1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Nu știu, poate o fi ceva uzură și la ambreiaje, doar că se modifică comportamentul la 180° intre auto/efficiency, indiferent de temperatură, cel puțin așa e la mine.
     
    Mitiy apreciază asta.
  2. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    borsy

    Intre AUTO si CONFORT ai sesizat aceleasi diferente ?
     
  3. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Nu îți pot spune exact pentru că nu stau cu ea pe confort, e prea moale direcția. De obicei in afară o țin pe dinamic, în oraș auto sau efficiency.
    In zilele următoare o pun și pe confort să văd dacă e vreo diferență.
     
  4. Catalin92

    Catalin92 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2016
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI
    Salutare! Ma lovesc de o problema cu vestita cutie S-tronic,dupa un drum de 150 de km si ceva prin oras,opresc pentru 30 minute plec fara probleme 2 km,o las 5 minure pornita la relanti si la plecare cupland Reverse mi-a aparut in bord "gearbox malfunction,no reverse gear".La o scanare cu vcds am aceasta eroare...s-a mai lovit cineva de problema asta?mentionez ca uleiul a fost schimbat in urma cu 1000 km
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa scanarea cu o interfata originala.

    Eroarea trebuia sa fie de genul Shift Fork Position Sensor 1/2 sau Shift Fork A/B Position Circuit.

    Tie de fapt iti afiseaza eroarea 17573 , care este de fapt :
    17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Rich
     
  6. Catalin92

    Catalin92 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2016
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI
    Voi merge pentru o scanare cu interfata originala.
     
  7. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    @Catalin92 - s-ar putea, sper sa nu, sau poate da ca e mai ieftin, la tine problema sa fie cauzata de cablajul mecatronicului. Stii daca a fost schimbat pana acum?
     
    rotitza apreciază asta.
  8. Catalin92

    Catalin92 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2016
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI
    Nu stiu nimic, masina am achizitionat-o acum 2 luni de zile. Am facut schimbul de ulei cu cele 2 filtre.
    Dimineata am pornit, nici o eroare totul functioneaza normal. E a doua oara cand face asa la fel si prima oara dupa 1 noapte lasata totul a revenit la normal dimineata.
     
  9. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    probabil vei mai pati asta pana cand se duce complet cablajul si vei ramane cu ea blocata. A fost o eroare de design sau mai bine zis un efect neprevazut al aditivilor din uleiul din cutie asupra circuitelor printate de pe cablaj, aditivii ataca circuitele in timp si de acolo problemele.
     
  10. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Mergi la un service calumea cât mai repede, altfel intr-o dimineață nu iti va mai porni deloc si o duci pe platformă.
     
  11. Catalin92

    Catalin92 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2016
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TDI
    Imi puteti recomanda pe cineva care poate inlocui acel cablaj si la ce costuri sa ma astept?
     
  12. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    E de preferat reprezentanța pentru astfel de intervenții.
     
  13. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Salut.
    După vreo 200km prin oraș e același comportament și pe Confort ca pe Auto.
     
  14. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Am schimbat azi uleiul de cutie la 56.000 km la Midocar Vitan. Ft profi baietii. Facut ca la carte, scos uleiul la temperatura optima, facut nivel la final cu cheia aceea speciala.

    Intrebare: dupa schimb, si-a tot facut diverse setari pe VCDS. Cumva s-a si resetat cutia? Parca schimba acum o idee mai sus in ture pe confort, adica undeva la 1800-1900. E placebo?
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Da, nu are legatura cu schimbul de ulei.

    Completare la ce a spus @borsy despre diferenta intre Auto si Confort: se comporta la fel in oras, cu diferenta ca pe Confort, la virajele stranse, uneori (foarte rar... intre treapta 2 si 3) ezita schimbul treptelor. Ma refer la sensuri giratorii mici sau stradute la 90°.
     
  16. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
    Salut. La intorcerea din Romania in urma cu o luna, cutia schimba treptele mai tarziu,are o mica intarziere la acceleratie si senzatia de dat in nas(pierde un pic de putere exact cand schimba).Am intrebat la reprezentanta VAG daca se poate face o adaptare ceva, raspunsul a fost Nu. Am facut acea resetare a cutiei dar fara rezultate.Vreau sa ma duc la atii dar sa stiu ca se poate face aceasta recalibrare ca update din manualul de intretinere ,reparatie al masinii .Multumesc
     
    Mexx20_ro apreciază asta.
  17. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Si eu am fix aceeasi problema ca si colegul @NEAMTZU , respectiv la accelerare are o mica intarziere. Cum se pot recalibra ambreiajele cu vcds si daca aceasta recalibrare ar fi solutia la problema noastra?
     
