1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Revin cu un update la problema mea descrisă cu câteva posturi in urmă. Ca urmare a propunerii lui @Yoromica, am fost la service și am cerut această adaptare a ambreiajelor și problema s-a diminuat substanțial; smucitura din 1-2 s-a diminuat enorm, fiind si cea mai pronunțată, iar schimburile 2-3, 3-4, 4-5 au devenit imperceptibile.
     
    Costel26 apreciază asta.
  2. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Au facut si adaptarea în mers sau doar cea stationara?
     
  3. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Doar cea staționară.
     
  4. stefan01 4th Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7,1.8 TFSI - 2016
    @Yoromica,ai avut dreptate..se pare ca procedura de la A3 nu e buna :)

    Mersi
     
  5. Gabii89rot 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2019
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi a6 c7 3.0 204 Quattro S-Tronic 2011
    Buna ziua, detin un a6 c7 3.0 quattro 204cp, In bord are 288.000km(teoretic reali) Nu am avut probleme pana acum in privinta Cutiei, o am de 3 ani, si 120.000km parcursi. Dar in ultimul timp, in momentul cînd dau in marsalier, se aude un fel de ronțait, nu stiu cum pot descrie sunetul sa nu radeti de mine, un fel de cjjj, in rest schimba foarte bine si lin. Tin sa mentionez ca reviziile sunt facute la timp, dar nu la reprezentanta. Un sfat, o idee, ar fii de ajutor. Multumesc anticipat.
     
  6. levelboy 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2012
    Locație:
    Heilbronn
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0TDI ultra 190CP S-tronic (CNHA) 2014
    Salut. Si masina mea a avut un rontait in marsalier insa dupa schimbul de ambreaj, in special in rampa. Tot ceva de genul se auzea in treapta 1 si 2 intre 900 si 1000 turati. Plus o vibratie la relantiu. Toate s-au rezolvat dupa o verificare a strangerii unor componente. Nu stiu exact ce anume, dar tipul din reprezentanta a gasit rezolvarea cautand dupa simptome in softul lor. Sper sa gasesc raportul de service, era un cod pe acolo.
     
    Alberto1989 și Audi a 6ovi apreciază asta.
  7. Alberto1989 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2019
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi a6
    Salut ,detin un a6 c7 3.0 204 cp din 2012.masina merge foarte bine doar că uneori(cam de 2x pe luna doar cand pornesc motorul )imi apare roata dintată cu limited functionality.am pus-o pe tester si imi apare eroarea" Pressure control valve 2(N216),P1818 -Electrical malfunction"".Problema e ca pana acum am auzit diferite păreri...Mulțumesc anticipat
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Problema e ca masina nu se repara pe forum din tastatura. Mergi la un reparator de cutie automata si iti va spune exact ce ai de facut. Nu suntem specialisti in cutii automate pentru ca tu sa ai certitudinea 100 % ca ce spunem noi este si "reteta castigatoare" pentru remedierea situatie tale.
     
    Bogdan123, gicu și Alberto1989 apreciază asta.
  9. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    N216 este solenoidul care controlează raportul fuliilor (lanțului) din CVT, asa ca o curiozitate. Faci ce a spus Cristi, te duci la mecanic ce repara cutii automate.
     
    Alberto1989 apreciază asta.
  10. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Salutare,
    In cursul zilei de ieri mi-a aparut si mie pe bord "pacostea" Gearbox Malfunction: you can continue driving, masina nu rula cu mai mult de 40km/h, eroare care a si disparut in cateva secunde masina functionand normal. Am oprit unde aveam treaba, iar dupa jumatate de ora am plecat din nou cu masina, iar la nici 5 min. mi-a dat din nou acelasi mesaj pe bord dar de data aceasta consecutiv de mai multe ori la intervale de nici 2 min. intre ele. Am ajuns acasa si am facut imediat o scanare cu Vcds si am gasit erorile:
    7965 - Signal Line for Gear Display on Selector Lever
    7966 - Signal Line for Gear Display on Selector Lever
    7967 - Selector Lever Position Monitoring
    Ceva pareri si sfaturi daca a mai intalnit careva aceste erori. Atasez si scanarea cu Vcds
    Multumesc.
     
  11. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
  12. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Din ce imi aduc aminte, si eu am avut aceleasi erori. Problema a fost mufa mechatronic. Eu am mers cu eroarea o zi, de 2 ori am sters-o, a3-a oara nu a mai pornit deloc si am dus-o pe platformă la service.
     
  13. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    @Mitiy La mufa mechatronic te referi la mufa ce intra in cutie (ce de sub masina) sau mai exista o alta mufa ce intra in mechatronic? Ms.
     
  14. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Nu cred că există altă mufă. Când am luat mașina din service, așa mi s-a spus, că a fost problema la mufa de la mechatronic.
     
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @sel ce cod de cutie ai ?
     
  16. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    NHF
     
  17. mir_A4

    mir_A4 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI Q7 2016 272cp CRTC
    Salut,
    Detin masina din profil A6 C7, 2.0 tdi 190 cp cod motor CNHA S-tronic 7 viteze. Conform carte service trebuie sa fac revizia la cutia de viteze, are cam 40.000 km de la ultima revizie. Intrebare este urmatoarea: am inteles ca la aceasta cutie de viteze sunt doua tipuri de ulei si doua filtre de ulei. Am tot sunat la o gramada de service-uri in Bucuresti care se ocupa numai cu revizii la cutii, am sunat chiar si la reprezentata iar toti acestia mi-au spus ca schimba doar filtrul exterior si uleiul, nici unul nu mi-a spus ca schimba doua filtre si doua uleiuri. Voi ce stiti de situatia asta ?
     
  18. D@ni3l

    D@ni3l 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7.5 2016 Avant 2.0 Ultra 190 CP
    mir_A4 Conform carte service schimbul de ulei la cutia S-Tronic de pe A6 C7 Ultra se face la fiecare 60.000km si presupune aproximativ 4 litri de ulei, nimic altceva.
     
    Costel26 apreciază asta.
  19. Geo2015 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2018
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi a6 2015 CNHA
    mir_A4 Salut

    Am schimbat de curand uleiul la același tip de masina/cutie la reprezentanta. Se schimba doar uleiul 4 litri din partea electrohidraulica, cel din partea mecanica nu se schimba. După schimb ulei, masina funcționează ok.
     
  20. waru 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2010
    Locație:
    barlad
    Masina:
    A6 C7 4G 2.0 tdi 2012
    Salut,
    Mai apelez încă o dată la cunoștințele voastre și poate îmi dați o explicație la problema mea. Am înlocuit cutia de viteza la masina mea și după aceasta operațiune la plecarea de pe loc din rampa îmi moare motorul și da mesaj pe bord "start - stop dezactivated".
    Menționeaz ca nu am niciun martor aprins în bord, doar se oprește și îmi afișează acel mesaj si pur si simplu masina nu vrea sa plece in rampa. La repornire dispare și după câteva încercări reușesc sa plec. Știe cineva sa îmi explice acest fenomen ? Va mulțumesc. Poate cineva s-a întâlnit cu aceasta problema.
     

Distribuie pagina asta