1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de nucugheri, 11 Apr 2014.

  1. G30

    G30 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 1,9TDI AVF Kombi 2004
    Salut. Revin la aceasta postare pentru ca intre timp am reusit sa dau cutia jos de pe masina pentru a schimba volanta. Daca tot am dato jos am vrut neaparat sa vad si tcm care imi face probleme.... Eroarea cu G194 persista. Vazand ca e un senzor de presiune m-am gandit sa nu cumva sa fie infundat sau obturat de vreun span si sa nu citesca bine..... DAR .... TRISTETE CAND AM DESFACUT:
    am observat ca tcm-ul este spart, sau dezlipit si sufland usor cu gura in senzorul G194 a inceput sa scuipe ulei prin mai multe parti (vezi fotografia), inclusiv prin gaurica mica din centrul mufei.....
    Nu gasesc nicaieri tcm ca al meu. Sfaturi????
    Multumesc
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  3. G30

    G30 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 1,9TDI AVF Kombi 2004
    Nu am comandat niciodata de pe ebay. Sunt de incredere ? Vad ca majoritatea anunturilor sunt de reparatii. Multumesc oricum nucugheri.
    Si mai am o nelamurire:
    - mai are o serie pe el. Ceva cu 01j 927 156 JK. Conteaza terminatia? Ca am gasit ceva dar are alte litere la sfarsit.
    Multumesc
     
    Ultima editare: 3 Oct 2018
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu am vreo 250 de produse comandate de pe ebay. Nicio teapa (inca :))
     
    rvaler2010, lucaflo26 și G30 apreciază asta.
  5. micutzuBV 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2018
    Locație:
    uk
    Masina:
    audi a6 1.9 tdi 2004
    Am citit tot ce tine de CVT dar nu am găsit răspuns la problemele mele. Am un Audi A6 1.9 tdi 2004 multitronic CVT cod motor AVF cod cutie nu al știu
    Am avut probleme cu switch-ul pedala frana care l-am schimbat pentru ca tot rămânea blocat, sunt la al 3-lea switch. Pedala frana avea joc, se aprindeau stopurile frana singure în parcare. Am pus tester, eroare doar la switch, in rest nici o eroare.
    Am găsit sub pedala de frana ca o "palarie" de tabla cam de mărimea degetului mare. După toate astea cutia de viteze care mergea perfect a început să intre în safe mode sa nu mai răspundă la comenzi, nu mai puteam ambala motorul cand băgăm în viteză nici pe automat nici pe manual in acest timp chenarul PRNDS clipea în roșu. Pun in R și ambalez ușor apoi mai mult pana se auzea un clamp și cutia își revenea la normal.
    Merg la mecanic pune testerul pe ea, același switch ca si problema și încă o eroare pe cutie 17134 Shift valve 1; malfunction permanent
    Se uită mecanicul la pedala și vede jocul prea mare, mai sus de switch (unu nou) la capătul pedalei este un plastic care înăuntru are acea "palarie" de tabla care era căzută din capătul pedalei ... spun din ce am vazut pentru că nu mă pricep exact sa descrieu piesa respectiva.
    Daca stie cineva despre ce vorbesc, sa ma completeze.
    In fine, se montează la loc acea pălărie, pedala revine în poziție normală fara acel joc switch-ul fiind nou. Pune testerul și șterge toate erorile, nu mai era eroare aceea pe cutie "permanenta" nimic.
    Ok, plec cu mașina, merg cam 1 km, clamp, a sărit din nou cutia din viteze.
    Eram cu un prieten, se baga el la switch (eu nu incap) si exact ce credeam, se mișcase piesa aia ca o pălăria din tabla iar switch-ul se blocase. O fixează la loc, ajung acasă, pune silicon si am zis GATA, am scăpat de belea...
    Dimineață plec cu mașina, fac cam 30 km dar într-o panta iar clamp iar sare cutia de viteze
    Coada după mine de vreo 2 mile, mi-au umplut frigiderul bine cred. Muream de neputinta.
    Stau acolo rumegând pe cine sa chem sa ma ia, bag cheia în contact și ple. Pur și simplu dispăruse iar acel safe mode al cutiei. Merg inca 3 km iar clamp, mai stau 10 minute incerc si plec ajungând acasă
    Sper să știe cineva măcar sa aiba o idee din ce ar putea fi pentru că mecanicul nu are nici cea mai vaga idee. Va mulțumesc anticipat.
     
  6. Razvan84pl 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 2.5tdi 2004
    Salut,
    Am un audi A6 C5 2.5 V6 tdi din 2004 automatic. Cand masina este in sarcina dar nu este accelerata si practic reduce viteza are o bataie pe dedesubt in dreptul cutiei. Masina schimba bine vitezele dar cand merg cu ea pe manual in viteza mica 1-2-3 si pe sport la turatie mai mare acea bataie se intensifica si se transforma in vibratie. Am pus tester pe ea si nu are nicio eroare pe cutie dar mecanicul mi-a zis ca sigur este volanta.
    Un alt simptom in viteza 3-4 cand motorul este cald imi tremura pedala de acceleratie.
    Cateodata cand plec dupa loc smuceste iar in panta nu se comporta cum ar trebui, este puturoasa, nu are putere
    Specific ca sunt in Anglia si service-urile romanesti sunt limitate si nu toti mecanicii sunt ceea ce pretind a fi ? Voi ce parere aveti ? Multumesc
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Depinde ce cutie ai. DOAR multitronicul are volant.
     
