1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi TT Mk2 (8J)

Discuție în 'Audi TT Mk2 (8J) (2006 - 2014)' creată de The rocket, 22 Oct 2018.

  1. The rocket 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 cabrio
    Va salut,

    Sunt nou pe forum, am un audi tt 8j din 2008, 2.0 TFSI cu S tronic.
    Problema ei este ca deși merge perfect, nu smucește, nu nimic, nu apare nici o eroare nici in bord nici cu diagnoza pe mașina, pierde ceva ulei pe la mufa ce iese din Mecatronic. Băieții pe la service-uri mi-au spus ca nu pot sa cumpăr cablaje separate și doar mecatronicul cu totul care costa (6-7 mii lei), lucru pe care nu prea l-as face încă dacă mașina merge bine. Mi-au mai zis ca soluție ar mai fi sa aștept sa schimbe altcineva și sa iau mufa de la el.
    S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Stric cutia dacă merg așa? Pana la urma nu am de ales și trebuie sa schimb mecatronicul?
    Dacă mașina e 2008, are 102 mii km reali și service-uri numai la reprezentanta am vreo șansa sa obțin reducere la piesa (culanta) am înțeles ca se numește.
    Va mulțumesc!
    Orice răspuns e bine venit.
    Sper ca am postat bine, dacă nu rog un moderator sa mute postul unde ar trebui sa fie.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Cablajul se schimba separat.
    Evident, daca tot pierzi ulei pe acolo intr-un final va dauna cutiei.
     
  3. The rocket 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 cabrio
    Mulțumesc de răspuns. Ești sigur ca la modelul asta gasesc cablaj separat ? Cunosti pe cineva unde sa fac asta sau direct la reprezentanta? Ar fi minunat sa se schimbe separat, le-as schimba chiar zilele astea sa nu risc cumva vreo defecțiune.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    @The rocket Acum am verificat si intr-adevar, nu exista cablaj separat pentru masina ta. Foarte ciudat, pentru A4/A5/A6/A7 se gaseste la orice reprezentanta.
    Prin urmare, baietii de la service au cam avut dreptate, un mecatronic nou costa 1300 €.

    Dar, mai ai o sansa. Din cate vad in ETKA, mufa mecatronicului iese direct prin capacul din poza (norocul tau este ca un capac nou OE este in jur de 160-170 lei).

    Iar, spre norocul tau, intre mufa mecatronicului si capac se afla 2 O-ring-uri (cod OE : WHT 001 403) care costa fabuloasa suma de 7-8 lei bucata.

    Daca as fi in locul tau, as inlocui capacul, garnitura si O-ring-uri, toate noi si obligatoriu OE. Ai o cheltuiala de maxim 250-300 ron pe piese.

    De ce spun ca as inlocui si capacul ? Pentru ca in 2008 codul capacului a fost eliminat si inlocuit cu 02E 325 201 D, deci varianta revizuita.

    Garnitura capacului are cod 02E 321 371 E si costa in jur de 50 lei noua OE.


    Posibil sa iti rezolvi problema doar prin inlocuirea celor 2 O-ring-uri, dar repet, eu te sfatuiesc sa inlocuiesti toate cele de mai sus, nu sunt o avere.

    Revin-o cu un feedback dupa ce desfaci acolo. Sunt curios daca "baietii" de la service au vrut sa iti bage pe gat un mecatronic in valoare de 1300 € in loc sa inlocuiasca 2 O-ring-uri de 2 lei.

    Imi este din ce in ce mai scarba cand vad astfel de "maimute dresate" (vorba lui @Cristi) care se cred mecanici si ei de fapt sunt niste arzoi.
    Nu zic ca solutia de mai sus iti va rezolva 100 % problema, dar de ce nu ti-au pus-o in vedere daca tot sunt "mecanici" cu acces la fel si fel de programe de piese auto ?

    upload_2018-10-23_20-45-43.png

    Codurile sunt valabile doar pentru specificatiile din poza :
    upload_2018-10-23_20-48-36.png
     

    Fișiere atașate:

    Ultima editare: 23 Oct 2018
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Apropo, daca va curge ulei pe langa mufa mecatronicului, solutia este cea din postul precedent.
    Daca va curge ulei prin mufa mecatronicului, necesita inlocuire.

    upload_2018-10-23_21-13-6.png
     
  6. The rocket 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 cabrio
    Mulțumesc foarte mult de răspunsuri. Așa este la mine, curge prin mufa, exact poza a doua...așa nu am ce face, doar înlocuire mecatronic?! Dacă as găsi o mufa de la alt mecatronic nu crezi ca ar merge atât timp cât el nu da încă erori și nu a apucat sa se uzeze?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca a apucat sa curga prin mufa poti incerca doar schimbarea cablului dar asta tot inseamna demontarea mecatronicului. Oricum trebuie sa mergi la cineva care se pricepe si mai ales sa gasesti intelegere pentru reparatia asta fara "sa te arda" la bani.

    Inca ceva: actualizeaza-ti profilul pentru ca de obicei daca nu ai masina in profil despre care vorbesti mesajele sunt sterse direct si fara explicatii adica te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta