1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    @dentimarius si la mine in istoric aparea ca la 7-80k km, nu mai retin exact, a fost schimbat mecatronicul, ceea ce m-a bucurat, avand in vedere ca in perioada in care imi cautam masina, pe forum colegii schimbau mecatronicul intr-o veselie. E schimbat, stii ca o perioada nu mai ai probleme cu el. Insa daca masina sa zicem are 120k km iar mecatronicul nu a fost schimbat inca, e posibil sa iti pice din clipa in clipa, mai ales ca nu stii cum a fost exploatata acea masina.
    Succes! :)
     
  2. Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Q7 4M , 3.0 , 2015
    Salut,
    Am facut si eu testul cu pus masina in rampa si plecat fara autohold. Desi cutia mea este multitronic si unii zic ca e o prostie de cutie, eu ma inteleg chiar bine cu ia si sunt foarte multumit. In panta de 8-10% masina sta singura fara autohold activat sau frana apasata si pleaca foarte frumos de pe loc.
    Un comportament am observat totusi la ea si anume: Daca schimb din drive in reverse si apoi iar in drive (atunci cand faci o intoarcere) sau la prima pornire de pe loc cand pornesti motorul daca pleci de pe loc cu acceleratie medie simti ceva socuri, insa daca o las sa plece singura sau o calc mai tare nu are nici o problema.
    Un prieten care are exact aceeasi masina luata de noua din Anglia zice ca el a observat comportamentul asta de cand era noua masina.
    Acum tind sa cred ca lumea se tot plange de cutii si cum gaseste ceva ce pare anormal insista pe acel lucru si tot pune masina in aceeasi situatie crezand ce se va schimba ceva.
    Mai mult ca sigur fiecare cutie automata (Multitronic sau S-tronic) are un comportament normal sau anormal, in functie de cine il constata.
    Fiecare cutie are de noua un anumit comportament si este normal, mai ales ca sunt foate multe coduri de cutii , fie multitronic sau stronic.
    Deci, concluzia mea este ca daca masina merge normal insa are un comportament "ciudat" in anumite situatii, sincer nu cred ca trebuie sa ne facem griji. Si inca ceva legat de cutia multitronic, multi o blameaza insa daca stai sa te gandesti la cati bani iti economiseste doar in combustibil cred ca vei realiza ca este una dintre cele mai bune cutii de pe piata.
    Inainte de a alege masina + cutia dorita trebuie sa iti faci un calcul la cati km faci, cat de sportiv mergi, iti trebuie sau nu 4x4 sau vrei facelift + S-line, s.a.m.d..
     
    dvr și Cata_ADC apreciază asta.
  3. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Eu la toate cutiile incercate pana acum (automate, se subintelege) la plecarea de pe loc daca plec accelerat exista un oarece soc. Plecata singura din cuplu pleaca foarte, foarte lin. La fel cu trecerile din P in R si invers, iarasi normal un mic soc, usor sesizabil. :)
    Eu, personal iubesc cutia multitronic. E cea mai faina senzatie din toate automatele de pana acum. Asta e singurul lucru de care imi va parea rau pentru ca vreau faceliftul iar asta vine doar cu S-tronic sau tiptronic pe Bitdi-uri.
     
    Tudor Virgil, Cata_ADC, keth și încă o persoană apreciază asta.
  4. Cosmin25 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2018
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi a4
    Salutare...in urma decodarii vin.ului imi apar urmatoarele coduri legate de cutie 0g7/g0z/nkp
    Ma poate lamuri cineva ce model este?
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cutie cod NKP - 0AW - automata fara trepte (multitronic)
     
  6. danut1994gl 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2017
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2013
    Salut, am un A6 C7 din 2013 cu cutie automată S tronic și in ultima vreme îmi face niște figuri care nu cred că sunt normale ținând cont că mașina are doar 100k de km. În bord sau în vag com nu primesc nici o eroare ca să văd ce este.

    Deci când merg prin oras de ex în treapta a 3 a și încep să reduc accelerația foarte fin cât să treacă in treapta a 2-a se simte în mașină niște smucituri înainte și înapoi, mașina vibrând foarte ușor. Se aude destul de tare din zona cutiei zgomote ca și cum ar avea un joc sau ceva între 2 piese, parcă ar fi intre 2 trepte nu știu cum să explic. Uleiul cutiei a fost schimbat la 50k și 100k km și tot îmi face figuri din astea. Nu face mereu, in 50 km de mers in oras face de 2 3 ori.
     
    costty21 apreciază asta.
  7. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    O adaptare dinamică poate rezolva problema asta.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
     
  8. danut1994gl 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2017
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2013
  9. Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Q7 4M , 3.0 , 2015
    Cel mai sigur o adaptare o faci la reprezentanta sau un service bun de cutii. Nu te baga sa faci tu sa ceva chiar dacă pare simplu citind procedura.
     
  10. danut1994gl 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2017
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2013
    Tocmai ce am făcut, se simte o ușoară diferență în schimbarea treptelor, după o zi de mers nu mai face asa dar dacă merg în sport in a treia de exemplu la limita inferioara de turatie si schimba a doua tot se simte un pic
     
  11. Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Q7 4M , 3.0 , 2015
    In sport e normal sa se simta un pic. Dar se simte doar între 3 și 2, sau la orice schimbare de viteza?
     
