1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Beniamin Ciupe

    Beniamin Ciupe 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi 3.0 2012
    Salut,
    Am fost la Audi Cluj cu masina mea A6 C7 3.0 Quattro 245 hp si am intrebat la cati km sa schimb uleiul in cutie (triptronic). Mi s-a raspuns ca nu e nevoie la modelul ast . A avut cineva dea face cu acest tip de problema ? Masina are acum 150.000.
    Multumesc
     
  2. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Schimbă uleiul dacă vrei să întreții și să exploatezi mașina corect, plus să fii ferit de eventuale neplăceri.
     
    Beniamin Ciupe apreciază asta.
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Beniamin Ciupe vezi ca tu ai S-tronic si nu Tiptronic. Idiotii aia de la reprezentanta trebuia sa iti spuna ca la tine uleiul se schimba la fiecare 60.000 km.
     
    Beniamin Ciupe apreciază asta.
  4. Beniamin Ciupe

    Beniamin Ciupe 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi 3.0 2012
    Salut Marian
    Am intrebat si cei de la reprezentanta Audi a spus ca, cutia mea e triptronic si pe cartea tehnica a masini nu e trecut ca ar fi fost schimbat vreodata. Nu stiu cum sa ma comport cu ei.
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu ai Tiptronic. Tiptronic se gaseste doar pe motorul bi-tdi, dar si la aia se schimba uleiul chiar daca reprezentanta nu recunoaste acest lucru.
    Incearca la alta reprezentanta sa auzi o alta parere.
     
    Beniamin Ciupe apreciază asta.
  6. Beniamin Ciupe

    Beniamin Ciupe 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi 3.0 2012
    Multumesc MarianMaxx ,
    Am sunat si am luat legatura cu ei sa imi schimbe si uleiul in cutie . Cu stima Beniamin
     
  7. Nastea Catalin

    Nastea Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2018
    Locație:
    Curtea de Arges
    Masina:
    A6, 3.0 204 cp, 2011
    Salutare!
    Tot citesc pe acest forum de cateva luni si ma gandesc la problema masinii mele.
    Mai exact la plecarea de pe loc cateodata smuceste. Am un A6 4G C7 2011 3.0 l 204 cp multitronic. Ma gandesc la o adaptare a ambreiajului dar cei de la Nurvil Valcea spun ca e riscant ca poate face mai rau decat acum. Ei spun ca adaptarea se face in 15 minute dar daca o sa faca mai rau va trebui schimbat ambreiajul. O sugestie?
    Multumesc anticipat!
     
  8. Horiq 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2019
    Locație:
    UK / Oradea
    Masina:
    A6 2.0tdi 2016
    Salutari la toata lumea!
    Am si eu o dilema, la un A6 C7 2.0 190 cai an 2016 ultra cu S-tronic. Masina are 58,000 mile. Am dus-o la reprezentanta la 44,000 mile, cum zice in carte, sa schimbe ulei in cutie si ce trebuie acolo. Cand am luat masina de la reprezentanta, mi-au zis cei de acolo ca face galagie cutia. Pana atunci n-am remarcat. Se aude ceva ticait in timp ce conduc, cand opresc in loc, cand schimba vitezele, se aude de la cutie ceva ticait. Or fi ambreajele sau ce sa fie oare ?
    Mentionez ca masina schimba perfect, din panta porneste linistita, nu da nici o eroare in bord.
    Am dus-o la alta reprezentanta si au zis ca e normal sa se auda. Am mai dus-o la inca o reprezentanta din Londra si la fel au zis, ca e normal si ca au mai verificat inca 3 masini identice si ca la toate se aude asa. Cam ciudat. Ieri am condus masina unui prieten, tot 2016, tot S-tronic 2.0 tdi si la aia nu se auzea absolut nimic. Inca mai am garantie la ea pana in martie. Ce-mi recomandati ?

    Va multumesc frumos.
     
  9. catacalin

    catacalin 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    Audi a6 c7 3.0 tdi 245 hp quattro s tronic CDUC avus 2011 audi a4 b6 sline , 1.9 tdi 130 hp ,an 2003
    Salutare tuturor,
    Am un audi A6 C7 3.0 quattro 245 cp cutie S-tronic 170.000 km si de putin timp am observat o mica smucitura la oprirea pe loc la semafor. La schimbarea vitezelor si pornirea de pe loc totul este normal. Precizez ca uleiul din cutie l-am schimbat acum 11.000 km. A mai intalnit cineva aceasta problema sau este un lucru normal pe care nu l-am obsevat pana acum ? Multumesc anticipat.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da-o pe Sport si ia-o la ture, daca smuceste cand retrogradeaza, e posibil sa ai suportii motor/cutie dusi.
     
