1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Nu este normal. Cat timp cutia nu schimba intre 2 trepte trebuie sa traga constant. Dar se poate sa nu fie neaparat din cutie, poate fi si din injectoare de exemplu. Daca turatia nu e stabilizata undeva e ceva ce nu merge tocmai ok. O diagnoza ai facut ?
     
  2. D@ni3l

    D@ni3l 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7.5 2016 Avant 2.0 Ultra 190 CP
    Turatia dupa 3-4secunde se stabilizeaza/revine la idle, apoi merge cursiv, chiar si fara acceleratie. Nu sunt erori stocate/nimic suspect la diagnoza. Cand spun stabilizeaza ma refer ca imediat dupa plecarea de pe loc, fara acceleratie, scade cu ~max100rpm, ceea ce cred ca este si normal ...
    Ma refer aici strict la cutia S-tronic de pe Ultra care cumva este diferita, in comparatie cu multitronic.

    Cu cine am mers in masina nu a sesizat ceea ce spun eu aici insa poate fiind mai tipicar, observ fiecare aspect :)

    @MarianMaxx descria un comportament si mai "interesant" Cred ca tot la S-tronic facea referire.

     
  3. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Eu cand o trec in D si iau piciorul de pe frana (fara autohold), de cele mai multe ori turatia ramane in 800 si putin rpm. Nici vorba sa scada sub.
    Uneori, in functie de panta cred, mai creste cu ~50rpm pt 1s cat se pune in miscarr, apoi revine la 800+ rpm

    Oricum cutia mi se pare ciudatica fata de ZF de pe X5. Trebuie sa fii tare bland cu ea din 1 in 2 si din 3 in 2, daca vrei sa fortezi putin. La ZF nu ai treaba. Poti sa mergi numai frana-acceleratie cat vrei tu, ca nu da in nas niciodata.
     
    borsy apreciază asta.
  4. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Da, e cam aiurea cutia asta. Dar, aia e. :)
     
  5. D@ni3l

    D@ni3l 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7.5 2016 Avant 2.0 Ultra 190 CP
    @alex2680 asa este, ieri nu am reusit sa mai reproduc situatia, cateodata, dupa eliberarea franei turatia creste putin si masina pleaca lin ... O fi si de la carburant, primii 1000km i-am facut cu combustibilul din DE (nu am sesizat nimic suspect), acum am un plin facut la Mol. Mai studiem :think:
     
  6. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Deci daca la asta te referi, ca iti creste turatia uneori, stai relaxat ca “asa fac toate”. Nu are absolut nimic masina/ cutia
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu va mai stresati sa intelegeti aceasta cutie pentru ca nu reusiti.:)Are un comportament ciudat la plecarea din loc, cum nu se regasete la nici o cutie automata, iar explicatie oficiala nu exista. Trebuie luata usor la plecarea din loc, mai ales cand este rece, iar la plecarea din rampa trebuie folosit auto hold-ul. Am scapat (teoretic) de problema mechatronicii, dar ne-am ales cu aceste minusuri... eu am pus o piatra peste.:)
     
  8. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Cu auto hold on, pleaca impecabil din panta. So, use it!
     
  9. cris2017 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6 ULTRA, 2014, cod CNHA, 190 CP, S-tronic
    Asa face si la mine. Tot cutie Stronic 190 CP. M-am panicat si eu la prima panta, am crezut ca s-a stricat cutia:).
    Iti recomand sa mentii apasata frana mai mult de 3-4 secunde inainte de a porni in rampa si o sa vezi ca nu o sa mai aiba acele "hopuri"...nu ma intreba de ce, eu am aplicat doar ce a recomandat cineva pe forum si am vazut ca ajuta.
    In rest trebuie sa recunosti ca se misca bine cutia Stronic!;)
     
  10. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Se misca bine daca o compari cu CVT/Multitronic sau cutiile clasice de pe alte marci auto. Mergi cu un ZF (de preferat pe Bmw, ca pe Audi tot agata cand o bruschezi) si nu o sa ti se mai para ca se misca bine Stronic.
     
  11. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Probabil ca acest mesaj va fi sters pentru că e comparatie cu alta marcă dar, am mers cu noul CLS400d si la plecarea de pe loc nu smucea, dar la mers mai agresiv se simțea schimbarea treptelor, ceea ce la S-tronic nu am simțit, iar acea mașina era nouă.
     
  12. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Nu puteti face comparatii pentru ca sunt gestionate electronic. Asta inseamna ca in spatele fiecarei cutii sta un program care monitorizeaza permanent anumiti parametri si da solutiile pe care le socoteste el ca ar fi potrivite. Pana si aceeasi cutie pe aceeasi masina reactioneaza diferit in situatii similare, e normal.
     
  13. Antonio Fortebracci 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 3.0 v6 tdi biturbo, 313Hp
    Buna ziua,

    Am un Audi A6 3.0 v6 tdi biturbo din 2013, 245.000km, de ceva timp simt o trepidatie la accelerare.
    Cand sunt in treapta 6, 7, 8, masina este subturata, pe modul drive si o accelerez usor, nu atat de tare cat sa isi dea inferioara, pe parcursul acceleratie simt o trepidatie si un sunet diferit. Ma poate ajuta cineva cu o informatie, nu vreau sa ajung intr un service fara sa cunosc problema si sa inceapa jegmanirea pt ca parerile sunt impartite, unii spun ca trebuie schimbat uleiul in cutie, altii spun ca convertirzorul ar putea fii... nu stiu cum sa procedez, la audi cand am facut ultima revizie, mi s a spus ca masina din punct de vedere mecanic si electric ce pot verifica ei, este ok, si ca sfatul lor este sa nu umblu la cutie.
    Mai are cineva problema asta?
     
  14. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    In 245k km nu s-a facut nici un schimb de ulei in cutie sa intelegem? Banui ca esti constient ca nu exista ulei lifetime nu?
     
    Antonio Fortebracci apreciază asta.
  15. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    La mers agresiv e ok sa simti schimbarea treptelor, mai ales daca este vorba de motor cu multi cp. Insa eu cand zic ca “agata” Stronicul sau chiar tiptronicul de pe Audi, ma refer la ce simti cand accelerezi brusc, apoi franezi si tot asa. Ambele cutii parca ezita (putin mai mult Stronicul). Lucrul asta nu il simti absolut deloc pe ZF Bmw. Poti sa o tii intr-una numai in accelerare si frana. Masina se comporta exemplar. Posesorii pot confirma.

    Una peste alta, tine si de obisnuinta.
     
    Antonio Fortebracci apreciază asta.
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ca sa nu sterg mesajele terminati cu alte comparatii ce privesc cutii automate de pe alte marci auto. Aici, pe acest forum, discutam doar despre marca Audi si sunt interzise comparatiile = versus cu alte marci auto pe acest forum. Multumesc pentru intelegere.
     
  17. Antonio Fortebracci 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 3.0 v6 tdi biturbo, 313Hp
    Mentionez ca nu am niciun fel de problema atunci cand merg turat, pe modul sport, sau la schimbarea celorlalte trepte, nu se ingatuie, nu da suturi nu se intampla absolut nimic, schimba perfect.
    Singura problema, de exemplul, sunt pe Drive, am 100 km/h, turatie foarte mica, 1000 si ceva, daca accelerez finut, foarte usor, in momentul cand se accelereaza trepideaza putin masina, nu se ineaca, nu da sut, doar trepideaza si scoate un sunet ciudat, cum ar fi la cutia manuala cand intrii intr o intersectie si esti intr-o treapta prea mare si masina fiind subturata, trepideaza putin. Daca accelerez mai agresiv, isi da o treapta sau 2 inferioare si nu se mai intampla nimic.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Te-a intrebat un coleg mai sus daca in cei 250.000 km s-a efectuat vreun schimb de ulei sau daca detii vreun istoric al masinii.
    Daca nu s-a efectuat nici un schimb in ultimii 60-80.000 km (sau niciodata), de ce nu incepi cu asta ?
     
  19. Antonio Fortebracci 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 3.0 v6 tdi biturbo, 313Hp
    Cand am fost la Audi, mi-au spus ce s-a schimbat in ultima revizie din februarie si nu era nimic precizat de cutie, si tot ei mi au spus ca masina nu cere la acea revizie de 240.000 km schimbarea uleiului.
    Eu nu am avut cum sa vad si sa stiu toate reviziile din istoric si toate intrarile.
     
  20. Crasnaru 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi a4 2.0 ALT 2005
    Buna seara,
    Detin un Audi a6 C7 2013 177cp Automat 8+1, masina este service-ata la timp. De ceva timp am o problema: se accelereaza cu lag, cand o pornesc dimineata si plec cu ea simt ceva in pedala de acceleratie (adica agata de 2 ori si gata). Cand o accelerez brusc urca pana la 1.700 turatii si ramane acolo, se duce mai sus si schimba doar daca apas pedala de acceleratie mai tare. Iar prin oras imi da senzatia ca e subturata si ca trepideaza si nu se accelereaza cum trebuie. Orice sfat e binevenit. Va multumesc mult
     

Distribuie pagina asta