  12. danut1994gl 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2017
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    A6 3.0 TDI 2013
    Intre 3 si 2 din ce am sesizat
     
  13. Cristian97

    Cristian97 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2018
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi
    Salut , am un A6 C7 motor 3.0 TDI Quattro 245 CP din 2012 . De la un timp sa zic cam o săptămâna a început sa smulceasca ca niște suturi.. când dau de pe P pe D1 sta 1-2 cuplează și smucește da un șut doua și pe urma pleacă asta o face când se încălzește și va dați seama când sunt in trafic e groaznic. Ieri de exemplu mi-a apărut și Gearbox Malfunctions (continue driving ) ceva de genu și rămânea in treapta D2 o opream si prorneam după 1 minut și făcea iar după ce se încălzea. Țin sa va zic ca am fost la un mecanic mi-a schimbat 2 valve și încă ceva numai știu și mașina face la fel , am dat 4000 de lei pe ce mi-a făcut el .
    Și azi mi-a spus ca trebuie sa schimb ambreiajul și un bloc nu mai știu ceva de genu și ca costa 12000 lei . Un răspuns sau undeva unde sa merg sa rezolv problema ar fii minunat , mulțumesc frumos , o zi frumoasa !
     
  14. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    La o reprezentanta ? Nu neaparat sa rezolvi, dar macar ai sanse sa afli sigur ce are cutia. Ca daca te iei dupa toti mecanicii ajungi sa schimbi jumatate de masina is tot nu rezolvi...
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Cristian97, cutia S-tronic are trei mari probleme: cablaje, mecatronica si ambreiaje. Cand apare o defectiune, trebuiesc facute niste verificari, dupa care se trece la reparatie. Daca nu se intervine la timp sau se inlocuiesc piese bune, dauna continua. Daca mecanicul tau nu stie cum se repara o cutie automata, cauta in alta parte, altfel arunci banii fara sa rezolvi nimic definitiv. Chiar daca acum iti cere sa schimbi mecatronica, nu este suficient. Mergand cu masina in avarie, este posibil sa ai si defecte mecanice la ansamblu, iar inlocuirea unei valve sau mecatronica completa, nu iti garanteaza succesul.
     
    Nico112 apreciază asta.
  16. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Atunci urcă-o pe o platforma și la reprezentanta cu ea.
    S-ar putea sa te scuture de câteva mii bune de €...
    Mecanicul tău e service sau e colt de strada?
    E diferenta între a încerca probabil cu un kit de reparatie sau a interveni în ambreiaje
    Probabil o fi luat-o pe easy way

    Într-o reprezentanta iti puneau cutie noua de taxau cu aprox 8000€ și te rezolvau elegant

    De ce aveți impresia ca toate se rezolva doar din ciocan?
    Cum spune și Marius ai varianta cu reprezentanta sa iti pună un diagnostic concret deși cu ala ramai și nimic mai mult ori sa o duci la un service specializat în cutii cum ar fi Mercom Arad sau alții care sa intre in ea și sa aibe scule și documentații tehnice
    In orice caz important e sa revii cu feedback indiferent de ce alegi

    Sunteți nici 10% din cei ce cauta răspuns și apoi revin cu feedback de după...

    Ajutati-va mai mult

    Marian ce frumos ar fi de era doar 1 din 3 sau 4 precum spui tu :)) reparau toți pe toate șanțurile

    Pot fi cu mult mai multe, furci îndoite ale mechatronicii, un senzor șamd

    Dar toate sunt rezultat a unei proaste mentenante... Ulei și filtru neschimbat la timp ori km înapoi etc


    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
  17. Cristian97

    Cristian97 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2018
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi
    Am înțeles , el a spus ca trebuie schimbat și ambreiajul și blocul . Și sa nu mai intre in avarie . Cu manopera care o face zice ca rezolva tot știi ? Și ca ma costa 12000 lei .

    Din ce am văzut și am înțeles , e un service bazat și foarte bun pe cutii automate . Acum nu știu ce sa fac sa dau cei 12000 lei sa fac cum zice el sau nu.. Mi-a spus ca îmi da garanție un an .
     
  18. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Ok înseamnă că știu ce fac și ar trebui sa ai încredere... Altfel intri într-un meci de ping pong inutil la care cu fiecare lovitura tu pierzi bani. Fiecare diagnoza sau verificare implica demontare iar timpul înseamnă bani.
    Încercați sa judecați bine, verificați înainte experienta celor care se ocupa iar mai apoi trage singur concluzia

    Eu am avut probleme cu s-tronic ul și culmea mi-aș mai lua oricând la orice ora s-tronic ba chiar mai am una :)

    Oferă și garanție atunci Alles in Ordnung!!



    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
  19. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Exact, cum spune si @Cata_ADC daca ei isi asuma ca asa iti rezolva problema, clar iesi mult mai ieftin decat in reprezentanta...Dar, intrebarea este: isi asuma?
     
  20. Cristian97

    Cristian97 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2018
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi
    Cata_ADC
    O sa încerc sa văd ce rezolv și o sa revin cu un feedback pentru ca tocmai luni o poate bagă la service . Mulțumesc .

    dentimarius
    Pai au spus ca îmi dau garanție un an .. asta înseamnă ca își asuma , nu ?
    Serviceul este in Crangasi pe strada Mehadia 39
     

Distribuie pagina asta