1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata de viteze la Audi Q7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de Ovidius, 29 Iun 2009.

  1. Sergiu B 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2019
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi Q7
    Va multumesc
     
  2. Dănuț170499 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    Crevedia Mare
    Masina:
    Audi a4 b6 2.5 tdi AYM 2004
    Salutare,
    Am si eu o problema cu o cutie automata tiptronic de pe un Audi Q7 din 2007. Câteodată( mai mult in modul sport) se întâmplă să întârzie cumva schimbarea vitezelor ținând turometrul pe loc si se simt 2 smuceli mici de scurtă durată, iar la retrogradare cumva '' da in nas ''. Baia de ulei a cutiei este transpirata tot timpul si pare sa piardă ulei pe la garnitura de etanșare, chestiune pe care am observat-o cu câteva zile in urmă, însă nu am verificat nivelul de ulei încă. Oare să fii pierdut ceva ulei și din cauza asta să facă asa, sau din cauza lipsei acestuia să-și fii creat uzură?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Posibil ambele variante.
    Pana nu verifici nivelul sa vezi cat ai pierdut si cel mai important, de cand mergi asa cu ea, nu avem de unde sa stim.
     
  4. Dănuț170499 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2020
    Locație:
    Crevedia Mare
    Masina:
    Audi a4 b6 2.5 tdi AYM 2004
    Revenind la mesajul meu anterior, pot spune că am rezolvat într-un fel problema. Am schimbat uleiurile din cutie, diferențiale si din cutia de transfer cu tot cu filtre si garnituri, iar problema s-a rezolvat relativ. Mai exact smucelile s-au redus semnificativ, par normale pentru un condus câtuși de cât sportiv. Cei de la service mi-au spus că îi lipsea ulei cutiei, însă nu au știut o cantitate exactă deoarece am uitat să-i rog ca să-l măsoare. In prim fapt, uleiul este esențial în funcționarea corectă si de durată a motorului și a cutiei, de aceea folosesc și cele mai bune uleiuri.
     
  5. Pop Claus 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2020
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Q7 3.0 TDi - 2014
    Salutare.
    Stie careva cat ulei intra in cutia automata 8+1 la Q7 din 2014? 3.0 de 245cp
    Are si asta dop de nivel?
     
  6. Miron Alin

    Miron Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2019
    Locație:
    Elvetia / Bacău
    Masina:
    Audi q7, 3.0 tdi, 233cp, 171kw.
    Salutare,
    Are cineva o schemă a cutiei automate tiptronic ? Masina in cauza este Q7 an 2006, 3.0 tdi, 171 kw, 233 cp.
    Am o problemă care persista si anume: smucește la plecarea de pe loc mereu cand e motorul rece, sau are pauză de cateva secunde de la apăsarea pedalei până plecarea masinii de pe loc. Uneori si in mers taie acceleratia 2 secunde, timp in care daca nu iti dai seama si nu ridici piciorul de pe ea te smuceste cam tare.
    Am fost la mecanic si initial credea ca este din cauza uleiului care a fost schimbat si nu sa respectat procedura "ca la carte", dar apoi punand testerul pe ea a dat eroarea P0721 care din spusele lui este din cauza unui senzor din cutie care da comanda cutiei la schimbarea vitezelor după turatiile motorului.
    As dori sa stiu daca cineva are acea schema sa gasesc unde e amplasat acel senzor sa rezolv odata problema.
    Multumesc pentru timpul acordat.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dai baia de ulei jos, dai blocul de valve jos si o sa vezi senzorul de viteza G195. Ti-am atasat si un PDF cu procedura.

    Codul pentru acest senzor ti-l alegi in functie de codul cutiei:

    upload_2020-11-14_17-53-26.png
     
  8. Miron Alin

    Miron Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2019
    Locație:
    Elvetia / Bacău
    Masina:
    Audi q7, 3.0 tdi, 233cp, 171kw.
    Salutare,
    La masina din profil Audi Q7 an 2006, 3.0 tdi 233 cp, cod BUG in trecut am întâmpinat o problemă (pe care încă o am) și anume senzorul de viteză din cutie, defect.
    Am aflat asta după multe căutări deoarece nimeni nu știa să spună de la ce smucește mașina când e motorul rece (smuceste foarte tare, ca și cum ai fi lovit din spate).
    Un mecanic mi-a spus că trebuie schimbat uleiul in cutie. Din aceasta cauza, după foarte multe smucituri de felul acesta, recent mi-a apărut în bord martorul de motor portocaliu. Am pus un tester pe ea și mi-a dat eroare de patinaj excesiv de ambreiaj (P0811) .
    Acum că am aflat toate defectele aș vrea să schimb ambreiajul și tot odată și senzorul de viteză + ulei si filtru cutie.
    Știe cineva codurile acestor piese pentru a nu le comanda greșit ? (Din ce am văzut pe net la automata placa de presiune vine asamblată de discul de ambreiaj )
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Miron Alin in primul rand diagnoza se face cu VCDS in engleza original nu cu mizerii chinezesti pentru diagnoza. In al doilea rand cand mai ceri ajutor pentru identificare si demontare piese scrie obligatoriu seria de sasiu, cod motor si an de fabricatie exact, pentru a putea fi ajutat. Invatati sa cereti ajutor si nu asa cum ai scris mesajul anterior. Fara a identifica exact masina in programele pentru piese = plansele din ETKA si ELSA sau alte programe pentru piese sau reparatii, se poate face sau afla doar pe ghicite ceea ce doresti.

