1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Q7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de Ovidius, 29 Iun 2009.

  1. VLL_ul

    VLL_ul 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2008 (BUG) 232 CP
    Un video care spune multe despre cutiile automate in detaliu.

     
  2. geobox

    geobox 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7
    Salutare. Am un Audi Q7 2008 si am o mică nelămurire ,cutia schimba perfect dar in momentul când este foarte frig afara și o pornesc pentru prima oară o dau in poziția R se aude o Vibrație mai puternica. Când se încălzește și ajunge aproape de 90 grade nu se mai aude nimic. Ma poate ajuta cineva?
     
  3. VLL_ul

    VLL_ul 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi Q7 3.0 TDI 2008 (BUG) 232 CP
    Cand i-ai facut ultimul schimb de filtru si ulei la cutie?
     
  4. mariusBogdan13 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2018
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audi q7 ,3.0 ,2007
    Salutare,
    Detin un audi Q7 3.0 si am urmatoarea problema: cand accelerez, sa depasesc sau sa plec de pe loc, adica fortez transmisia, la roti suna ceva puternic ca si cum ar scapa niste zimti, e acel zgomot ce se aude la planetare defecte doar ca la mine nu am nici un alt simptom ca ar fi planetara. Poate fi din cutia de viteze, convertizorul sau ce altceva credeti ca ar putea fi ? Mentionez ca, cutia schimba in toate treptele foarte usor iar acum aproximativ 4 luni i-am facut si schimbul de ulei la cutie. Multumesc.
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Se aude la roti sau undeva sub schimbator.... adica in spatele cutiei de viteza? Eu cred ca este lantul din cutia de transfer.
     
  6. mariusBogdan13 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2018
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audi q7 ,3.0 ,2007
    La roti nu se aude dar nu pot sa imi dau seama exact de unde vine zgomotul.
     
  7. vcristy_10 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6, 2.7 tdi quattro s-line,CANC, 2009
    Acceasi problema o am si eu, nu am erori pe cutie sai ceva de genul. Am fost la un mecanic si mi-a zis ca ar putea fi de la cutie de transfer... masina face doar la plecarea de pe loc sau la o acceleratie puternica pana la maxim 50-60km/h, dupa nu se mai aude nimic, zgomotul se aude de undeva din mijlocul/spatele masinii. Cutia in rest schimba impecabil.
     
  8. titusgosman

    titusgosman 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2008
    Locație:
    arad
    Masina:
    Q7
    Cutia de transfer
     
  9. Miron Alin

    Miron Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2019
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi q7, 3.0 tdi, 233cp, 171kw.
    Salutare!
    În seara asta am pornit prin oraș și la scurt timp după ce am plecat de acasă mi sa aprins asta în bord, PRNDS sunt roșii toate+check engine (poza).
    De la ce ar putea fi și ce soluții ar fi?
    Țin sa precizez ca și înainte, de ceva vreme mașina la pornire în special mai smucea , de la service mi sa spus ca ar fi de la uleiul din cutie, el a fost schimbat recent dar au zis ca e posibil sa se fi greșit ceva la procesul de schimbare.
    Acum am asta în bord dar mașina se comporta normal.
    Am mâine de făcut urgent 200 km cu ea, ar fi o problema mare dacă merg asa?
    Help!!!!
     

    Fișiere atașate:

  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Noi de unde sa stim ? Fa o scanare.
     
  11. Matei Petru 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2018
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi Q7 3.0TDI 2011
    Buna ziua
    Detin un Q7 3.0TDI din 2011
    Am o problema si nustiu de unde apare, cred ca e de vina cutia de viteze, tin sa sesizez ca masina are 150.000 km acum si la 98.000 km iam facut schimbul de ulei la cutie...
    Cutia schimba fara probleme, in orice treapta trage bine dar cand ajung intrun sens giratoriu sau orice alt obstacol la care trebuie sa reduc din viteza, respectiv cand e nevoita sa schimbe din treptele 3 spre 2 sau 2 spre 1, in timpul actionari franei, si pe urma ii dau iara pedala imi smuceste, sau da o mica lovitura, ca si cum nu i-ar fi placut in plaja de turati la treapta respectiva.
    Am intrebat un mecanic, mi-a zis ca e din cauza franei, pentru ca e electrica si cand o actionez imi taie acceleratia din start. Cand las frana si ii dau iar acceleratie, are un delay de 1/2 secunde pana decupleaza sistemul de frana si ii da gaz inapoi.
    E cineva cine are problema asta sau cunoaste sau sa merg cu ea la reprezentanta ?
    Multumesc mult
     