  8. Razvan84pl 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 2.5tdi 2004
    Salut,
    Pai cred ca este multitronic intrucat are PRNDS si manual functia manual. Multumesc.
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da-mi seria de caroserie.
     
  10. allexallex 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, c5, 2004, avf, cutie cvt - GHQ si A4, 2005, BLB, cutie cvt- GYJ
    Salut,
    Va rog sa am ajutati si pe mine cu ceva informatii. Cutia merge bine dar trebuie sa-i fac schimbul.
    Pentru 1.9 AVF cod cutie GHQ - ce cod are uleiul ? Mai trebuie schimbat ceva, filtru ? Vreau sa ma duc cu ''lectia invatata' la service.
    Am citit forumul, dar informatiile erau fractionate si uneori nu eram sigur ca se vorbea de aceeasi cutie sau de alta.
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai nevoie de 6 l de ulei cu codul G 052180A2. Mie mi-au intrat 5,5 de ex. la schimb.
    Filtrul il schimbi daca vrei, are codul 4B0317826AC si costa cam 300 euro. Ai poza mai jos.
     
  12. not_my_fault 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C5, AVF, 2004
    Am fost zilele astea prin Deva dar am uitat de tot de oferta ta cu berea. Data viitoare.
    Intre timp, am descoperit si cauza huruitului. Se pare ca, la multitronic, volanta are si ea un rol in timpul mersului.
    Long story short, veneam intr-o zi spre casa, si fara niciun fel de avertisment (daca ignoram cei doi ani in care masina a tot huruit pe intervalul 1200-2200 de ture), n-a mai vrut sa traga. Prima data am crezut ca s-a rupt ceva prin cutie si ca trebuie inlocuita cu totul. Dar, surpriza! Volanta cedase. Inteleg ca ramasase blocata, cumva, si efectiv a retezat toate canelurile alea din interior.
    Dupa schimbarea volantei (operatiune de aproximativ 1500 de lei, cu tot cu manopera si ce s-a mai facut p-acolo), masina nu mai scoate un sunet. Se comporta exemplar, nu mai am nicio problema.
    Per total, recomand, in cazul in care aveti aceeasi problema, sa puneti niste bani de-o parte, ca sunt sanse mari sa va lase-n drum mai devreme sau mai tarziu.
    Spor!
     
    Lorand M apreciază asta.
  13. G30

    G30 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 1,9TDI AVF Kombi 2004
    Va salut, din nou. Ma puteti ajuta cu o problema? Cutiile cu codurile GHQ si GHY sunt identice? Merge pusa GHY in loccul uneia GHQ? Se potriveste pe motor si pe suporti? Se "pupa" cu calculatorul masinii? Sunt in dilema.... rau. Poate verifica cineva pe Etka sa ma lamuresc? Sa nu fie cumva cod de benzinar.... ca cu ma pricep
    Multumesc anticipat
     
    Ultima editare: 11 Sep 2019
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti pune GWM in locul GHQ.
     
    G30 apreciază asta.
  15. Ionutzorly 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 break 2004
    Aveți idee daca, cutia automata pentru un audi A6 C5 an 2004 are comutator/sonda pentru marche-arriere pe ea ?
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu are. Isi ia semnalul din alta parte.
     
  17. valentinsen 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2020
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 2.0 TDI 170 Multitronic 2010
    Am o mica problema Audi A6 C5 an 2002 1.8T cod cutie multitronic FRW.
    La schimbarea treptelor se simte o usoara smucitura,dar fara sa produca zgomot. Cel mai des se simte la plecarea de pe loc cand schimba primele 2 viteze.
    In prezent masina are 276.000 km, ultimul schimb de ulei in cutie a fost facut la 262.000 km, dar nu stiu ce tip de ulei s-a folosit si ce producator.
    Am cautat pe forum si am gasit codul G052180A2 . Este cel potrivit pentru cutia mea ? Vreau sa fac schimbul doar cu ulei original. Cutia asta are si un filtru ?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai citit acest topic integral si nu ai gasit raspunsul ? Ai citit toate topicurile, din toate ariile din forum, despre cutia multitronic si nu ai gasit raspunsul ?
     
  19. valentinsen 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2020
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 2.0 TDI 170 Multitronic 2010
    Cu ajutorul si amabilitatea unui coleg de forum am gasit toate raspunsurile ! Pe aceasta cale ii multumesc inca o data !

    Ce nu am gasit pe forum nici pe aria de prestari servicii este vreo recomandare de service care poate face schimbul de ulei ca la manual.
    Sper ca postarea mea si eventualele recomandari ale colegilor nu fie considerate reclama, dar ar putea fi de ajutor intregii comunitati.
    Am luat legatura cu cei de la Arad,firma Mercom, foarte amabili la nivel de comunicare, dar nesatisfacator la nivel de procedura. Dumnealor folosesc ulei marca Ravenol si pretul total este de 1100 de lei. Nu au dat curs solicitarii mele de a folosi ulei original pus la dispozitie de catre mine.

    Am facut o solicitare de pret si catre Porsche Romania urmand ca ei sa transmita solicitarea mea celor de la Porsche Timisoara si sa primesc pe mail oferta dumnealor.
     
  20. valentinsen 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2020
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 2.0 TDI 170 Multitronic 2010
    Pentru cei interesati revin cu raspunsul de la Porsche Romania :
    "Pretul include uleiul, manopera si un discount de 30% de care ati beneficiat, conform segmentului de an din care provine masina. Cost 831 de lei"
     
    nucugheri apreciază asta.

Distribuie pagina asta