1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. bogdan_nhc

    bogdan_nhc 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 4g Avant 2.0 TDI 177 Cp Multitronic QuarzGrau , ex car Audi A6 4F 2.0 TDI BLB QuarzGrau
    Multumesc,audi66...
     
  2. bogdan_nhc

    bogdan_nhc 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 4g Avant 2.0 TDI 177 Cp Multitronic QuarzGrau , ex car Audi A6 4F 2.0 TDI BLB QuarzGrau
    Daca aveti bunavointa poate ma lamuriti cu problema pe care o intampin si de care am precizat cateva posturi mai sus.(eroare p0717-input /turbine speed sensor A-no signal).
    In afara de eroarea in bord si de faptul ca nu imi mai merge autohold(la pornire),masina nu are alte simptome,iar dupa maxim 10 km dispare eroarea si imi merge autohold,pot sa parcurg 200-300 km fara sa imi mai apara eroare.(gearbox malfunction -you may continue driving)

    Am fost la o constatare la Darius Motors Ploiesti si verdictul lor este sa schimb Cutia.(am ramas masca,plus de atat nu au stiut sa imi spuna exact ce problema are,doar sa schimb cutia si atat)
     
  3. MariusBibi

    MariusBibi 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2016
    Locație:
    UK / Craiova
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 177cp 2012 4G
    Salut,am o problema(cred)A6C7 2.0 177 cutie automata 8+1
    Cand incerc sa parchez si mut din D in R se simte o smucitura minora,apoi cand mut din R in D smuceste ceva mai tare
    Precizez ca nu am eroare in bord,nu smuceste cand merg normal sau mai agresiv
    Uleiul a fost schimbat in urma cu aproximativ 20.000km insa nu si filtrul
    Credeti ca este o problema?
    Multumesc si imi cer scuze daca a mai fost pusa intrebarea insa eu nu am vazut!
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Mai mult ca sigur este o problema de cablaj. Trebuie verificata mufa de la cutie sa nu aiba pierderi de ulei sau pini oxidati, si magnetii de la selectorul vitezelor.
     
  5. mihai.gmd 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Oltenita, Calarasi
    Masina:
    A6, 3.0 TDI - 245hp/quattro - 2012
    Referitor la problemele cu GEARBOX OVERHEATING, rezolvarea poate fi foarte simpla. Am intampinat si eu problema si am mers la reprezentanta unde seful de atelier mi-a spus sa verific daca bateria telecomenzii sa nu fie descarcata si ce credeti...am schimbat bateria si a disparut si problema. Poate fi si problema de la mecatronic care este mult mai costisitor...
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Bateria de la telecomanda sigur nu are legatura cu problemele la cutie... este o coincidenta. Mai devreme sau mai tarziu se repeta eroarea. In cel mai rau caz nu iti porneste motorul cand bateria de la telecomanda este descarcata.
     
    0218cristian apreciază asta.
  7. lillejhon

    lillejhon 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Hamburg
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI CGLC 6+1 manuala
    Eu credeam ca asta e o gluma.. ce legatura sa aiba bateria de la cheie cu erorile de la cutie? Maine aud ca si pompa de inalte se remediaza cu un schimb al bateriei.
     
    cris2017 apreciază asta.
  8. rus ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2018
    Locație:
    Viena / Austria
    Masina:
    Audi A 6 Avant 2012 2.0(CGL) 177ps Diesel
    Salutare,
    Am cumparat in Decembrie un Audi A6 C7 din 2012 motor 2.0 cu 177 cp .Cand l-am luat avea un sunet la cutia de viteze (ca o pompa de benzina pusa in functiune asa mai ascutit cam ca o turbina)
    Am fost cu masina la diversi mecanici si la audi si fiecare cu parerea lui unul a spus ca e de la cutie altul ca e ceva electric nu mecanic. Poate mai e cineva pe aici care a avut aceasta problema. Uleiul l-am schimbat acuma 2 luni la reprezentanta nu avea pilitura in el iar sunetul se aude si cand scot masina la liber si cand dau inapoi. Sunetul inceteaza cand masina sta pe loc.

     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand forumul asta nu este o ghicitoare. Mergi la profesionisti nu la agarici in ale mecanicii. Adica un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.
     
  10. rus ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2018
    Locație:
    Viena / Austria
    Masina:
    Audi A 6 Avant 2012 2.0(CGL) 177ps Diesel
    Tin sa precizez ca sunt in Austria si am fost la reprezentanta Audi si mi-au spus ca trebuie sa demonteze cutia ca sa vada problema si crede-ma ca nu cred ca ai vrea sa fii in pielea mea (fara suparare). Multumesc. :)
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand ti-ai cumparat masina nu te-ai gandit ca se strica si trebuie in mod obligatoriu sa suporti niste costuri de reparatie ? Daca nu stim (si iti spun eu ca sunt zeci de cauze) raspunsul la intreabrea ta ce urmeaza sa faci si cum sa procedezi ?