  11. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Poata sa faca asa din mult mai multe cauze. Prima dată fa o diagnoza macar sa stai linistit. Poate ii uleiul rece, poate are nevoie de o adaptare pe ambreiaje. Sunt n posibilitati.
     
  12. catacalin

    catacalin 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    Audi a6 c7 3.0 tdi 245 hp quattro s tronic CDUC avus 2011 audi a4 b6 sline , 1.9 tdi 130 hp ,an 2003
    Nu smuceste deloc

    Face doar la oprirea pe loc, nu la schimbarea vitezelor si nu mereu, de obicei dimineata. De exemplu sambata am facut 30 km si inainte sa ajung la destinatia a facut la ultimele 2 opriri. Mersi de raspunsuri
     
  13. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Acum 2 saptamani am inceput sa simt miros de ars în masina concomitent cu creșterea consumului instant cu cutia în D în stationare. Cand puneam în N dispărea mirosul de ars și scădea consumul. Am presupus direct ca arde ambreiajul K1 pt vitezele impare. Eram gata sa dau mecatronicul jos sa schimb solenoidul N436 care controlează ambreiajul K1. Am si vorbit la o firmă din Pavia Italia sa imi aduca un solenoid pe original Borg Warner. Nu am avut nici o eroare pe cutie, presupun ca nu am lăsat-o suficient cat sa incalzeasca ambreiajul. Am facut o adaptare a ambreiajelor cu obdeleven este la fel ca în vcds și surpriza nu mai arde ambreiajul. Acum este inca in învățare pt ca nu am avut răbdare să mă plimb pana isi face adaptarile pe K1 si K2.
     
    Scarlatescu și NEAMTZU apreciază asta.
  14. mir_A4

    mir_A4 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI Q7 2016 272cp CRTC
    Imi poti spune te rog unde ai facut revizia la cutie si care este intreaga procedura ? Am impresia ca majoritatea mecanicilor nu stiu care e procedura sau vor sa ma arda.
     
  15. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Uitate in primele pagini ,este procedura detaliată.
     
  16. Bogdansimplu

    Bogdansimplu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 Sline 3.0tdi 245 hp 2014
    Salut ,pentru toti cei cu cutie DSG Stronic 7 viteze ( pe Audi A6 C7,3.0 tdi quattro 245 cp) ,m-am gandit sa postez cateva informatii,dupa ce am trecut si eu prin mai multe necazuri. Fac acest lucru ,pentru ca multi dupa ce isi corecteaza problemele uita sa mai intre pe site sa dea o sugestie celor cu necazuri similare. Problema raportata pe cutie am avut si eu , in sensul ca aparea acea rotita pe care o stim cu totii. La o scanare la reprezentanta mi-a dat eroare 0B5 ,furca B blocata. In urma protocolului Audi ,am schimbat kit-ul de macatronic ( aici s-au schimbat si filtrele si uleiul din cutie ). S-au facut adaptarile ambreiajului si toate celelalte formalitati . Rezultatul ZERO. Cost distractie 5000 lei. Am ajuns printr-o relatie la un meserias din Brasov, este " tata cutiilor de viteza" ,daca el nu poate ,nimeni nu poate ! Asa....revin cu ce probleme intampinam .Mie imi aparea stupizenia de eroare in marsarier. In rest masina mergea relativ binisor. La semafor in drive cu piciorul pe frana, parca nu ii placea ,vibra usor. Dupa resoftarile Audi ,masina meargea mai rau,in sensul ca smucea in viteza a treia, cand schimbam in stationare din drive in neutru, smucea . Mai departe ... la Brasov am gasit un tip care cunoaste aceste cutii si probleme , " cum ne cunoastem noi propriile buzunare" ( daca imi este permisa comparatia). Solutia rezolvarii problemei , schimbat ambreiaj ,era praf , in stadiul 5 ,pe o scara de la 1 la 6 ,deci mort ,ars in termenii nostri. Schimbat pe mecatronic valvele ,cea care coordona buna functionare a marsarierului se bloca. Demontat mecatronic ,complet ,cum ai demonta un ceas ,curatat complet ,extras resturi de ambreiaj ,desfundat filtrele din mecatronic,in numar de 6 ,daca nu gresesc.Uleiul si filtrul din cutie nu l-am mai schimbat ,pentru ca facusem la Audi cu saptamana inainte acest lucru. Montat la loc tot ,adaptat ambreiaj . Masina merge acum ca si cea din showroom . Total cost 4400 lei. Il recomand pe om ,este f valabil. Nu vorbeste din carti sau iti spune povesti de adormit copiii. Sincer, nici nu prea vorbeste :)). Total ca si timp de la ora 09-15. Sper ca am spus cam tot ce am dorit sa spun. Am facut-o exclusiv pentru cei care intampina aceasta problema,pentru ca si pe mine ma scotea din minti . Bafta tuturor !!!
     
