1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. waru 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2010
    Locație:
    barlad
    Masina:
    A6 C7 4G 2.0 tdi 2012
    Salut,
    Mai apelez încă o dată la cunoștințele voastre și poate îmi dați o explicație la problema mea. Am înlocuit cutia de viteza la masina mea și după aceasta operațiune la plecarea de pe loc din rampa îmi moare motorul și da mesaj pe bord "start - stop dezactivated".
    Menționeaz ca nu am niciun martor aprins în bord, doar se oprește și îmi afișează acel mesaj si pur si simplu masina nu vrea sa plece in rampa. La repornire dispare și după câteva încercări reușesc sa plec. Știe cineva sa îmi explice acest fenomen ? Va mulțumesc. Poate cineva s-a întâlnit cu aceasta problema.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    waru te intorci la cei care ti-au umblat pe acolo le dai cheile si nu iei masina pana nu se remediaza. Daca ai nimerit la prostii prostilor care nu stiu ce au de facut nu avem noi de unde sa ghicim ce au gresit la montaj si sa incepem sa o luma pe ghiceala. La diagnoza profesionista (si nu la orice agarici cu tester clona chinezeasca) iti spune de ce ai martorul ala aprins in bord. Cine face diagnoza, adica un electrician auto nu un mecanic, stie ce are de facut sa remedieze problema cu acel martor sau sa te indrume la un mecanic care te poata ajuta pentru remediere daca nu tine eroarea de partea electrica a masinii.
     
  3. luk

    luk 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 3.0 Tdi quattro 2012
    Buna ziua,
    A schimbat cineva kitul ambreiaje la cutie automata 7+1 la un A6 4G 3.0 tdi Quattro an 2012 ? La ce pret ati gasit kit-ul ? Unde ? Multumesc
     
    NicuCnk apreciază asta.
  4. NicuCnk

    NicuCnk 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a7 2011 3.0 tdi quattro 245cp
    luk

    Eu am dat doar pe Kit 900 £ire in Anglia
     
    luk apreciază asta.
  5. Tudor Virgil

    Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    A6 c7, 2.0 multitronic NSL , cod motor CGLC, 2014
    Salut băieți,

    Am o nelamurire, de curând un prieten a cumpărat un a4 b8 2010 CAGA multitronic 8+1, cutia ii merge perfect, nu schițează nici un gest de mini soc sau orice altceva, merge impecabil și mie mi se pare un pic ciudat considerând ca masina are 220k km. Ulterior îmi spune ca cel care avea mașina a schimbat uleiul la cutie cu 650 lei undeva în București. Asta ma face sa ma gândesc ca o fi avand acum în cutie probabil ulei febi sau dextron 2 sau 3 de la Castrol sau poate mobil. Întrebarea mea este la a6 c7 multitronic a pus cineva alt tip de ulei decât cel de reprezentanta? Cred ca uleiul aftermarket are proprietăți oarecum diferite de cel original și poate sa ajute pe unii membri la eliminarea unor mici socuri care apar din cauza uzurii. Un ulei cu vâscozitate diferita la temperatura mai mare cand motorul e cald cred ca poate face o diferență mare. Mie mi se pare imposibil ca o cutie de 220k km sa nu arate un pic de uzura măcar, nu știu o mica întârziere sau un soc mic dacă o grăbești la o întoarcere din 3 mișcări sau ceva...
     
  6. luk

    luk 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 3.0 Tdi quattro 2012
    Sal NicuCnk. Am inteles. Ce include acest kit, e complet ? Sau doar placa/volanta. Asta pentru ca unii schimba doar volanta, dar la altii nu a fost de ajuns pentru remediere.

    Tudor Virgil Salut,
    Si eu am avut aceeasi masina, A4 B8 2.0tdi, 2008, cutie 8+1, tot cam acelasi pret l-am dat pentru schimbul uleiului la cutie. Eu am cumparat-o la 200.000 km si cutia mergea ceas. Cred ca, cutiiile mai vechi, erau construite mai cu responsabilitate, sa dureze iar dupa 2011 le-au facut ca si consumabile ... etc. ..
     
  7. Tudor Virgil

    Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    A6 c7, 2.0 multitronic NSL , cod motor CGLC, 2014
    Salut băieți,

    Ultimele zile am tot verificat cutiile automate de pe mașinile de la munca, sa aflu unde fac ăștia schimbul la ulei în cutie și ce ulei baga. Mașinile în cauza Ford f150 - cutie cvt, Infinity fx55 cred ca dublu ambreaj, ambele cu motorul de 5000+ cm3 și restul.. curtea plina de Toyota. Dilema mea este ca service aici se face pe unde apuci, o data am ajuns cu fordul la reprezentanța personal pentru un zgomot ciudat care se auzea de la crucea cardanica și nu am rezolvat nimic acolo, după care ma suna un coleg Iraqian de la firma și îmi zice ca degeaba ma duc la dealership ca aia sunt varza și ma dus el intro zona a orașului unde sunt vreo 100 de garaje mici care se ocupa de tot. Dacă vezi ce e acolo... ghetoul e ceva frumos în comparație. Ideea e ca intadevar la garajele alea mici au rezolvat problema pentru ca sincer va spun cei din reprezentanța ziceau ca vine de la roti și ca trebuiesc echilibrate ....
    Nu am avut timp sa ajung pe acolo dar sper sa îmi fac timp zilele astea. Poate va fac și o poza cu un muscle sau un Bugatti, în prima faza ți se face mila de mașini. Oricum ăștia aici schimba uleiul ceva mai repede dar ce ulei folosesc... ajung și confirm, poate găsesc și un a6 sa întreb despre el, asta ma interesează mai mult. Eu personal am observat ca cvt-ul de pe ford merge perfect și are 250 k km, Infinity zmuceste zdravăn câteodată, dar asa face de când am mers prima oara cu el acum câțiva ani. Chiar sunt curios pe ce uleiuri merg. La motor îl schimba la maxim 5000 km, la cutie cică spre 40,000. Daily car pt mine folosesc o Toyota Hilux, ăștia cică sunt singurii care știu ce fac și oricum e cam plin de Toyota tot drumul. Hai ca am ajuns sa fac povesti. Aflu mai multe de audi și împărtășesc ce ulei folosesc ca sigur nu pun ulei OEM și verific și rezultatele dar îmi trebuie unu sa traducă. Sper ca nu v-am plictisit.
     
