon99 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    A6 (C7 4G) 2.0 190 CP S-Tronic Ultra (CNHA) 2014
    Și este vreun indiciu cum că s-a efectuat resetarea?
    Merci fain!

    PS: mi se pare că avem aceleași cutii, pe ale noastre se fac actualizări..?
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Se modifica putin in bine comportamentul cutiei si reactia la acceleratie.
    Da, avem aceasi cutie automata si nu sunt inca actualizari. Daca ai si tu acelasi comportament ciudat la prima plecare de pe loc, eu fac astfel :
    - dupa ce pornesc motorul, pun in D sau R si astept 10 secunde inainte de a elibera frana. In 8 din 10 cazuri plecarea este perfecta.
     
    kameleon99 și 0218cristian apreciază asta.
  15. kameleon99

    kameleon99 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    A6 (C7 4G) 2.0 190 CP S-Tronic Ultra (CNHA) 2014
    Da, am o pornire ciudățică de multe ori, eliberează ambreiajul mai brusc la pornire și din 3 in 2 are o mică agățătură...

    P.S.:

    Am făcut adaptarea și am observat că nu se mai sinte agățătura din 3-2 (deocamdată)
     
  16. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Nu cautati probleme unde nu sunt. Cutia automata este controlata de un calculator...in general calculatoarele primesc informatii de la un numar de senzori,
    Cutiile manuale sunt controlate de un calculator numit "creier"...

    Mereu creierul nostru va percepe o situatie mult mai aproape de realitate decat va percepe un calculator, pentru ca noi avem marele avantaj de a putea anticipa comportamentul celorlalte masini din trafic, al unui animal...etc...prin urmare putem anticipa o eventuala schimbare a treptei de viteza. Calculatorul cutiei automate nu poate sa anticipeze nimic, el doar is decizii pe baza unor algoritmi care calculeaza informatiile primite de la senzori in momentul respectiv. Neputand sa anticipeze o eventuala decelerare, calculatorul nu poate da comanda cutiei daca sa decelereze prin frana de motor sau prin reducerea treptei de viteza......si micile socuri in schimbul din 3 in 2 eu l-am vazut la toate cutiile automate pe care am avut ocazia sa le conduc.
    Singura care nu face asa este multitronica pe care o conduc cu maxim de placere acum......Din punctul meu de vedere multitronica ofera cea mai faina senzatie de condus cutie automata......

    Iar, vis a vis, de plecare de pe loc la rece......la rece comportamentul si reactiile tuturor materialelor existe pe fata pamantului este modificat. Nu exista nimic care la rece sa lucreze ca atunci cum lucreaza cand e cald.....e vorba fizica multa.....
    Pe scurt si asta e normal, evident, in anumite limite....
     
    faraonul și keth apreciază asta.
  17. kameleon99

    kameleon99 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    A6 (C7 4G) 2.0 190 CP S-Tronic Ultra (CNHA) 2014
    Mulțumim pentru input. E liniștitor sa știu ca e normal comportamentul cutiei acum.
     
    Mitiy apreciază asta.
  18. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Nici omul nu funcționează bine "la rece": intr-un fel te miști la ora 6 când te trezești, când picioarele au "șocuri" la coborârea treptelor și te miști altfel după ce se incălzește "uleiul" in tine, iar mișcările devin mai fluide și mai naturale. Nu poți avea pretenția să schimbe cutia la rece cum schimbă la cald.
    Sfatul meu, pe care il aplic și eu de altfel, când porniți dimineața la drum, călcați foarte finuț pedala de accelerație și nu o forțați, astfel nu o să aveți șocuri la rece și prelungiți viața cutiei, a subansamblelor cutiei, a motorului, dar și a articulațiilor mașinii care trebuiesc să se dezmorțească pentru a funcționa la capacitate maximă

    Succes!
     
    faraonul și kameleon99 apreciază asta.
  19. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Mersul incet pe timp rece pana se incalzeste tot ce este in interior, este regula de aur la cutiele automate.
     
    faraonul și kameleon99 apreciază asta.
  20. kameleon99

    kameleon99 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    A6 (C7 4G) 2.0 190 CP S-Tronic Ultra (CNHA) 2014
    Am avut timp de 5 ani un Passat cu dsg și todeauna la cald, schimba mai dur in viteze. Probabil din cauza dilatațiilor anumitor piese...precum a discurilor de ambreiaj (deformate?)
     

Distribuie pagina asta