1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Ai cutie multitronic. CVT-ul e o cutie un pic altfel. Iti permite cresterea vitezei pastrand constanta turatia motorului. De aici poate ai senzatia ca nu se accelereaza. E normal sa faca asa. Pe modul sport are 8 rapoarte presetate si da viteza se creste prin cresterea turatiei motorului. Senzatia data de D si cea data de S sunt complet diferite.
     
  2. Crasnaru 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi a4 2.0 ALT 2005
    Apas pedala de acceleratie si dupa cateva momente se accelereaza, pana acum nu a facut asa. Are o intarziere la accelerare
     
  3. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    O diagnoza banui ca nu ai facut. Poate fi alta cauza decat cutia de viteze.
     
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Da pt ca Audi vând mașini sau cutii de viteze complete nu piese de schimb...
    La cutia ta se recomanda schimb de ulei cu filtru la 150.000 km conform ZF
    Dar sunt sigur ca nu a făcut nimeni niciun schimb in ea și de aici și problemele, în istoric nu are ce sa apară

    Poate fi convertizor ul, pot fi multe ideea e sa constate un atelier specializat în cutii simptomul ce îl reclami și sa pornească ulterior pe o anume trasa. Poate e ceva normal poate nu ai nicio problema și doar e ceva placebo

    Eu am cutia ta eu am făcut schimb imediat după achiziție, eu merg cu soft și nu am nicio problema
    Dar mentenanței ii acord atenție sporita

    Încearcă un schimd de ulei și filtru insa nu la reprezentanta pt ca ei iti vor spune ce ți-au spus deja, nu se face, se face pe răspunderea ta sau alte Bla Bla uri
    Ai suficiente pagini aici cu discuții sa poți trage singur o concluzie

    Folosește piese originale este sfatul meu pentru tine

    Spor și succes
    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
    gicu apreciază asta.
  5. Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Q7 4M , 3.0 , 2015
    Referitor la cvt 8+1 vs stronic de pe 2.0 va zic sincer ca cvt merge și schimba fara probleme în panta fara autohold activat la plecare din panta. Sigurul lucru care eu personal l-am observat la cvt este ca atunci când pornesc mașina dacă accelerez mediu îmi da câteva șocuri și am 3 opțiuni, ori o las 10 -15 secunde în drive cu piciorul pe frână și apoi accelerez, ori o las sa plece sigura(cred ca accelerația este presetata undeva la 15%), ori ii dau talpa direct dacă ma grăbesc, scârțâie roțile și nu îmi mai da nici un soc. Am mers cu s-tronic pe 2.0 si comparat cu cvt parca este mult mai lenta la comenzi, am observat la s-tronic un delay la schimbare treapta inferioara și de 2 secunde (poate exagerez) dar cvt-ul chiar schimba imediat. Adică dacă eu sunt la 50 - 60,km/h și merg constant imediat ce am apăsat accelerația tare îmi vor scârțâii roțile și zboară instant. Oricum fiecare cutie are un comportament al ei pe care fie îl accepți fie nu. A mea are 200k km și cred ca ma mai duce încă 200 dacă o exploatez corespunzător.
     
    Ultima editare: 15 Aug 2018
    flavius89 și dvr apreciază asta.
  6. bullet513 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A6 ,3.0 TDI 245h , 2011
    Buna , mi-am achizitionat un c7 3.0 245hp , s-tronic , si as vrea sa stiu cum pot rezolva , maneta de la schimbtor parca se misca putin greu , necesita putina "forta" masina schimba perfect nu am treaba doar pare ca merge greu mutatul schimbatorului , exista ceva lubrifiant care se aplica prin zona schimbatorului sau ? Ma scuzati daca nu ma exprim corect , dar e primul meu audi , si prima mea masina cu cutie automata si nu ma prea pricep . Multumesc
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune o filmare. Sunt mari sanse ca tie sa ti se para ceva in neregula si defapt sa fie absolut normal, nefiind obisnuit cu schimbatorul automat.
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Maneta de la schimbator merge greu doar daca masina a fost oprita in panta si nu a fost trasa inainte frana de mana... altfel trebuie sa mearga foarte usor.
     
  9. bullet513 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    A6 ,3.0 TDI 245h , 2011
    Sa nu intelegeti gresit , nu agata sau nu simpt sa frece ceva , doar mi se pare ca merge greu , am un prieten are un a8 din 2008 dar merge mult mai usor
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu mai compara cu alte masini indiferent de care sunt. Poate asa merge la tine si tie ti se pare. Asta nu este o problema de scris acum pe forum. Daca ramai cu maneta blocata atunci scrii pe forum de fapt citesti cum o deblochezi pentru ca este scris pe forum cum faci asta.
     
