Cutia automata la A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - prezent)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cristian97 te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  2. Cristi cercel 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a6 3000quatro 2015
    Am si eu o intrebare la modelele de 2015 in sus cutia de s-tronic tot acele probleme le are ....sau sau mai facut ceva remedieri in privinta asta?
     
  3. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI Quattro 180 kW (245 PS)
    Cu mentenanta potrivita nicio cutie nu are probleme. Numai ca noi vrem ca la peste 200 de mii de kilometri sa fie/functioneze ca in prima zi...
     
    dvr apreciază asta.
  4. cristea

    cristea 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2013
    Locație:
    oradea
    Masina:
    A6 c7 2.0 TDI 177HP COD CGLC COD CUTIE NSL
    Eu inca ma bucur de a mea multitronic ,desi avand toate intrarile facute in reprezentanta DE pana sa o iau eu la 130k km nu sa facut nici un fel de interventie,eu ma apropiu de 200k km si inca nu am avut nici un fel de eroare,sper sa ma tina inca desi ma pregatesc deja)))
    Apropo de asta,imi poate da cineva un site ceva de unde pot sa iau ulei original pentru cutie,eu nu vreau sa o duc la reprezentanta,am motivele mele! in RO nu gasesc ulei original pentru cutie!Multumesc
     
  5. Cristi cercel 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a6 3000quatro 2015
    Ok, merci frumos
     
  6. Cata_ADC

    Cata_ADC Atentie la motociclisti ! Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zn
    Masina:
    A6 Allroad CGQB 2013 , S5 Sportback CWGD 2017 , Ducati
    @cristea arunci mergi la un service partener și cere schimb de ulei cu piese originale
    Nu cred ca nu se poate face in tara asa ceva :)
    Nu e musai la reprezentanta nu a zis nimeni asta

    Succes

    Confirm ceea ce zice @cata181



    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
    cristea apreciază asta.
  7. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, CGLD, multitronic
    Dar fii cu grija pentru ca pentru facut nivelul de ulei in cutie e nevoie de niste scule speciale, pe care nu stiu daca le are orice service. Iar daca nu iti face nivelul de ulei corect banui ca stii ce se intampla.....
    Legat de nivelul uleiului din cutie nu m-as juca si as face la reprezentanta doar, stand langa ei si fiind atent sa respecte procedura. Nivelul trebuie facut la o anumita temperatura in cutie, etc......multe service-uri habar nu au de aceste lucruri.
    Pentru siguranta cred ca merita 150 euro in plus la reprezentanta.
     
    dvr apreciază asta.
  8. raileanudragos 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2018
    Locație:
    buzau
    Masina:
    A6 c7
    Salut sunt nou pe grup,si m ar interesa cateva pareri! nu de mult am achizitionat un Audi A6 C7 2013 2l 177 automat, si la plecarile dupa loc se aude un ,,vuvuit'' ca de cauciuc ,,cu cat viteza creste se aude mai tare....dupa 50-60 km /h nu se mai aude,am fost la reprez Audi si mi au spus ca nu are nimic. nici rulment nimic pe jos pe sub ea la articulatii,la cutie au spus ca nu are nimic...a mai intampinat cineva problema? multumesc
     
  9. borsy

    borsy Gold Member

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Din păcate România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant S-tronic 2.0 ultra 140kw CNHA 2014
    Păi poate sunt anvelopele vinovate de zgomot.
     
  10. raileanudragos 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2018
    Locație:
    buzau
    Masina:
    A6 c7
    Nu sunt. Ar fi zgomot si pe franare si cand iau piciorul dupa acceleratie. Se aude doar cand plec dupa loc, cutia nu smuceste nu are absolut nimic.
     
  11. Tudor Virgil

    Tudor Virgil 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    A6 c7, 2.0 multitronic NSL , cod motor CGLC, 2014
    Cristea, poți sa îți dai comanda de piese+ulei la reprezentanta si faci schimbul unde vrei. Dacă ai o reprezentanta unde nu vrei sa mergi sigur găsești în cel mai aproape oraș alta.
     
  12. misazapp 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2018
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a6 c7 4g 2,0 TDI 2015 (CNHA) 190CP
    Buna ! astazi mi a aparut asta pe bord Gearbox: please press brake pedal and select gear again si masina nu mai pleaca din loc ... in marsalier merge perfect ... am tot oprit motorul am pus in P si dupa cateva incercari a plecat si eu la randul meu cu ea la reprezentanta.
    A mai patit cineva ?
    Multumesc
     

    Fișiere atașate:

  13. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI Quattro 180 kW (245 PS)
    Posibil lichid de racire la mufa de la mecatronic. Dacă e așa o să te cam usture la reprezentanta....