    Costel26, AudiFannn, Adrian a6 și alți 15 apreciază asta.
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pai asta este bine, adica ca ai reusit sa iti repari masina.... dar ai uitat ce este mai important.... numele si un contact al mesterului. Eu personal pe cine stiam din Brasov se ocupa de cutia Multitronic.
     
    cristeis, keth și Bogdansimplu apreciază asta.
  18. Bogdansimplu

    Bogdansimplu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 Sline 3.0tdi 245 hp 2014
    Marian, nu am uitat nimic insa omul este extrem de discret, nu apare nicaieri pe net. Ma poti contacta prin PM si iti spun in privat.
     
    Turok apreciază asta.
  19. MarioD

    MarioD 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A5 1997 diesel 2010
    Va salut, si eu mi-am rezolvat problema cu cutia de la masina mea Audi A6 c7.
    S-a schimbat ambreiajul, care era ars, schimbat kit mecatronic, curatat tot ce era pe acolo, ulei nou la cutie etc. Plus revizia masinii.
    Acum , in primii 200 km, masina merge perfect. Am scapat de acele smucituri care le aveam, si de acea eroare, vesnica roata zimtata.
    Cost total 11.200 ron.
     
    Audia6 ultra apreciază asta.
  20. pascal_atanasiu

    pascal_atanasiu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2013
    Locație:
    Londra
    Masina:
    Audi A7 3.0 TDI 245bhp , 2011 Cod motor CDUC
    Bogdansimplu
    Salutare ! Am ales postarea asta ca si raspuns ptr. ca e mai scurta decat cea precedenta :) Eu am cam aceleasi probleme ca si tine, cu celebra roata zimtata :) Spune-mi te rog...4400 manopera plus piese ? El a comandat piesele sau le-ai cumparat tu ?
    Long story short : am cumparat acum vreo 3 saptamani masina , mergea bine, cum tre sa mearga...am pus calculatorul pe ea- 0 erori...deci, ce sa zic...nu m-am dus asa cu ochii inchisi! Bun, acum si erorile astea se pot sterge.
    Am mers cu ea 2 saptamani, toate bune si frumoase ... in toate felurile, sport, calm . Acum o saptamana, condusesem prin oras - hara hara...inainte si inapoi..ba sta la semafoare, ba mars arierre si a aparut o eroare : "Gearbox overheating: please adapt driving style " ! Cum a aparut asa a si disparut ! A doua zi iar am mers, ba prin oras, ba drum lung - NIMIC ! A treia zi la fel...NIMIC ! A patra zi la drum lung, cu ACC-ul la 80km/h a inceput distractia , mi-au aparut 2 errori in plus fata de prima: de a aparut din nou prima mentionata :" adapt driving style " , dupa care au mai aparut 2 : "Gearbox malfunction: you can continue driving" si 3:" Gearbox malfunction : you can continue driving (limited functionality ) , care , asta ultima nu mai permitea sa ridic viteza chiar daca apasam acceleratia. Bun...era ca instalatia la pomul de craciun : apareau...si dispareau...aleatoriu 20, 30...40...50 de sec iar apareau..iar dispareau...de vreo 7 ori asa. La un mom s-au orpit am bagat-o pe sport am apasat pedala...dunga pana acasa cu 160 ....nimic..totul ok.
    Bun, am luat treaba in serios si m-am dus la mecanic . Pune testerul si-mi spune ca e o singura eroare :" clutch overheated "! A verificat uleiul ca si proprietati , sa vedem daca e ars, sau murdar, innegrit - nu era..e curat era ok. Fusese schimbat acum 16000 de km - am factura de la reprezentanta. Si nivelul era ok la temperatura care trebuie verificat . Insa imi zice ca poate fi orice stricat in cutie , trebuie desfacuta , el nu se baga ca nu e specialist....si am venit cu ea acasa ! Azi, abia am ajuns....am mers pe autobanda...125km/h cu ACC-ul ...NIMIC....