  11. Catalin92

    Catalin92 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2016
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI
    Va salut!Vin si eu cu o problema,am fost la service pentru schimb ulei s tronic 7+1,uleiul prezentand o spuma alba si foarte ciudat la culoare(tulbure).Mecanicul spune ca are antigel in el,cu toate ca nivelul in vasul de antigel este normal nu a scazut si nici nu prrzinta urme de ulei,a mai intampinat cineva problema asta?Mentionez ca in cutia de viteze uleiul avea nivelul corect.Multumesc
     
  12. Dumitru Ionut Madalin

    Dumitru Ionut Madalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 2013-3.0tdi cdu
    Salutare, dupa un schimb de ulei si filtru pentru eroare gearbox overheating, eroarea persista, m am programat la schimbat kit de mechatronic, a mers cam 20 km apoi iar, erori atașate!! Nu stiu ce sa ii mai fac, maine ma duc iar ca sa le schimbe ca doar au garantie, explicația lor a fost trebuiesc schimbate ambreiajele, iar ce erori am eu nu are nici o legatura cu ce am citit eu pe net, ambele erori spun ca sunt din cablaje, nicidecum ambreiajele, nu patineaza, temperatura uleiului oscilează cand am eroarea gearbox overheating intre 94-104 cel mai mult!
    Dupa ce mi a aparut gearbox malfunction, numai era limitată puterea masinii, si mergea perfect doar cu eroarea in bord, verificând in mers temperatura uleiului la cutie era 88-90 max...chiar nu stiu ce sa ii mai fac.
    S a lovit cineva de asa ceva??
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Catalin92, la tine problema poate fi de la radiatorul de racire pentru cutie... este fisurat si amesteca antigelul cu uleiul. Incepe verificarile de acolo.

    @Dumitru Ionut Madalin, eroarea ta este de la senzorul de temperatura. Daca spui ca ambreiajele nu fac probleme, atunci este problema de cablaj sau senzor. Mufa de la cutie este perfect curata, fara pierderi sau pini oxidati?
     
    Dumitru Ionut Madalin apreciază asta.
  14. Dumitru Ionut Madalin

    Dumitru Ionut Madalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 2013-3.0tdi cdu
    Da, mufele erau perfect curate, ca noi, m am uitat special la ele eu, si am asistat si cand mi au schimbat cablajele la mechatronic...
    Doar sa fie defect de fabrica le am precizat chestia asta, ei au raspuns ca nu e posibil dar ca sa fim siguri maine vom pune alt cablaj..
     
  15. Catalin92

    Catalin92 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2016
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI
    #MarianMaxx multumesc de informatie,mie mi se pare ciudat ca nici uleiul din cutie nu avea nivelul modificat si nici lichidul de racire din vas,totusi o sa schimb acel radiator si din nou sa schimb uleiul...mecanicul recomanda sa dea cutia jos si sa imi schimbe ambreiaje si kit reparatie mecatronic preventiv(cutia nu a dat nici un semn)
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Eu nu as umbla la cutie daca nu prezinta probleme. Pentru a face putina spuma uleiul, este nevoie doar de cativa ml de antigel. Uleiul, neaparat sa fie OEM cand il schimbi, nu alta marca!
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Probabil pentru unii nu este o noutate, dar la modelul ultra (tractiune fata), cutia, la plecarea din rampa uneori se face cu o smucitura. Chiar daca auto-hold este activ, cand pornesti masina si eliberezi manual frana de mana, el nu este activ imediat... asadar, cu centura pusa la accelerare usor, frana se decupleaza singura chiar daca este cu rosu. In concluzie, cu centura pusa, frana de mana se decupleaza singura la o usoara accelerare precum auto hold-ul... deci cutia nu va mai smucii.

    PS: poate stiati asta deja, dar eu am descoperit doar de curand. Cutia nu este asa pacatoasa, doar ca trebuie sa invatam cum sa o folosim. :)
     
    lucaflo26 și borsy apreciază asta.
  18. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Se poate coda ca frana de mana sa se decupleze la accelerare usoara si fara centura pusa. Eu personal, ma urc in masina, pornesc motorul, apas usor scurt acceleratia, suficient cat sa deblocheze frana de man, apoi o las sa plece de pe loc din cuplu, si abia apoi o accelerez treptat. Nu smunceste absolut deloc. Nu cutiile au probleme ci doar cei care le conduc si le intretin.... :) Bucurati-va fiecare de masina lui, C7 este o masina frumoasa si chiar reusita.
     
  19. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Păi centura aia e pusă cu un anumit motiv!
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  20. muzicaeugen

    muzicaeugen 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2018
    Locație:
    Savinesti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI 245
    Salutare !! sunt nou pe grup si am o intrebare ... vreau sa mi iau un A6 C7 3.0 TDI 245 CP dar voiam sa va intreb ce cutii are la automata eu am vazut in anunt ca omul scrie ca are multitronic si din ce am vazut pe net nu stiu sa fi pus astia de la audi multitronic pe motorul de 245 cai ... doar aia cu dublu ambreiaj
     

Distribuie pagina asta