1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca are 245 CP este S-tronic, cu dublu ambreiaj.
     
  2. muzicaeugen

    muzicaeugen 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2018
    Locație:
    Savinesti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI 245
    Multumesc.
     
    BUTUNOI ROBERT apreciază asta.
  3. caiac

    caiac 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A7 272CP, 3L Quattro, Cod Motor CRTD, 2015
    Salut! Sunt posesorul unui Audi A7 3.0 272CP. Am fost ieri sa ii fac revizia. Persoana respectiva care se ocupa de masina in loc sa scoata uleiul de la motor a scos uleiul de la cutia de viteze. Cei de la service au zis ca vor suporta ei costul la manopera plus uleiul de la cutia de viteze + uleiul de la motor. Am decis sa schimb si filtrele de la cutia de viteze ( 1 filtru este in exterior si celalalt filtru se afla in baia de ulei - am citit posts pe acest forum dar nu am vazut informatii despre acest filtru). Am schimbat si garnitura de la baia de ulei. Au intrat 6 L de ulei la cutia de viteze. Am pus masina pe tester, am facut diverse teste ca sa treaca din treapta in treapta si totul pare ok.

    Voiam sa va intreb urmatoarele:

    1. Cati litri de ulei trebuie sa intre, e corect 6 L?
    2. A schimbat cineva filtru din baia de ulei?
    3. Cata garantie se da de obicei la o astfel de lucrare?
    4. Ce ar trebui sa verific dupa schimbul de ulei la cutie?


    Multumesc anticipat!
     
  4. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    muzicaeugen daca citeai topicul in intregi,e aflai singur raspunsul.
    -2 litrri si 3 litri varianta de 204 cai, cu tractiune pe fata vin cu multitronic
    -tot ce este guattro este stronic, exceptie motorizarea bitdi care vine cu tiptronic


    caiac vezi ca revizia la cutia de viteze presupune o anumita procedura, nivelul la ulei se face cu niste furtune cu o forma mai speciala, in anumite conditii de temperatura a cutiei. Daca nu e service Audi e posibil mai mult rau decat bine sa iti faca acest schimb de ulei la cutie. Dar, din moment ce au scos uleiul din cutie in loc de cel din motor, eu personal am mari dubii asupra lor.
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @caiac, nu esti primul care pateste asta din pacate. Sa iti raspund la intrebarile tale:
    1. Daca demontezi baia sa inlocuiesti si filtrul, atunci intra 8 litri.
    2. Filtrul intern se inlocuieste la 120.000 km (la un schimb da si unul nu).
    3. Garantie de obicei nu da nimeni, doar pe piese sau manopera.
    4. Nivelul.
     
    Florinel Poloboc apreciază asta.
  6. caiac

    caiac 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A7 272CP, 3L Quattro, Cod Motor CRTD, 2015
    Multumesc frumos de raspunsuri.

    Marian ai cumva vreo documentatie de la AUDI legat de faptul ca intra 8 litri ? Ei au verificat in softul lor si au zis ca le da ca 6 L trebuie schimbati.

    Schimbul de ulei a fost facut cu o masina speciala cu diverse furtune, unul care scoate uleiul si altul care baga. A fost pus treptat uleiul si temperatura a fost monitorizata.

    Faza penibila a fost, ca i-am rugat sa imi spuna nivelul la ulei si au zis ca ei nu au cum sa afle. Citind forumul am gasit pdf uri care iti arata f clar cum se masoara nivelul....


    Multumesc
     
  7. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Exact ce iti spuneam. Nivelul la ulei se face cu un soi de capat de furtun, cumva personalizat Audi, care se monteaza pe orificiul de golire/umplere si care are o prelungire in sus in cutie, prelungire care face de fapt nivelul de ulei, prin scurgerea surplusului de ulei pana la nivelul prelungirii respective. E banala operatiunea, nivelul practic se face singur, cat timp ai acel stut de plastic. Daca nu folosesti acel stut de plastic ai toate sansele sa pui prea putin ulei in cutie, iar de aici e doar o chestiune de timp pana incep problemele la cutie.
    In acelasi timp nivelul uleiului in cutie se face cand cutia este la o temperatura parca de 32 grade, acest nivel fiind cumva calculat tinandu-se cont de dilatarea lui la aceasta temperatura. La o temperatura mai joasa, e clar ca uleiul fa vi mai putin dilatat, ceea ce in exploatare ar rezulta un usor surplus de ulei. Mai grav este cand nivelul se face la o temperatura mai mare, si uleiul este dilatat peste limita luata in calcul, ceea ce ar rezulta in teorie la un nivel usor scazut.
    Acum nu prea ai ce sa faci. Lasa-i sa faca cum cred ei, iar cand scoti masina de la ei imediat o duci la Audi si faci schimbul de ulei la cutie. O sa te coste spre 2000 lei distractia, dar macar ai nivelul facut corect. Acum, ma gandesc ca cei cei 2000 lei necesari nu sunt o problema, tinand cont de faptul ca te dai cu o masina de 30k euro second...
     
