1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Pai in cazul asta, aproape jumatate din mecatronic costa numai senzorii......Aproape ca justifica sa te gandesti daca schimbi direct mecatronicul sau ba, pentru ca, mai devreme sau mai tarziu ii va veni randul sa fie schimbat....
     
  2. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Odată pus un senzor pentru a testa nu se mai poate face retur... Eu as încerca și varianta mai ieftina exista risc dar...
    Pana la urma sunt șanse de reușite, cazuri cu happy end sunt multe
    Spor

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
  3. misazapp 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    audi a6 c7 4g 2,0 TDI 2015 (CNHA) 190CP
    Ca să înțeleg și eu odată cei doi senzori scoși din mecatronic și puși pe tester și dacă sunt buni nu se mai pun înapoi?
     
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    nu my friend @misazapp ... se vor comanda si odata montati ai tai sunt nu poti sa testezi pana nu mergi si mai ales pana nu o pui pe roti
    iar asta inseamna ulei de cv dat jos , pus - facut nivel etc munca multa si bani pe care poti sa ii pierzi si sa ai succes sau nu ...
    La asta ma refeream
     
  5. misazapp 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    audi a6 c7 4g 2,0 TDI 2015 (CNHA) 190CP
    DA am înțeles. Mulțumesc
     
  6. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Nu știu ce aș face in locul tău, sincer.
    Probabil aș schimba mecatronicul și aia e, deși văzusem la un moment dat pe ebay cutii cu 10k km la 3-4k Euro, deci decizii, decizii, decizii......:)
     
  7. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Si totuși poate nu e vinovat mecatronicul si nu trebuie schimbat. Cablajele au fost verificate? Nu e intrerupt pe undeva poate si din aceasta cauza sa iti dea eroare?
     
  8. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Desigur....este posibil si asta, dar la reprezentanta creiz ca sta cineva la discutii sa verifice fire, contacte si alte dracii ? La reprezentanta diagnosticul este pus pe senzori cu rezerva ca poate fi mecatronicul. Solutia: schimbare senzori, evident cu posibilitatea schimbarii inclusiv a mecatronicului. Punct. Take it or leave it...

    Cum am spus......eu daca as fi as schimba mecatronicul, mai ales daca intentionez sa tin masina. Pentru ca mai devreme sau mai tarziu va pica mecatronicul , mai ales daca pana acum nu a fost schimbat niciodata. Eu, cautand masini facelift, ce am in plan, 80% din ce am verificat la service cu seriile de sasiu au avut mecatronicul schimbat in jurul 70-80k km.

    Decizia iti apartine...cumva ai de ales intre 1000, 2500 sau 3500 euro pentru reparatii.... Varianta cea mai riscanta e cea mai ieftina, varianta cea mai sigura e de cost mijlociu, iar cea mai nefericita cifra cea mai mare. Trebuie sa te gandesti bine......poate sa dai cu banul daca iti e mai usor de acceptat....si nu in ultimul rand sa te rogi...
     
  9. misazapp 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    audi a6 c7 4g 2,0 TDI 2015 (CNHA) 190CP
    dentimarius la 70-80k km au schimbat multi mecatronicul !? atunci eu la 212k km ar trebuii 100% schimbat ... trebuia deja asta sa fie al doilea si mecatronicu consumabila
     
    Ultima editare: 25 Apr 2018
  10. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Eu nu am auzit de mecatronic schimbat la 70-80k km REALI. Nici vb la modelele facelift. Hai sa fim seriosi. Or fi ele sensibile fata de ZF, insa intretinute si utilizate corespunzator am inteles ca tin spre 200k km.
     
  11. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    La masina mea, in istoric, apare schimbat mecatronicul la 80k km. Si mai sunt si alti colegi, care au schimbat mecatronicul pana in 100k km.
     
  12. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    Vad ca esti din Arad. Incearca si in Aradul Nou la Mercom.
     
  13. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Cunosc mecatronic schimbat la 35000km...nu exista o regula legata de numarul de km.
     
  14. bogdan_nhc

    bogdan_nhc 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 4g Avant 2.0 TDI 177 Cp Multitronic QuarzGrau , ex car Audi A6 4F 2.0 TDI BLB QuarzGrau
    Va rog frumos daca ma puteti ajuta cu un advice,pana o sa ajung cu masina la service.
    Am primit celebrul mesaj: “gearbox malfunction you can continue driving (limited functionality)”
    Masina se comporta normal,doar ca nu imi mai merge autohold,iar dupa cateva minute de mers dispare mesajul si daca repornesc masina imi revine autohold.

    Pe tester apare: P0717-input/turbine speed sensor “A” circuit no signal

    Tin sa mentionez ca e vorba de un A6 4G 2.0 TDI Multitronic(PCF).
     
  15. Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Q7 4M , 3.0 , 2015
    Daca pui codul tau pe google gasesti urmatoarele :

    What Does P0717 Code Mean?
    OBD-II Code P0717 is defined as a Input/Turbine Speed Sensor Circuit No Signal

    The purpose of the automatic transmission is to match the engine's optimum power and torque characteristics to the driver's desired rate of acceleration and speed by auto-selecting different gear ratios or 'speeds' to power the wheels.
    Code P0717 is triggered when the transmission's Input Speed Sensor isn't providing a signal. This is a critical problem because with out this signal, the Transmission Contorl Module or TCM can't properly shift the vehicle from gear to gear as the vehicle needs to change speed and rates of acceleration.


    P0717 Symptoms
    • Check Engine Light will illuminate
    • Vehicle will not shift properly
    • Decrease in fuel economy
    • In unusual cases, there are no adverse conditions noticed by the driver
    • In some cases, there may be performance problems, such as dying when coming to a stop after driving on the freeway and/or misfire-like symptoms
    Common Problems That Trigger the P0717 Code
    • Defective Input/Turbine Speed Sensor
    • Defective Input/Turbine Speed Sensor Wiring or Connection
    • Defective Shift Solenoids
    • Defective Engine Coolant Temperature Sensor
    • Defective Valve Body
    • Dirty transmission fluid that restricts the hydraulic passages
    Common Misdiagnoses
    • Engine Misfire problem
    • Internal Transmission problem
    • Driveline problem
     
  16. bogdan_nhc

    bogdan_nhc 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 4g Avant 2.0 TDI 177 Cp Multitronic QuarzGrau , ex car Audi A6 4F 2.0 TDI BLB QuarzGrau
    Asta am citit si eu pe google.(gasesti informatii universale,nu ceva concret pe acest model de A6)

    Ma interesa sa stiu daca poate sa fie altceva pe langa acel sensor si ce implica schimbarea acestui sensor
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ai fi facut diagnoza cu un VCDS, rezolvai mai repede problema.

    Eroarea trebuia sa fie de forma :

    17101 - Transmission Input Speed Sensor (G182)
    P0717 - 35-00 - No Signal.


    Deci, o problema la mecatronic sau cablaj.
     
  18. bobby1475 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    audi a6 3.0 tdi quattro 245 cp 4g
    Salutare
    Sunt detinatorul unui Audi A6 3.0 tdi Quattro 204cp automata si am o problema la cutie.
    Va rog daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu un sfat
    Am achizitionat autoturismul in anul 2016 si avea 173.000 km reali si dupa 1000 km mi a cazut cutia (discurile ambreiaj),am schimbat discurile cu unele originale si cu ulei original Audi de cutie,toata operatiunea a fost focuta la service auto specializat in cutii automate 'SOFT TUNING' Bucuresti care este foarte apreciat de majoritatea clientilor.
    Acum sa revin la problema mea,acum 2 saptamani am simtit ceva ciudat cand introduc maneta in treapta R si o las usor se aude ceva ca un carait,in treapta D pana la 10 km masina trepideaza iar la oprire are un sunet ciudat.Am fost la 3 mecanici cu pareri diferite. Primul cei de la Soft Tuning care mi-au si schimbat discurile zic ca este volanta si nu are cum sa fie discurile sa se defecteze sau sa le prajesc in 15.000 km,mentionez ca acum am cu masina 187.000km,masina afost pusa pe tester si nu da nici o eroare pe cutie!!!
    2.Am fost la Midocar Vitan care mi au zis ca ar putea sa fie din MECHATRONIK,sau discurile de ambreiaj
    3.Azi am fost la mecanicul meu la care imi fac revizia la masina,am dat scutul jos si a ascultat-o si dupa parerea lui la simtomele care le are la pornire si oprire ar fi volanta 100% dar deranjant este cand dau cu spatele la viteza mica se aude un sunetul de carait destul de tare,am scos 30 de gr de ulei din cutie si arata ok la culoare si nu mirosea a incins.
    Acum nu stiu ce sa mai cred...e volanta sau discurile pe care le am schimbat acum 15.000km ?!?
    A mai patit cineva ceva asemanator ???
    Multumesc
     
  19. 0218cristian

    0218cristian 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 Facelift 3.0 TDI-Quattro/S-tronic Coupé
    Salut. Arunca un ochi in topicul de cutii de a5. Cand am schimbat volanta am descris amănunțit care au fost simptomele la mine. Poate iti este de ajutor.

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
     
  20. misazapp 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    audi a6 c7 4g 2,0 TDI 2015 (CNHA) 190CP
    Revin cu vesti bune am fost sunat acuma de servis si toata reparatia în proportie de 80% va fii suportata de audi si servis adica piesele de audi si restul de servis imi schimba si uleiul din cutie desi a fost schimbat acuma la 210k km sunt foarte fericit. Cica a contat mult ca am facut distributia si tot ce trebuia schimbat la 210k km la ei.
     

Distribuie pagina asta