  12. Sergiu B 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2019
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi Q7
    Buna seara,
    Ma numesc Sergiu si ma adresez acestui forum in speranta ca ma puteti ajuta cu o informatie despre problema prin care trec. De curand am achizitionat un Audi Q7 3.0 4L 2006 care din ceea ce am observat prezinta probleme la cutia de viteze (La Franari Puternice, Curbe Stranse, Accelerari Puternice, masina se accelereaza in gol si apoi dupa 3-4 secunde cupleaza (smuceste puternic). Masina a venit pe roti din Danemarca, "persoana" care s-a ocupat de cumparare si transport mi-a spus ca nu a observat acest defect doar cand a mi-a livrat masina, desi cutia functioneaza defectuos, cu intarziere in schimbarea treptelor sesizabila.
    Cunoaste cineva care ar fi cauza acestui defec t? Ma poate ajuta cineva cu o informatie ?
    Va multumesc si va doresc o seara minunata
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Intai fa un schimb de ulei si filtru cu piese originale, apoi controleaza nivel. Dupa aceea se face o calibrare, in urma caruia ar trebuii sa functioneze totul bine.
     
    Sergiu B apreciază asta.
  14. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 C6 Avant Quattro 3.0TFSi
    mai degraba suna a cutie de transfer ce descrii tu aici, 3-4 secunde sigur nu sunt, e prea mult, mai degraba max. 1-2. Unde simti smucitura? Inspre zona mediana a masinii catre spate? Ce se intampla este largirea lantului din cutia de transfer si la accelerari bruste sau curbe stranse unde are loc repartitia cuplului intre axe, lantul fiind largit sare peste dinti, de acolo provine socul si intarzierea in transmiterea puterii catre axele motrice.

    Poti face un log live si vezi exact ce se intampla cu cutia, daca schimba sau nu cu delay, pe vcds poti vedea ca ea a schimbat treapta dar tu nu simti inca asta, si atunci poti fi sigur ca delay-ul din cutia de transfer vine.
     
    Ultima editare: 8 Noi 2019
  15. Sergiu B 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2019
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi Q7
    Buna ziua

    Smucitura se simte undeva la mijloc iar uneori dupa abordarea unui viraj stans cutia a ramas in treapta 5 (motorul se accelera dar nu mai cupla). Am tras imediat pe dreapta am oprit si repornit masina, dupa repornire cutia a revenit din nou in treapta 1. Astazi am observat ca masina cand este pusa in D (fara accelerare) si intalneste o mica panta sau bordura , "sare din viteza" apoi iarasi cupleaza. La service mi-au spus ca problema ar putea fi din convertizorul de cuplu.
     
  16. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 C6 Avant Quattro 3.0TFSi
    ok, daca e cum descrii mai sus atunci nu e de la cutia de transfer, tot catre cutie pare sa duca problema ta. Ai facut vreo diagnoza, daca da, ai ceva erori stocate pe cutie?
     
  17. Miron Alin

    Miron Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2019
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi q7, 3.0 tdi, 233cp, 171kw.
    Salut!
    Aceeasi problema o am și eu, mașina o am de aproape un an, luată de la un unchi apropiat, deci nu pot spune că e de la vre-un samsar care ma prostit.
    El mi-a spus de problema când am luat mașina și mi-a mai spus ca problema a apărut după ce a schimbat uleiul din cutie la un service autorizat din Bacău.
    El nu avea de unde sa știe cât costa lucrare respectiva, la costat undeva pe la 1500 lei parca spre 2000, deci cam puțin.
    Am fost cu mașina la un mecanic, și mi-a spus ca problema vine clar de la cutie și cauza problèmei în mare este că cei de la "service-ul autorizat" doar au scos uleiul vechi și garniturile și le-au pus pe cele noi și gata treaba. Dar normal cutia trebuia "spălată" cu aparatura corespunzatoare înainte sa fie montante garniturile noi și băgat uleiul nou pentru a nu mai rămâne nici o urma de ulei vechi un cutie.
    Asa ca soluția ar fi ca uleiul sa fie schimbat din nou, dar asa cum trebuie. Deci treaba de vre-o 500 euro..
     
  18. Azlat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro, ASB
    Salut, imi pare rau dar tin sa iti contrazic mecanicul, nu este deloc recomandat sa "speli" cutia de viteze deoarece pilitura ramasa acolo poate atinge anumite componente interne si sa mearga si mai rau. Cei de la ZF (producatorul cutiei) recomanda doar metoda gravitationala, care inseamna scurgerea uleiului ca si la schimbul de ulei al motorului.

    "Metoda de schimb de ulei recomandata este cea gravitationala (unde se schimba aprox.7 litri din totalul de 9,5).Metoda prin flush (spalare in vid) este contraindicata datorita potentialului de producere a unor dereglari interne in mecatronica."
     

Distribuie pagina asta