    Si daca gasesti cauza esti tu mecanic si ai sculele speciale de exemplu pentru demonatat cutia ? Pana la urma tot acolo unde ai fost o sa ajungi si va trebui sa suporti costurile. Sau hopa sus pe platforma si trimisa in tara la cineva care stie modelele astea de cutie sa le repare si mai ales sa le faca diagnoza ca sa afle exact cauza.
     
  12. rus ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2018
    Locație:
    Viena / Austria
    Masina:
    Audi A 6 Avant 2012 2.0(CGL) 177ps Diesel
    Nu spun ca nu m-am gandit dar nu m-am gandit ca o sa fie asa de repede probleme. Oricum merci.
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @rus ciprian, pana nu demontezi cutia, nu poti stii care este problema. Dupa sunet se pare ca nu reuseste sa cupleze pa partea de Imput... Cel mai bine apelezi la un centru de reparatii cutii automate. In acest video vezi cam despre ce este vorba ( de pe la minutul 2):

     
    rus ciprian apreciază asta.
  14. rus ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2018
    Locație:
    Viena / Austria
    Masina:
    Audi A 6 Avant 2012 2.0(CGL) 177ps Diesel
    Merci. Am gasit pe cineva care vrea sa ma ajute. :) O sa revin dupa ce o sa aflu despre ce e vorba. :)
     
  15. Anda Arad 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 3000, 2012
    Am un Audi A6 motor 3000 ,la care i s-a schimbat uleiul in cutia de viteze la 130.000 km, la prima ieșire pe autostrada după câteva zile, smucea undeva la 120km/h , nu după mult timp a apărut mesajul Gear box Malfunctions. Am dus mașina înapoi la mecanic, răspunsul lui a fost “Nu știu ce sa ii fac”. Am dus mașina la Porsche Timișoara iar după diagnoza mi-au spus- mechatronicul și ansamblu ambreiaj-25.000 RON. Am luat mașina și am dus-o in Timișoara pe bd.Cetatii la un service specializat in cutii de viteze, mașina gata intr-o singura zi ,garanție 1 an, funcționează perfect.
    Sfatul mecanicului (ultimul mecanic , cel care a și reparat-o), atunci când pleci cu mașina de pe loc sa nu o bruschezi, demarezi in forța, pana treci in următoarea treapta de viteza.
    Va doresc mulți km fără probleme la mașini.
     
  16. cezarika

    cezarika 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C7, 3.0 TDI 204 HP, 2012
    Salut cu respect toți membrii forumului.

    As dori sa împărtășesc cu voi o situație legată de cutia automata de pe un Audi A6 C7 3.0TDI, 204 HP si anume:
    - la plecarea de pe loc in aceasta dimineața, plecare din rampa am observat o intarziere in acceleratie de aproximativ 1,5 secunde spre 2 secunde, in care masina nu reactioneaza direct proportional cu forta aplicata pedalei după care pleacă in trombă. Același lucru am întâmpinat si intr-o intersecție puțin mai târziu unde pur si simplu d abia am reușit sa intru. Nu apare nici o eroare in bord.
    -menționez ca detin mașina de doi ani si nu am întâmpinat niciodată acest lag.
    -mașina are 106.000 km la bord iar ultimul schimb de ulei la cutie a fost efectuat la 44.000km, deci am trecut peste cei 60.000 km recomandați de producător pentru mentenanța.
    -am programat schimbul de ulei la cutie si diagnoza amănunțită pentru 28 Iunie 2018, după care o sa revin cu informații.




    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  17. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Daca sunt uzuri la cutie nu te mai poate salva schimbul de ulei., merita incercat. Dar, putin ciudat ca primul schimb de ulei la cutie s-a facut mai devreme cu 16.000 km decat ar fi trebuit. Asta e un semn de intrebare. Esti absolut sigur ca rulajul masinii este cel real ?
     
  18. cezarika

    cezarika 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C7, 3.0 TDI 204 HP, 2012
    Mașina are toate schimburile de ulei si filtre făcute la Darius motors din Ploiești de la 0 km, însă data fiind aceasta problema la cutie tind sa cred ca si aceasta carte se poate falsifica.
    Am cumpărat mașina la 70.000 de km acum doi ani si am continuat schimburile la aceeași reprezentanta, am întrebat de fiecare data daca km sunt reali si reprezentanții service m-au asigurat de fiecare data ca nu se pune problema de asa ceva.
    Aștept sa vad daca schimbul de ulei va face o diferența sau nu.
    Despre ce costuri vorbim daca într-adevăr cutia este uzata ? [emoji853][emoji17][emoji19][emoji36]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  19. cezarika

    cezarika 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C7, 3.0 TDI 204 HP, 2012
    Am revenit cu concluzia mecanicului in urma investigațiilor. Se pare ca o regenerare a filtrului de particule a rezolvat problema.
     
  20. negoitacatalin

    negoitacatalin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A7 3.0Tdi Quattro
    @rus ciprian ai aflat de unde provenea sunetul acela la cutie ?
     

Distribuie pagina asta