1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Q7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de Ovidius, 29 Iun 2009.

  1. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Eu te sfatuiesc sa il schimbi. Nu a facut rau nimanui operatiunea asta. Daca este facuta cu respectarea procedurii, bineinteles.
     
  2. Ali84

    Ali84 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI, 2008, Audi A8 3.0 TDI 2007
    Exista o procedura speciala cata181? poti sa detaliezi te rog...?
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Uleiul la aceasta masina este de schimbat doar daca are carlig de remorca, si acesta a fost folosit mult.Problema cu smucitul in "R" poata sa depinda si de alte lucruri.Incearca sa faci o resetare a cutiei, deoarece cutia tiptronic este singura care memorizeaza stilul de condus.Daca vrei sa schimbi uleiul iti recomand reprezentanta Audi,deoarece ptr. schimb este necesar sa fie incalzit la o anumita temperatura, iar apoi cu o masina speciala vine extras uleiul vechi si bagat cel nou.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Uleiul din cutie are interval recomandat de schimb. Nu doar daca ai folosit carligul. De ce trebuie incalzit noul ulei ? Ma intreb oare, si uleiul din motor trebuie incalzit inainte ?
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Iul 2015
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Tiptronic-ul nu are interval de schimb de la constructor, doar service-urile din Romania spun asta.Tot ei spun ca este recomandat schimbare-a acestuia, doar daca masina este condusa intr-un stil sportiv sau uz frecvent a carligului de remorca.In regim normal nu se schimba.Acum fiecare face ce vrea cu masina lui.In Service Audi spun ca trebuie incalzit la 60 de grade(cel din cutie ,nu cel nou).Poate pentru a fi mai fluid, ca sa poata functiona masinaria aia a lor, pentru a face schimbul de uleiuri.
     
    Ultima editare: 22 Iul 2015
  6. mark113

    mark113 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2012
    Locație:
    Craiovia
    Masina:
    Audi Q7
    DA - uleiul se schimba la 120.000 - cel de cutie ma refer. LA fel am patit si la BMW X5 - fabricantul de cutie recomanda la 120.000, exista o procedura mai speciala, se incalzeste uleiul la 60-70 grade apoi curge max 5 litri din 9.3 sau cam asa, se plimba prin toate vitezele ca sa curga din convertizor, apoi se umple la full. Se recomanda ca dupa 1000 km sa se repete operatiunea a.i. sa se schimbe cam 75% din cantitatea totala din cutie.
    Banuiesc ca la Q7 e aceeasi procedura, in definitiv tot ZF - ul le face cutiile .
    Sfatul meu este sa nu va jucati cu uleiul la cutie in cazul in care mai vreti sa pastrati mashina dupa cei 120k km.
     
  7. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Nu stiu de ce va tot dati cu parerea vis-a-vis de procedura de efectuare a schimbului de ulei in cutiile tiptronic si de intervalul de schimb, atata timp cat nu citati un manual de service sau un carnet de intretinere.
    Intr-adevar, uleiul nu se schimba la tiptronic, dar nici nu a facut nimanui rau lucrul asta. In definitiv fiecare face ce vrea cu banii lui, mai bine merge la pacanele decat sa schimbe uleiul, garnitura si filtrul.... Procedura este descrisa in manualul de service si nu cred ca este relevanta aici. Important este ca ea sa fie cunoscuta de catre personalul direct implicat in aceasta activitate si respectata intocmai. Vad ca din ce in ce mai mult isi da lumea cu parerea pe forum si se iau de bune informatii eronate. Nu sunt un sustinator al service-ului de reprezentanta, ba din contra; numai ca daca nu va pricepeti si va este oarecum greu sa cititi in aria dedicata de prestari servicii sau recomandari de service-uri de bun simt la servicii si la bani, nu aveti decat sa decartati sume mari pe servicii de calitate sub asteptari.
     
    Alex Simu apreciază asta.
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este cineva care a schimbat uleiul la cutia tiptronic, care sa ne ilumine despre rezultate obtinut? Daca se simte vre-o diferenta intre innainte si dupa.As dori un raspuns sincer.
     
  9. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Eu am schimbat uleiul la cutie la o luna dupa ce am cumparat masina. Am procedat astfel cu toate lichidele si consumabilele de pe masina. Asta deoarece fiind o masina second hand am preferat sa nu tin cont de ce spune vanzatorul si sa fac eu un time 0 ca sa zic asa de cand masina este la mine.
    Deci neavand probleme cu cutia, nu pot sa te "ilumin". Dar am schimbat deasemenea la colegi care aveau probleme, in general smucituri, care apar la masinile cu multi kilometri si care nu mai au ulei de ajuns, sau a fost schimbat uleiul fara a fi respectata procedura de schimb, rezultand in cantitate mai mica in cutie. Cel mai frecvent simptom al lipsei de ulei se intalneste la plecarea din panta, cand neavand presiune suficienta, cutia nu mai raspunde prompt.
     
    eve_2035 apreciază asta.
  10. Ali84

    Ali84 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI, 2008, Audi A8 3.0 TDI 2007
    Este normal sa se auda tare cum se deblocheaza schimbatorul cand apesi pedala de frana? vb despre click-ul acela din cutie, a inceput parca sa se auda mai tare mai ales dimineata la rece..
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Poate cineva sa imi spuna unde se afla busonul de verificare nivel la cutia tiptronic , eventual o schema ?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Pe partea stanga a cutiei (partea soferului) exact langa locul unde vine prinsa planetara in cutie, nu ai cum sa nu il observi, este singurul dop din zona. :)
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ok. Multumesc mult.
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca stai cateva minute bune cu motorul pornit, cum este bine sa folosim cutia :
    -in "P" sau "N" ?
    Am inteles ca in "N" ar creste uzura la blocul de valvole si nu ar face racirea cum trebuie a ulei-ului .
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Eu cunosc multi care o lasa in D cu frana de mana trasa (nu ocazional, de fiecare data cand se da jos din masina pentru cateva minute, de 2-3ani), e acelasi lucru ca si cum ai sta la semafor cu piciorul pe frana.
    Astea cred ca sunt probleme "placebo", N, P, sunt amandoua pe cutie, deci le poti folosi pe amandoua dupa cum doresti. :)
     
    Ultima editare: 28 Feb 2016
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    La Q7 cand tin piciorul pe frana se decupleaza convertizorul, sau pompa de ulei, dar frana de mana este mecanica cu actionare la picior. Nu am incercat niciodata in D si cu frana trasa sa vad ce se intampla.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Si la Mercedes la fel, actionare la picior. Face parte din "cunostintele" despre care vorbeam mai sus.
     
    Livache333 apreciază asta.
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Multumesc pentru informatii. Atunci merg pe P, imi da mai multa incredere.:)
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Am o intrebare de curiozitate, si anume : la cutia automata de pe audi q7, sau alte modele, daca nu poti porni motorul, exista posibilitatea sa o scoti pe liber?
     
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ar trebui sa mearga pe contact, calci frana apoi o scoti in N.
     

Distribuie pagina asta