( ah, am uitat sa mentionez, eroarea disparea de fiecare data din bord, in sensul ca nu ramanea acolo ca si cand s-ar fi ars un bec si simbolul de la bec ramane aprins pana se pune becul bun ...nu toate erorile dispareau ). Aproape de casa cand am mai inceput sa incetinesc..sa intru in oras...iar a inceput distractia :" rotita zimtata cu semnul exclamarii inauntru , galben , :" Geabox malfunction: you can continue driving (limited functionality ) DOAR ASTA !! Am ajuns acasa, am luat-o pe sotie, am dus-o la serviciu si pe autobanda la 80 km /h din nou eroare cu pricina de vreo 5 , 6 ori . Dar ce era ciudat, ca fiind pe ACC...cand se departa cel din fata mea, cu eroare in bord aprinsa...ea accelera si se ducea dupa el , ceea ce nu se mai intampla cand trebuia eu sa accelerez, fizic , fara a mai fi conecatat ACC-UL ! La intoarcere spre casa iar a mai aparut de vreo 2 ori in mers tot la 80km/h cu ACC -ul pus...si cand am intrat in oras si am deconectat , iar a mai aparut..si apasam asa pedala de acceleratie....cand se stingea si iar aparea odata cu apsarea pedalei...nu ma lasa sa cresc viteza..o data de doua ori....si am lasat-o asa vreo 10 secunde....si iar am apasat...GATA , II TRECUSE...n-a mai aparut !!
    Acum, eu am citit pana la pagina 18 pe forum aici, la discutia asta....am inceput sa va si cunosc cu ocazia asta ! :) Bun, mai e ceva de mentionat : cand stau la semafor cu piciorul pe frana in trepta D , masina baraie rau si si trepideaza, dar nu trepidatia..ca aia e micuta , dar baraiala...e nasoala rau...adica daca las geamul jos....zici ca-i masina de F1 ( ptr. cine stie cum face aia )...nu e ok...deloc, parerea mea ! Cand o bag in treapta N , la semafor..nu mai vibreaza, dar de barait, tot baraie -face zgomot. De smuncit...aproape insesizabil din D2 in D3 , nu in S . Adica , simt cand schimba, nu zmunceste, nu bruscheaza...efectiv asa e cuv "simt" cand schimba..dar asa, ma uit ca in D cand bag talpa in ea, simt in toate treptele concomitent cu caderea acului ca schimba...repet nu smunceste, nu da socuri, doar simt. "simti ca schimba"...cum ar spune un prieten , nu e ca la CVT ( cutia in 8 trepte care ramane la aceeasi turatie dar viteza creste ...acolo NU SIMTI NIMIC ...NIMIC ) .
    Dupa asa poveste , ca mai de altfel, toate cele intalnite pe aici cu mici diferente, ce m-ati sfatui sa fac....sau ce credeti ca e de schimbat ?? Ah, cablurile din mecatronic s-au schimbat la ea in 2014 ( la 4 ani de cand a fost cumparata de noua ) la 94000 de mile ( sa aflam km inmultim cu 1.6 ) , iar acum tot dupa 4 ani....sa fie aceeasi problema ?? Eu as inclina sa cred din ce am citit aici pe forum si din felul in care se comporta ea , ca ar fi o problema de electronica nu de vreo componenta mecanica !! Asta si din ce am tot citit la ceea ce spunea lumea aici dar si din felul cum se manifesta, adica dupa 10 secunde...daca era vreo componenta mecanica...gata, se racea abreiajul ??? ! Pot fi si ambreiajele, masina are 175 000 mile , deci 275 000 km ! Nu e o problema, fiind o tara cu autobanda peste tot - UK , milele se fac lejer ! Ma gandesc ca poate si modulul cu sensori sa fi imbatranit...si de ce nu si cablurile alea de la mecatronic, din nou ...ca doar au trecut 4 ani, nu ? :)
    Duminica, pe 7 Aprilie, trebuie sa plec spre Ro...( oare cu masina asta ?? ...oare ajung ?? oare ajung pana la Brasov la celebrul mecanic , sa mi-o repare si mie ??? Cam asta e marea intrebare !! La cum se comporta aici, intr-o suta de km..si la ce v-am povestit...eu cred ca ajung...dar nu conteaza ce cred eu ! :) Conteaza ce se va intampla cu adevarat !
    Imi cer scuze daca am vb prea mult ! Mi-ar prinde bine niste sfaturi ! Va multumesc anticipat !
     
    Ultima editare: 2 Apr 2019

Distribuie pagina asta