1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    kameleon nu te supara dar cutia DSG nu are nici o legatura cu acesta cutie de pe a6 C7. Nu mai comparati doua modele diferite constructiv si aici pe acest forum nu facem comparatii de nici un fel cu alte marci / modele auto. Multumesc foarte mult pentru intelegere.
     
  2. kameleon99

    kameleon99 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    A6 (C7 4G) 2.0 190 CP S-Tronic Ultra (CNHA) 2014
    O întrebare: in care driving mode ați observat cel mai plăcut comportament al cutiei, pe oraș? Ma refer la s-tronicuri
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Eu folosesc functia Auto, iar cand am lene, Comfort.:)

    Ambreajele pe noul S-tronic sunt uscate... apoi ai un uliei de transmisie MTF(3.8 litri fara interval de schimb) pentru partea mecanica... si ulei pentru cutia automata ATF(circa 4 litri cu interval de schimb la 60.000 km).
     
    kameleon99 apreciază asta.
  4. kameleon99

    kameleon99 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    A6 (C7 4G) 2.0 190 CP S-Tronic Ultra (CNHA) 2014
    Aha, am înțeles.
     
  5. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    S-tronicele noi au 2 tipuri de ulei ? Unul si altul fara intretinere in functie de rulaj? De cand au inceput sa puna pe A6 acest tip de cutie? O fi mai bun, o fi mai rau........
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca nu crezi, uite dovada... scuza-mi limbajul ! :)

    IMG-20180127-WA0002.jpg

    Sigur este mai bine ! Astfel uleiul de transmisie nu mai creaza temperaturi mari si uzura la grupul hidraulic, cablaje si mecatronica.
     
  7. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Aaaaa....nu se pune problema ca nu cred......ceea ce nu cunosc intreb.....tocmai pentru a afla, pentru a sti... :)
     
  8. Toader Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi a6 2.0TDI ultra 2015
    Salutare, am achizitionat recent un audi a6 c7 2015 214.000km s tronic si acum am niste probleme ....smuceste, presupun ca la prima schimbare a treptei, masina la plecare
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu se prea intelege din ce spui. "Niste probleme" este de fapt una ?... si anume: la plecarea din loc ai impresia ca da drumul la ambreiaj prea brusc ?
     
  10. Toader Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi a6 2.0TDI ultra 2015
    Singura problema este ca smuceste la plecarea de pe loc, iar cateodata nu pleaca daca dau drumul la ambreiaj, trebuie sa accelerez putin.
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu este nimic de speriat, asa este tipul acesta de cutie din pacate. Ca smuceste este normal... trebuie eliberata usor pedala de frana, mai bine daca se asteapta cateva secunde inainte. Daca nu iti pleaca in unele cazuri fara sa accelerezi, sunt mai multe cauze... auto hold activ, esti in rampa sau cel putin o roata este obstacolata, etc.
    Uleiul din cutie cand a fost schimbat ultima data ?
     
  12. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
    Da-i drumul la frana,nu ai ambreiaj la cutie automata.Nu cumva ai Hold-Asist activat?Daca acesta e activat masina nu pleaca la eliberarea franei,si smuceste la plecarea din rampa
     
  13. Toader Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi a6 2.0TDI ultra 2015
    Acum o luna am fost cu o alta problema la reprezentanta nurvill valcea. Ei spuneau ca nu are nicio problema cutia de viteze dar recent am aceste probleme

    O sa dezactivez Auto-Hold dar e vreo problema daca il tin activat si continua sa faca asa ? Nu de alta dar este mai usor de oprit la semafor fara sa schimb in N sau sa tin piciorul pe frana.
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    La cutie sunt facute schimburile de ulei ca in manual ... la fiecare 60.000 km ?
    Poti sa il ti activ tot timpul, dar cand pleci este normal sa smuceasca putin. Daca il dezactivezi, nu smuceste ?
     
  15. Toader Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi a6 2.0TDI ultra 2015
    Masina o am de la 200.000 km o sa verific cartea ei de service dar din cate am vazut era verificata periodic masina

    Este vreo problema daca schimb in mers intre modurile drive sport sau manual. Mi-a spus un mecanic ca ar trebui sa fac schimbul de la momentul plecarii si sa nu schimb in alt mod pentru ca se strica nu stiu ce pinioane

    O sa tin dezactivat Auto-Hold sa vad daca mai face si revin. Multumesc pentru raspunsuri
     
  16. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Daca ai AutoHold dezactivat, nu cred ca e normal sa ai acele smucituri; nu cred ca masina de noua avea acele smucituri la plecarea de pe loc. Referitor la schimbarea modurilor (din Drive in Sport/Manual), nu e nici o problema
     
  17. Toader Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi a6 2.0TDI ultra 2015
    Multumesc!
     
    Mitiy apreciază asta.
  18. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Adresez o intrebare celor mai priceputi ca mine. E vorba de 2.0 tdi ultra fabricatie 10.2015, stronic. La 58.000 a facut revizie cum trebuie inclusiv schimb de ulei la cutie. La 62.000 km apare in istoric mecatronicul schimbat. E un aspect care ar trebui sa imi ridice semne de intrebare? Sa urmaresc ceva in mod deosebit? E vorba de o masina care imi face cu ochiul, sunt in discutii cu reprezentanta din Germania.
     
  19. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Am verificat azi si la mine nu smuceste la plecarea de pe loc cu auto hold activat. Masina are 77,000 km.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu este chiar o smucitura ce se simte cu auto hold activ. Dar la o acceleratie mai rapida, la eliberarea franei din cauza auto hold-ul, se simte un impuls... ceea ce este normal.

    Pune masina cu fata inspre o rampa si incearca sa pleci fara auto hold... si sa imi spui atunci daca nu crezi ca ti se rupe cutia. Am facut proba cu alte doua si este acelasi comportament... mai mult, daca esti norocos iti moare motorul. :)
     

Distribuie pagina asta