    marianu apreciază asta.
  8. Chch 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6
    Va salut,
    Am un audi A6 C7 3.0 245 cp quattro, cutie s tronic 7+1. Doresc sa fac schimbul se ulei la cutie, precizez ca o singura data s a schimbat uleiul la cutie, la 60000 de km, iar acum masina are 195000 km. Multe persoane, unii și mecanici, mi au recomandat sa nu mai umblu, dacă masina schimba și merge perfect(asta este in prezent), nu am de ce sa mai umblu acolo. Voi ce părere aveți?
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Schimba uleiul si filtrele, dar fara a se insista sa goleasca tot uleiul. Se adauga exact cantitatea celui de la golire. Recomand sa se foloseasca doar ulei si filtre OEM, de preferat la reprezentanta.
     
  10. Chch 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6
    Și cam câți litrii ar trebui înlocuiți din 6 ? parca așa intelesesem ca intra. Ce ulei recomanzi pentru cutie ? Mersi de ajutor
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pai de obicei se pune 6-7 litri. Iar ca si marca cum am spus in urma ... OE. Este un singur ulei.
     
  12. borsy

    borsy Platinum Member

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6 C7 avant S-tronic 2.0 ultra 140kw CNHA 2014
    Depinde de codul cutiei, parcă la cele Qlx de pe facelift intra doar 4 litri, cel puțin eu așa îmi aduc aminte.
     
  13. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Unui prieten au inceput sa se simte schimbarile de treapta, dar nu intotdeauna. El zice ca a schimbat uleiul in cutie acum ceva timp, dar nu a fost OEM. Credeti ca il poate ajuta daca schimba din nou uleiul cu cel OEM? Masina este un A6 3.0tdi 245cp din 2013
     
  14. Sergiu.Dan

    Sergiu.Dan 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2019
    Locație:
    Cluj, Romania
    Masina:
    Audi a6 c7 4G 2.0 TDI 2013
    Buna! Am auzit azi un sunet ciudat cand motorul este pornit si este in 'P' si apas si las frâna, sunetul vine de undeva de sub schimbător. Nu am masina de multa vreme dar pana azi nu am auzit sunetul, nu stiu daca asa a fost de la început. Mașină este un a6 c7 din 2014 2.0 TDI. S-a mai batut cineva de problema asta? Este normal sa sune asa?
    Am pus un filmuleț pe youtube cu sunetul care se aude.

    Multumesc si o seară plăcută tuturor!
     
  15. D@ni3l

    D@ni3l 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7.5 2016 Avant 2.0 Ultra 190 CP
    Si totusi tind sa cred ca acel zgomot, normal de altfel, este facut de solenoidul care blocheaza maneta, pentru a nu putea fi actionata fara apasarea franei, la scoaterea din P. Nu se aude acelasi zgomot cand este in N si vrei sa o treci in R, o data cu apasarea franei? Nu simti “bataia” si in maneta?
    Cred totusi ca in video se aude mult mai tare decat in realitate :)
     
  16. Yoromica

    Yoromica Bronze Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 tdi 245 cp CDUC 2012 s-tronic
    Este blocatorul de la maneta. La fiecare este putin diferit sunetul. Se poate demonta și unge cu vaselina alba daca deranjează asa mult.
     
  17. Tudor Virgil

    Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    A6 c7, 2.0 multitronic NSL , cod motor CGLC, 2014
    Salut băieți,

    Tot am de ceva timp un fluierat, am crezut inițial ca vine de la cureaua de accesorii dar acum cred ca vine de la cutie. Ma gândesc ca e vreun rulment dar un prieten mi-a spus ca lui ii fluiera din lipsa de ulei.
    Ma gândesc sa fac o revizie la cutie ca are și ea deja 220.000 km. Oricum inițial ii fac un schimb de ulei și fac un test.

    Merci mult.
     
  18. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 2014 2.0 177 cp
    se apropie schimbul de la ulei la cutie ,am fost la un servis in Brasov si mi s a recomandat Ravenol cu spalare cutie sau oem doar cu reimprospatare .ce ati alege?a mai facut cineva cu Ravenol?
     
  19. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Bronze Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt De
    Masina:
    A 7 3000 TDI 2015 (CRTE)
    Dacă speli cutia nu e un lucru rău, dar despre ravenol nu știu prea multe .Poate sunt alți colegi care au mai multe cunoștințe despre acest ulei.Eu am schimbat uleiul acum 6 săptămâni la reprezentanța oem si mașina merge super nici o diferență față de cum era înainte de schimb. Uni spun că după spălare au smucituri....
     
    marianu apreciază asta.
  20. Derscariu alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi a5 2.0tfsi 2012
    Am și eu următoarea eroare la un audi A6 4G 245cp
    P179E 00 [167] Selector Lever Sensor
    Mașina pornește in N ( indiferent dacă este in P ) nu pot sa o dau in drive și îmi apare gearbox Malfunction YOU can continue driving (limited functionality)!
     

Distribuie pagina asta