1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Grenada 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2018
    Locație:
    Bv
    Masina:
    Audi A6 c7
    Va țin la curent. Ma interesa dacă știm și întâlnit genul asta de problema - cu siguranța asta de la cutie
     
  2. dan dumitru 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 2000 tdi 2005
    Am cumparat si eu de curând un audi A6 C7 an 2015 2.0 tdi 190 cai ultra.
    Vreau sa schimb uleiul la cutie (S-tronic 7 trepte) si la carte zice ca am nevoie de 6 litri. A mai schimbat cineva pentru ca la cutie sunt mai multe busoane parca ar fi 2 cutii. Trebuie schimbat in ambele părți? si daca a schimbat cineva cum se schimba ? Am tot citit pe aici si nu am gasit decat ce probleme au avut dar nimic de schimb. Multumesc
     
    Ultima editare: 24 Oct 2018
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @dan dumitru la cat costa schimbul de ulei la reprezentanta te sfatuiesc sa mergi acolo. Daca tot vrei sa faci o nefacuta trebuie sa sti ca sunt doua uleiuri la cutia asta. Unul este pentru partea mecanica si altul pentru cea hidraulica. Pe tine te intereseaza cel hidraulic, care este 3.8 litri. Este scris in acest topic.

    La cutia asta ai un uliei de transmisie MTF (3.8 litri fara interval de schimb) pentru partea mecanica... si ulei pentru cutia automata ATF (circa 4 litri cu interval de schimb la 60.000 km).
     
    Ultima editare: 24 Oct 2018
  4. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
    Pentru ca este recomandat ca schimbul uleiului la cutie sa se faca in reprezentanta sau cel putin de mecanici care stiu f bine procedura
     
  5. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Am stat in service langa masina pt schimb ulei S tronic 2016. Nu e deloc simpla treaba, mai ales ca trebuie facut nivelul la final, cu o cheie speciala.
    Daca vrei sa economisesti 3-400 ron, ca mai mult nu cred, mergi la colt de strada. Riscul sa o farami e aproape garantat. Si uite asa zice lumea ca Audi sunt proaste, ca se strica S tronicul.

    Mai spunea un coleg cu A7 parca, a mers la colt de strada sa schimbe uleiul la motor si din greseala i-au scos uleiul de la cutie
     
  6. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Dacă știi ce faci,adică să scoți uleiul pe unde trebuie, să-l introduci pe unde trebuie și operațiunea sa o faci la temperatura care trebuie cu aducere la nivel de 2 ori , atunci ii super simpla treaba.
    Dacă nu te pricepi și vrei să încerci, nu incerca ca n-ai de ce
     
  7. Znstefan

    Znstefan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C7 , 3.0 tdi , 2012 quattro s-tronic
    Pentru cei care vor sa faca schimb de ulei si filtre la cutia automata. Gasiti o reprezentanta sau un service cu profil specializat pe cutii automate si cu experienta pe Audi. O sa aveti mai multe probleme daca faceti la un service oarecare deoarece acei mecanici nu sunt instruiti cu proceduri bine stabilite si cu scule profesioniste. Aici nu e vorba de un simplu schimb ca la motor, vorbesc din proprie experienta.
     
  8. scoTTy

    scoTTy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2016, 1.4 tfsi
    Buna seara,
    S-a mai lovit cineva de eroarea asta ? Sa-mi fac griji si sa incep sa pun bănuți deoparte ? Multumesc anticipat!

    20181025_190848.jpg
     
  9. madalinb

    madalinb 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 2012
    Salutare,
    Recent am achizitionat un A6 C7 2012, cutie stronic 7+1 0B5 si am cateva nelamuriri.
    1) Dimineata cand uleiul este rece, o scot din P (seara o parchez, actionez frana de mana si apoi o pun in P) si o duc in R sau D(cu preponderenta se simte mai mult in D), tinde sa smuceasca, sa plece de pe loc, in momentul in care maneta a ajuns in D sau R. Uneori, in cazul in care frana de mana este actionata, smuceste atat de tare incat moare motorul. Daca eliberez frana de mana pana sa mut din P in D, cu piciorul pe frana, pot schimba din P in D fara sa il opresc, dar cu mentiunea ca eliberez putin frana in acest timp.
    Mentionez ca imediat dupa ce merg 2-3 km, lucrurile se imbunatatesc, pana cand se ridica temperatura la ulei in cutie. Schimbarile de viteze pana se incalzeste uleiul(gen 1-2-3-4) se fac cu mici socuri.
    Cand uleiul in cutie este cald, totul este ok. Ambreiajele, uleiul, filtrele, sunt inlocuite.

