1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata de viteze la Audi Q7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de Ovidius, 29 Iun 2009.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se procedeaza asa cum a spus Nucu sau exista acel buton pentru deblocare (in caz de avarie ca sa poata fi tractata) dar trebuie demontat pe langa schimbator. Bafta.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Trebuie sa scoti scrumiera.

     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Va multumesc pentru amabilitate. Stiam ceva de existenta unui buton sub manson, dar din video, este cat se poate de clar. :hi:
     
  4. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Merge scoasă mecanic din p in ce treapta vrei numai ca trebuie sa demontezi mansou de la schimbator
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Asa stiam si eu, ca este ceva sub manson care permite deblocarea. Sper sa nu fie nevoie niciodata, dar mai bine sa am temele facute, inainte sa disper. :)
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Aseara am observat un lucru ciudat la cutie. Cand am plecat de pe loc usor in "S", dupa, am accelerat la maxim. In momentul in care a trecut de la treapta 1 la 2, am auzit de 2-3 ori o caraiala ca sa zic asa.:( In loc sa patineze rotile, patineaza ceva ca si cum, sa zicem butucul la bicicleta.:) Sunetul se aude dinspre mijloc spre roata dreapta, si doar de la 2500-3000 rpm pentru 2-3 ori. Prima data am crezut ca sunt pietricele de la anvelopa, dar repetand manevra, s-a repetat. Este un lucru normal, sau poate fi ceva probleme? In "D" nu se intampla nimic, iar cutia schimba foarte bine in rest.
    Pe fata are diferential la roti, si sa fie acesta vinovatul?
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Am gasit responsabilul vinovat de zgomotul ciudat la plecare in demaraj violent. Desi credeam ca zgomotul provine de la cutie sau diferential, la urma pare sa fie de vina o flansa de la cardan. Partea de cauciuc care are rol de amortizare s-a inmuiat, iar la plecare pana se echilibreaza, bate in suport. Pun o poza cu cardanul, iar piesa incercuita este problema.

    Cardan audi q7.JPG
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Acolo nu cumva este un rulment ?
    Este o firma in Bucuresti ce vinde/inlocuieste acel rulment.
     
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Da, asa este. Nu rulmentul este de vina, de vina este cauciucul dintre rulment si carcasa flansei. Din cautarile mele am descoperit ca nu este usor inlocuirea acestei flanse, trebuie schimbat tot cardanul. Exista in USA un kit de reparatie separat, si care este sectionat, care se pune in locul celui uzat, lasand pe cardan doar rulmentul original, dar nu ma prea convinge. Momentan vad cat costa unul SH in conditii bune si cat este unul nou sau reconditionat.
     
  10. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    MarianMaxx, daca vrei sa schimbi cardanul, iti atasez procedura.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Spuneam in urma cu cateva postari, ca la plecarea fortata de pe loc se aude un carait ca un lant de la bicicleta. Zgomotul se auzea doar la accelerari violente in plecarea de pe loc sau in depasiri, dar numai pana la viteza de 50 km/h si la peste 3000 rpm. Pana la urma am aflat ca vinovatul este lantul din diferentialul de la cutia de viteze. In reprezentanta nu il desfac, il inlocuiesc direct cu unul deja reconditionat, pentru suma de 3000 euro. Eu am decis sa il repar intr-un service specializat pe diferentiale si cuti automate.

    Dupa ce a fost desfacut diferentialul, am constatat ca bucsile de sustinere a pinioanelor erau aproape inexistente, iar lantul era intins. Mecanicul a decis sa construiasca de la 0 aceste bucsi, deoarece cele originale sunt moi in carne si nu se mai incadrau in locasuri, avand deja putin joc. In acest fel s-a putut elimina pe cat posibil jocurile. Datorita faptului ca pinionul care este in apropierea diferentialului avea jocul cel mai mare, a dus la uzura prematura a dintiilor de pe ax si coroana. In pozele urmatoare se vede pinionul si coroana care fac corp comun(incercuite cu rosu), si axul unde se vede cat era de uzat.

    1.jpg 2.jpg

    Cam asa arata inauntru diferentialul. Partea incercuita este axul si coroana care aveau uzura, si pe care nu le-am inlocuit datorita costului(1300 euro), plus ca dupa mecanic inca mai pot duce mult si bine. La cat costa lantul si bucsile, pinionul si coroana plus mana de lucru, se ajunge la pretul cerut de reprezentanta pentru unul deja reconditionat. Eu refacand doar bucsile si punand lantul nou am cheltuit in total 950 euro, in Italia.

    3.jpg

    Acum dupa ce a fost refacut totul nou si fara pic de joc, pot spune ca masina este alta. La viteze mici cand reduc pentru a ma opri, nu se mai simt acele mici socuri. La viarajele stranse cu viteza mica la fel nu se mai simt acele socuri. In ultimul timp la parcare, cu rotile vitate la maxim, ca mergeam inainte sau inapoi, simtem cum agata ceva la diferential si smucea. Cand am cumparat masina credeam ca anumite socuri sunt normale darorita greutatii si a tractiunii integrale, dar acum dupa aceasta interventie, am descoperit ca ma inselam.
    Se pare ca aceste diferentiale au o viata relativ scurta, in jur de 250k km, dar ca nu se manifesta imediat sau nu suntem noi atenti.
     
  12. NY Q7

    NY Q7 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 4.2 TDI, 2007
    Salut ! Acum vreo 2 zile s-a aprins in bord cu rosu PRNDS, iar masina nu mai trage, mai exact a ramas blocata in treapa 3 de viteza. Am fost cu ea la tester si imi da eroarea "17117 Gear 3, Incorrect Ratio". Persoana respectiva mi-a spus ca trebuie reparata marea majoritate din cutie, un cost estimativ de 10.000 ron. Ati trecut prin asa ceva? Cum ati rezolvat ?
    Multumesc!
     
  13. Ciomeica 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2016
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI S line Tiptronic quattro 2010
    Buna seara! Am si eu o nelamurire, am cumparat un Q7 din 2010 35000 mile. Abia am facut service-ul ulei,filtre... am observat cand imi schimba uleiul la masina,in jurul garnituri de la cutia de viteze era umedă! Asa trebuie sa arate? Am vorbit cu mecanicul si a zis ca ar fi bine de schimbat uleiul in cutie. Cutia functioneaza perfect,ce ma sfătuiți. Mulțumesc
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Eu zic sa il lasi asa. Daca este umeda nu este o problema, daca erau pierderi era altceva. De exemplu la mine este putin umed in jurul mufei. Important este ca nivelul sa fie mereu Ok.
     
  15. Ciomeica 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2016
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI S line Tiptronic quattro 2010
    Mulțumesc pentru răspuns.
     
  16. Marcut Rayan

    Marcut Rayan 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2017
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Q7 V6 3.0 TDI 2011
    Părerea mea este că un schimb de ulei în cutie nu îi face rău. Cei de la reprezentanta mi-a zis că nu e nevoie. Eu l-am facut de curând și singura diferență pe care o observ este că schimbă vitezele mai repede decat inainte. Totuși un efect pozitiv eu cred că are. Pe urmă bineînțeles, părerile sunt împărțite
     
  17. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    salut. am si eu o intrebare se poate verifica nivelul uleiului din cutie la q7?daca da cum?MULTUMESC
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Se poate verifica. Gasesti rezolvarea cu o pagina in urma.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa fie si procedura completa. :)
     
  20. claudiu1989 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Karlsruhe - Germania
    Masina:
    AUDI Q7 3.0TDI 2008
    MULTUMESC
     

Distribuie pagina asta