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
     
  14. Vasile A6 245PS

    Vasile A6 245PS 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2018
    Locație:
    Dublin
    Masina:
    Audi A6 245PS Automat S-tronic 06/2011
    Salut,
    Eu sunt in Irlanda si recent mi-am cumparat un A6 C7 2011 3.0 diesel Quattro S-tronic de la un dealer de masini SH de pe aici. are 112000 km. Ultimul ulei in cutie fusese schimbat la 60.000 km, asa ca eu i-am rugat pe acei de la care am cumparat masina sa mi-l schimbe.
    Mi-au facut service-ul dupa care am luat-o deja ca sa ma folosesc zi de zi. Dupa 1.500 km mi-au aparut in bord eroarea cu Gearbox malfuction, you can continue to drive. Am ajums la munca si am parcat masina, apoi i-am sunat pe baietii de unde am cumparat masina, deoarece mi-au dat garantie 1 an de zile si mi-au zis ca dupa munca sa merg la ei. Cand am plecat de la serviciu, masina mergea din ce in ce mai prost, aparindu-mi in bord toate erorile intalnite mai sus.
    Pana la urma ei mi-au ridicat masina din fata casei, unde am ajuns cu greu si mi-au duso la unul dintre cele mai bune service-uri ce tin de cutii automate din Dublin. Problema a fost in ambreiaj, mi l-au pus nou, au schimbat iar uleiul + inca un filtru, nu am inteles prea bine ce anume. Factura a fost de 2.270 Euro. Norocul meu e ca masina avea garantie. Altfel o b ...
     
  15. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, CGLD, multitronic
    Bine ca esti in Irlanda....sa ramai pe acolo...
    Din ce tot citesc bag seama ca stronicele de fapt sunt mai problematice decat multitronicele 8+1. Desi toti blameaza multitronicele, in sectiunea de A6 cel putin nu prea sunt plangeri. La stronice insa mecatronicul este ca un consumabil....
    Dar...cum spunea un coleg mai sus, cu o mentenanta corespunzatoare, o exploatare corecta...cutia automata nu prea are probleme...
     
    keth, Vasile A6 245PS și dvr apreciază asta.
  16. misazapp 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2018
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a6 c7 4g 2,0 TDI 2015 (CNHA) 190CP
    Multumesc pt raspunsuri
    Am primit raspuns de la reprezentanta care spun dupa diagnoza ca problema sunt 2 senzori de presiune de la mecatronic la cere se verifica mufele dupa se dau jos si se verifica senzorii dupa daca ei sunt problema se schimba si dupa ce se schimba si problema nu sa rezolvat se schimba mecatronicu.
    La 210.000 cand am facut toata distributia cu schimb de ulei si la cutie in care mi au spus ca am o eroare la mecatronic.
     
  17. Danielmicu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2018
    Locație:
    Belgia .
    Masina:
    A6 4G 2014 190PH .
    Salut . Am o problema cu masina mea si sper sa gasesc un raspuns pe forum .
    Problema este" Gearbox malfunction stop the vehicle and select P " aceasta eroare este aleatorie .
    Cand imi apare acest mesaj nu mai porneste . Imi vede selectorul de viteze in pozitia N si nu porneste . Ca sa o pornesc o inchid din cheie si mai incerc pana am noroc . Am incercat si deconectarea bateriei dar nimic . La diagnoaza mi-au dat eroare cod 20779 senzor selector gearbox .
    Masina este un A6 2.0Tdi 140Kw. 190HP cu adblue E6 . 183000km . Merge impecabil si schimba fara probleme . Toate schimburile si reviziile au fost facute chiar mai devreme de intervalul de service ...
     

    Fișiere atașate:

    Ultima editare: 24 Apr 2018
  18. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, CGLD, multitronic
    Cel mai sigutr pentru un diagnostic corect mergi la o reprezentanta sa iti spuna ce are masina, sa iti dea si un pret estimativ. Apoi, daca stii ce are masina dar pretul lor e prea mare poti cauta prin alte parti pe cineva capabil sa iti rezolve. Cert e ca de aici, din spatele unui monitor nu prea te poate ajuta cineva. Din felul in care descrii e posibil sa fie acel senzor si nu cred ca sa coste o avere inlocuirea lui.
    Oricum, ideea acestui forum e ca utilizatorii sa posteze si rezolvare, eventual si costul pentru ca numai asa se acumuleaza informatie comuna.
     
  19. Vasile A6 245PS

    Vasile A6 245PS 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2018
    Locație:
    Dublin
    Masina:
    Audi A6 245PS Automat S-tronic 06/2011
    Merci mult. Va doresc tuturor ca sa nu aveți treabă deloc cu service-urile sau cat mai putina.
     
  20. misazapp 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2018
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a6 c7 4g 2,0 TDI 2015 (CNHA) 190CP
    Revin cu vești . Au fost verificați cei doi senzori și sunt defecți ... inlocuirea lor costa 3500 ron plus ca nu e sigur dacă se remediaza problema... în cazul în care trebuie schimbat mecatronicu 2500€.
     

Distribuie pagina asta