  8. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    3.0 272cp nu vine cumva cu S tronicul cu un singur filtru plasat in interiorul cutiei?
     
  9. Geo2015 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2018
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi a6 2015 CNHA
    Salutare
    Totuși cred ca nu era un service Audi unde ți.au scos uleiul din motor în loc de cutie @caiac
    Ce ziceți trebuie mers la service în Germania pentru schimb ulei de cutie automata?
    Va întreb foarte serios după cele citite astăzi.
    Eu am întrebat la o reprezentanta dacă au codul de ulei pt cutia qlx și au spus ca nu au pe stoc ca durează 4 saptamani
    Așadar poate sa.mi recomande cineva unde sa merg sa schimb uleiul la o cutie s. tronic qlx 2.0 190hp ?
    Multumesc
     
  10. Kneho998 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    Carei
    Masina:
    AUDI A6 Avant, 2.0 TDI 190 CP, 2014
    Eu am facut schimbul de ulei la cutie loco, la un service local. Baietii s-au documentat inainte, ulei original de la Audi, filtru nu are, circa 3,7 litri intra. Schimb facut in februarie, nici o schimbare in comportamentul cutiei dupa 10m km. Motor 2.0 ultra 190hp, tractiune fata.

    Tapatalkkal küldve az én SM-T825 eszközömről
     
  11. Geo2015 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2018
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi a6 2015 CNHA
    Unde loco?
    Poți sa.mi recomanzi? Tel sau persoana de contact?
    Multumesc
     
  12. caiac

    caiac 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A7 272CP, 3L Quattro, Cod Motor CRTD, 2015
    Salut.

    Sunt doua filtre: unul in exterior, in partea stanga a cutiei si un alt filtru care e in interiorul la baie de ulei, cod audi: OB5325429E.

    Am fost din nou, am verificat nivelul la ulei si momentan e ok. Din pacate nimeni nu recomanda reprezentanta Audi din Iasi, asa ca va fi nevoie sa ma duc la Suceava/ Bacau.
     
  13. budy

    budy 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2012
    Locație:
    Sinaia si Bucuresti
    Masina:
    Q 7 3.0 tdi 2011
    Buna ziua,
    După ce am schimbat uleiul din cutie la TESS BRAȘOV, ma confrunt cu o problema: in viteza a 2-a sub 1000 ture vibrează cand accelereze și mai vibrează la 1100 ture in rest nimic adica șocuri etc.
    A6 C7 2012 3.0 TDI 204 cp Quattro
    Va multumesc pentru orișice sfat.
     
  14. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    Fa o recalibrare a ambreiajelor cu vcds-ul. Aceeasi problema s-a rezolvat prin recalibrarea facuta de mine masinii unui prieten, tot un C7 2012 de 245cp. Are mai bine de 6 luni de cand am facut-o si problema nu a reaparut.
     
  15. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Hint.
    Din ce am observat, această cutie merge cel mai fin pe AUTO, cel puțin la utilizarea zilnică în oraș. Pe efficiency cam dă în nas (nu găsesc altă expresie) la viteze mici în primele 2 trepte. Cel puțin asta am observat la mine.
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ai observat bine!:)
     
  17. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
  18. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Datul ăla în nas, nu e de la ambreiaje? Mie imi dă in nas doar la rece, din treapta 1 in 2, dar zic ca e ori din cauza ambreiajelor ori din cauza ca e rece si na, e normal sa nu mearga perfect.
     
  19. budy

    budy 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2012
    Locație:
    Sinaia si Bucuresti
    Masina:
    Q 7 3.0 tdi 2011
    MITIY nu vibra a inceput dupa ce am schimbat uleiul in cutie .Vibreaza cand este in treapta 2 cand este la 800 900 rotati si la 1100 .Nu da socuri deloc cand schimba.
    Ma duc maine la TESS BRASOV sa se uite.
     
  20. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Senzatia de dat in nas am intalnit-o la absolut toate cutiile automate pe care am avut ocazia sa le conduc vreodata. Si, da, senzatia este mai accentuata cand motorul este rece, si mi se pare logic sa fie asa.
     

Distribuie pagina asta