    Mexx20_ro apreciază asta.
  18. budy

    budy 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2012
    Locație:
    Sinaia si Bucuresti
    Masina:
    Q 7 3.0 tdi 2011
    Am fost la TESS Brasov cu un A6 C7 an 2012 3.0-204 cp quattro. Mi-au rescris softul cutiei si facea la fel. Cand am schimbat uleiul mi-au spus ca era foarte ars asta in iunie 2018 la 250.000 km si e clar ambreiajele au uzuri, mi-au spus ca costul (schimbat kit ambreiaj mecatronic si manopera
    )pe la 10.000 lei. Am vorbit cu Cata ADC, m-a sfatuit sa mai merg cu masina, am vorbit cu Mihai Cristian la fel mi-a spus sa mai merg cu masina. Nu eram sigur ca cei de la TESS mi-au facut calibrarea abreiajelor. Am vorbit cu MIK 15 si i-am spus ca vin pana la Sibiu si daca ai timp te rog sa-mi faci calibrarea si eu am VCS dar am inteles ca trebuie original.
    NIMENI NU FACE CALIBRAREA pentru CA DACA SE INTAMPLA CEVA DAM VINA PE EI. Eu am zis ca vreau sa fac si daca se strica se strica pe RASPUNDEREA MEA.
    Am facut calibrarea la Mihai Sibiu de pe data de 19. Acum o saptamana am plecat joi 20 la Istanbul ajuns la coada facea foarte rau in treapta 2, vibra cand era subturata si mai facea la 1.500 dar dupa, in viteza 4 6 R pana in 2000 ture la intrare in Istanbul in coada bara la bara 10 km am mers pe manual ca vibra rau, schimba repede in viteza 2.
    Am mers cu viteza 1 pana in 3000 ture, clar m-am interesat de ambreiaje pentru ca le banuiam defecte. M-a sunat si Mihai sa ma intrebe daca e vreo imbunatatire, i-am spus frate e praf ambreiajul care schimba 2, 4, 6, R numai acolo si vibra sub 1500 ture, Asta e, vin acasa duminica la fel deci am facut cam 2000 km. De luni a mers sotia cu masina sa duca fetita la gradinita eu am mers cu cealalata masina.
    Dimineata ii povesteam la un client ca trebuie sa schimb ambreiajele la masina (el are un Passat DSG), dar sotia mi-a spus ca masina nu mai vibreaza . Eu: lasa draga ca nu-ti dai seama.
    Am mers cu masina si nu mai vibreaza, schimbe repede in viteza 1 si nu mai vibreaza decat insesizabil viteza 2 atat cand pleaca de la 800 ture. Am mers azi Sinaia Brasov Bucuresti cu aglomeratie in Bucuresti si nu mai vibreaza. MA DEPASESTE SUBIECTU. dar sper sa o tina tot asa.
    Le multumesc si le doresc sanatate si noroc celor care m-au ajutat, oameni de nota 1000
     
    Ultima editare: 27 Sep 2018
    NEAMTZU, boditza și Mitiy apreciază asta.
  19. Znstefan

    Znstefan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C7 , 3.0 tdi , 2012 quattro s-tronic
    Deci pentru cei care au avut probleme la cutie si au rezolvat problema , v-a mai aparut vreo problema dupa ?
     
  20. yulian28 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2016
    Locație:
    Scornicesti
    Masina:
    Audi a6
    Salut , dețin de câteva zile un A6 c7 2012 3.0 TDI 204 cp fără quattro , cutie cvt.
    Problema ar fi următoarea : la plecarea de pe loc , dacă plec normal mașina smucește foarte tare (da “suturi”) și apoi pleacă de pe loc, dacă plec foarte încet nu se întâmpla nimic , mentionez ca mașina trage și schimba foarte bine.
    Am și aceasta eroare stocată pe cutie!
    A mai pățit cineva ?
     

Distribuie pagina asta