    2) Pentru socurile ce apar din 3 in 2 si 2 in 3, exista solutie viabila? Inteleg ca este o problema cunoscuta

    Am incercat sa efectuez resetarile si adaptarile cutiei cu VCDS-ul, dar nu observ imbunatatiri(Procedurile prezentate de ross tech).
     
  10. Kneho998 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    Carei
    Masina:
    AUDI A6 Avant, 2.0 TDI 190 CP, 2014
    Aceeasi problema a avut un prieten cu un A6 din 2012, doar ca la el murea motorul la fiecare pornire indiferent de temperatura uleiului din cv. Au schimbat in garantie 2 unitati mechatronic dar nu a ajutat. Pana la urma i-au schimbat toata cutia. Asta nu inseamna ca si la tine e asa de grava problema. Mergi la un mecamic sau service care se pricepe.

    Tapatalkkal küldve az én SM-T825 eszközömről
     
  11. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
    Salut,
    Dupa 2 luni in care cutia a schimbat un pic ciudat vitezele, schimba vitezele cu o intarziere si mici socuri la schimbarea din 2 in 3 si 3 in 2 sau ca o mica piedere de putere exact inanite de schimbare (dat in nas) am vorbit cu un inginer de la o reprezentanta VW unde fac si Audi Service despre problema cutiei si mi-a spus ca pentru cutia mea se poate face un update.
    Alaltaieri s-a facut un Update pentru cutie si problema a fost rezolvata. Cutia se comporta asa cum am cumparat-o acum 7 luni. Nu se mai simte nimic la trecerea 2 in 3 si 3 in 2 si schimba vitezele repede .
     
  12. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Pai si nu ti-a dat nimic , ceva, facturi cu lucrarea facuta, sa stie si colegii de aici cum sa se adreseze la reprezentanta daca au asa simptome.
     
    levelboy și borsy apreciază asta.
  13. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
    IMG_1797.JPG
    Pe factura apare simplu update de soft.in poza este scris cred codul de procedura
    cod cutie PLX S-Tronic
     
    Ultima editare: 3 Noi 2018
    borsy apreciază asta.
  14. radu.

    radu. 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2016
    Locație:
    Augsburg
    Masina:
    A6 C7 3.0tdi/204cp
    Salutare, am o problema cu al meu C7 3.0 204cp.
    A aparut in bord eroare de la cutia de viteze(vezi poza).Am fost la service pentru diagnoza si am eroarea“P172400“. Din ce am gasit eu pe google si din ce scrie si pe foaia de la diagnoza ar fii ceva cu maneta schimbatorului. Poate sa ma ajute cineva cu o explicatie mai buna? Am citit topicul dar nu am gasit nimic asemanator. Multumesc, seara buna
     
  15. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    P172400
    Signal for starter lock
    Short circuit to ground
    Signal für Anlasssperre
    Kurzschluss nach Masse
     
  16. radu.

    radu. 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2016
    Locație:
    Augsburg
    Masina:
    A6 C7 3.0tdi/204cp
    Mersi, merg maine sau luni la reprezentanta Audi sa vad ce zic baietii, sunt curios cat de grav e. Oricum o sa revin cu detalii dupa vizita la reprezentanta
     
  17. rus ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2018
    Locație:
    Viena / Austria
    Masina:
    Audi A 6 Avant 2012 2.0(CGL) 177ps Diesel
    Salutare,
    Am un Audi A6 C7 2.0 177 PS si cand schimb maneta schimbatorului din D in N e normal sa am o smucitura ?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, nu e normal sa apara socuri.
     
    TeoDan78 apreciază asta.
  19. rus ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2018
    Locație:
    Viena / Austria
    Masina:
    Audi A 6 Avant 2012 2.0(CGL) 177ps Diesel
    Inseamna ca din nou alte probleme ....
     
  20. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Am întrebat la Audi in italia ce contine un service de 60000 km la s-tronic. Raspunsul a fost schimb ulei pe la busonul baii de ulei fără demontare baie de ulei (cat curge ca mai mult de 5 litri din cei 7 nu curge) și schimb filtru extern. I-am spus că eu la mine schimb uleiul la 40000 km cu demontare baie ulei,curățare baie și magneti schimb garnitura baie,demontare conducte racitor ulei pt ca asa scot cam 6 litri plus filtru intern și extern. Domnul mi-a spus, pai da dar d-voastra faceti bine pt ca vreti sa țineți masina, noi trebuie să mai și trăim. Macar a fost sincer:).
    Am mai intrebat ce schimbați cel mai des la cutiile s-tronic ( cel mai intalnit defect). Raspunsul a fost kit cablaj mechatronic care contine si cele 2 sau 3 valve costa 500 euro.
     
    NEAMTZU și Andu333 apreciază asta.

Distribuie pagina asta