    Pana iti raspunde cineva, care are acces la ETKA, cauti aici pe forum unde exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai.
    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis sa cauti in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si/sau aici: http://www.oemepc.com/audi si/sau aici: https://www.ilcats.ru/audi/?function=getModels&market=RDW&language=en
     
  10. Miron Alin

    Miron Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2019
    Locație:
    Elvetia / Bacău
    Masina:
    Audi q7, 3.0 tdi, 233cp, 171kw.
    Salut,
    Mulțumesc și scuze pentru greșeli.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    90% blocul de valve.
    Se reconditioneaza curantandu-l, alta placa, alte pucuri, solenoizii se verifica sa nu fie infundati si amperajul acestora.
    Intre blocul de valve si cutie ai o garnitura, se inlocuieste si aia (cu timpul cauciucul se intareste, scapa presiune generand erori si smunceli).

    Dupa reconditionarea blocului de valve obligatoriu ulei + filtru nou (ambele ZF).
    Schimb de ulei facut ca la carte, la fel si adaptarea cutiei.

    Eu cu asta as incepe inainte de a da cutia jos, a o desface si a inlocuit ammbreiajele.

    Electrovalvele de pe bloc se verifica cu VCDS, in mers. Dar trebuie sa apelezi la cineva care stie cu ce se mananca VCDS-ul si tiptronic-ul.

    Bafta si succes.
     
    Miron Alin apreciază asta.
  12. Miron Alin

    Miron Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2019
    Locație:
    Elvetia / Bacău
    Masina:
    Audi q7, 3.0 tdi, 233cp, 171kw.
  13. Miron Alin

    Miron Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2019
    Locație:
    Elvetia / Bacău
    Masina:
    Audi q7, 3.0 tdi, 233cp, 171kw.
    @audi66 la mecanicul la care am fost pusese testerul pe masina ( menționez că are un tester asemănător cu al meu, nu știu dacă este oridinal sau nu ) când mi-a spus că ar fi senzorul de viteză, codul de eroare a fost P0721 . Asta schimbă ceva sau crezi că, cauza principală ar fi ce ai spus tu în comentul anterior?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai, inlocuieste senzorul respectiv daca ai eroare pe el si vezi dupa daca se schimba comportamentul.
     
  15. Kembo 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2021
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi q7 2016 3.0 tdi quattro 218cv
    Salut,
    Sunt nou pe forum. Cum se face o resetare la cutia de viteze pentru Audi Q7 motor 218 cp an 2017 ? Se intampla ceva sau se poate face fara probleme ? Multumesc
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai tiptronic, se face cu VCDS.
    Nu se intampla nimic, chiar daca nu reuseste adaptarea din diverse motive.
     
  17. Kembo 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2021
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi q7 2016 3.0 tdi quattro 218cv
    Multumesc.
     
  18. Miron Alin

    Miron Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2019
    Locație:
    Elvetia / Bacău
    Masina:
    Audi q7, 3.0 tdi, 233cp, 171kw.
    Salutare și scuze că vă deranjez din nou .
    Cine mă poate ajuta cu un cod pentru ambreiaj ? Am cautat de mi-au sărit capacele și toate pe care le-am găsit au au la descriere că sunt pentru Q7 de la 2006 dar doar pentru motor de 3.6 .
    Sau poate știe cineva dacă sunt identice? Am găsit doar de touareg pentru 3.0 tdi , din ce știu sunt identice .
    Mașina în cauză este Q7 , 2006 , 171kw, 233 cp, cod BUG
    Voi atașa și o fotografie cu seria de șasiu și una cu hărtia ce este lipită lângă roata de rezervă (sau ce se mai înțelege din ea) .
    Mulțumesc mult.
     
  19. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Salutare.
    Masina din semnatura, Q7 din 2017, 272 cp, 85000 km. In general cutia schimba foarte lin, fara probleme (si la oras si la drum si la rece si la cald).
    Totusi, la drum (in afara localitatii) uneori la accelerare da un fel de soc care se simte ca venind din spatele masinii, o smuncitura, un fel de lovitura in spate, dupa care accelereaza fara probleme. Nu sunt sigur ca implica un defect. Din ce am observat lovitura apare in modurile D, Eco, Confort. In modul sport nu am simtit niciodata socul.

    Din ce am observat, dupa o perioada de mers din inertie (stiti cum e la drum, uneori in anumite conditii de trafic, lasi masina sa curga din inertie, nu ai nevoie nici de accelerare nici de franare), uneori, la accelerare (mai lina sau mai brusca, nu face diferenta), da o smuncitura, o lovitura in partea din spate a masinii, si repet, doar uneori. Le fel, din ce am observat socul creste direct proportional cu viteza la care se intampla. Nu are erori la scanare. Nu sunt sigur ca e un defect, dar se simte foarte neplacut si te duce cu gandul ca ar putea fi o problema undeva.

    Nu ma astept sa ghiceasca cineva :), dar macar un indiciu de unde sa incep cu o verificare.
    Am sa fac si o programare la Audi pentru ca masina mai are garantie pana in august, dar, date fiind experientele cu service-urile de la noi, as vrea sa merg la ei cu temele facute.

    Multumesc.
     
  20. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Daca era S-tronic, as fi zis ca sunt pe duca ambreiajele sau mecatronicul, dar banuiesc ca pe Q7 este Tiptronic. Poate e convertizorul? Suturile astea nu sunt niciodata un semn bun.
     

Distribuie pagina asta